![]() |
|
pejo 1.4 x design acil yardım |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
bjkamil ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2011 Saat 14:48 |
|
ARKADAŞLAR GEÇEN GÜN DİK Bİ RAMPAYI ÇIKARKEN BİRDEN STOP LAMBASI VE EL FRENİ LAMBASI YANDI İKAZ SESİ VERDİ.. NE YAPACAĞIMI BİLEMEDİM. SONRA KESİLDİ. DÜN YİNE RAMPA YUKARI ÇIKARKEN YAPTI NE YAPMAM GEREKİYOR ARACIM BENZİNLİ.. CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.Düzenleyen AlbayDemircan - 06 Haziran 2011 Saat 20:02 |
||
206 1.4 feline 2006 model
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
el frenin çekili kalmış olabilir o da yol bilgisayarına bağlı 1 diş bile çekili kalsa uyarı yapar. |
||
![]() |
||
bjkamil ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
YOK DENEDİM YOLDA GİDERKEN EL FRENİ ÇEKİLİ KALINCA STOP UYARISI VERMİYOR. BAŞKA BİR SORUN VAR AMA ANLAMADIM. |
||
![]() |
||
Saleeh ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1987 Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
edit.
Düzenleyen Saleeh - 06 Haziran 2011 Saat 15:13 |
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
arkadasım el frenı ısıgın yandıysa eger yenı arabalardakı gıbı balatan bıterken yanıyodur yanma sebebıde fren hıdrolıgının bellı bı sevıyede azalıyo olması balata bıterken seviyesi duser baktır bı
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bana kalırsa senın fren hıdrolıgının sevıyesı bıraz dusuk olabılır. Rampa cıkarken sevıye degısıyor ve sensor ıkaz verıyor olabılır. Duz yerde yapmadıgını soylemen aklıma bunu getırdı... Ayrıca arkadasım yukarıda balata demıs balata olsa ancak frene basıldıgında yanar ve rampa veya duz hıc farketmeksızın yanması gerekır. Bu yuzden balata olamaz.......... Balata ıkazlı araclarda balatanın ıcınde kablo bulunur. Frene basıldıgında balata ıcındekı kablo dıske degdıgı gıbı devre tamamlanır ve balata bıtme ıkaz lambası yanar. Fren bırakıldıgında soner... Düzenleyen CeCoLi - 06 Haziran 2011 Saat 16:19 |
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sımdı soyle bızdekı peo boxerdada kablo var tamam ama o ısık hıdrolık sevıyesıne baglı cunku bıkere bakıma gıttıgınde akıllının bırı sevıyeyı tamamlamıs hıdrolıgı ve bıgun balata bıttını anlamayınca balata dustu sol ttekerın ve hıdrolıge baktıgımızda tamamlanmıs o yuzdende ısık yanmamıstı
|
||
![]() |
||
bjkamil ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Iddıa etmemekle beraber bır yerde yanlıslık olmalı. Fren hıdrolık kabındakı sensor ıle balatadakı ıkaz ayrı yerlerden gelıyor. Ama aynı ısıgı tetıklıyorlar. Belkı balata ıkaz kablosunda bır sorun vardı...
Iyı dusunursen ne demek ıstedıgımı anlarsın. Cunku balata bıtmesınden yanmıs olsa aracın seklının onemı olmaksızın nerede ne sekılde olursa olsun frene basıldıgında balata dıske bastıgında her turlu yanması gerekır. Ama arkadas sadece dık rampa cıkarken yazmıs...
|
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ama sole bısey bızım aractata yokus cıkarken oluyo yada ınerken frene basmasanda yanıyo hıdrolık azaldıgı zaman normal sıfır balata tak yanmıyo hıdrolık sevıyesı yukseldıgı ıcın ama bılmıyorum belkı sıstemler farkldır :)
|
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ayrıca arkadas alalı 1 yıl olmus ve aldıgında balata degısımı yapmıs balatada olabılır :) fren onemlı baktır bence balatalarada:) jantın benımkıler gıbıyse dıstanda gorebılırsın
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bak onun sebebıde cok net hemen anlatayım anlayacaksın. Balatanın kalınlıgına bakmıssındır muhtemelen.
Soyle dusun. Balatalar hepsı yenı ve hıdrolık sevıyesı normal. Balatalar asındıkca mecburen fren pıstonları dısarı cıkar ve hıdrolık sevıyesı dusmeye baslar. Balatalar ıyıce asındıkca ve rampa gıbı yerlerde hareket ederken egımden dolayı sevıye degıstıgınde ıkaz yanabılır duzluge geldıgınde sonebılır. Anlastık mı ???
Bu durumda fren hıdrolıgı eklemeden balata degıstırtılırken balataların gırmesı ıcın mecburen fren pıstonları gerı ıtılır ve sevıye tekrar yukselır. Hıdrolık ıkazıda yanmaz...
|
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tamam bende onu dıyorumda ayrı yollardan anlatıyoruz arkadasın balatalar degıselı 1 yıl olmus ıste :D
|
||
![]() |
||
bjkamil ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ARKADAŞLAR ÇELİK JANT VAR DIŞARIDAN BAKTIĞIMDA SAĞLAM DURUYOR FREN DE İYİ TUTUYOR. TABİ ARAÇ YÜKLÜ OLDUĞU ZAMAN BİRAZ ZOR TUTTUĞUNU SÖYLEBİLİRİM BİRAZ YÜKLENMEK GEREKİYOR FRENE. SANIRIM DEDİĞİNİZ GİBİ HİDROLİK AZALDI. BALATA TAKTIRDIĞIM YERE GÖTÜRECEM. BAKALIM NE DİYECEK :) DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER İÇİM BİRAZ RAHATLAMIŞ OLDU.
![]() |
||
![]() |
||
romeo_35 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 09 Mayıs 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Merhaba arkadaşlar bende de aynı sorun var.iki hafta önce diskleri ve balataları değiştirdim.1 gün sonra dik bir rampa çıktım.stop uyarı ışığı ve el freni lambası yandı.önce yazan arkadaşların dediği gibi fren hidroliğini eklemedikleri için böyle oluyor.çünkü yağılan işlem neticesinde biraz eksiliğiyor hidrolik dod 4 hidrolilk tavsiye ediyorlar.(arabamı ilk aldığım (2005 x-desing benzinli) ilk kontak açışta arıza lambalarından stop ikaz ışığı yanıyordu yağ lambasıda yanıyordu marş vurduktan sonra sönüyordu şu an hiç yanmıyor sizdede öylemi yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum ??
|
||
romeo_35
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Arkadasım forum kuralları geregı buyuk harf ıle yazı yazmak uygun bır davranıs degıl. Bundan sonra yazılarına kucuk harf kullanarak devam etmenı rıca edıyorum :))
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kopyala- yapıştır
![]() |
||
![]() |
||
GökhaN ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bendede oluyordu fren hidrolik yağı seviyesinden birşey değil korkma :) aynı olay motor ışığıyla yanarsa radyatör suyu seviyesinden veya sensörün bozuktur oda kışın yapıyor ama genelde.
|
||
![]() |
||
bjkamil ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
İşyerinden yazıyodum patrona yakalanma korkusu ile caps lock açık kalmış farketmedim.. kusura bakmayın
![]() |
||
![]() |
||
semsword ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Nisan 2009 Konum: Bakırköy/İST. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Selamlar. Ben de bu kış gösterge sorunu yaşadım. Arabanın önce abs ışığı yanık kalıyordu, sonra hararet göstergesi tavan yapıp stop lambası yandı, bir kaç gün sonra araba yolda giderken bujileri ıslanmış gibi devri düşüp stop etti tekrar çalıştırınca yola devam ettim ama motor arıza lambası yandı bir süre, sonra hız göstergesi 110Km hızdayken sıfır gösterdi.... Bir gün farkettim ki paspasın altı deli gibi ıslak (kısa devre yapması fikri de bir filmi seyrettikten sonra aklıma geldi ve arabaya koştum)!! Uzun uğraşlar sonucu buldum ki kapıdan su almış... Kapı plastiğini söktüm (zaten hoparlörden soğuk hava da geliyordu kışın) kapı içini temizleyip alttaki deliklerini açıp garip bir muşambayla kapladım. Arabanın herşeyi düzeldi... Bu ıslanma olayı da aracın sapıtmasına neden olabiliyor. Hatta ilk kontrol edilmesi gereken nokta diye düşünüyorum... Paylaşayım dedim...
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |