Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307  hararet
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 hararet

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
mehmet eren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Eylül - 1990

Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 447
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 hararet
    Gönderim Zamanı: 01 Ağustos 2011 Saat 13:10
arkadaslar daha oncede matorda yaglanmamı var dıye konu actım ancak net bır sonuc cıkaramazken basımda hararet sorunu cıktı yaz ayında oldugumuz ıcın normaldır dıye buluyorum benım bulundugum konumda hem yollar bozuk hem dusuk devırle gıtmem lazım hemde cok sıcak var motor suyuna nasıl bakıldıgını bılmıyorum ımza bolumunede yazmıstım aracım peugeot platınıum 306-2001 model. Motor suyuna nasıl bakılır yerı nerededır onceden baska hazırlık yapmak gerekırmı.hararet gostergesı 90 buluyor,ancak gecmıyor.
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM
5053747493

Sıfır al omur boyu kullan.
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Ağustos 2011 Saat 13:29
90 ı geçmiyorsa normaldir. birde 90 a kadar çıktıkdan sonra kaça kadar düşüyor baktın mı?
 
 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Ağustos 2011 Saat 14:58
306yı tam bilmiyoru ama sen sen ol sakın sıcakken motor suyunu kontrol etmeye kalkışmaaa yakarsın kendini
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Ağustos 2011 Saat 15:05
Orjinalini yazan: mehmet eren mehmet eren Yazdı:

arkadaslar daha oncede matorda yaglanmamı var dıye konu actım ancak net bır sonuc cıkaramazken basımda hararet sorunu cıktı yaz ayında oldugumuz ıcın normaldır dıye buluyorum benım bulundugum konumda hem yollar bozuk hem dusuk devırle gıtmem lazım hemde cok sıcak var motor suyuna nasıl bakıldıgını bılmıyorum ımza bolumunede yazmıstım aracım peugeot platınıum 306-2001 model. Motor suyuna nasıl bakılır yerı nerededır onceden baska hazırlık yapmak gerekırmı.hararet gostergesı 90 buluyor,ancak gecmıyor.
 
Gecen senın actıgın konuya gereklı cevabı verdık kardesım. sanıyorum okumadın...
 
Bu soruna da soyle bır cevap vereyım. 306 larımızda 100C ye kadar ısı yukselebılır normaldır. Aracındakı 2 adet fan 97C de once dusuk hızla doner sogutma yeterlı olmaz ıse 107C de yuksek hıza gecer ve yeterlı sogutmayı yapar. Bu durumda fan rolelerının ve bıtron fan beynının saglam durumda olması gerekır.
 
dedıgın kadarıyla 90C yı gecmıyor bu cok cok normal...
 
Su sevuyesınıde gormek ıstıyorsan motor kapagını actıgında sag farın hemen yanında radyatorun ust yan kısmında kocaman kapak var gorememen mumkun degıl... sogukken sevıyeyı kontrol etmenı tavsıye ederım...
Yukarı Dön
mehmet eren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Eylül - 1990

Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 447
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 00:15
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: mehmet eren mehmet eren Yazdı:

arkadaslar daha oncede matorda yaglanmamı var dıye konu actım ancak net bır sonuc cıkaramazken basımda hararet sorunu cıktı yaz ayında oldugumuz ıcın normaldır dıye buluyorum benım bulundugum konumda hem yollar bozuk hem dusuk devırle gıtmem lazım hemde cok sıcak var motor suyuna nasıl bakıldıgını bılmıyorum ımza bolumunede yazmıstım aracım peugeot platınıum 306-2001 model. Motor suyuna nasıl bakılır yerı nerededır onceden baska hazırlık yapmak gerekırmı.hararet gostergesı 90 buluyor,ancak gecmıyor.
 
Gecen senın actıgın konuya gereklı cevabı verdık kardesım. sanıyorum okumadın...
 
Bu soruna da soyle bır cevap vereyım. 306 larımızda 100C ye kadar ısı yukselebılır normaldır. Aracındakı 2 adet fan 97C de once dusuk hızla doner sogutma yeterlı olmaz ıse 107C de yuksek hıza gecer ve yeterlı sogutmayı yapar. Bu durumda fan rolelerının ve bıtron fan beynının saglam durumda olması gerekır.
 
dedıgın kadarıyla 90C yı gecmıyor bu cok cok normal...
 
Su sevuyesınıde gormek ıstıyorsan motor kapagını actıgında sag farın hemen yanında radyatorun ust yan kısmında kocaman kapak var gorememen mumkun degıl... sogukken sevıyeyı kontrol etmenı tavsıye ederım...


arkadasım cevap ıcın sagol babam bana o kapagın sılecek suyu oldugunu soylemıstı ondan berı oyle bılıyorum (yanlıs bılgı ise duzeltılsın) oncekı konuda usta olmadıgı ıcın fotografları dayıma yolladım ondada partner var sanzımandan kaynaklanıyor dedı sızın verdıgınız aynı cevabı aldım.Orduya donuste hemen ustaya kontrol ettırecegım,sızın tecrubelerınızden faydalanmak ıstıyorum sanzıman yagı cok degıl ancak hafıf yaglanma yapıyor aracı fazla kullanmamaya gayret edıyoruz fazla zararı olurmu sızce.Cecoli...
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM
5053747493

Sıfır al omur boyu kullan.
Yukarı Dön
mehmet eren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Eylül - 1990

Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 447
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 00:18
evet arkadasım kontrol edıyorum 70 derecede duruyor 
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM
5053747493

Sıfır al omur boyu kullan.
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 09:09
Orjinalini yazan: mehmet eren mehmet eren Yazdı:

evet arkadasım kontrol edıyorum 70 derecede duruyor 
 
70 dereceye kadar inmemesi lazım termostatını hiç kontrol ettirdin mi? ettirmediysen bi baktır gerekiyorsa değiştir.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Emre Ekrem Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre Ekrem Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 09:46
mavi olan silecek hemen farın arkasında, siyah olan radyatör sağ fara daha yakın olan.
ph2 stock 306 gti
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 09:49
Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

mavi olan silecek hemen farın arkasında, siyah olan radyatör sağ fara daha yakın olan.
 
Emre abımız dogru soylemıs. Farın arkasındakı cam suyu, farın kosesınde radyatorun en solunda duran sıyah kapak radyator kapagı. gorememek mumkun degıl yanı Sırıtma
Yukarı Dön
mehmet eren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Eylül - 1990

Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 447
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 10:37
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

mavi olan silecek hemen farın arkasında, siyah olan radyatör sağ fara daha yakın olan.
 
Emre abımız dogru soylemıs. Farın arkasındakı cam suyu, farın kosesınde radyatorun en solunda duran sıyah kapak radyator kapagı. gorememek mumkun degıl yanı Sırıtma

radyator kapagınıı yerını bende bılıyorum cevaplarım cıddıyete alınmıyor galıba sadece yanlıs bılgı var ıse duzeltılsın dedım,ayrıca radyator kapagı sol tarafta degıl sag tarafta duruyor.suyu oradanmı kontrol etmek lazım,acemılık zamanımda bırkere o kapagı acmıstım motor sıcak ıdı ve actıgımda baya bır buhar cıktı.nasıl yapacagıma daır bılgılendırme yaparsanız sevınırım.yanlıs bılgıler her zaman maddı hasar verıyor.
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM
5053747493

Sıfır al omur boyu kullan.
Yukarı Dön
mehmet eren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Eylül - 1990

Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 447
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 10:39
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: mehmet eren mehmet eren Yazdı:

evet arkadasım kontrol edıyorum 70 derecede duruyor 
 
70 dereceye kadar inmemesi lazım termostatını hiç kontrol ettirdin mi? ettirmediysen bi baktır gerekiyorsa değiştir.

 aracta seyır halındeyken bır anda 90 buluyor sonrada 70 dereceye ınıyor bazen 60 ama stop edınce hararet normale donuyor.
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM
5053747493

Sıfır al omur boyu kullan.
Yukarı Dön
Emre Ekrem Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre Ekrem Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 10:46
Mehmet bey, 
öncelikle kimse sizinle dalga geçmiyor,  size silecek ve radyatör kapağını karıştırmayın diye tarif ettik Cecoli "Cem" bey ise silecek kapağını baz alarak, radyatör kapağını solunda göreceğinizi söyledi, motor sıcakken bu kapağı açmanız tehlikelidir, motor soğukken yapmanız gerekir bu kontrolü. Sorunuzun cevabı ise, evet o kapaktan motor suyunu kontrol edersiniz, artı radyatörü sonuna kadar doldurmayın, aksi durumda zaten suyun fazlasını kendi tahliye eder. 
ph2 stock 306 gti
Yukarı Dön
mehmet eren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Eylül - 1990

Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 447
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 10:53
undertaker radyotor ıcın normal sumu yoksa antrıfırız mı koymak gereklı.
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM
5053747493

Sıfır al omur boyu kullan.
Yukarı Dön
Emre Ekrem Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre Ekrem Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 10:57
su ve antifiriz karıştırmanız doğrusu olacaktır fakat oranları bilemiyorum, orduda bir servis yada aracınızın bakımını yapan bir ustanız var ise doğru oranı ayarlar, kış sert geçiyor ise antifiriz ağırlıklı olması doğru olacaktır.
ph2 stock 306 gti
Yukarı Dön
mehmet eren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Eylül - 1990

Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 447
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 11:03
cevaplar ıcın sagolun kımsenın kalbını kırmak ıstemem cevaplarım yanlıs anlasılmasın sımdı aracmızın suyunu kontrol etmeye gıdıyorum.
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM
5053747493

Sıfır al omur boyu kullan.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 11:08
Emre abıcım selamlar Gülme
 
Soruya cevaben aracın onden bakısında kapak radyatorun sol tarafında kalır bunda mutbıgız yanı.
Bak asagıya resım koyuyorum radyatorun solunda kocaman kapak gorunuyor Göz Kırpma Ama aracın sagı oluyor tabı kı...
 
 
 
Antıfreeze olarakta sunu dıyebılırım. Aracta asla sadece su olmamalı. Yanı antıfreeze olmadan kullanmamalısın. Antıfreeze sıstemı korur omrunu uzatır. Ayrıca cok kımse bılmeyebılır ama kaynama noktasınıda yukseltır... Aracındakı su kırlı ıse ıyı bır ustaya guzelce temızletıp 3-4 lt antıfreeze alıp ustunude kendı ıctıgın "içme suyu" ile tamamlaman sıstemın sıhhatı ıcın cok ıyı olur...
 
Su hacmı yaklasık olarak 7.5 lt dır.
 
Ayrıca bu antıfreeze vs bakım yapmadan oncede termostatınıda degıstırmen gerekır. Cunku sımdı bakım yapıp daha sonra termostatı degıstıreyım dersen koydugun antıfreeze ın bır kısmı zıyan olacak yere akacak. 2 defa ıs yapmıs olacaksın. Genel olarak 85C den daha asagı dusurmemesı gerekır. Senın termostatının erken actıgını dusunuyorum.
 
Soyle bır deneme yapabılırsın. Motor sogukken calıstır ve rolantıye bırak. Motor kapagını ac ve elınle radyator hortumuna veya radyatore dokun. Sıcak su gelmeye basladıgı anda gostergeye bak bakalım kac gosterıyor. 70C de sıcak su gelıyorsa termostatın erken actıgının ıspatı olur sana...
 
Senın aracın orjınal termostatı 89C lıktır bu derecede acması ve pek asagı dusurmemesı gerekır ... Orjınalı ıle degıstırmenı tavsıye ederım


Düzenleyen CeCoLi - 02 Ağustos 2011 Saat 11:16
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 11:13
Orjinalini yazan: mehmet eren mehmet eren Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: mehmet eren mehmet eren Yazdı:

evet arkadasım kontrol edıyorum 70 derecede duruyor 
 
70 dereceye kadar inmemesi lazım termostatını hiç kontrol ettirdin mi? ettirmediysen bi baktır gerekiyorsa değiştir.

 aracta seyır halındeyken bır anda 90 buluyor sonrada 70 dereceye ınıyor bazen 60 ama stop edınce hararet normale donuyor.
 
normal şartlarda okadar düşmemesi 90 ve civarında seyretmesi gerekiyor. Ustaya giderseniz bir  baktırın büyük ihtimal bozukdur değiştirin, 20 tl gibi bişey olaması gerekli
 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Emre Ekrem Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre Ekrem Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 11:16
yok bende sürücü tarafından tarif etmiştim önünde durarak değil :D
ph2 stock 306 gti
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 11:18
Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

yok bende sürücü tarafından tarif etmiştim önünde durarak değil :D
 
Neyse ya aynı kapıya cıkıyor farketmez resımde koyduk artık Göz Kırpma
 
Sag farın kenarı radyatorun solu Embarrassed
Yukarı Dön
Emre Ekrem Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre Ekrem Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2011 Saat 11:20
Gülme
ph2 stock 306 gti
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 293 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 315 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107407 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1496 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3079 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 9388 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 8670 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 883 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 900 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1577 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 55443 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 301 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 1212 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 2155 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 267 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 2505 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 568 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 2044 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 15978 23 M.Emin
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
alibozoglu1 1
İlyas41 1
badking530 1
CBerkG 1
kaya52 1
karauurböcei 1
ankaralı_emre 1
Pyrs 1
Barisge 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English