407 dizel otomatik vites geçiş problemi (6 ileri)
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 407
Forum Tanımlaması: Peugeot 407, 2005'ten 2011'e kadar üretilen 406 serisinin yenilenmiş hali geniş bir aile otomobilidir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=18087
Tarih: 28 Haziran 2025 Saat 12:01 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: 407 dizel otomatik vites geçiş problemi (6 ileri)
Mesajı Yazan: avcifurkan
Konu: 407 dizel otomatik vites geçiş problemi (6 ileri)
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 01:00
Herkese merhaba; Yeni aldığım 2007 407 2.0 HDI Executive OV aracım 106.000 km de. Bizim araçtaki şanzıman tipini bilmiyorum ama sanırım yetkili serviste AL6 dediler. Anlatım şeklim biraz konuşma dili gibi olacak ama affınıza sığınarak problemi izah etmeye çalışayım;
2 gün önce şehir içinde 2. vitesten 3. vitese geçişte araç sanki araba debriyajlıymış ve debriyaja basıp gaza basmış gibi boşa gaz yedi (1-2 sn) ve sonra 3 e geçti tabi bu geçiş sırasında vuruntu yaptı doğal olarak, denedim sadece 2->3 geçişinde var 4->3 veya 3->2 geçişinde problem yok, diğer viteslerde problem yok D konumu veya Manuel (Tiptronik) konumu farketmiyor, bazen problemsiz geçiyor, tam gazda da veya en küçük gazda kullanımda da aynı durum var. Aracı aldım alalı 1200 km kullandım hiç yapmadı 2 gündür bu problem var.
Dün yaptığım yaklaşık 40 km lik deneme ve testlerimde problemi başka bir boyuta taşıdım diyebilirim şöyle ki; araç çevre yolunda motor sıcaklığı 80'i geçmedi, ve bütün durup (denemek için birçok kez sağa çekip tekrar kalktım) kalkmalarımda dip gaz ve normal gaz basışımda, tiptronikte veya D konumunda hiçbir sorun çıkarmadı. Nasıl ki şehir içine geçtim ve yavaş kullanıma geçtim motor sıcaklığı 90'ı göstermeye başladı, farkettim problemi tekrar yapmaya başladı. Vuruntu da 2->3 geçişinde boşa gaz yiyormuş gibi geldiği için ben gazdan ayağımı çekiyordum vurma ve sarsıntı bu sırada oluyordu, inadına gaza basış ayarımı hiç değiştirmeden (dip gazda da normal gazda da) defalarca denedim bir iki kez hariç en ufak bir sarsıntı veya vuruntu olmadı tek sıkıntı o boşa gaz yeme durumu oldu
Şimdi durum bu vuruntu benim ayağımı korkup gazdan çekmemden ve bu sıradada vitesin yerini bulamamasından (benim düşüncem) kaynaklanıyormuş gibi ama gazdan çekmezsem ayağı ve normalmiş gibi devam edersem bir iki kez hariç yapmadı.
Eskişehir'de ki ustaya (otomatikçi değil, genel bakımları yaptırdığım usta) sordum telefonda şanzuman yağ değişim zamanı gelmiş olabilir dedi, fakat yanına gittim durumu görünce prayermi platin mi plaka mı ne dedi hatırlamıyorum ama takım halde değişmesi gerekir dedi, ama bu şekilde 40-50.000 km daha kullanabilirsin sadece 2->3 geçişinde dikkat et vuruntu yaptırma dedi, masraf olarakta 2.500 - 3.500 TL arası değişebilir dedi. Yani usta hemen değişelim durum kötü gibi fırsatçılık yapmadı sağolsun dürsütçe bana durumu anlattı. Şu an yapacağın masraf ile 30 bin km sonra yapacağın veya tamamen arıza durumuna geçtiğinde yapacağın masraf aynı olur dedi.
Bugün yetkili servise götürdüm şanzımanda yazılımsal hiçbir arıza kaydı yok, bu şekilde kullanmaya devam edin problem ilerlerse o zaman bakalım dediler.
Çok uzun oldu özür dilerim ama durumu tam ayrıntılarıyla anlatmak istedim buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Fikirleriniz ve yorumlarınız nelerdir, nasıl bir yol izleyeyim ne yapmalıyım? Revizyon kaçınılmaz mı? Şimdiden teşekkür ederim.
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 01:44
Bu arada forumu aradım ama 407 ve 6 ileri otomatik ile iligli birşey bulamadım, konuyu açmam gereken yer burası değil veya bu problemle ilgili benzer başka bir mesaj varsa beni oraya yönlendirip bu mesajımı silebilirsiniz.
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 05:24
Merhaba,
Oncelikle gecmis olsun. Forumumuzda otomatik sanzimanlar konusunda bilgili, tecrubeli pek cok kullanici mevcut. Ancak pek cogu AL4 sanzimana sahip arac kullanicilari.
Sizin aracinizdaki sanzimanin adi AL6 degil AM6. Kendisi Japon uretimi olup hakkinda cok az bilgi var. Ancak soyle bir bilginin durumunuza uygun olacagini dusunuyorum. AM6 sanzimanlar hakkinda yayimlanmis teknik bir ilan var ve bu teknik ilanda sizin bahsettiginiz sorun yaziyor.
Teknik ilan:
701 numarali teknik ilan asagida listelenen AM6 sanzimana sahip modeller icin gecerlidir.
Peugeot 407 build kodu 10766 RJ kadar olanlar ve su motor kodlarindan birine sahip olanlar: DT17TED4, DW10BTED4 veya ES9A. Peugeot 307 build kodu 10766 89 ya kadar olanlar ve DW10BTED4 motora sahip olanlar. Peugeot 607 build kodu 10766 89 ya kadar olanlar.
Dokumanin ilgili bolumu soyle der: Ariza: Vites kolu D ve arac rolantide ve kalkis aninda titreme. 2. vitesten 3. vitese gecerken, 3. vitesten 4. vitese gecerken veya 3'ten 2'ye inerken vuruntu.
Sebep: C1, C2, C3, B1 hidrolik bloklarinda hata.
Onerilen cozum: Hidrolik valf blogunun degisimi
Lutfen aracinizin motorunu ve build kodunu yukaridaki listeden kontrol eder misini?
Gecmis olsun.
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 10:52
Teşekkür ederim, şimdi motor kodunu bulmaya çalıştım ama nerden bulabilirim bilemedim, build kodunuda aynı şekilde bulamadım, bu kodlar nerde yazar nasıl bulabilirim. Şasi noda RHRJ ibaresi geçiyor fakat D ile başlayan nerdedir bilmiyorum. Birde bu problemin şehir içi kullanımda olması neye delalettir, çünkü çevre yolunda hiç bir problem yok.
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 11:18
avcifurkan Yazdı:
Teşekkür ederim, şimdi motor kodunu bulmaya çalıştım ama nerden bulabilirim bilemedim, build kodunuda aynı şekilde bulamadım, bu kodlar nerde yazar nasıl bulabilirim. Şasi noda RHRJ ibaresi geçiyor fakat D ile başlayan nerdedir bilmiyorum. Birde bu problemin şehir içi kullanımda olması neye delalettir, çünkü çevre yolunda hiç bir problem yok.
|
Dilerseniz sasi numaranizi ozel mesaj olarak bana gonderin, bakayim.
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 11:26
Özel mesaj gönderdim, ilginize teşekkür ederim.
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 11:36
avcifurkan Yazdı:
Özel mesaj gönderdim, ilginize teşekkür ederim.
|
Build kodunuz 10973 CJ. Dolayisiyla benim verdigim 10766 RJ'den sonra uretilmis. Yani benim gonderdigim teknik ilani gozardi edebilirsiniz.
Sanziman yagini hic degistirdiniz mi?
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 19:52
koliva Yazdı:
avcifurkan Yazdı:
Özel mesaj gönderdim, ilginize teşekkür ederim.
|
Build kodunuz 10973 CJ. Dolayisiyla benim verdigim 10766 RJ'den sonra uretilmis. Yani benim gonderdigim teknik ilani gozardi edebilirsiniz.
Sanziman yagini hic degistirdiniz mi?
|
Hayır hiç değişmemiş şimdiye kadar.
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 20:02
avcifurkan Yazdı:
koliva Yazdı:
avcifurkan Yazdı:
Özel mesaj gönderdim, ilginize teşekkür ederim.
|
Build kodunuz 10973 CJ. Dolayisiyla benim verdigim 10766 RJ'den sonra uretilmis. Yani benim gonderdigim teknik ilani gozardi edebilirsiniz.
Sanziman yagini hic degistirdiniz mi?
|
Hayır hiç değişmemiş şimdiye kadar.
|
Vuruntu probleminiz olmasa bile sanziman yagini belirli kilometrelerde degistirmeniz gerekir. Bu, otomatik sanzimaninizin omrunu artirir. Belki yag degisimi ile probleminiz gecmeyecek ama bu probleme simdiye kadar yag degistirmemis olmanizin payinin da oldugunu dusunuyorum. Bence ilk olarak bir yag degisimine gitmeniz gerekmekte. Sanzimanin sehir ici trafikte asiri isinmasi neticesinde yagin vazifesini tam olarak goremedigini tahmin ediyorum.
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 21:15
Bende değişim düşünüyorum açıkcası sonuçta eğer problemi çözerse çok daha uygun maliyetli çözüm olacak yok eğer çözmez ise bile şanzımanı revizyona kadar daha fala problem çıkarmaktan koruyacaktır (revizyon için şu an mali durumlar elverişli değil maalesef ancak 2012 haziran gibi olabilir eğere gerekirse). Yanlız bu şanzıman yağı değişimi için özel bilgi tecrübe ve bazende başka bir cihaz gerekiyormuş galiba.
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 21:36
avcifurkan Yazdı:
Bende değişim düşünüyorum açıkcası sonuçta eğer problemi çözerse çok
daha uygun maliyetli çözüm olacak yok eğer çözmez ise bile şanzımanı
revizyona kadar daha fala problem çıkarmaktan koruyacaktır (revizyon
için şu an mali durumlar elverişli değil maalesef ancak 2012 haziran
gibi olabilir eğere gerekirse). Yanlız bu şanzıman yağı değişimi için özel bilgi tecrübe ve bazende başka bir cihaz gerekiyormuş galiba.
|
Isinin ehli bir ustanin yaginizi degistirmesi yarariniza olacaktir. Bu konuda Eskisehir'de ikamet eden forumdaslarin yardimini isteyebilirsiniz. Ben yine bu konuda bildiklerimi sizlere aktarayim, gerisi size kalmis.
AM6 diye bilinen otomatik sanzimanlar Peugeot gibi daha pek cok aracta kullanilmistir. Ayni zamanda AWTF-80 SC diye de geciyor. Yine bildigim kadariyla Volvo da bu sanzimani bir iki modelinde kullanmis(S60R, V70R modelleri), kullaniyor. Tipki AL4 otomatik sanzimanlarda oldugu gibi sanziman yagini kontrol etmek icin yag cubugu bulunmaz. Yag degistirilmeden once vites P konumuna alinir ve sirasiyla butun viteslere gecirilir ve her degisimde yaklasik 3 saniye beklenir. Sonra tekrar P konumuna alinir ve 2 dakika daha beklenir. Degisim esnasinda sanzimandaki yagin sicakligini olcmek gerekir ve bunun icin aracin cihaza baglanmasi gerekir.
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2011 Saat 21:56
koliva Yazdı:
avcifurkan Yazdı:
Bende değişim düşünüyorum açıkcası sonuçta eğer problemi çözerse çok
daha uygun maliyetli çözüm olacak yok eğer çözmez ise bile şanzımanı
revizyona kadar daha fala problem çıkarmaktan koruyacaktır (revizyon
için şu an mali durumlar elverişli değil maalesef ancak 2012 haziran
gibi olabilir eğere gerekirse). Yanlız bu şanzıman yağı değişimi için özel bilgi tecrübe ve bazende başka bir cihaz gerekiyormuş galiba.
|
Isinin ehli bir ustanin yaginizi degistirmesi yarariniza olacaktir. Bu konuda Eskisehir'de ikamet eden forumdaslarin yardimini isteyebilirsiniz. Ben yine bu konuda bildiklerimi sizlere aktarayim, gerisi size kalmis.
AM6 diye bilinen otomatik sanzimanlar Peugeot gibi daha pek cok aracta kullanilmistir. Ayni zamanda AWTF-80 SC diye de geciyor. Yine bildigim kadariyla Volvo da bu sanzimani bir iki modelinde kullanmis(S60R, V70R modelleri), kullaniyor. Tipki AL4 otomatik sanzimanlarda oldugu gibi sanziman yagini kontrol etmek icin yag cubugu bulunmaz. Yag degistirilmeden once vites P konumuna alinir ve sirasiyla butun viteslere gecirilir ve her degisimde yaklasik 3 saniye beklenir. Sonra tekrar P konumuna alinir ve 2 dakika daha beklenir. Degisim esnasinda sanzimandaki yagin sicakligini olcmek gerekir ve bunun icin aracin cihaza baglanmasi gerekir.
|
Eskişehir'de iyi bir otomatikçi ve bu şanzımandan anlayan usta olduğunu hiç
zannetmiyorum. Ama sık sık İzmit'e babamı ziyarete gidiyorum, oradan İstanbul
1 saat, İstanbul'da da iyi bir usta uygun olabilir benim için. Bu arada sizden başka kimseden de bir yorum gelmedi, sanırım benim şanzımandan kullanan pek kimsecikler yok 
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 13 Eylül 2011 Saat 09:42
Öncelikle şanzıman yağını değiştirme yoluna gideceğim, özellikle peugeot ile ilgilenen otomatikçi bir usta araştırıyorum. Değişim yapınca gelişmeleri burdan sizinle paylaşırım.
Problemin sadece şehir içi kullanımda olması bana da şanzıman yağının ısınınca işlevini yerine getirememesi ihtimalini düşündürdü. Sonuçta valf aynı valf, şanzımanın içindeki balatlar aynı balata motor sıcaklı 80 iken hiçbir problem yok.
------------- 2007 407 2.0 HDI Executive OV
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 27 Eylül 2011 Saat 13:59
Geçtiğimiz hafta sonu İstanbul'daydım. Aracı usta ile iyice inceledik ve son karar 2-3 vites geçişinde ki problem şanzımanın içinden kaynaklandığı oldu, Revizyona girince tümü set olarak değişecek, ve yaklaşık 2000-2500 TL gibi bir masrafı olacak. Ustaya şu an bütçe uygun değil, seneye yaza bıraksam ne olur dedim, 2-3 geçişini yumuşak yapmaya çalış bir müddet daha idare edersin dedi. Yağ değişiminin hiçbir etkisi olmaz , yağ olsaydı tüm viteslerde problem yaşardın dedi. Durum böyle 2012 temmuz gibi revizyona vereceğim aracı.
------------- 2007 407 2.0 HDI Executive OV
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 27 Eylül 2011 Saat 14:32
Aracinizda sikinti olsun ya da olmasin sanziman yagini belirli araliklarla degistirmeniz gerekir. Siz 106 bindeki aracin simdiye kadar hic sanziman yagini degistirtmemissiniz. Ben yerinizde olsam yine de yagi degistirirdim.
|
Mesajı Yazan: ErolSen
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 10:00
eskişehirde bildiğim bi oto şanzumancı var fakat dükkanın adını ve yerini tam olarak hatırlayamıyorum benimde araç arıza yapmıştı halletmişti sağolsun sadece oto şanzuman üzerine çalışıyor kartvizitini bulursam yazıcam adresini telefonunu baktırırsın oraya öyle bahsettiğin kadar bi maliyeti de olmaz diye düşünüyorum. takip edersin burayı.
------------- Erol ŞEN ESKİŞEHİR 21.02.1985 B Rh + 2005 206 X Line 1.4 O.V
|
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 12:03
bursada bir usta duymuştum, hazır bursaya da yakınken gitmenizi tavsiye ederim. yanılmıyorsam mercedes bmv gibi yetkili servisler bile yapamadıklarını bu ustaya gönderip yaptırıyorlarmış biraz araştırmanızı tavsiye ederim.
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 14:22
metin Yazdı:
bursada bir usta duymuştum, hazır bursaya da yakınken gitmenizi tavsiye ederim. yanılmıyorsam mercedes bmv gibi yetkili servisler bile yapamadıklarını bu ustaya gönderip yaptırıyorlarmış biraz araştırmanızı tavsiye ederim. |
ErolSen Yazdı:
eskişehirde bildiğim bi oto şanzumancı var fakat dükkanın adını ve yerini tam olarak hatırlayamıyorum benimde araç arıza yapmıştı halletmişti sağolsun sadece oto şanzuman üzerine çalışıyor kartvizitini bulursam yazıcam adresini telefonunu baktırırsın oraya öyle bahsettiğin kadar bi maliyeti de olmaz diye düşünüyorum. takip edersin burayı. |
Öncelikle ilginize teşekkür ederim. Bursa'ya da sürekli gidiyorum, Bursa veya Eskişehir farketmez ustalara ulaşabileceğim bir adres telefon iletebilirseniz hemen baktırayım.
------------- 2007 407 2.0 HDI Executive OV
|
Mesajı Yazan: Ako06
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 14:38
bi kaç ustaya baktırmanızda fayda var bence. direk 2000 2500 tl vermeye pek sıcak bakmam açıkcası.bi kaç ustayla daha gorusun . selamlar.
|
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 14:48
bana tavsiye eden abim ile hemen iletişime geçiyorum, peugeot bile yapamadığı şanzımanları ona yaptırıyormuş.
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 15:54
Ako06 Yazdı:
bi kaç ustaya baktırmanızda fayda var bence. direk 2000 2500 tl vermeye pek sıcak bakmam açıkcası.bi kaç ustayla daha gorusun . selamlar. |
Gösterdiğim 3 ustada bu problem ancak revizyonla düzelir dedi son gösterdiğim (güvenilir referansla gittim) 2.000 TL bir parça var o değişmesi gerekirse 2.500 TL dedi. Burada gösterdiğim usta 2-3 geçiş plate'i arızalı (pleyt diye telafüz etti) ama onlar takım halinde değişir dedi 2.500-3.500 TL arası tutar dedi. Peugeot servis direk revizyon dedi. 4.000 TL civarı tutar dedi.
Ama ustaların ve görenlerin hepsi de şimdilik problem ileri seviye değil dikkatli kullan çok ilerlerse o zaman indirelim şanzumanı dediler (servis dahil). Durum böyle...
------------- 2007 407 2.0 HDI Executive OV
|
Mesajı Yazan: Ako06
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 16:06
en az 2000 tl gözden cıkacak gibi duruyor yani.. Allah kolaylık versin..
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 20:32
Mesajı Yazan: Haksen016
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2011 Saat 20:57
Metinin söylediği şanzımancı bursada oldukça meşhur. şanzımancı ismet , bursa küçüksanayide . eğer istersen bu konuda seve seve yardımcı olurum.
------------- 2006 Peugeot 307 XT Triptonik
1973 - Bursa
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 00:07
Haksen016 Yazdı:
Metinin söylediği şanzımancı bursada oldukça meşhur. şanzımancı ismet , bursa küçüksanayide . eğer istersen bu konuda seve seve yardımcı olurum.
|
Hocam çok teşekkürler, bu hafta değilde 15-16 Ekimde Bursa'ya geleceğim. Öncelikle İsmet usta'ya ulaşabileceğim bir telefonu özelden veya burdan paylaşabilirseniz önden bir görüşeyim. Tekrar teşekkürler.
------------- 2007 407 2.0 HDI Executive OV
|
Mesajı Yazan: ErolSen
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 09:09
eskişehirden oto şanzumancı çavdar otomotiv 05438088934 yunuskenti geçtikten sonra mamuca yolunu bilirsin mamuca yoluna girdikten sonra 3. sağdan gir 150 m. ilerde sağda dükkanı. peugeotçu ilker var belki bilirsin onun karşısında hemen.
------------- Erol ŞEN ESKİŞEHİR 21.02.1985 B Rh + 2005 206 X Line 1.4 O.V
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 10:14
ErolSen Yazdı:
eskişehirden oto şanzumancı çavdar otomotiv 05438088934 yunuskenti geçtikten sonra mamuca yolunu bilirsin mamuca yoluna girdikten sonra 3. sağdan gir 150 m. ilerde sağda dükkanı. peugeotçu ilker var belki bilirsin onun karşısında hemen. |
Teşekkürler hocam bugün bir uğrayayım ben bakalım o ne diyecek, İlker usta ben otomatiğe elimi bile sürmem hiç karışmam demişti (daha önce başı ağrımış galiba) ama karşısındaki dükkanı söylememişti bana ilginç.
------------- 2007 407 2.0 HDI Executive OV
|
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 10:20
avcifurkan Yazdı:
Haksen016 Yazdı:
Metinin söylediği şanzımancı bursada oldukça meşhur. şanzımancı ismet , bursa küçüksanayide . eğer istersen bu konuda seve seve yardımcı olurum.
|
Hocam çok teşekkürler, bu hafta değilde 15-16 Ekimde Bursa'ya geleceğim. Öncelikle İsmet usta'ya ulaşabileceğim bir telefonu özelden veya burdan paylaşabilirseniz önden bir görüşeyim. Tekrar teşekkürler.
|
evet bu usta olması lazım. belki eskişehirdeki ile aynı fiyata yaptırırsınız belkide pahalıya gelir ama hiç değilse adam gibi usta yaptığı için kafanız rahat eder yine yaparmı şüpesi olmaz. normalde çok ustalar var dünyanın parasını verip yaptırıyorsunuz 1 ay sürmeden tekrarlıyor sizi aracınızdan soğutuyor.
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 10:30
metin Yazdı:
avcifurkan Yazdı:
Haksen016 Yazdı:
Metinin söylediği şanzımancı bursada oldukça meşhur. şanzımancı ismet , bursa küçüksanayide . eğer istersen bu konuda seve seve yardımcı olurum.
|
Hocam çok teşekkürler, bu hafta değilde 15-16 Ekimde Bursa'ya geleceğim. Öncelikle İsmet usta'ya ulaşabileceğim bir telefonu özelden veya burdan paylaşabilirseniz önden bir görüşeyim. Tekrar teşekkürler.
|
evet bu usta olması lazım. belki eskişehirdeki ile aynı fiyata yaptırırsınız belkide pahalıya gelir ama hiç değilse adam gibi usta yaptığı için kafanız rahat eder yine yaparmı şüpesi olmaz. normalde çok ustalar var dünyanın parasını verip yaptırıyorsunuz 1 ay sürmeden tekrarlıyor sizi aracınızdan soğutuyor. |
Sanırım ismet usta bu olsa gerek http://www.bursaotosektoru.com/tr/kemlak_detail.asp?id=2377" rel="nofollow - http://www.bursaotosektoru.com/tr/kemlak_detail.asp?id=2377
------------- 2007 407 2.0 HDI Executive OV
|
Mesajı Yazan: avcifurkan
Mesaj Tarihi: 12 Şubat 2013 Saat 10:12
Merhaba arkadaşlar; Geçen ay Ankara'ya gittim, Şaşmaz oto sanayide şanzımanın beyni değişti, yağıda yenilendi. (Bu yağa ömürlük diyen servisleri şiddetle kınıyorum.) Sonuç olarak problem tamamen düzeldi. Usta ile konuştuklarımızı aynen aktarıyorum: - 407 deki AM6 kodlu şanzıman Volvo, Range Rover, Saab gibi markalarda da kullanılmış. Hepsinin kronik rahatsızlığı bu hidrolik valf grubu beyinmiş. Usta 50.000 km de bir yağı değişirsen 200.000 km gider. Değişmessen sendeki gibi 100.000 kmde bu beyinler arızalnıyor. Konu ile ilgili cevaplarını ve fikirlerini esirgemeyen herkese teşekkür ederim.






------------- 2007 407 2.0 HDI Executive OV
|
Mesajı Yazan: soner09
Mesaj Tarihi: 11 Aralık 2016 Saat 20:55
merhaba aynı sorun bendede var siz ne yaptınız cozebildinizmi ben burda gösterdim direk bana hidrolik blogu değişecek dediler toplamda 2000euro masraf ama ben ise selenoid ve yagi değiştirip sorunu cozecegimi dusumuyorum neden dersen okadar çok video izledim ki artık her cıvata somun ezberimde.benim araçtaki sıkıntı soğukken araba super ne vuruntu ne bişey ama nezaman isindi r aldimmi vitesi kamyon çarpmış gibi vuruntu yapıyor d aldığım zaman ise boşa atar gibi yapıp vuruntulu vites giriyor müsait iseniz bu konu hakkında bilgi almak isterim özelden numara atarim
|
Mesajı Yazan: vetemrahhh
Mesaj Tarihi: 02 Haziran 2021 Saat 22:23
Merhaba siz çözebildinizmi problemi acaba
|
Mesajı Yazan: aslanvar
Mesaj Tarihi: 19 Mayıs 2023 Saat 17:55
Hocam iyi günler sen bu sorunu hidrolik valf bloğu değişerek kesin çözüm sağlamış oldun mu nasıl oldu sonrasında araç
|
|