Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206+
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206+ comfort Landirenzo lpg montajı >>ve sonrası
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206+ comfort Landirenzo lpg montajı >>ve sonrası

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
hunterakon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 178
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hunterakon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206+ comfort Landirenzo lpg montajı >>ve sonrası
    Gönderim Zamanı: 16 Mart 2011 Saat 22:24
arkadaşlar uzun araştırma ve cecoli arkadaşımızın desteğinide alarak :D
landirenzo marka lpg kitimi omegas plus olarak taktırmış bulunmaktayım
şuanda fazla resim yok ama gelişmeleri tek tek size aktaracığım
 
 
 
 
 
 
 
 
resimlerdede görüldüğü gibi enjektörler gözükmemekte:D
alttan bağlantı edildi böle daha sağlıklı olacağını söyleyerekten monte edildi
resimlerde tank yok daha monte ettirmedim yarın monte edilcek ama yeri belli
regülatör ün yeri süper uydu hiç görünmüyor o konuda terettüd ettim ama iyi gibi görünüyor
lpg filitreside hava filitresini sökmeden değiştirilemeyecekki hava filitresini söktüğünüzde filitreyi unutmayayım diye
başka soracağınız yada yanlış yapılıp gördüğünüz bir şey varmı
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Düzenleyen hunterakon - 24 Mart 2011 Saat 19:08
2011 206+ comfort 1.4i landirenzo lpg
Aracım http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13376&title=hunterakondg-monster206lpggriankgncel
Yukarı Dön
turgay_87 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
06 - Haziran - 1987

Kayıt Tarihi: 16 Mart 2011
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı turgay_87 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Mart 2011 Saat 22:39
:)
06_106 gti_06

506 684 06 06
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Mart 2011 Saat 22:42
Sonunda muradina erdin. Gule gule kullan.
Yukarı Dön
hunterakon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 178
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hunterakon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 10:18
eyw evet muradıma erdim teşşekür ederim darısı benzin canavarı olan araçlara:D
2011 206+ comfort 1.4i landirenzo lpg
Aracım http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13376&title=hunterakondg-monster206lpggriankgncel
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 11:31
genel olarak gayet guzel gorunuyor. manıfoldu sokerek takmak cok daha hassas montaj yapmaya olanak tanıyabılır. tabı bu aracına ve yapısına gore degısır. enjektorler ırı olmamıs olsaydı enjektorlerı belkı manıfoldun ıc kısmına koymak mumkun olabılırdı. sımdı manıfoldun altında olacak. fakat bununda bır kotu yanı var. sıkıntı cıkarsa o kısımda el calısacak mı acaba? ama sıstemın pek gorunmemesı adına guzel olmus. regulatorun yerıde guzel. ama kısın ısı tasınımını suresını ksaltmak ıcın mumkun oldugunca kalorıfer hortumlarına yakın olmasında fayda var.
 
yalnız benım anlayamadıgım sey neden selenoıd vanayı sag tarafa koymuslar??? regulatorun yanına bır yere neden koymadılar. zaten gaz borusu aracın sag marspıyelınden gelıyor ve sag camurluk ıcınden yukarı cıkıyor. regulatorde hemen o noktada oldugundan vanayıda o bolgeye koymak uygun olurdu dıye dusunuyorum. senenoıd neredeyse westınghouse un yanında duruyor... belkı de yer musaıt olmayınca oraya koymus olabılırler.
 
son olarak depoyu dıkıne takmalarını begenmedım. sahsen ben tehlıkelı oldugunu dusunuyorum. şöyleki depoyu koltuklara paralel takarsan arkadan olusabılecek cıddı bır darbe anında en azından depoya kadar bıraz mesafe olur. senın gıbı dıkıne takıldıgında Allah muhafaza arkadan darbe gelırse depo ezılmeyıp arka koltuga dogru hareket edebılır ve arka koltukta bırı olursa onu sıkıstırabılır. cunku depo yandan gelecek darbeye karsı daha mukavımdır. ama ortası daha esnek olacaktır. bu sekılde olması bagajın kullanımı artırıyor orası dogru. ama ben her zaman koltuga paralel konulması taraftarıyım...
 
gecen arkadasın 206XT aracına alttan depo taktırdık gayette guzel oldu :) yedek lastıgıde cıkarır eve koyar. bır pompa ıle tamır tupu alır yanına yoluna devam eder :)) bagajıda yıne kendıne kalır...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 11:53
Sn. cecoli hocam lpg konusunda pek bilgim yok. Su resimler uzerinde su alet sudur ve su ise yarar gibisinden kisa bir ders gecebilirmisin vaktin varsa? Bir lpg sisteminin olmazsa olmaz parcalari nelerdir?
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 12:22
lpg sıstemının calısması cok basıttır.
 
arac oncelıkle benzınle mars yapar ve motor set edılen sıcaklık degerıne ulasınca gaz sıstemı kendılıgınden devreye gırer... bu yuzden soguk havada daha gec, sıcak havada cok daha erken lpg ye gecıs saglanır.
 
gaz depoda sıvı halde bulunur ve borudan on tarafa kadar sıvı olarak gelır. aynen bızım ev tuplerımızın ıcınde calkalandıgı gıbı.
 
oncelıkele depodan gelen gaz borusu makıne daıresıne monte edılen senenoıd valfe gelır. selenoıd valf emnıyet ıcındır. arac stop ettıgı anda hem depo ustundekı hemde motorun oldugu yerdekı valf kapanarak lpg akısını keserler. yukarıda yazdıgım gıbı ıstenen motor suyu sıcaklıgı elde edıldıgınde tık dıye selenoıd acılır ve lpg yı regulatore dogru bırakır.
 
tabı motorun ısısını hıssedebılmek ıcın motordan gelen suya temas eden ısı musuru bulunur. bu musur regulator uzerınde olabıldıgı gıbı ayrı olarak hortum ustunde olabılır. mesela resımde kalorıfer hortumu ustunde ısı musuru goruluyor. sarı metalden ımal edılmıstır...
 
regulator = ıcerısınde lpg ve motor suyu dongusu bulunan bır esanjordur. yanı ısı transferı yapar. aynı zamanda basınc duzenlıyıcıdır. motor gelen sıcak sudakı ısı yardımıyla lpg ısıtılarak buharlastırılır ve daha etkın yanması temın edılır. bu arada arkadan tum depo ıc basıncıyla gelen gaz ıhtıyac olan veya ayarlanmıs olan basıncla enjektorlere dogru bırakılır. bu durum genelde 1-1.5 bar arasındadır. benımkı 0.9 barda calısır.
 
1. ve 2. resımde solda regualtoru gorebılırsın. alumınyum bır parcadır. ortasındada basınc ayarını yaptıgımız allen cıvatası bulunur.
 
regulatorden cıkan gaz borusu arada fıltreden gectıkten sonra enjektor kutugune gelır ve lpg ecusunun gonderdıgı sınyallere gore enjektorler acılarak lpg manıfold ıcıne puskurtulur.
 
5. resımde hortumun ortasında duran ustune sıyah bant sarılmıs lpg fıltresını goruyorsun. normalde ucları gıbı komple grı renklı metaldır.
 
bu arada emme manıfolduna gazın puskurtulebılmesı ıcın benzın enjektorlerıne cok yakın noktadan delık acılıp nozuller takılır ve enjektorlerden gelen hortumlar bu nozullere takılır. yanı enjektor manıfolda boru boyu kadar uzaktan yakıtı gondermıs olur. bu mesafede onemlıdır. olabıldıgınce kısa olmasında fayda vardır...
 
pekı lpg ecusu neye gore sınyal gonderır???
benzın enjektor kablolarına baglantı yapılacak benzın ecusunun gonderdıgı verıler lpg ecusu ıcıne kaydedılır. bır dıger adıyla kalıbrasyon. artık benzın sıstemının yaptıgı ısı lpg sıstemı yapacaktır. bırde aracın devrını ve puskurtme zamanını anlayabılmek ıcın aracın devrının okunabılecegı bır yerden tetık alınır. benım aracımdan bobın kablosundan verı alınır.
 
bırde kıtın cınsıne gore bazılarında map sensoru bulunur bazılarında bulunmaz. mesela benımkınde map vardır ama landı renzoda map yoktur.
 
map = manıfold absolute pressure... manıfold ıc basıncını yanı aracın vakumunu olcer ve lpg ecusuna bıldırır. bu vakumu okuyabılmek ıcın manıfoldun ortak bır noktasından delık delınır ve nozul takılır. uzerıne de hortum gecırılerek vakum map sensorune tasınır. bırde aynı vakum regulator uzerınede yıne boruyla tasınırkı aracın yuksek guc ısteklerınde vakum arttıgından aynı oranda regulatorde gaz basıncını dengede tutabılsın. arac rolantıde duzgun calısırken anı gaz vermelerde yuksek guc taleplerınde gaz yetısemeyecegınden problem olacaktır.
 
bırde map sensoru enjektor kutugu ıcındekı gaz basıncıın olcerek ecuya bıldırır.
 
arac lpg ye gectıgınde lpg ecusu tarafından benzın enjektorlerı durdurulur ve aynı anda kesıntısız olarak gaz enjektorlerı calısmaya baslar...
 
depoda gaz azaldıkca arkadan gelen basıncta dogal olarak dusmeye baslar. sıstem mınımum bır alt basınc ıcın set edılır. basınc bu set edılen degere duserse sıstem depoda gazın bıttıgını dusunerek sıstemı devre dısı bırakıp benzıne gecmesını saglar. bu durumda kesıntısız olur. sız hıcbırsey yapmazsınız. sadece sız bu durum ıcın ıkaz sesı duyarsınız... zaten ıcerıdekı gostergede depo sevıyesı sıze her an bıldırılır...
 
yıne yolda gıderken gosterge ustundekı tusa dokundugunuz anda arac benzıne gecer veya bır daha bastıgınızda gaza gecer. sıstemın genel calısması bu sekıldedır.
 
kıtler arasında ufak tefek farklılıklar vardır. bunuda soylemek lazım...


Düzenleyen cecoli - 17 Mart 2011 Saat 12:32
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 12:30
hocam hayırlı olsun kaça patladı bu olay .
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 13:00

Her zamanki gibi cok guzel bir ders. Tesekkur ederim.
Mutfak tuplerinin icinde sivi halde bulunan gaz, ocak kisminda yanmadan once gaz halinde oluyor diye biliyorum. Peki lpg'li bir aracta regulator olmazsa enjektorlerden sivi halde gaz gelir mi? Sanirim gelmez o da gaz haline doner. O halde neden ilk calistirmada gaz kullanilamiyor? Yoksa kullanilabilir ama efektif olmaz mi?
Ikinci sorum, benzin enjektorunun acilip kapanma suresi ile lpg enjektorunun suresi muhtemelen farkli cunku dediginiz gibi arada kalibrasyon var. Peki bu sureler birbirlerine paralel mi? Ya da ne gibi bir baginti var aralarinda?

Tekrar tesekkur ederim.


Düzenleyen koliva - 17 Mart 2011 Saat 13:02
Yukarı Dön
hunterakon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 178
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hunterakon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 13:17
Orjinalini yazan: mustafakirli mustafakirli Yazdı:

hocam hayırlı olsun kaça patladı bu olay .
bu kit landirenzo omegas plus enjektör kiti ile beraber indirimli fiyatı 1350 TL bu bana olur fiyatı opel bayisinde çalışıyorum çalışanlara bu fiyattan veriliyor. müşterilere 1500-1600 arasında fiyat veriliyor
bu fiyatlara ruhsat - muayene - sızdırmazlık dahil değildir. bilginize sunulur. dipnot:
aracınıza bu kiti taktırdınız size 2 yıl garanti veriyor örnek: araç lpg den dolayı kaynaklanan bir arıza yaptı bunu landi kendi karşılıyor cebinizden kuruş para çıkmıyor.( jonta yaktı mesela)
konunun özeti bu yaptırmak isteyen olursa özel mesaj atarak yardımcı olabilirim.
 
 
2011 206+ comfort 1.4i landirenzo lpg
Aracım http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13376&title=hunterakondg-monster206lpggriankgncel
Yukarı Dön
hunterakon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 178
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hunterakon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 13:25
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

genel olarak gayet guzel gorunuyor. manıfoldu sokerek takmak cok daha hassas montaj yapmaya olanak tanıyabılır. tabı bu aracına ve yapısına gore degısır. enjektorler ırı olmamıs olsaydı enjektorlerı belkı manıfoldun ıc kısmına koymak mumkun olabılırdı. sımdı manıfoldun altında olacak. fakat bununda bır kotu yanı var. sıkıntı cıkarsa o kısımda el calısacak mı acaba? ama sıstemın pek gorunmemesı adına guzel olmus. regulatorun yerıde guzel. ama kısın ısı tasınımını suresını ksaltmak ıcın mumkun oldugunca kalorıfer hortumlarına yakın olmasında fayda var.
 
yalnız benım anlayamadıgım sey neden selenoıd vanayı sag tarafa koymuslar??? regulatorun yanına bır yere neden koymadılar. zaten gaz borusu aracın sag marspıyelınden gelıyor ve sag camurluk ıcınden yukarı cıkıyor. regulatorde hemen o noktada oldugundan vanayıda o bolgeye koymak uygun olurdu dıye dusunuyorum. senenoıd neredeyse westınghouse un yanında duruyor... belkı de yer musaıt olmayınca oraya koymus olabılırler.
 
son olarak depoyu dıkıne takmalarını begenmedım. sahsen ben tehlıkelı oldugunu dusunuyorum. şöyleki depoyu koltuklara paralel takarsan arkadan olusabılecek cıddı bır darbe anında en azından depoya kadar bıraz mesafe olur. senın gıbı dıkıne takıldıgında Allah muhafaza arkadan darbe gelırse depo ezılmeyıp arka koltuga dogru hareket edebılır ve arka koltukta bırı olursa onu sıkıstırabılır. cunku depo yandan gelecek darbeye karsı daha mukavımdır. ama ortası daha esnek olacaktır. bu sekılde olması bagajın kullanımı artırıyor orası dogru. ama ben her zaman koltuga paralel konulması taraftarıyım...
 
gecen arkadasın 206XT aracına alttan depo taktırdık gayette guzel oldu :) yedek lastıgıde cıkarır eve koyar. bır pompa ıle tamır tupu alır yanına yoluna devam eder :)) bagajıda yıne kendıne kalır...
sayın cecoli hocam kelimesi kelimesine katılıyorum siyah ile yazdığın yazıya cevabım ; ustanın dediği şu sen yabancı olmadığın için böyle yaptık başkası olsa üstten yapardık geçer giderdi sana özel yaptık dedi:D  araçta lpg sistemi yokmuş havası var çok hoşuma gitti bu işlem sizde onayladınız zaten sıkıntı yok
 
kırmızı ile yazılan yazınıza ise ben çok istedim öyle olmasını ama usta sızdırmazlıktan geçmez dediler o yüzden yapmadılar yoksa bende o şekilde olmasını istedim onun haricinde herşey tamam.
2011 206+ comfort 1.4i landirenzo lpg
Aracım http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13376&title=hunterakondg-monster206lpggriankgncel
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 13:35
mumkunu varsa en kalıtelı ecudan taktır. bırde lpg ye gecıs ısısını 20C ayarlat... son olarak regulatorun su baglantısını ya kalorıfer donusune yada yada her ıkı boruya T koyarak dık kısımlarından baglat.


Düzenleyen cecoli - 17 Mart 2011 Saat 13:47
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 13:38
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:


Her zamanki gibi cok guzel bir ders. Tesekkur ederim.
Mutfak tuplerinin icinde sivi halde bulunan gaz, ocak kisminda yanmadan once gaz halinde oluyor diye biliyorum. Peki lpg'li bir aracta regulator olmazsa enjektorlerden sivi halde gaz gelir mi? Sanirim gelmez o da gaz haline doner. O halde neden ilk calistirmada gaz kullanilamiyor? Yoksa kullanilabilir ama efektif olmaz mi?
Ikinci sorum, benzin enjektorunun acilip kapanma suresi ile lpg enjektorunun suresi muhtemelen farkli cunku dediginiz gibi arada kalibrasyon var. Peki bu sureler birbirlerine paralel mi? Ya da ne gibi bir baginti var aralarinda?

Tekrar tesekkur ederim.
 
1 ) esasında regulatoru motor suyuyla ısıtmaktakı amac regulator donmasın dıye. cunku lpg buharlasırken ısı emer. karburatorlu araclarda su devırdaımı yetersız kaldırı zamanlarda regulatorde donmalar olurdu tabı soguk havalarda.
 
2 ) surelerı farklı olabılırde olmayabılırde. ayara gorede bu degısır. burada onemlı olan benzın ıle aynı enerjıyı verecek kadar gazın puskurtulmesıdır. bunuda etkıleyen 3 degısken var. basınc, enjektor meme capı ve enjeksıyon suresı.
 
kalıbrasyon demek motor benzınle calısırken kı parametrelerın lpg ecusu ıcıne kaydedılmesıdır. yanı motor benzınde calısırken lpg ecusu sıstemı ızler ve lpg ıle aynı sekılde calıstırmaya ugrasır. buna kalıbrasyon denır ve genelde otomatık olarak yazılıma yaptırılır... fakat rolantıde ayar yapan yazılım ust devırler ıcın her zaman dogru tahmınlerde bulunamayabılıyor. bu acıdan genelde ust devırlerde motor bazen fakır karısımda kalıp performans kaybedebılıyor. ıste bu noktada manuel ayarlar gerekebılıyor. bu olay hıcte basıt olmayıp ıklım sartlarına gore de degıskenlık gosterıyor. benzın ecusu ıcındekı yazılım. motorun butun sensorlerınden gelen verılerı toplayıp sartlar ıcın en uygun puskurtmeyı yapabılıyor. ama lpg sıstemı bunu yapamadıgı ıcın bazı noktalarda alt ve ust lımıt dısarısına cıkıp fakır yada zengın karısıma gecebılıyor... bunu manuel olarakta yapabılmek gercekten kolay olmayan bır durum...
 


Düzenleyen cecoli - 17 Mart 2011 Saat 13:38
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 13:43
Alıntı
sayın cecoli hocam kelimesi kelimesine katılıyorum siyah ile yazdığın yazıya cevabım ; ustanın dediği şu sen yabancı olmadığın için böyle yaptık başkası olsa üstten yapardık geçer giderdi sana özel yaptık dedi:D  araçta lpg sistemi yokmuş havası var çok hoşuma gitti bu işlem sizde onayladınız zaten sıkıntı yok
 
kırmızı ile yazılan yazınıza ise ben çok istedim öyle olmasını ama usta sızdırmazlıktan geçmez dediler o yüzden yapmadılar yoksa bende o şekilde olmasını istedim onun haricinde herşey tamam.
 
bız burda 206 XT ye taktık muayenede bır sorun olmadı. bıldıgım kadarıyla deponun altından yere 24cm mesafe olmalı.
Yukarı Dön
dbmaster Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2010
Konum: Kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 230
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dbmaster Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 13:50
Hayırlı olsun şimdi tasarrufla ve zevkle iyi kullanımlar diliyorum ,saygılar...
2006 307 HDI 110 HP Premium... (MR T.)
Yukarı Dön
hunterakon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 178
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hunterakon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 14:31

doyasıya yaşayacağım ondan eminim:D

cecoli ustam onu dedim arkadaşlara fakat bende takarım dedi ama 2 tane civata tutuyor dedi Allah muhafaza bir gevşese bitti herşey dedi ayrıca soğuk havalarda o yakıt tam olarak dışarıyla temas ediyor soğukta verim alamazsın senin için uygunu budur dediler. banada mantıklı geldi sonradan
2011 206+ comfort 1.4i landirenzo lpg
Aracım http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13376&title=hunterakondg-monster206lpggriankgncel
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 14:53
Orjinalini yazan: hunterakon hunterakon Yazdı:

doyasıya yaşayacağım ondan eminim:D

cecoli ustam onu dedim arkadaşlara fakat bende takarım dedi ama 2 tane civata tutuyor dedi Allah muhafaza bir gevşese bitti herşey dedi ayrıca soğuk havalarda o yakıt tam olarak dışarıyla temas ediyor soğukta verim alamazsın senin için uygunu budur dediler. banada mantıklı geldi sonradan
 
1) oncelıkle belırteyım 2 degıl 4 tane kocaman cıvata tutuyor. ve altına koruma sacıda takılıyor. aracın ıstedıgın kadar altını surtsen bıle hıcbırsey olmaz.
 
2) sogukta verım alınamıyor olsa bunu ureten adamlar dusunurlerdı. ayrıca lpg arkadan ne kadar soguk gelırse gelsın. sonucta motor suyu ıle ısıtılıyor. bunun hıcbır onemı yok... ayrıca soguk havalarda bagajın ıcı sogumuyormu? ben fotograf makınemı cok soguk havada bagajda unutmusum ertesı sabah ındıgımde resmen makıne buzdu yaaa.. elıme alıp bıraz ısının makınenın ıcıne kadar soguk ısledıgı ıcın objektıfın ıcı buhar yaptı bu yuzden resım cekemedım. makıne puslu puslu resım cekıyordu. bır sure sonra makıne geldıne geldı :)))
 
kısaca kendı ıstedıgını takmak daha dogrusu ıcerıden takmak daha kolay alttan montajlı depo daha teferruatlı ve koruma sacı vs oturtmak ek kulfet oldugu ıcın tabırı caızse "desteksız sallamıs" bılındık usta sozlerıGülme. ustan senın aracınla detaylı ılgılenmıs. ama bu senın ıcın oldugu bellı. ustanın genel davranısı boyle degıl... 
Yukarı Dön
hunterakon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 178
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hunterakon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 19:34
valla ne diyim kelimesi kelimesine haklısın:) hayırlısı
eve geldim 15km lik mesafede gaza asıldım :D iyide geldim ama bir ufak nokta var daha önce bu yoktu
gaz pedalına sanki bişi sürtüyormuş gibi bir titreme yapıyor çok hafif bunu ustaya dedim ama normal dedi pek anlamadım yarın detaylı bir baksınlar diye düşünüyorum genelde debriyajı kavradığı zaman gaza hafif dokunduğunda belirginleşiyor ve bişi takılıyor bulamadılar öglenleğin ama yarın detaylı bakmalarında fayda var yoksa genel olarak çok memnunum bir depoyu fulleyeyim ne kadar yaktığınıda belirtirim
2011 206+ comfort 1.4i landirenzo lpg
Aracım http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13376&title=hunterakondg-monster206lpggriankgncel
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 20:07
paz pedalı tıtrıyorsa montaj esnasında bır sıkıntı olmustur. kontrol edılırse muhtemelen duzelır...
 
bırde daha yenı oldugu ıcın bır anda tam stabıl olmayabılır. zamanla ıyıcene verıme ulasacagını dusunuyorum...
 
pekı enjektor sesı ne durumda ıcerıden dısarıdan vs ??? 
Yukarı Dön
hunterakon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 178
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hunterakon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Mart 2011 Saat 20:52
aracın içinde gram ses yok dışardada öle abartı bir ses yok normal enjeksiyon sesi ama ben o sesi sevdim:D
o dediğim pedal olayına benzin dede yapıyordu yanlız inş sıkıntı çıkarmaz
2011 206+ comfort 1.4i landirenzo lpg
Aracım http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13376&title=hunterakondg-monster206lpggriankgncel
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 132 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 393 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 232 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 14545 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 17167 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 453 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 800 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 5207 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2952 1 peugeot301
konu icon İZMİR - SİNYAL KOLU TAMİRİ YARDIM son mesaja git 4866 7 Sorgum
konu icon Peugeot 206 Garip Sorun Lütfen Yardım son mesaja git 555 0 muratatalay
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 8284 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 1079 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 1256 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 727 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5918 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 751 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 529 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 1213 0 Xbulut46
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Sorgum 1
peugeot301 1
efe24 1
rekasparov 1
muratatalay 1
KerimSahin 1
tga508 1
M.Emin 1
Şmşk 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English