![]() |
|
Silecek |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2011 Saat 08:07 |
|
Dün akşam Kayseride bardaktan boşanırcasına yağmur yağdı. Bu arada silecek ikinci kademede çalışıyordu. Yağmur hızlanınca üçüncü kademeye alayım dedim. Üçüncü kademeye alınca silecek olduğu yerde kalıyor. Önce silecek bozuldu sandım. Korktum. Sonra ikinci kademeye alınca çalıştığını gördüm. Üçüncü kademeye alınca yine olduğu yerde durdu, ikinci kademeye alınca çalışmaya devam etti. Bu arıza silecek motorundaymış gibi gözükmüyor. Sizce de arıza silecek kolunda mıdır? Aklınıza gelen çözüm yöntemleri nelerdir.
Düzenleyen badires - 18 Haziran 2011 Saat 08:41 |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Faydası olur mu bilmiyorum ama kışın soğuk havalarda da sileceğim çalışmıyordu. Sebeplerinin bağlantısı var mıdır bilmiyorum.
|
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bence ya motordaki fircalardan ya da silecek kolundan. Ugrasmak isterseniz silecek kolundan baslayin derim.
Düzenleyen koliva - 18 Haziran 2011 Saat 09:15 |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Peki silecek kolunda nasıl bir parça bozulursa böyle birşey yapar?
Düzenleyen koliva - 18 Haziran 2011 Saat 12:38 |
||
![]() |
||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bence reostadan dır yani sileceğin kademesini ayarlayan dirençlerden
|
||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Silecek kolunun kendisinde sorun olabilir, baglanti noktalarinda korozyon meydana gelmis ve temassizlik yapiyor olabilir. Bence kullanim sikligina bakildiginda hic ustune gitmeseniz de olur diye dusunuyorum. Düzenleyen koliva - 18 Haziran 2011 Saat 12:41 |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Anladım. Para harcamaya değmez diyorsunuz. Peki kışın soğuk havalarda hiç çalışmamasının bununla alakası olabilir mi? Ya da onu neyden yapar?
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yaw sılecek motorundan yada arkadasımız paylasmıs kademe ayarından yapabılır
|
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Soguk derken eksi derecelerde ise belki buzlama yapiyordur diyecegim ama ufak bir ihtimal o. Bir yerden sasi almiyordur diye dusunuyorum. Silecek motorunun sasi baglantisi kontrol etmek gerek. |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Yok soğuktan derken buzlanma yok. Silecek lastikleri cama yapışmış durumda değil ama çalışmıyor. 15-20 km gidince kesik kesik çalışmaya başlıyor. Silerken camın ortasında duruyor canı ne zaman isterse o zaman devam ediyor. Bir müddet sonra düzeliyor.
|
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Isindikca sasi almayan nokta almaya basliyor ve calisiyordur. Siz dedigim gibi sasileri kontrol edin. Olmadi sokun ve guzelce pasta kirden arindirip geri takin. Hazir eliniz degmisken silecek saftinin eklem yerlerini lityum bazli yaglar ile yaglayin. |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lütfen bana kızmayın ama şasi dediğiniz ne? Neyi nasıl yapacağımı detaylı anlatabilirseniz bahtiyar olurum.
|
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bildiginiz gibi elektronik bir aletin calisabilmesi icin bir + kutup bir - kutup gerekir. Ornek olarak diyelim ki bir lamba ve bu lambayi acip kapatmaya yarayan bir anahtar takacaksiniz. Yapilacak is, lambaya giden ve akunun + kutbundan gelen kablonun ortasina anahtari koymaktir. Araclarda her zaman eksi kutup sasiden alinir. Hatta "sase yapti" diye bir terim vardir bilmem hic duydunuz mu? Sase yapti demek, arti yuku tasiyan kablonun bir sekilde aracin metal kismina degmesi sonucu ortaya cikan kisa devre olayidir. Ek bilgi olarak sunu da soyleyeyim. Eski araclarda sasiye arti kutup verilirdi. Ancak zamanla bunun iyi bir fikir olmadigi cikan bazi sorunlardan dolayi fark edildi ve eksi kutup sasiye verilmeye baslanildi. Sizin durumunuzda, silecek motoruna komutu silecek kolundan goturen kablo arti yuk tasir. Eksi kutup ise hemen motorun oradan aracin metal aksamina genellikle bir vida ile tutturulur. Bu resimde sase baglantisini gorebilirsiniz. Sanirim bu resim aracin icerisinde bir yerden ancak mantik ayni. Bir vida ile kabloyu aracin metal aksami ile birlestirmek. ![]() |
||
![]() |
||
BAHTİYAR ![]() 1. Vites ![]() ![]() 16 - Ekim - 1991 Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 637 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]()
![]() ![]() |
||
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL. |
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Birseyler aktarabildiysem ne mutlu bana. |
||
![]() |
||
g-demir ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Şubat - 1985 Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2010 Konum: İST/Esenyurt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 546 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
abi olay bu ya!!! sen şasi ne diye soruyorsun moderator komple elektrik dersi veriyor. forum dediğin budur abi! öksürüyorum desem adam en kallavi doktorun numarasını verecek. gel de bu forumda kardeş olma!
![]() ![]() |
||
2004 307 XR 1,4 16V Gümüş Gri + Ön Dahil Cam Filmleri + OMVL LPG + Ztec 6000k Xenon + Simota Açık Hava Filtresi + Ztec Cold Air İntake + ZCW 17" Enigma Krom + Kumho Solus KH25 205/50/17 + Sparco topuz
|
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Aman canim abartmanyin, utandiriyorsunuz beni ![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Çok teşekkür ederim. Gayet güzel bir açıklama olmuş.
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |