Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >407
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 407 dizel otomatik vites geçiş problemi (6 ileri)
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

407 dizel otomatik vites geçiş problemi (6 ileri)

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 407 dizel otomatik vites geçiş problemi (6 ileri)
    Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 01:00
Herkese merhaba;
Yeni aldığım 2007 407 2.0 HDI Executive OV aracım 106.000 km de.
Bizim araçtaki şanzıman tipini bilmiyorum ama sanırım yetkili serviste AL6 dediler.
Anlatım şeklim biraz konuşma dili gibi olacak ama affınıza sığınarak problemi izah etmeye çalışayım;

2 gün önce şehir içinde
2. vitesten 3. vitese geçişte araç sanki araba debriyajlıymış ve debriyaja basıp gaza basmış gibi boşa gaz yedi (1-2 sn) ve sonra 3 e geçti
tabi bu geçiş sırasında vuruntu yaptı doğal olarak,
denedim sadece 2->3 geçişinde var 4->3 veya 3->2 geçişinde problem yok, diğer viteslerde problem yok
D konumu veya Manuel (Tiptronik) konumu farketmiyor, bazen problemsiz geçiyor, tam gazda da veya en küçük gazda kullanımda da aynı durum var.
Aracı aldım alalı 1200 km kullandım hiç yapmadı 2 gündür bu problem var.

Dün yaptığım yaklaşık 40 km lik deneme ve testlerimde problemi başka bir boyuta taşıdım diyebilirim şöyle ki;
araç çevre yolunda motor sıcaklığı 80'i geçmedi, ve bütün durup (denemek için birçok kez sağa çekip tekrar kalktım) kalkmalarımda dip gaz ve normal gaz basışımda, tiptronikte veya D konumunda hiçbir sorun çıkarmadı.
Nasıl ki şehir içine geçtim ve yavaş kullanıma geçtim motor sıcaklığı 90'ı göstermeye başladı, farkettim problemi tekrar yapmaya başladı.
Vuruntu da 2->3 geçişinde boşa gaz yiyormuş gibi geldiği için ben gazdan ayağımı çekiyordum vurma ve sarsıntı bu sırada oluyordu, inadına gaza basış ayarımı hiç değiştirmeden (dip gazda da normal gazda da) defalarca denedim
bir iki kez hariç en ufak bir sarsıntı veya vuruntu olmadı tek sıkıntı o boşa gaz yeme durumu oldu

Şimdi durum bu vuruntu benim ayağımı korkup gazdan çekmemden ve bu sıradada vitesin yerini bulamamasından (benim düşüncem) kaynaklanıyormuş gibi ama gazdan çekmezsem ayağı ve normalmiş gibi devam edersem bir iki kez hariç yapmadı.

Eskişehir'de ki ustaya (otomatikçi değil, genel bakımları yaptırdığım usta) sordum telefonda şanzuman yağ değişim zamanı gelmiş olabilir dedi, fakat yanına gittim durumu görünce
prayermi platin mi plaka mı ne dedi hatırlamıyorum ama takım halde değişmesi gerekir dedi, ama bu şekilde 40-50.000 km daha kullanabilirsin
sadece 2->3 geçişinde dikkat et vuruntu yaptırma dedi, masraf olarakta 2.500 - 3.500 TL arası değişebilir dedi.
Yani usta hemen değişelim durum kötü gibi fırsatçılık yapmadı sağolsun dürsütçe bana durumu anlattı. Şu an yapacağın masraf ile 30 bin km sonra yapacağın veya tamamen arıza durumuna geçtiğinde yapacağın masraf aynı olur dedi.

Bugün yetkili servise götürdüm şanzımanda yazılımsal hiçbir arıza kaydı yok, bu şekilde kullanmaya devam edin problem ilerlerse o zaman bakalım dediler.

Çok uzun oldu özür dilerim ama durumu tam ayrıntılarıyla anlatmak istedim buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
Fikirleriniz ve yorumlarınız nelerdir, nasıl bir yol izleyeyim ne yapmalıyım? Revizyon kaçınılmaz mı?
Şimdiden teşekkür ederim.
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 01:44
Bu arada forumu aradım ama 407 ve 6 ileri otomatik ile iligli birşey bulamadım,
konuyu açmam gereken yer burası değil veya bu problemle ilgili benzer başka bir mesaj varsa beni oraya yönlendirip bu mesajımı silebilirsiniz.
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 05:24
Merhaba,

Oncelikle gecmis olsun. Forumumuzda otomatik sanzimanlar konusunda bilgili, tecrubeli pek cok kullanici mevcut. Ancak pek cogu AL4 sanzimana sahip arac kullanicilari.

Sizin aracinizdaki sanzimanin adi AL6 degil AM6. Kendisi Japon uretimi olup hakkinda cok az bilgi var.
Ancak soyle bir bilginin durumunuza uygun olacagini dusunuyorum.
AM6 sanzimanlar hakkinda yayimlanmis teknik bir ilan var ve bu teknik ilanda sizin bahsettiginiz sorun yaziyor.

Teknik ilan:

701 numarali teknik ilan asagida listelenen AM6 sanzimana sahip modeller icin gecerlidir.

Peugeot 407 build kodu 10766 RJ kadar olanlar ve su motor kodlarindan birine sahip olanlar: DT17TED4, DW10BTED4 veya ES9A.
Peugeot 307 build kodu 10766 89 ya kadar olanlar ve DW10BTED4 motora sahip olanlar.
Peugeot 607 build kodu 10766 89 ya kadar olanlar.

Dokumanin ilgili bolumu soyle der:
Ariza:
Vites kolu D ve arac rolantide ve kalkis aninda titreme. 2. vitesten 3. vitese gecerken, 3. vitesten 4. vitese gecerken veya 3'ten 2'ye inerken vuruntu.

Sebep:
C1, C2, C3, B1 hidrolik bloklarinda hata.

Onerilen cozum:
Hidrolik valf blogunun degisimi

Lutfen aracinizin motorunu ve build kodunu yukaridaki listeden kontrol eder misini?

Gecmis olsun.
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 10:52
Teşekkür ederim,
şimdi motor kodunu bulmaya çalıştım ama nerden bulabilirim bilemedim, build kodunuda aynı şekilde bulamadım, bu kodlar nerde yazar nasıl bulabilirim.
Şasi noda RHRJ ibaresi geçiyor fakat D ile başlayan nerdedir bilmiyorum.
Birde bu problemin şehir içi kullanımda olması neye delalettir, çünkü çevre yolunda hiç bir problem yok.
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 11:18
Orjinalini yazan: avcifurkan avcifurkan Yazdı:

Teşekkür ederim,
şimdi motor kodunu bulmaya çalıştım ama nerden bulabilirim bilemedim, build kodunuda aynı şekilde bulamadım, bu kodlar nerde yazar nasıl bulabilirim.
Şasi noda RHRJ ibaresi geçiyor fakat D ile başlayan nerdedir bilmiyorum.
Birde bu problemin şehir içi kullanımda olması neye delalettir, çünkü çevre yolunda hiç bir problem yok.


Dilerseniz sasi numaranizi ozel mesaj olarak bana gonderin, bakayim.
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 11:26
Özel mesaj gönderdim, ilginize teşekkür ederim.
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 11:36
Orjinalini yazan: avcifurkan avcifurkan Yazdı:

Özel mesaj gönderdim, ilginize teşekkür ederim.


Build kodunuz 10973 CJ. Dolayisiyla benim verdigim 10766 RJ'den sonra uretilmis. Yani benim gonderdigim teknik ilani gozardi edebilirsiniz.

Sanziman yagini hic degistirdiniz mi?


Düzenleyen koliva - 11 Eylül 2011 Saat 12:03
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 19:52
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: avcifurkan avcifurkan Yazdı:

Özel mesaj gönderdim, ilginize teşekkür ederim.


Build kodunuz 10973 CJ. Dolayisiyla benim verdigim 10766 RJ'den sonra uretilmis. Yani benim gonderdigim teknik ilani gozardi edebilirsiniz.

Sanziman yagini hic degistirdiniz mi?

Hayır hiç değişmemiş şimdiye kadar.
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 20:02
Orjinalini yazan: avcifurkan avcifurkan Yazdı:

Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: avcifurkan avcifurkan Yazdı:

Özel mesaj gönderdim, ilginize teşekkür ederim.


Build kodunuz 10973 CJ. Dolayisiyla benim verdigim 10766 RJ'den sonra uretilmis. Yani benim gonderdigim teknik ilani gozardi edebilirsiniz.

Sanziman yagini hic degistirdiniz mi?

Hayır hiç değişmemiş şimdiye kadar.


Vuruntu probleminiz olmasa bile sanziman yagini belirli kilometrelerde degistirmeniz gerekir. Bu, otomatik sanzimaninizin omrunu artirir. Belki yag degisimi ile probleminiz gecmeyecek ama bu probleme simdiye kadar yag degistirmemis olmanizin payinin da oldugunu dusunuyorum. Bence ilk olarak bir yag degisimine gitmeniz gerekmekte. Sanzimanin sehir ici trafikte asiri isinmasi neticesinde yagin vazifesini tam olarak goremedigini tahmin ediyorum.
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 21:15
Bende değişim düşünüyorum açıkcası sonuçta eğer problemi çözerse çok daha uygun maliyetli çözüm olacak yok eğer çözmez ise bile şanzımanı revizyona kadar daha fala problem çıkarmaktan koruyacaktır (revizyon için şu an mali durumlar elverişli değil maalesef ancak 2012 haziran gibi olabilir eğere gerekirse).
Yanlız bu şanzıman yağı değişimi için özel bilgi tecrübe ve bazende başka bir cihaz gerekiyormuş galiba.


Düzenleyen avcifurkan - 11 Eylül 2011 Saat 21:15
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 21:36
Orjinalini yazan: avcifurkan avcifurkan Yazdı:

Bende değişim düşünüyorum açıkcası sonuçta eğer problemi çözerse çok daha uygun maliyetli çözüm olacak yok eğer çözmez ise bile şanzımanı revizyona kadar daha fala problem çıkarmaktan koruyacaktır (revizyon için şu an mali durumlar elverişli değil maalesef ancak 2012 haziran gibi olabilir eğere gerekirse).
Yanlız bu şanzıman yağı değişimi için özel bilgi tecrübe ve bazende başka bir cihaz gerekiyormuş galiba.


Isinin ehli bir ustanin yaginizi degistirmesi yarariniza olacaktir. Bu konuda Eskisehir'de ikamet eden forumdaslarin yardimini isteyebilirsiniz. Ben yine bu konuda bildiklerimi sizlere aktarayim, gerisi size kalmis.

AM6 diye bilinen otomatik sanzimanlar Peugeot gibi daha pek cok aracta kullanilmistir. Ayni zamanda AWTF-80 SC diye de geciyor. Yine bildigim kadariyla Volvo da bu sanzimani bir iki modelinde kullanmis(S60R, V70R modelleri), kullaniyor. Tipki AL4 otomatik sanzimanlarda oldugu gibi sanziman yagini kontrol etmek icin yag cubugu bulunmaz. Yag degistirilmeden once vites P konumuna alinir ve sirasiyla butun viteslere gecirilir ve her degisimde yaklasik 3 saniye beklenir. Sonra tekrar P konumuna alinir ve 2 dakika daha beklenir. Degisim esnasinda sanzimandaki yagin sicakligini olcmek gerekir ve bunun icin aracin cihaza baglanmasi gerekir.
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2011 Saat 21:56
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: avcifurkan avcifurkan Yazdı:

Bende değişim düşünüyorum açıkcası sonuçta eğer problemi çözerse çok daha uygun maliyetli çözüm olacak yok eğer çözmez ise bile şanzımanı revizyona kadar daha fala problem çıkarmaktan koruyacaktır (revizyon için şu an mali durumlar elverişli değil maalesef ancak 2012 haziran gibi olabilir eğere gerekirse).
Yanlız bu şanzıman yağı değişimi için özel bilgi tecrübe ve bazende başka bir cihaz gerekiyormuş galiba.


Isinin ehli bir ustanin yaginizi degistirmesi yarariniza olacaktir. Bu konuda Eskisehir'de ikamet eden forumdaslarin yardimini isteyebilirsiniz. Ben yine bu konuda bildiklerimi sizlere aktarayim, gerisi size kalmis.

AM6 diye bilinen otomatik sanzimanlar Peugeot gibi daha pek cok aracta kullanilmistir. Ayni zamanda AWTF-80 SC diye de geciyor. Yine bildigim kadariyla Volvo da bu sanzimani bir iki modelinde kullanmis(S60R, V70R modelleri), kullaniyor. Tipki AL4 otomatik sanzimanlarda oldugu gibi sanziman yagini kontrol etmek icin yag cubugu bulunmaz. Yag degistirilmeden once vites P konumuna alinir ve sirasiyla butun viteslere gecirilir ve her degisimde yaklasik 3 saniye beklenir. Sonra tekrar P konumuna alinir ve 2 dakika daha beklenir. Degisim esnasinda sanzimandaki yagin sicakligini olcmek gerekir ve bunun icin aracin cihaza baglanmasi gerekir.


Eskişehir'de iyi bir otomatikçi ve bu şanzımandan anlayan usta olduğunu hiç zannetmiyorum. Ama sık sık İzmit'e babamı ziyarete gidiyorum, oradan İstanbul 1 saat, İstanbul'da da iyi bir usta uygun olabilir benim için.
Bu arada sizden başka kimseden de bir yorum gelmedi, sanırım benim şanzımandan kullanan pek kimsecikler yok Ouch
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2011 Saat 09:42
Öncelikle şanzıman yağını değiştirme yoluna gideceğim, özellikle peugeot ile ilgilenen otomatikçi bir usta araştırıyorum. Değişim yapınca gelişmeleri burdan sizinle paylaşırım.
Problemin sadece şehir içi kullanımda olması bana da şanzıman yağının ısınınca işlevini yerine getirememesi ihtimalini düşündürdü.
Sonuçta valf aynı valf, şanzımanın içindeki balatlar aynı balata motor sıcaklı 80 iken hiçbir problem yok.


Düzenleyen avcifurkan - 13 Eylül 2011 Saat 09:44
2007 407 2.0 HDI Executive OV
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Eylül 2011 Saat 13:59
Geçtiğimiz hafta sonu İstanbul'daydım. Aracı usta ile iyice inceledik ve son karar 2-3 vites geçişinde ki problem şanzımanın içinden kaynaklandığı oldu, Revizyona girince tümü set olarak değişecek, ve yaklaşık 2000-2500 TL gibi bir masrafı olacak. Ustaya şu an bütçe uygun değil, seneye yaza bıraksam ne olur dedim, 2-3 geçişini yumuşak yapmaya çalış bir müddet daha idare edersin dedi.
Yağ değişiminin hiçbir etkisi olmaz , yağ olsaydı tüm viteslerde problem yaşardın dedi.
Durum böyle 2012 temmuz gibi revizyona vereceğim aracı.
2007 407 2.0 HDI Executive OV
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Eylül 2011 Saat 14:32
Aracinizda sikinti olsun ya da olmasin sanziman yagini belirli araliklarla degistirmeniz gerekir. Siz 106 bindeki aracin simdiye kadar hic sanziman yagini degistirtmemissiniz. Ben yerinizde olsam yine de yagi degistirirdim.
Çevrimdışı ErolSen Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
21 - Şubat - 1985

Yaşı : 39
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2009
Konum: ESKİŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 247
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ErolSen Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Eylül 2011 Saat 10:00

eskişehirde  bildiğim bi oto şanzumancı var fakat dükkanın adını ve yerini tam olarak hatırlayamıyorum benimde araç arıza yapmıştı halletmişti sağolsun sadece oto şanzuman üzerine çalışıyor kartvizitini bulursam yazıcam adresini telefonunu baktırırsın oraya öyle bahsettiğin kadar bi maliyeti de olmaz diye düşünüyorum. takip edersin burayı.



Düzenleyen ErolSen - 30 Eylül 2011 Saat 10:00
Erol ŞEN
ESKİŞEHİR
21.02.1985
B Rh +
2005 206 X Line 1.4 O.V
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Eylül 2011 Saat 12:03
bursada bir usta duymuştum, hazır bursaya da yakınken gitmenizi tavsiye ederim. yanılmıyorsam mercedes bmv gibi yetkili servisler bile yapamadıklarını bu ustaya gönderip yaptırıyorlarmış biraz araştırmanızı tavsiye ederim.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Eylül 2011 Saat 14:22
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

bursada bir usta duymuştum, hazır bursaya da yakınken gitmenizi tavsiye ederim. yanılmıyorsam mercedes bmv gibi yetkili servisler bile yapamadıklarını bu ustaya gönderip yaptırıyorlarmış biraz araştırmanızı tavsiye ederim.
Orjinalini yazan: ErolSen ErolSen Yazdı:

eskişehirde  bildiğim bi oto şanzumancı var fakat dükkanın adını ve yerini tam olarak hatırlayamıyorum benimde araç arıza yapmıştı halletmişti sağolsun sadece oto şanzuman üzerine çalışıyor kartvizitini bulursam yazıcam adresini telefonunu baktırırsın oraya öyle bahsettiğin kadar bi maliyeti de olmaz diye düşünüyorum. takip edersin burayı.


Öncelikle ilginize teşekkür ederim.
Bursa'ya da sürekli gidiyorum, Bursa veya Eskişehir farketmez ustalara ulaşabileceğim bir adres  telefon iletebilirseniz hemen baktırayım.
2007 407 2.0 HDI Executive OV
Çevrimdışı Ako06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Ocak - 1991

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 26 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 136
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Ako06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Eylül 2011 Saat 14:38
bi kaç ustaya baktırmanızda fayda var bence. direk 2000 2500 tl vermeye pek sıcak bakmam açıkcası.bi kaç ustayla daha gorusun . selamlar.
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Eylül 2011 Saat 14:48
bana tavsiye eden abim ile hemen iletişime geçiyorum, peugeot bile yapamadığı şanzımanları ona yaptırıyormuş.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 2507 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5842 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1247 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 1251 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 754 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2837 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1151 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1960 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12915 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 948 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 563 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 530 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 577 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 576 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 1006 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 888 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16202 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5643 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1980 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 562 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
KnucklesTR 4
ppfustasi12 3
Mustafa1923 3
alex33 3
drneuron 3
arifbsrn 2
antipollution 2
chanyilmz 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English