![]() |
|
çekişten düşme problemi |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
serkan106XR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mart 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı serkan106XR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 12 Mart 2011 Saat 23:42 |
selamlar arkadaşlar. 98 model 1.4 motor 106 xr ım var. aracı ilk aldıgımda gaza basınca deli gibi giderdi. 140-150 ye ulaşmak için çok zorlamıyordum. ama son 1 aydır arabaya yavas yavas bişeyler olmaya başladı. gaza dokununca araba fırlamıyor aksine cok yavas gaz alıyor. 120ye ulasmak için bile cok ugrasıyorum. gazı kapatıp benzinle denedim sonuc aynı.ortada kavrayan debriyaj son bi haftadır yukarıda kavramaya basladı. 3 ay önce de bozulan rölanti sensörünü değiştirmiştim şimdi yine rölanti problemleri yapmaya başladı. rölantideyken fırfır ses cıkarıyo, hatta öyle bi ses ki kaput kapalıyken dısardan bile duyulabilcek kadar cok. bu araca napabilirim. çöpe atma vakti gelmiş mi yoksa??
|
|
![]() |
|
phaselispa ![]() 1. Vites ![]() ![]() 23 - Nisan - 1986 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı phaselispa
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Fıkır fıkır ses dediğiniz, genelde gergi bilyasından geliyor olabilir. klimayı açıp öyle test edin bide bildiğim kadarıyla bununla klimanın bi ilgisi var. çekişten düşmede bana şanzumandan kaynaklanıyor gibi geldi.
|
|
2005 PEUGEOT 206 FELİNE 1.4 HDİ
Dahi anlamıdaki de ayrı yazılır Alex "De" Souza |
|
![]() |
|
serkan106XR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mart 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı serkan106XR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
ses fıkır fıkır değilde rölantiyle eşzamanlı fırfırfır diye bi ses. ha bi de baştan söylemeyi unuttum arabada klima yok. çekişten düşme baskı balatayla alakalı olabilir mi ki?
|
|
![]() |
|
sniperElite ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Mayıs 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı sniperElite
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
o fırfır dediğin ses manifoldan gelmesin ıslık gibi arac dururken dahacok gelir sanırımaracın plastikmanifold öncelikle aracın bir yerden hava alıyor. frene basınca ilkbasmada ayağının boşluğa doğrugittiği gibi oluyrmu ona dikkat et öyle birşey var araban ciddi birşekide hava alıyor bu birinci harert yüksekmi yüksekse ona göre bi şey söyleyebilirim
|
|
1998 1.8 16v 306 brc sıralı aslan parçası
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorduğun sorunun içinde cevap gizli zaten. Debriyajın kavraması değişti ise baskı-balataı kontrol ettir. Muhtemelen değişme vakti gelmiştir. |
|
![]() |
|
serkan106XR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mart 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı serkan106XR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
evet ses sadece duruyorken rölantide çalısırken geliyo gaza hafif dokununca ses kayboluyo bırakınca tekrar duyulmaya başlıyo. hararet göstergesi de sadece ışıktan ibaret yani hararet olunca ışık yanar yoksa yanmaz yani sayısal olarak kaç oldugunu söyleyemiyorum ama hiç yanmadı şimdiye kadar. frende bosluga düşme hissi olmuyo ama debriyajda oluyo o da baskı balata problemlerinden sanırım Düzenleyen serkan106XR - 15 Mart 2011 Saat 16:12 |
|
![]() |
|
serkan106XR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mart 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı serkan106XR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
bi de baskı balata değişmesinin maliyeti nedir 3 aşagı 5 yukarı?
|
|
![]() |
|
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Serkan kardeş %2milyon baskı balatandan kaynaklanıyor. Koku olmuyorsa ve rölantide titreme ve gulu gulu gibisinden yılbaşı hindisi gibi ötüyosa bilyalarda sorun var demektir. Koku varsa sıyırmış demektir. Sıyırdıysa çaktırırsın 150 şanzuman indirme dahil toplam 200 gibi patlar. Ama baskı setini komple değiştirmen gerekirse 150 işçilik + 200 (3 aşağı 5 yukarı) 350 TL'ye patlar.
Şöyle bi seçenek te var. Usta dürüst ve iyiyse (****) sana ek masraf çıkarmadan şanzumanı indirir ve baskıları söker iyicene zımparalar ve yağlar cam gibi yapar verir. Tabi sıyırma yoksa... |
|
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|
![]() |
|
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dipnot : Zaten her türlü 150 işçiliğe vereceğin için hazır inmişken değiştir setini kafan rahat etsin. 2 gün sonra tekrar sıyırabilir. Yakıtın da artacak bu şekilde baştan söyleyim. Değiştir kurtul. Hazır inmişken iyisinden de bi şanzıman yağı attır. İyice bakımını yapsınlar. 10 20'yi fazla arama durumun müsaitse. 300 ile 400 TL arası masrafın...
|
|
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|
![]() |
|
serkan106XR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mart 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı serkan106XR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
arabanın gaz pedalını biraz havaya kaldırttım ama değişen bişey olmadı böyle kullanmaya devam ettim.2 ay böyle kullandıktan sonra kendi kendine açıldı araba. çekişi düzeldi, bastı mı fişek gibi gitmeye başladı.debriyajı da artık normal kavrıyor.sadece rölanti deki o gıcık ses kalmıstı bugun ustaya gittim yağ-su vs bakımına. sesi dinlettim. baktı sağğına soluna biyere dokundu ses kesildi.bi demir parcasını vidası cıkmıs bi ucu bosta sallanıyomus, biyere vurdukca da o sesi cıkarıyomus.onu vidaladı güzelce sıktı ses mes kalmadı araba ik günkü gibi oldu :D
|
|
![]() |
|
semih ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2011 Konum: kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 321 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
öncelikle geçmiş olsun benim 206 nında çekişi azaldı 1.6 motor 110 beygir araç ama hiç atikliği kalmadı debriyaj yukarda kavrıyor ve hararet 100 110 larda geziyor araç 98 binde sizce sorunu ne olabilir bide lambada kalkarken araç çamurluğa sürtme gibi ses geliyor.triger değişmedi ondan olabilir mi?
saygılarımla. |
|
![]() |
|
assat76 ![]() 1. Vites ![]() ![]() 18 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2011 Konum: Kırıkkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
çamurluğa sürtme sesi arka tekerdeki bilyalardan geliyordur.rulman yerinden çıkmış olabilir.hararet yüksekliği ve çekiş düşüklüğünün türlü sebebi olabilir.radyatör arızalanmış olabilir termostat olabilir devirdaim bozulmuş olabilir.ama aynı anda hem hararet yüksek hemde çekiş düşükse conta yakmış da olabilirsin.su tankına bi bakın derim suyun içi tahin rengini aldıysa ve suda yağ varsa conta yanmıştır yoksa sorunu başka yerde aramak lazım. |
|
PEUGEOT 206 1.4 XR AUTO 2001 LPG
|
|
![]() |
|
djchaos ![]() 3. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2011 Konum: fethiye Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
debriyaj bitik aracın ağır bakım zamanı gelmiş triger değişmediyse triger alt takım debriyaj baskı balata sanayide iyi bir ustaya götürüp komple check up yaptırıp arızaları tespit et parçaları forumun sponsoru şahin peugeot tan temin edebilirsin hem uygun fiyat hem orjinal parça
![]() |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |