Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Amortisör ve Yay Hakkında.

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=19859
Tarih: 07 Ağustos 2025 Saat 21:43
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Amortisör ve Yay Hakkında.
Mesajı Yazan: Selo
Konu: Amortisör ve Yay Hakkında.
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2011 Saat 20:20
Selamlar. 
2006 model X-Design 206 kullanıcısıyım. Aracımda biraz değişiklik yapacağım ve iki opsiyonum var.

1.seneçek:  16'' çelik jant, önlere 5Cm spor yay ve ön-arka spor amortisör.
2.seçenek:  16'' çelik jant, önlere 3.5Cm spor yay.

Ürünler 206Quick'ten çıkma olacak.

Sizce hangi şekilde aracım daha konforlu olur? Hangisini yaptırmalıyım? Görüntü kadar konfora da önem veriyorum. Kasislerde aracın küt küt vurmasını,kafamın tavana çarpmasını istemiyorum.



-------------
Açılın ben tercümanım!



Cevaplar:
Mesajı Yazan: muzaffer
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2011 Saat 20:42
Kardeş benim aracımda prjinal helezonları kestirerek yaptım ben o işi nitekim olay şu ki kestirme yada yay taktırma fark etmez sen orjinal helezon ve amortisör dışında  bir işlem yaparsan bu arabanın konforuda gidecek tümseklerde de çapraz geçmeyi yavaş sürmeyi ve çukurşarın yerlerini ezberlemeyi öğreneceksin yani gülü seven dikenine katlanır hesabı.



-------------
407 Executive Black CD 2007


Mesajı Yazan: Selo
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2011 Saat 21:00
Orijinalleri kesmek çok tehlikeliymiş, uzun vadede arabaya da çok zarar veriyormuş hocam.Ouch

-------------
Açılın ben tercümanım!


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2011 Saat 22:16
selo kesinlikle seçenek 2..derim hiç düşünme bile... 


Mesajı Yazan: Selo
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2011 Saat 22:34
Neden ki abicim?

-------------
Açılın ben tercümanım!


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2011 Saat 22:41
bende 306 var.. 3,5cm eibach pro kit aldım taktım vede çok memnunum..burda yay kaliteside çok önemli ...

neden der isen eğerki

1. aracın 3,5 cm düşerse esneme payı kalacaktır..çukurlarda kasislerde kütür kütür ses duymayacaksın ..konforunda pekte ödün vermemiş olacaksın..

2. eğerki 5 cm düşerse aracın görsel olarak mükemmel görünecektir.. esneme payın azalıp amortisörlere çok yük binecektir..konfor neredeyse 0 olacaktır.. aracın içine sesler girecektir...

3.kısacası konfor der isen 3,5 yok görsellik dersen 5 cm..





http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=prokit%20eibach&source=web&cd=10&ved=0CFsQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fwww.modifiyem.com%2Fforum%2Ff53%2Feibach-prokit-yay-nereden-bulabilirim-33422%2F&ei=yzW8Tu-iFdDt-gaStr3wBw&usg=AFQjCNHJlOOhtZzH8zcGET17mggTeYaszQ&cad=rja" rel="nofollow -
http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=prokit%20eibach&source=web&cd=10&ved=0CFsQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fwww.modifiyem.com%2Fforum%2Ff53%2Feibach-prokit-yay-nereden-bulabilirim-33422%2F&ei=yzW8Tu-iFdDt-gaStr3wBw&usg=AFQjCNHJlOOhtZzH8zcGET17mggTeYaszQ&cad=rja" rel="nofollow -




Mesajı Yazan: Selo
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2011 Saat 23:21
Anladım hocam. Peki, amortisör konusunda ne dersiniz? Sizce spor amortisörün avantajı çok mudur yoksa olmasa da olur mu?

-------------
Açılın ben tercümanım!


Mesajı Yazan: muzaffer
Mesaj Tarihi: 11 Kasım 2011 Saat 20:16
Orjinalini yazan: Selo Selo Yazdı:

Orijinalleri kesmek çok tehlikeliymiş, uzun vadede arabaya da çok zarar veriyormuş hocam.Ouch


Bir yıl oldu hala devam ediyorum.Kısmet bakalım.


-------------
407 Executive Black CD 2007



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net