Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - hız (180+)
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

hız (180+)

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Muhammet Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Mart - 1991

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: hız (180+)
    Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 12:59
ilk önce keyifli forumlar ve ek olarak şunu belirtmek isterim ki durduk yere ve trafikte başkaların hayatlarını tehlikeye atacak şekilde asla hız yapmam yapanı da uyarırım. neyse gelelim soruma. bu gün okuldan dönerken yol boştu ve aracı hız olarak tam anlamıyla hiç test etmemiştim. 90 dan sonra başladım basmaya (5000-7000 dd arası) 150-160 derken 180 e kadar geldim yokuş aşağı olmasına rağmen 180 den yukarı çok ama çok yavaş bir şekilde yükselmeye 190 dan sonrada yükselmemeye başladı. aracın dreksiyonu titriyor ve rot ayarının yapılması gerek rot yapıldıktan sonra bu durum düzelir mi yoksa bu araç böylemi böyleyse yandık 2.0 motor araç 190 da tıkanmaz öyle değil mi?
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:08
Titreme balansla ilgili. Lastiklerin balans ayarının yapılması gerekiyor. 
Yukarı Dön
istanbullu_3886 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Aralık - 1973

Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2011
Konum: ist/esenyurt
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 841
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı istanbullu_3886 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:11
Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

ilk önce keyifli forumlar ve ek olarak şunu belirtmek isterim ki durduk yere ve trafikte başkaların hayatlarını tehlikeye atacak şekilde asla hız yapmam yapanı da uyarırım. neyse gelelim soruma. bu gün okuldan dönerken yol boştu ve aracı hız olarak tam anlamıyla hiç test etmemiştim. 90 dan sonra başladım basmaya (5000-7000 dd arası) 150-160 derken 180 e kadar geldim yokuş aşağı olmasına rağmen 180 den yukarı çok ama çok yavaş bir şekilde yükselmeye 190 dan sonrada yükselmemeye başladı. aracın dreksiyonu titriyor ve rot ayarının yapılması gerek rot yapıldıktan sonra bu durum düzelir mi yoksa bu araç böylemi böyleyse yandık 2.0 motor araç 190 da tıkanmaz öyle değil mi?
BEN 3500 DEVİRDE 175 İ GÖRDÜM KADEŞ
nissan qashqai 2013 model 1.5 dci
Yukarı Dön
Muhammet Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Mart - 1991

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:11
bu gün eski aracın satışını verdikten sonra ilk işim balans yaptırıp rot a götürmek olacak onlar yapıldıktan sonra düzelir mi onu merak ediyorum (yani 180 den sonra hızlanması)
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d
Yukarı Dön
Muhammet Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Mart - 1991

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:12
Orjinalini yazan: istanbullu_3886 istanbullu_3886 Yazdı:

Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

ilk önce keyifli forumlar ve ek olarak şunu belirtmek isterim ki durduk yere ve trafikte başkaların hayatlarını tehlikeye atacak şekilde asla hız yapmam yapanı da uyarırım. neyse gelelim soruma. bu gün okuldan dönerken yol boştu ve aracı hız olarak tam anlamıyla hiç test etmemiştim. 90 dan sonra başladım basmaya (5000-7000 dd arası) 150-160 derken 180 e kadar geldim yokuş aşağı olmasına rağmen 180 den yukarı çok ama çok yavaş bir şekilde yükselmeye 190 dan sonrada yükselmemeye başladı. aracın dreksiyonu titriyor ve rot ayarının yapılması gerek rot yapıldıktan sonra bu durum düzelir mi yoksa bu araç böylemi böyleyse yandık 2.0 motor araç 190 da tıkanmaz öyle değil mi?
BEN 3500 DEVİRDE 175 İ GÖRDÜM KADEŞ

doğrudur üstadım fakat benim araç 4 vites. benim ki 3500 devirde anca 140 a çıkıyor Gülme
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:12
190 da kalmaması gerekiyor, benim 1.6 otomatik aracımla denemek için kısa süreliğine sürat yaptım 195 den sonra yavaşladım dahada giderdi. sizin motor açılmamış olabilir mi acaba,
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
istanbullu_3886 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Aralık - 1973

Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2011
Konum: ist/esenyurt
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 841
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı istanbullu_3886 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:14
Orjinalini yazan: istanbullu_3886 istanbullu_3886 Yazdı:

Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

ilk önce keyifli forumlar ve ek olarak şunu belirtmek isterim ki durduk yere ve trafikte başkaların hayatlarını tehlikeye atacak şekilde asla hız yapmam yapanı da uyarırım. neyse gelelim soruma. bu gün okuldan dönerken yol boştu ve aracı hız olarak tam anlamıyla hiç test etmemiştim. 90 dan sonra başladım basmaya (5000-7000 dd arası) 150-160 derken 180 e kadar geldim yokuş aşağı olmasına rağmen 180 den yukarı çok ama çok yavaş bir şekilde yükselmeye 190 dan sonrada yükselmemeye başladı. aracın dreksiyonu titriyor ve rot ayarının yapılması gerek rot yapıldıktan sonra bu durum düzelir mi yoksa bu araç böylemi böyleyse yandık 2.0 motor araç 190 da tıkanmaz öyle değil mi?
BEN 3500 DEVİRDE 175 İ GÖRDÜM KADEŞ
bende çok süratli araba kullanmam ramazan bayramında istanbuldan kayseriye gittim giderken çok süratli gitmedim aracımda fazla sürat yapmadı geri gelirken biraz sıkıştırdım geldikten birgün sonra kırklaeline gittim giderken 175 km hızı 3500 devirde gördüm sanıyorumki aracı yavaş kullandıkça körleniyor diye düşünüyorum şimdi ise sanki arac biraz daha seri ve hızlandı gibi geliyor bana
nissan qashqai 2013 model 1.5 dci
Yukarı Dön
Muhammet Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Mart - 1991

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:15
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

190 da kalmaması gerekiyor, benim 1.6 otomatik aracımla denemek için kısa süreliğine sürat yaptım 195 den sonra yavaşladım dahada giderdi. sizin motor açılmamış olabilir mi acaba,

ben 1.6 civic si aracımla gerçi hafif bir araç ama ibreyi deviriyordum bu 190 da tıkanıyor. açılmamış olabilir mi tam olarak bilmiyorum ama sanmam çünkü aldığım kişi de gençti elbet basmıştır açılmamışsa nasıl açarım motoru?
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:46
140-150 de direksiyonda titreme bende hala mevcut balans yaptırmama rağmen 130 u geçince kendini göstermeye başlıyor gerçi 14 16v araba ama 180den yukarı çıkamadım henüz hem titremeden hemde yol müsait olmadı bir türlü .. ama balansla düzelmedi bende.. 
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:49
Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 13:53
Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

4 lastik mıchelın energy saver aynı anda alınmış 2 senelik yer değimemiş durumda diş derinliği 5.1 araba 73 binde ilk deneme yaptığımda 65000de falandı ... lastik havalarından şüphelendim onlarıda kontrol ettim ama sanırım rot ayarı yapılacak az biraz  sola çekme var arabada
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
Muhammet Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Mart - 1991

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 14:02
Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

lastikleri alalı 5 gün oldu 4 adet 4 mevsim lastiklerinden markasını tam hatırlamıyorum arac 108.000 km de
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d
Yukarı Dön
Muhammet Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Mart - 1991

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 14:04
Orjinalini yazan: DRIVER34 DRIVER34 Yazdı:

Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

4 lastik mıchelın energy saver aynı anda alınmış 2 senelik yer değimemiş durumda diş derinliği 5.1 araba 73 binde ilk deneme yaptığımda 65000de falandı ... lastik havalarından şüphelendim onlarıda kontrol ettim ama sanırım rot ayarı yapılacak az biraz  sola çekme var arabada

rot tandır üstadım benim araçta hafif sağa çekiyor bakalım (eğer gidersem) bu gün yaptıracağım düzelirse haber veririm
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 14:06
lastiklerin yönündende olabilir doğru takılmamışsa tutar arabayı bencede 190da kalmaması lazımo aracın
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 14:10
 
Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

Orjinalini yazan: DRIVER34 DRIVER34 Yazdı:

Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

4 lastik mıchelın energy saver aynı anda alınmış 2 senelik yer değimemiş durumda diş derinliği 5.1 araba 73 binde ilk deneme yaptığımda 65000de falandı ... lastik havalarından şüphelendim onlarıda kontrol ettim ama sanırım rot ayarı yapılacak az biraz  sola çekme var arabada

rot tandır üstadım benim araçta hafif sağa çekiyor bakalım (eğer gidersem) bu gün yaptıracağım düzelirse haber veririm

hayırlısı o zaman
işallah bişey çıkmaz.. 
maaliyetinide belirtte hazırlıklı gidelim Göz Kırpma  bizde :D
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
Muhammet Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Mart - 1991

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 14:20
valla 25 tl ye rot yapanda var 40 tl ye yapanda var üstadım değişiyor yerine göre. inşallah bir şey çıkmaz bakalım hayırlısı artık.
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 15:46
Aracın agırlıgınıda goz onunde bulundurmak lazım. 1500 kg dan asagıya olmaması lazım. Motorun bakım durumuda nasıl bılmıyoruz. Bırazda sakın kullanmaktanda olabılır. Zaten cok benzın yakan bır arac oldugu ıcın fazla surat gormemıste olabılır
Yukarı Dön
34sea45 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
14 - Ocak - 1984

Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2011
Konum: Ümraniye / İst
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1653
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 34sea45 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 15:52
bence o motor sağır 190 da kalmaması lazım 1,4 75 bg aracım bile ibreyi deviriyo (aracımda mod var olmadan öncede çeviriyodu modaladıkdan sonra km çubuguna tıklamaya başladı)

o motor yüksek hızlara çıkmadıgından sagır olmuş bence taşkının aracıda öyleydi açtı güzel güzel :)
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 16:05
Orjinalini yazan: 34sea45 34sea45 Yazdı:

bence o motor sağır 190 da kalmaması lazım 1,4 75 bg aracım bile ibreyi deviriyo (aracımda mod var olmadan öncede çeviriyodu modaladıkdan sonra km çubuguna tıklamaya başladı)

o motor yüksek hızlara çıkmadıgından sagır olmuş bence taşkının aracıda öyleydi açtı güzel güzel :)
 
Yalnız kıyas yaparken bazı degıskenlerıde goz onunde bulundurmak lazım yanı Göz Kırpma Senın arac 1.4 75bg olsada 800kg agırlıgı var. O aracta her ne kadar 138bg olsada 1500kg yanı. Gercı yıne 200 uzerıne ulasabılmesını beklerım tabıkı
Yukarı Dön
34sea45 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
14 - Ocak - 1984

Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2011
Konum: Ümraniye / İst
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1653
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 34sea45 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 Saat 16:07
o konuda haklısın abi modeli felanda hesaba katmak gerek + km reyide

ben uzun süre araçların sabit hızlarda gittiginde motorlarının sagır oldugunu düşünüyorum haftada birde olsa bi açmak gerek bence
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Bagaj açılmıyor son mesaja git 436 0 206cc57
konu icon Rifter Gt 2025 tavan lambası son mesaja git 188 0 Fero13
konu icon 208/207/301 arasinda kaldim son mesaja git 12942 1 aliysnm
konu icon Peugeot 207 Eng Man system Faulty son mesaja git 3450 2 Oğuzhan207
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 22048 17 Oğuzhan207
konu icon 206 GTI ATEŞLEME PROBLEMİ son mesaja git 1061 0 Emirhno6
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 5443 3 Yunus58
konu icon Pegouet 306 1.8 XR 16 v 1998 son mesaja git 890 0 Yunus58
konu icon 1.8 XR Usta son mesaja git 7580 1 Yunus58
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 16412 2 SerkanPinar
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 11628 5 407aziz
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 2795 2 Ayhan1126
konu icon 306 rolanti problemi son mesaja git 2938 10 yasarseri
konu icon 206 ya kaput amortisörü nasıl yapılır son mesaja git 25163 6 anaykh
konu icon 301 ekranını 2008e takmak son mesaja git 1073 0 tarhansmt
konu icon 2008 motor arıza ışığı uyarısı son mesaja git 2574 1 GökhaN
konu icon peugeot 308 t9 hayalet ekran son mesaja git 2171 1 GökhaN
konu icon Parkları yakınca hararet yükseliyor son mesaja git 1197 1 GökhaN
konu icon 307 sinyal kolu arızası son mesaja git 271 1 GökhaN
konu icon 206 cc tavan piston sorunu son mesaja git 2695 13 bariscam
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 KASıM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Fero13 1
206cc57 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English