Yazar |
Konu Arama Konu Seçenekleri
|
tolga35
1. Vites
20 - Ağustos - 1971
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
|
Konu: Bosch super 4 buji Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 16:44 |
Selam arkadaşlar;
daha önceleride birkaç aracımda deneyi de harika sonuçlar aldığım bosch super 4 bujileri yeni pug 307'mde
de denemeye karar verdim ve kendim taktım.
ne marifeti var bu bujilerin???öncelikle yakıt ekonomisi,alt devirlerde canlanma,kalkışta serilik ve ara hızlanmalarda bile hissettiğim atiklik.
bu sonuçları hali hazırda kullandığım fiat siena 1.6 16v ve hyundai era 1.4 araçlarımda keşfettim.erayı takside kullanmaktayım halen.
peugeot'mu aldığımda klasik arıza ışığı yanma sorunu vardı lpg olduğu için öncelikle o sorun ortadan kalktı 500 km kadardır kullanıyorum bir an bile yanmadı (aman maşallah deyin) artı önceden dediğim gibi hemen bir çeviklik oluştu araçta bunu eşim bile hissetti kullanırken.izmirde lpg litresi 2.60 tan 100 tl lpg aldım şehiriçi normal trafikte 375 km yaptı hala tek ışık yanıyor sanırım bi 50-60 km daha yapar,takmadan önce 370 kmde bitiyordu 100 tl lpg.
küçük bir not:bujileri takmadan önce sentille 0.8 mm'ye ayarladım sonuç daha iyi oldu...
Düzenleyen AlbaYDemircaN - 28 Haziran 2011 Saat 20:08
|
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
|
 |
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 16:49 |
abi ne yaptın izmirde lpg 2,60 oldumu?
istanbulda 2,29. Arada çok fark var.
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
 |
tolga35
1. Vites
20 - Ağustos - 1971
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 16:51 |
ah çok özür dilerim 2.260 olacak kusura bakmayın
|
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 16:52 |
tolga35 Yazdı:
ah çok özür dilerim 2.260 olacak kusura bakmayın |
Bende dıyorum lpg ye zammı geldı 
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 16:56 |
CeCoLi Yazdı:
tolga35 Yazdı:
ah çok özür dilerim 2.260 olacak kusura bakmayın |
Bende dıyorum lpg ye zammı geldı  |
|
 |
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 17:36 |
tolga35 Yazdı:
ah çok özür dilerim 2.260 olacak kusura bakmayın |
kalp krizi geçiriyordum az kalsın 
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
 |
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 17:37 |
abi senin dediğin bujiler bosch lpg platinium bujiler mi? yoksa farklı bişeymi
bende taktım düşük devirde yüksek performans sergiliyor ama benim bildiğim orjinal bujinin tırnak aralığı 0,9 lpg bujisinin de 0,7 olduğu. seninki neden 0,8
acaba eksik yada yanlış mı biliyorum
Düzenleyen metin - 28 Haziran 2011 Saat 17:38
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 17:41 |
hocam bunları fiyatları ne kadar eğer gerçekten dedğiniz gibi işe yarıyorsa bende alıcam....
|
 |
tolga35
1. Vites
20 - Ağustos - 1971
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 17:46 |
yok dostum bunlar farklı 4 tırnaklı buji bunlar nette bosch super 4 olarak arat.0.8 tavsiyesini de bi parçacı dostum verdi,bu bujiler 4 tırnak olduğundean 0.7 tırnakları da birbirine yaklaştırdığı için 0.8 ideal oluyormuş.dediğim gibi ben bu bujileri diğer araçlarımda 5 senedir kullanıyorum pug dada yeni takmama rağmen istediğim olumlu sonucu aldım gibi
|
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 18:26 |
tolga35 Yazdı:
yok dostum bunlar farklı 4 tırnaklı buji bunlar nette bosch super 4 olarak arat.0.8 tavsiyesini de bi parçacı dostum verdi,bu bujiler 4 tırnak olduğundean 0.7 tırnakları da birbirine yaklaştırdığı için 0.8 ideal oluyormuş.dediğim gibi ben bu bujileri diğer araçlarımda 5 senedir kullanıyorum pug dada yeni takmama rağmen istediğim olumlu sonucu aldım gibi
|
hocam 0.7 0.8 derken kastettiğin nedir
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 18:35 |
gadaş307 Yazdı:
hocam bunları fiyatları ne kadar eğer gerçekten dedğiniz gibi işe yarıyorsa bende alıcam.... |
4ü 35-40TL civarında..
|
 |
tolga35
1. Vites
20 - Ağustos - 1971
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 19:45 |
dostum, 0.7yada 0.8 milimetre olarak buji tırnak aralığıdır.tek tırnak bujiler genelde fabrikasyon 0.9 mm olur ama sanırım bu 4 tırnaklar 1 mm olacak.
|
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 21:25 |
tolga35 Yazdı:
dostum, 0.7yada 0.8 milimetre olarak buji tırnak aralığıdır.tek tırnak bujiler genelde fabrikasyon 0.9 mm olur ama sanırım bu 4 tırnaklar 1 mm olacak.
|
sağol
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 21:42 |
vallahi nisan ayında değişti...parçacı aracın şase numarasına göre verdi...ustada taktı..hiç anlamıyorum bujiden ..
Düzenleyen by_ersin - 28 Haziran 2011 Saat 21:43
|
 |
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 21:57 |
Bu tirnak araligini nasil daraltiyorsunuz? Daraltirken aciyi kaybetme olasiligini goz onune aliyor musunuz?
|
 |
106_arts
1. Vites
Forumdan Banlandı.
Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011
Konum: niğde ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 22:06 |
niğdede 1.89 lpg
|
 |
tolga35
1. Vites
20 - Ağustos - 1971
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 22:31 |
slında tırnak aralığıyla oynamayı pek tavsiye etmezler ama özellikle lpgde tırnak aralığını biraz düşürmek faydalı oluyor bunu yaparkende çok dikkatli olup dediğiniz gibi açıyı bozmamaya gayret etmek gerekir.ayrıca ben bu bujileri direk orijinal ayarıyla da kullandım ama 0.8 yapınca sanki daha iyi gibi geldi bana.tabii bunlar benim nacizane görüşüm kesin hüküm değil sadece denemelerimi paylaşmak istedim
|
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 22:41 |
Geçen bosch car servisine gittim. CECOLİ nin platinyum-iridyum tavsiyesi vardı. Dedim bujileri alayım. Sonra vazgeçtim. Kutusunda sadece irriydium mu böyle garip bir şey yazıyordu. Bujinin platinyum-iridyum buji olup olmadığını nasıl anlarız acaba bilen var mıdır? Bir de platinyum iridyum bujiler mi daha iyidir yoksa bu 4 tırnaklı bujiler mi daha iyidir?
|
 |
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 22:54 |
kapagan Yazdı:
Geçen bosch car servisine gittim. CECOLİ nin platinyum-iridyum tavsiyesi vardı. Dedim bujileri alayım. Sonra vazgeçtim. Kutusunda sadece irriydium mu böyle garip bir şey yazıyordu. Bujinin platinyum-iridyum buji olup olmadığını nasıl anlarız acaba bilen var mıdır?
Bir de platinyum iridyum bujiler mi daha iyidir yoksa bu 4 tırnaklı bujiler mi daha iyidir? |
bende bu soruyu merak ettim,
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
 |
Haksen016
3. Vites
23 - Temmuz - 1973
Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 23:44 |
paylaşım için tşk.
|
2006 Peugeot 307 XT Triptonik
1973 - Bursa
|
 |