Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

hız (180+)

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=18744
Tarih: 06 Ağustos 2025 Saat 07:58
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: hız (180+)
Mesajı Yazan: Muhammet
Konu: hız (180+)
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 12:59
ilk önce keyifli forumlar ve ek olarak şunu belirtmek isterim ki durduk yere ve trafikte başkaların hayatlarını tehlikeye atacak şekilde asla hız yapmam yapanı da uyarırım. neyse gelelim soruma. bu gün okuldan dönerken yol boştu ve aracı hız olarak tam anlamıyla hiç test etmemiştim. 90 dan sonra başladım basmaya (5000-7000 dd arası) 150-160 derken 180 e kadar geldim yokuş aşağı olmasına rağmen 180 den yukarı çok ama çok yavaş bir şekilde yükselmeye 190 dan sonrada yükselmemeye başladı. aracın dreksiyonu titriyor ve rot ayarının yapılması gerek rot yapıldıktan sonra bu durum düzelir mi yoksa bu araç böylemi böyleyse yandık 2.0 motor araç 190 da tıkanmaz öyle değil mi?

-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:08
Titreme balansla ilgili. Lastiklerin balans ayarının yapılması gerekiyor. 


Mesajı Yazan: istanbullu_3886
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:11
Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

ilk önce keyifli forumlar ve ek olarak şunu belirtmek isterim ki durduk yere ve trafikte başkaların hayatlarını tehlikeye atacak şekilde asla hız yapmam yapanı da uyarırım. neyse gelelim soruma. bu gün okuldan dönerken yol boştu ve aracı hız olarak tam anlamıyla hiç test etmemiştim. 90 dan sonra başladım basmaya (5000-7000 dd arası) 150-160 derken 180 e kadar geldim yokuş aşağı olmasına rağmen 180 den yukarı çok ama çok yavaş bir şekilde yükselmeye 190 dan sonrada yükselmemeye başladı. aracın dreksiyonu titriyor ve rot ayarının yapılması gerek rot yapıldıktan sonra bu durum düzelir mi yoksa bu araç böylemi böyleyse yandık 2.0 motor araç 190 da tıkanmaz öyle değil mi?
BEN 3500 DEVİRDE 175 İ GÖRDÜM KADEŞ

-------------
nissan qashqai 2013 model 1.5 dci


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:11
bu gün eski aracın satışını verdikten sonra ilk işim balans yaptırıp rot a götürmek olacak onlar yapıldıktan sonra düzelir mi onu merak ediyorum (yani 180 den sonra hızlanması)

-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:12
Orjinalini yazan: istanbullu_3886 istanbullu_3886 Yazdı:

Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

ilk önce keyifli forumlar ve ek olarak şunu belirtmek isterim ki durduk yere ve trafikte başkaların hayatlarını tehlikeye atacak şekilde asla hız yapmam yapanı da uyarırım. neyse gelelim soruma. bu gün okuldan dönerken yol boştu ve aracı hız olarak tam anlamıyla hiç test etmemiştim. 90 dan sonra başladım basmaya (5000-7000 dd arası) 150-160 derken 180 e kadar geldim yokuş aşağı olmasına rağmen 180 den yukarı çok ama çok yavaş bir şekilde yükselmeye 190 dan sonrada yükselmemeye başladı. aracın dreksiyonu titriyor ve rot ayarının yapılması gerek rot yapıldıktan sonra bu durum düzelir mi yoksa bu araç böylemi böyleyse yandık 2.0 motor araç 190 da tıkanmaz öyle değil mi?
BEN 3500 DEVİRDE 175 İ GÖRDÜM KADEŞ

doğrudur üstadım fakat benim araç 4 vites. benim ki 3500 devirde anca 140 a çıkıyor Gülme


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:12
190 da kalmaması gerekiyor, benim 1.6 otomatik aracımla denemek için kısa süreliğine sürat yaptım 195 den sonra yavaşladım dahada giderdi. sizin motor açılmamış olabilir mi acaba,

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: istanbullu_3886
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:14
Orjinalini yazan: istanbullu_3886 istanbullu_3886 Yazdı:

Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

ilk önce keyifli forumlar ve ek olarak şunu belirtmek isterim ki durduk yere ve trafikte başkaların hayatlarını tehlikeye atacak şekilde asla hız yapmam yapanı da uyarırım. neyse gelelim soruma. bu gün okuldan dönerken yol boştu ve aracı hız olarak tam anlamıyla hiç test etmemiştim. 90 dan sonra başladım basmaya (5000-7000 dd arası) 150-160 derken 180 e kadar geldim yokuş aşağı olmasına rağmen 180 den yukarı çok ama çok yavaş bir şekilde yükselmeye 190 dan sonrada yükselmemeye başladı. aracın dreksiyonu titriyor ve rot ayarının yapılması gerek rot yapıldıktan sonra bu durum düzelir mi yoksa bu araç böylemi böyleyse yandık 2.0 motor araç 190 da tıkanmaz öyle değil mi?
BEN 3500 DEVİRDE 175 İ GÖRDÜM KADEŞ
bende çok süratli araba kullanmam ramazan bayramında istanbuldan kayseriye gittim giderken çok süratli gitmedim aracımda fazla sürat yapmadı geri gelirken biraz sıkıştırdım geldikten birgün sonra kırklaeline gittim giderken 175 km hızı 3500 devirde gördüm sanıyorumki aracı yavaş kullandıkça körleniyor diye düşünüyorum şimdi ise sanki arac biraz daha seri ve hızlandı gibi geliyor bana

-------------
nissan qashqai 2013 model 1.5 dci


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:15
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

190 da kalmaması gerekiyor, benim 1.6 otomatik aracımla denemek için kısa süreliğine sürat yaptım 195 den sonra yavaşladım dahada giderdi. sizin motor açılmamış olabilir mi acaba,

ben 1.6 civic si aracımla gerçi hafif bir araç ama ibreyi deviriyordum bu 190 da tıkanıyor. açılmamış olabilir mi tam olarak bilmiyorum ama sanmam çünkü aldığım kişi de gençti elbet basmıştır açılmamışsa nasıl açarım motoru?


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: DRIVER34
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:46
140-150 de direksiyonda titreme bende hala mevcut balans yaptırmama rağmen 130 u geçince kendini göstermeye başlıyor gerçi 14 16v araba ama 180den yukarı çıkamadım henüz hem titremeden hemde yol müsait olmadı bir türlü .. ama balansla düzelmedi bende.. 

-------------
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
http://goo.gl/mc9cY" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:49
Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...


Mesajı Yazan: DRIVER34
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 13:53
Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

4 lastik mıchelın energy saver aynı anda alınmış 2 senelik yer değimemiş durumda diş derinliği 5.1 araba 73 binde ilk deneme yaptığımda 65000de falandı ... lastik havalarından şüphelendim onlarıda kontrol ettim ama sanırım rot ayarı yapılacak az biraz  sola çekme var arabada


-------------
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
http://goo.gl/mc9cY" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 14:02
Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

lastikleri alalı 5 gün oldu 4 adet 4 mevsim lastiklerinden markasını tam hatırlamıyorum arac 108.000 km de


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 14:04
Orjinalini yazan: DRIVER34 DRIVER34 Yazdı:

Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

4 lastik mıchelın energy saver aynı anda alınmış 2 senelik yer değimemiş durumda diş derinliği 5.1 araba 73 binde ilk deneme yaptığımda 65000de falandı ... lastik havalarından şüphelendim onlarıda kontrol ettim ama sanırım rot ayarı yapılacak az biraz  sola çekme var arabada

rot tandır üstadım benim araçta hafif sağa çekiyor bakalım (eğer gidersem) bu gün yaptıracağım düzelirse haber veririm


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 14:06
lastiklerin yönündende olabilir doğru takılmamışsa tutar arabayı bencede 190da kalmaması lazımo aracın


Mesajı Yazan: DRIVER34
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 14:10
 
Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

Orjinalini yazan: DRIVER34 DRIVER34 Yazdı:

Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

4 lastik mıchelın energy saver aynı anda alınmış 2 senelik yer değimemiş durumda diş derinliği 5.1 araba 73 binde ilk deneme yaptığımda 65000de falandı ... lastik havalarından şüphelendim onlarıda kontrol ettim ama sanırım rot ayarı yapılacak az biraz  sola çekme var arabada

rot tandır üstadım benim araçta hafif sağa çekiyor bakalım (eğer gidersem) bu gün yaptıracağım düzelirse haber veririm

hayırlısı o zaman
işallah bişey çıkmaz.. 
maaliyetinide belirtte hazırlıklı gidelim Göz Kırpma  bizde :D


-------------
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
http://goo.gl/mc9cY" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 14:20
valla 25 tl ye rot yapanda var 40 tl ye yapanda var üstadım değişiyor yerine göre. inşallah bir şey çıkmaz bakalım hayırlısı artık.

-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 15:46
Aracın agırlıgınıda goz onunde bulundurmak lazım. 1500 kg dan asagıya olmaması lazım. Motorun bakım durumuda nasıl bılmıyoruz. Bırazda sakın kullanmaktanda olabılır. Zaten cok benzın yakan bır arac oldugu ıcın fazla surat gormemıste olabılır


Mesajı Yazan: 34sea45
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 15:52
bence o motor sağır 190 da kalmaması lazım 1,4 75 bg aracım bile ibreyi deviriyo (aracımda mod var olmadan öncede çeviriyodu modaladıkdan sonra km çubuguna tıklamaya başladı)

o motor yüksek hızlara çıkmadıgından sagır olmuş bence taşkının aracıda öyleydi açtı güzel güzel :)


-------------
106 xr 1998 1,4 her daim benzinli+playstation (PeSBoX)
Çakmak/Ümraniye/İstanbul
0 507 250 90 71 - dincerkukku@hotmail.com


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 16:05
Orjinalini yazan: 34sea45 34sea45 Yazdı:

bence o motor sağır 190 da kalmaması lazım 1,4 75 bg aracım bile ibreyi deviriyo (aracımda mod var olmadan öncede çeviriyodu modaladıkdan sonra km çubuguna tıklamaya başladı)

o motor yüksek hızlara çıkmadıgından sagır olmuş bence taşkının aracıda öyleydi açtı güzel güzel :)
 
Yalnız kıyas yaparken bazı degıskenlerıde goz onunde bulundurmak lazım yanı Göz Kırpma Senın arac 1.4 75bg olsada 800kg agırlıgı var. O aracta her ne kadar 138bg olsada 1500kg yanı. Gercı yıne 200 uzerıne ulasabılmesını beklerım tabıkı


Mesajı Yazan: 34sea45
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 16:07
o konuda haklısın abi modeli felanda hesaba katmak gerek + km reyide

ben uzun süre araçların sabit hızlarda gittiginde motorlarının sagır oldugunu düşünüyorum haftada birde olsa bi açmak gerek bence


-------------
106 xr 1998 1,4 her daim benzinli+playstation (PeSBoX)
Çakmak/Ümraniye/İstanbul
0 507 250 90 71 - dincerkukku@hotmail.com


Mesajı Yazan: Long Beach
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 16:25
4 mevsim lastiklerin son süratleri nedir ?
Kalitesiz ve/veya eski lastiklerle sürat yapinca, kendinizin ve trafikteki diger insanlarin canlarini tehlikeye atmis olmuyormusunuz ?
Aracinizin fab. son sürat degerlerine baktiniz mi ?
Kadranda görünen süratinizin % 3-10 arasi toleransli oldugunu biliyormusunuz ? Bunu görmek icin navigasyondan bakabilirsiniz. Arac kadrani 180km/h gösterdigi halde navigasyon 170 gösterebilir, gercek süratinizi navigasyondan görebilirsiniz.




-------------
1- Ucuza alan iki kere alir
2- Calisiyorsa kurcalama
3- Her zaman Gülümse ve tesekkür et.Hem maliyeti sıfır hem de değerine paha biçilmez.
4- Özür dilemeyi bilmiyorsan kimseyle kavga/tartismaya girme.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 16:56
biz 218 civarı gördük önceden araba 175 görüyordu, 1 hafta araba bende köyde kaldı sert kullandım devir çevirdim (devir kestirdim) ve sonuç olarak aracın tepkileri değişti birazcık zorla ve hırpala arabayı ;)


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 17:32
Orjinalini yazan: Long Beach Long Beach Yazdı:

4 mevsim lastiklerin son süratleri nedir ?
Kalitesiz ve/veya eski lastiklerle sürat yapinca, kendinizin ve trafikteki diger insanlarin canlarini tehlikeye atmis olmuyormusunuz ?
Aracinizin fab. son sürat degerlerine baktiniz mi ?
Kadranda görünen süratinizin % 3-10 arasi toleransli oldugunu biliyormusunuz ? Bunu görmek icin navigasyondan bakabilirsiniz. Arac kadrani 180km/h gösterdigi halde navigasyon 170 gösterebilir, gercek süratinizi navigasyondan görebilirsiniz.

lastikler kalitesiz değil eskide değil 4 lastik daha yeni değişti kimsenin hayatını tehlikeye atacak bir hareket yapmam arabama güvenmiyorsam hız denemesi bile yapmam öneriniz için teşekkür ederim


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 17:33
Orjinalini yazan: berkekk berkekk Yazdı:

biz 218 civarı gördük önceden araba 175 görüyordu, 1 hafta araba bende köyde kaldı sert kullandım devir çevirdim (devir kestirdim) ve sonuç olarak aracın tepkileri değişti birazcık zorla ve hırpala arabayı ;)

tavsiyenizi denerim sağlam bir benzin parası bulunca tabii Gülme


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 17:36
Orjinalini yazan: DRIVER34 DRIVER34 Yazdı:

 
Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

Orjinalini yazan: DRIVER34 DRIVER34 Yazdı:

Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Arkadaşlar lastiklerde farklı desenler yada önlerle arkaların farklı olması durumunda da aynı sorunu yaşatacağını düşünüyorum.Aracın açılmaması olabilir ama km bilmek lazım...

4 lastik mıchelın energy saver aynı anda alınmış 2 senelik yer değimemiş durumda diş derinliği 5.1 araba 73 binde ilk deneme yaptığımda 65000de falandı ... lastik havalarından şüphelendim onlarıda kontrol ettim ama sanırım rot ayarı yapılacak az biraz  sola çekme var arabada

rot tandır üstadım benim araçta hafif sağa çekiyor bakalım (eğer gidersem) bu gün yaptıracağım düzelirse haber veririm

hayırlısı o zaman
işallah bişey çıkmaz.. 
maaliyetinide belirtte hazırlıklı gidelim Göz Kırpma  bizde :D

üstadım götürdüm yaptırmaya balans yapıldı titreme gitti rot a aldılar araç hala sağa çekiyordu arkalar öne takıldı çok hafifte olsa sağa çekmeye devam etti usta baktı amortisör takozu değişmeli dedi onunda fiyatı tanesi 40 tl dendi işçilik ise 150 tl amortisörlerin sökülmesi gerekiyomuş toplam 230 lira bedel biçtiler bende yaptırmadım Gülme


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 17:38
bende benzinden dolayı aracın pek zorlanmadığını ve buna bağlı olarak sağır açıldığını düşünüyorum. ara sıra motoru biraz zorlarsanız açılabilir diye tahmin ediyorum. birde bakımları tammı onları göz önünde bulundurmak gerekli.

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 17:43
tavsiyenizi dinleyeceğim üstadım boş yolda devirli kullanırım belki çekişi bile düzelir.

-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 17:47
Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

tavsiyenizi dinleyeceğim üstadım boş yolda devirli kullanırım belki çekişi bile düzelir.
 
bir dakika. aracınız otomatik değilmi. benimde otomatik olduğu için önceden başıma gelen bir kaç olay devir düşüklüğü yolda giderken gitmeme gibi şeyler yaşıyordum. Sorun şanzıman ile ilgili olabilir. Sizin şanzıman da AL4 mü bilmiyorum ama eğer öyleyse sıkıntı şanzımanda olabilir.
 
misal gaza bastığınızda yolda giderken ayağınızı çektiğinizde devir kompresör ile birlikte yavaş yavaş mı düşüyor yoksa birden biremi düşüyor


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 18:37
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

tavsiyenizi dinleyeceğim üstadım boş yolda devirli kullanırım belki çekişi bile düzelir.
 
bir dakika. aracınız otomatik değilmi. benimde otomatik olduğu için önceden başıma gelen bir kaç olay devir düşüklüğü yolda giderken gitmeme gibi şeyler yaşıyordum. Sorun şanzıman ile ilgili olabilir. Sizin şanzıman da AL4 mü bilmiyorum ama eğer öyleyse sıkıntı şanzımanda olabilir.
 
misal gaza bastığınızda yolda giderken ayağınızı çektiğinizde devir kompresör ile birlikte yavaş yavaş mı düşüyor yoksa birden biremi düşüyor


Ne otomatik şanzımanmış be kardeşim (Pardon abicim) Göz KırpmaGöz KırpmaSırıtmaSırıtma


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 20:25
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

tavsiyenizi dinleyeceğim üstadım boş yolda devirli kullanırım belki çekişi bile düzelir.
 
bir dakika. aracınız otomatik değilmi. benimde otomatik olduğu için önceden başıma gelen bir kaç olay devir düşüklüğü yolda giderken gitmeme gibi şeyler yaşıyordum. Sorun şanzıman ile ilgili olabilir. Sizin şanzıman da AL4 mü bilmiyorum ama eğer öyleyse sıkıntı şanzımanda olabilir.
 
misal gaza bastığınızda yolda giderken ayağınızı çektiğinizde devir kompresör ile birlikte yavaş yavaş mı düşüyor yoksa birden biremi düşüyor

evet araç otomatik şanzımanın ismini bilmiyorum tek bildiğim porsche şanzımanı kullanıldığı birden düşmüyor yavaş yavaş düşüyor birden düşmesimi problem? şanzımanda herhangi bir problem yok gibi geldi triptonikte kullanıyorum genellikle üstadım.


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: alisuat
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 20:30
benim 307 r5ot balansı bozukken 175i geçmiyordu sonra bakım rot balanstan sonra çok rahat 190 u geçiyor 200 e vuruyordu.

-------------
2007 opel corsa 1.4 Enjoy SP AT TWP,2009 Toyota corolla 1.6 Elegant AT
0554 941 25 90
A(+)


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2011 Saat 20:41
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

benim 307 r5ot balansı bozukken 175i geçmiyordu sonra bakım rot balanstan sonra çok rahat 190 u geçiyor 200 e vuruyordu.

bakalım bu gün rot balans yapıldı yarın sabah okula giderken yol boş olursa bir deneme yaparım her gün çatalcaya (otobandan) gittiğim için genellikle boş oluyor Gülme


-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 17:01
bu gün bir deneme daha yaptım balans ve rot yapıldıktan sonra ilk denememdi ve araç 220 ye geldi daha gidiyordu fakat ilerde araçlar vardı bende yavaşladım mutlu oldum Gülme

-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 17:33
Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

bu gün bir deneme daha yaptım balans ve rot yapıldıktan sonra ilk denememdi ve araç 220 ye geldi daha gidiyordu fakat ilerde araçlar vardı bende yavaşladım mutlu oldum Gülme
 
hadi hayırlısı, 220 yeterli artık daha basmayın deneme yapmayın, güle güle kullanın.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Saleeh
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 20:10
Orjinalini yazan: DRIVER34 DRIVER34 Yazdı:

140-150 de direksiyonda titreme bende hala mevcut balans yaptırmama rağmen 130 u geçince kendini göstermeye başlıyor gerçi 14 16v araba ama 180den yukarı çıkamadım henüz hem titremeden hemde yol müsait olmadı bir türlü .. ama balansla düzelmedi bende.. 

ön jantları kontrol ettirmelisiniz. jantlarda milimetrik yamukluklarda titreme yapabiliyor


Mesajı Yazan: Engin Tepe
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 20:14
Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

bu gün bir deneme daha yaptım balans ve rot yapıldıktan sonra ilk denememdi ve araç 220 ye geldi daha gidiyordu fakat ilerde araçlar vardı bende yavaşladım mutlu oldum Gülme

Yanlış anlamayın lütfen,
Son denemeniz oldugunu umuyoruz.
Hepimizin açısından. Bu makineler 220 lere kolay çıkailiyor fakat 220 den geri düşmesi neredeyse imkansız tabi ani durumlarda.
Allah Kİmseye kaza bela vermesin.
Bunu söylememin sebebi Degerli bi arkadaşımı Yeni aldıgı bi aracın (VW polo 1.2 tdı) Son hızını görmek isterken İbreye bakarak yola dikkat etmemesi ve sonuç.
Başımız sagolsun.


-------------
PEUGEOT PARTNER ADVENTURE 2.0 HDI 90bg 2008 SİYAH 100 km/6.5 Lt 0 5419 649 7 58
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄


Mesajı Yazan: Saleeh
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 20:16
Orjinalini yazan: Engin Tepe Engin Tepe Yazdı:

Orjinalini yazan: Muhammet Muhammet Yazdı:

bu gün bir deneme daha yaptım balans ve rot yapıldıktan sonra ilk denememdi ve araç 220 ye geldi daha gidiyordu fakat ilerde araçlar vardı bende yavaşladım mutlu oldum Gülme

Yanlış anlamayın lütfen,
Son denemeniz oldugunu umuyoruz.
Hepimizin açısından. Bu makineler 220 lere kolay çıkailiyor fakat 220 den geri düşmesi neredeyse imkansız tabi ani durumlarda.
Allah Kİmseye kaza bela vermesin.
Bunu söylememin sebebi Degerli bi arkadaşımı Yeni aldıgı bi aracın (VW polo 1.2 tdı) Son hızını görmek isterken İbreye bakarak yola dikkat etmemesi ve sonuç.
Başımız sagolsun.

üzücü bir durum Allah rahmet eylesin 
Engin'e katılıyorum. HIZ FELAKETTİR


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 21:08
allah rahmet eylesin engin hocam gerçekten çok üzücü bir durum. sürat felakettir. dikkatli olalım arkadşlar...


Mesajı Yazan: Engin Tepe
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 21:20
Bende Jetta yı ilk aldıgımızda (2007) Denemesini yaptım köprü yolunda 5.20 nin peşine takıldım son sürak ve bu sürat ta resimli belgeli delinin zoruna bakın ki 235 kmh de telefnla resim çekmek :D.
İlk ve sondu.
Cahillik diyorum :)
En iyi hız kontrolümdeki hız dır.


-------------
PEUGEOT PARTNER ADVENTURE 2.0 HDI 90bg 2008 SİYAH 100 km/6.5 Lt 0 5419 649 7 58
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄


Mesajı Yazan: I Love My Pug
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 21:20
Allah rahmet eylesin kardeşim.

-------------
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37


Mesajı Yazan: sedataksu
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 21:41

Allah rahmet eylesin başınız sağolsun engin kardeş.

 



-------------
2011 C4 VTRPK MCP
İstanbul Kartal
Hızlı gidip geçmiş olsun diyeceklerine yavaş git hoşgeldin desinler...
* 28 ÇOTANAKLAR *


Mesajı Yazan: Muhammet
Mesaj Tarihi: 07 Ekim 2011 Saat 08:42
Allah rahmet eylesin mekanı cennet toprağı bol olsun. bu sadece deneme amaçlıydı bir daha asla bu kadar hıza çıkmam merak amaçlı yapılan bir denemeydi yolda boştu zaten ilerde arabaları görünce yavaşladım öneriniz için teşekkür ederim 

-------------
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 13 Ekim 2011 Saat 14:54
Kazasız belasız günlere , basınız sağolsun.


Mesajı Yazan: alisuat
Mesaj Tarihi: 13 Ekim 2011 Saat 16:28
bende eskiden böyle hızlara çok meraklıydım hatta konyadan ankaraya 1 saat 30 dk da gelmiştim bir seferinde 250 km yolu., ancak bence araçın kontrolunu sizde hissetmediğiniz hızlara çıkmamak lazım. bu ise otobanda  mak. 140-150 duble asfalt yollarda 120 sath kaplama yollarda ise 90 hatta 90 bıle cok. ben arabada hazzı şehir içi anlık hızlanlamarda yada kırmızı kalkıslarında daha çok alıyorum,hem daha az tehlikeli :)

-------------
2007 opel corsa 1.4 Enjoy SP AT TWP,2009 Toyota corolla 1.6 Elegant AT
0554 941 25 90
A(+)



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net