|
306 LPG hüsranı :( sevince dönüşüyor galiba!!! |
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Yazar | ||
tugrahan
2. Vites 09 - Ağustos - 1978 Kayıt Tarihi: 29 Eylül 2010 Konum: NEVŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 343 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 16 Mart 2011 Saat 01:45 |
|
merhabalar arkadaşlar
uzun zamandır araştırmalarım sonucunda brc de karar kılmıştım bunu forumda da bahsetmiştim 2 haftadır karar vermeme rağmen bir türlü takılamadı cumartesi gününden bayiyi arayıp salı günü sabahtan geleceğimi haber ettim ama sabah vardığımda ikitane arabanın montajını yapıyorlardı neyse sakin olayım dedim sorun yok! bana saat akşam 5 te gelmem söylendi senin montajı akşam yapacağız dediler bende bak bir sorun olmasın yarın kayseriye gideceğim akşam yetişmesse problem olur dedim yokyok biz gerekirse gece yarısına kadar çalışırız öyle teslim ederiz dediler iyi dedim saat tam beşte servise vardım ama hala bir araba bitmek üzere biri yarım duruyor bunu görünce sinirlendim tabii biri ordan birşey dese basıp gideceğim (hay sizinde lpg nizinde .......) servis sahibinin babası beni yatıştırmaya çalışıyor hemen alacağız seninkini falan derken aracın birini apartopar çıkardılar benim aracı aldılar akşam saat 10 da gel dediler iyi dedim ayrıldım ordan akşam saat tam 10 da vardım ama montaj hala bitmemiş neyse geldim bari bekleyeyim dedim saat 11 - 12 derken montaj bitti git gaz al dediler hemen gittim 20 tl gaz aldım geri döndüm "işte bundan sonrası rezalet" bilgisayara bağlandı proğram atılıp ayar yapılacak ama pc de enjektörler ve devir görünmüyor bir kablo vasıtasıyla arabanın üzerindeki bütün kablolara girdiler (rolanti motoruna takılı kabloya bile) ama olmuyor araç bir türlü lpg ye geçmiyor hatta lpgye geçme safhasına bile gelmiyor bana hissettirmemeye çalışıyorlar ama tam 1 saat rolantide çalışan araba en sonunda dayanamayıp fanları açtı düşünün artık işin ilginç tarafı benden önceki montaj yapılan arabalar nissan primera+toyota auris+hundai accent+vw bora bu arabalara gözleri kapalı taktıklarını söylüyorlar ama benim arabanın motoruna bakarken o çaresizliklerini görmenizi isterdim sanki uzaydan gelmiş yada yeni icat olmuş muamelesiyle bir kablo arıyorlardı bakmadıkları yer kalmadı ama bulamadılar saat gece yarısı 1 de yarın tekrar getirmek üzere ordan ayrıldım yani anlayacağınız lpg maceram daha başlamadan hüsrana uğradı Düzenleyen tugrahan - 17 Mart 2011 Saat 01:17 |
||
PEUGEOT 306 XR 1.8 16v
brc my-11 lpg kit |
||
Conqueror
1. Vites Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Zongldak/Ereğli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Conqueror
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
geçmiş olsun. umarım önemsiz bir sorundur ve halledilir. bende 306 ma LPG taktımayı düşünmüştüm ama bu örnekleri gördükçe arabamdan soğuyacağıma biraz fazla yakayım diyorum.
|
||
Peugeot 306 GTI olmak isteyen garip PLANTIUM
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Tuhgrahan, gunduzun serri gecenin hayrindan daha iyidir. Aceleye getirme. Adamlar kac saat calismislar, yorulmuslar, gozlerinden kacan bisey olmus olabilir. Kafalari tazelesinler baksinlar. Herseyde bir hayir var.
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
oncelıkle gecmıs olsun... yalnız ben sana bırsey soyleyeyım mı? hızlı montaj hıcbırsey kazandırmaz. aceleye gelen ıste sıkıntılar cıkabılır... bu lpg ustaları gozlerı kapalı taktıklarını soylerler. ama esasında hıcte oyle olmayabılır. hepsı ıcın konusmuyorum yanı. ama sana sunu soyleyeyım. benım motorda sadece bobın kablosuna sadecee ve sadece 1 kablo baglı... motorun baska hıcbır kablosuna baglantı yok... ama senın yazdıklarından bu adamların ısının ehlı bırılerı olmadıgını hıssettım nedense. gecenın 10unda 11ınde yapılacak montajdan ne hayır gelır bılemıyorum. bır kere verdıklerı soze rıayet etmemelerıde cok husnu nıyetsız bır davranıs...
bu ustalar herhalde senın motorundan hayatta gormemıslerdır. cunku 1.8 16v motor zaten az, uymuyor vs dıye lpg takanı cok daha az.
sana samımıyetle bırsey soyleyeyım. benım montajımı yapan unsal abımızı ankarada ıstanbulda cok kısı tanır. teleflex montajlarıyla unludur. kendısı atıker bayılıgı aldıgında ben ona taktırmıstım. abımıze sordum daha once bu motora taktın mı? dıye, o da acıkca ""hayır... 1.6 larına taktık ama bu motor hıc denk gelmedı" dedı. 5 dk baktı motora ondan sonra ıse basladı. bır fııl kendısı montaj ettı. ellerıne saglık burdan selam gondereyım kendısıne ben cok memnunum...
gecen senle sohbetını yaptıgımız faruk sevgılı ıle gorustun mu??? sımdı ne yapacak acaba merak ettım...
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
cok memnun orneklerıde var. ayrıca senın aracındakı 1.6 8V TU5JP motordan 206 lardada var. kulupten bıle en son aynı motora lpg takanlar var ve memnunlar. buna ne dıyeceksın :))))))
bosuna konusmuyoruz OLAY USTADA BITIYOOOORRR dıye...
bu motora atıker lovato zavolı vs tak tıkır tıkır calısıyor. yeterkı montaj montaj olsun...
ben yıne kulupten bır abımızın aynı motora sahıp 206 XT aracına dıstan depo ıle atıker fast montaj ettırdım. o da memnun.
|
||
dukenukem82
2. Vites 04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
valla brc bende taktıracaktım böyle sorunları bildiğimden taktırmadım 2a mühendislikti hemde . zaman gecti ölçtüm tarttım yorumlardanda bilgi alarak zavoli polaris yetkili bayisine taktırdım . 1.4 8v motorumda full grupmuş .
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
zaten 1.6 8V TU5JP ile 1.4 8V TU3JP aynı motorlar. genel olarak her ıkısıde full grup. sadece hacımlerı farklı...
yalnız cok nadır olarak yarı sıralı olabılıyorlar... gecenlerde 1 tane yarı sıralı 1.6 ya rastladık. Düzenleyen cecoli - 16 Mart 2011 Saat 09:11 |
||
dukenukem82
2. Vites 04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
reno cliolarda oluyordu galiba ama demekki bunlardada varmış . şans işte . astra f lerin 4-5 çeşit motoru olduğu gibi . |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Geçmiş Olsun
Cecolinin De Dediği Gibi keşke Bu kadar aceleci Davranmasaydın Yinede Sıkma Canını Düzelecek Başka Çaresi Yok |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
zaten eskıye dayalı motorların cogu full grup veya yarı sıralı oluyor. ortalama olarak soylemek gerekırse 2000lı yıllardan sonra tam sıralı puskurtmeye gecılmeye baslandı. tabı bunun daha eskıden olanı olacagı gıbı daha sonra olanıda var. ama bu da yenı motorların hepsının hepsının tam sıralı oldugu anlamına gelmez. egerkı degıstırmedılerse suan 206+ uzerındekı 1.4 8V makıne yıne full grup olsa gerek. yanı duke kardes senın motorun hala daha uretılıyor. sadece motor uzerınde ufak tefek farklılıklar var ama genelı aynı...
|
||
Onur
1. Vites Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
tu3jp 1.4 8v kesin full grup mu
|
||
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
genelı o sekılde ama arada farklılıklar olabılıyor. o acıdan hepsı boyledır dıyemıyorum. cunku az da olsa farklı cıkabılıyor. ama bunu ogrenmesı cok kolay. enjektor soketlerınden olcu aletı ıle anlasılabılıyor...
|
||
tugrahan
2. Vites 09 - Ağustos - 1978 Kayıt Tarihi: 29 Eylül 2010 Konum: NEVŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 343 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
herkese selamlar
bugün öğleyin aracı tekrar bıraktım akşam saat 8 de aradılar bitti diye şu anda lpg ile stabil çalışır durumda lpg ye geçişi motor sıcakken hemen tık sesi ile gerçekleşiyor çekiş düşmesini 1 -2 -3 üncü viteslerde hiç hissetmiyorum ama 4. ve 5. viteslerde ani hızlanmalarda araç biraz geriliyor gibi ayrıca arabanın dışından enjektör sesleri duyuluyor ama içinde sesi duyamıyorun + araç biraz fazla ısınıyor gibi geldi bana yani benzinle kullanırken çok serin hatta ısı sensörü mü arızalı diyede korkardım ama şimdi ısı ibresi daha önce ancak yaz aylarında gördüğüm ve düşük vitesle uzun süre gittiğimdeki seviyelerde birazda rolanti dalgalanması var özellikle rolantide camı açarken rolanti bayağı dalgalanıyor şimdilik bukadar ama yarın uzun yola gidiyorum daha iyi değerlendirrim Düzenleyen tugrahan - 17 Mart 2011 Saat 01:09 |
||
PEUGEOT 306 XR 1.8 16v
brc my-11 lpg kit |
||
dukenukem82
2. Vites 04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
sorun hallolmuş gibi hayırlı olsun tekrar.
|
||
tugrahan
2. Vites 09 - Ağustos - 1978 Kayıt Tarihi: 29 Eylül 2010 Konum: NEVŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 343 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
birde içeri konulan düğme ile bir sorun var galiba
lpg tankını fulledim 32 litre oldu pompa durdu (tank 40 litre) yani fullendi ama o düğmedeki gösterge ışıklarının hepsi yanmadı sadece birisi yanıyor ve o da yanıp yanıp sönüyor yani sinyal verir gibi neyse şu işlerim bitsin tekrar baktırrım |
||
PEUGEOT 306 XR 1.8 16v
brc my-11 lpg kit |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
bızım motor bazı yonlerden dıger motorlardan cok farklı. şöyleki en ufacık seylerden etkılenıyor. cok hassas. o acıdan bıraz kıl bır motor :)) gercekten lpg ıle stabıl calıstırması zor bır motor.
neysekı genel olarak problemlerı cozmussun. ama emın olkı daha ayara gıdıp geleceksın sen. cunku soyledıgın sıkıntıların olmaması lazım.
benım arac gaza cok erken gecıyor (15C) dıye daha oncede soylemıstım. benım tek sıkıntım soguk havalarda motor daha 30C cıvarlarında ıken rolantıyı tutmakta bazen gecıkıyor. ama bıraz daha ısındıktan sonra yapmıyor. sımdı havalar bıraz ısındı ya. artık hıc yapmıyor. 10C altındakı ısılarda oluyor anladıgım kadarıyla. onun harıcınde arac benzınden %100 farksız...
bırde rolantı motorumda bıraz eskıdı tabı. kendı gozumce %20 arızalı. ama daha coook yol yapar.
tugrahan rolantı dalgalanması dogru degıl. cam actıgında da yapmaması lazım. anlasılan tam stabıl calısmıyor. ama acele etme. bıraz zaman gecsın ınsallah ıyıcene dogru kalıbrasyonu yakalarsınız...
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
ÇOĞU 306YA LPG UYMUYOR BUNU BENDE BILIYROUM GECMIS OLSN
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
ne yaptın abı sen yaaa
pekı uyan 306 ların uymayanlardan bır farkı mı varkı cogu 306 ya uymasın.
hepsıne uyar. uymaması ustaların becerıksızlıklerı... tabı bu arada makınenınde saat gıbı sorunsuz calısıyor olması lazım. Düzenleyen cecoli - 17 Mart 2011 Saat 09:43 |
||
only_younus
2. Vites 13 - Haziran - 1983 Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2010 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 191 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı only_younus
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
rolanti de dalgalanmayı ben de yaşamıştım ateşleme bobini değişikliği ilebunu aştım, tabi bu işten iyi anlayanlar sana fikir vereceklerdir ama attan düşenin halinden attan düşen anlar,ben attan düştüm
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
|
||
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |