![]() |
|
distribütör kayışı??? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
aslanparcası ![]() 1. Vites ![]() ![]() 25 - Nisan - 1981 Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2010 Konum: ist Durum: Aktif Değil Mesajlar: 59 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı aslanparcası
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2010 Saat 11:03 |
Arkadaşlar aracımın bakım klavuzunun 24. sayfasında distribütör kayışından bahsediyor. Değişme sıkılığı ağır kullanım koşullarında 120000km veya 10 yıl diyor. Zincirlisinden falanda bahsediliyor. Bu distribütör kayışı sanırım bizim bildiğimiz triger kayışı. Çünkü bizim araçlarda zaten distibütör yokki otomatik ateşlame. Ayrıca dizel araçlardada distribütör olmaz fakat distribütör kayışı değişim periyodundan bahsediyor. Sanırım türkçeye çevrilirken hata yapılmış triger yerine ditribütör kayışı denilmiş. Ne dersiniz?
|
|
![]() |
|
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
trigerde olamaz çünkü 80.000 yada 4 yıl diye biliyorum ama sanırım yenileri 80.000 yada 10 yılmış..
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
|
Onur ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
araç kullanım klavuzunda yazar triger değişimi 5 yıl ya da 120000 km
|
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
|
![]() |
|
adilpeugeot ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010 Konum: yedek parça Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı adilpeugeot
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
triger kayışı tek değişmek sağlıklı olmaz rulmanları ile set olarak ayrıca devirdaim pompası ile birlikte değişirse daha uzun ömürlü ve sorunsuz olur.servisler sıfır araçlara 120.000 km diyor ancak bu avrupa standartlarına göredir normalde 80 ile 90.000 km arasında değişirse hem fazla masraftan sizi kurtarır hem içiniz rahat olur.ayrıca km ömrü tamamlanmamış ise 4 yıl sonra mutlak değişmesi lazım kayışta çatlaklar var ise kopmaya yakındır..
|
|
![]() |
|
aslanparcası ![]() 1. Vites ![]() ![]() 25 - Nisan - 1981 Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2010 Konum: ist Durum: Aktif Değil Mesajlar: 59 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı aslanparcası
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar bilgiler için teşekkürler fakat ben soruma pek cevap bulamadım.Bu distribütör kayışı dedikleri şey tirger kayışımıdır?
|
|
![]() |
|
adilpeugeot ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010 Konum: yedek parça Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı adilpeugeot
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
distiribör kayışı eski model araçlarda söylenir..yani tofaş ve benzeri..sakın size alternatör kayışı demesinler
|
|
![]() |
|
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
distiribotr kayisi bizim degisimizle triger kayisidir araclar fransiz oldugu icin kilavaz kitapcigida fransizcadan cevirdikleri icin oyle yazar . ve degisim zamanlari her aracta farklidir mesela rc lerde 80bin km 5 yildir gti lerde 100 bin 5 yil dizellerin bazilarinda 180 bin 10 yil bazilarinda 120 bin bes yildir kullanim kilavuzunda yazar
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
reserpin ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2010 Konum: İST/Esenler Durum: Aktif Değil Mesajlar: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kullanımada bağlı fakat ihmal edilmemesi gereken bir bakım allah korusun koptuğu an motoru kucağınıa alırsınız :))) ben hafif ses geliyor diye 90bin km de değiştirdim ömrünü tamamlamak üzereydi. 80bin km den sonra her ihtimale karşı değiştirmenizde fayda var yoksa size çok pahalıya patlar.
|
|
308 1.6 Turbo Dizel 110hp (2008)
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sızlerınde soyledıgınız gıbı ıhmal edılmemesı gereken ve aracına gore degısen bır durum. koptugu zaman once yolda kaldınız ve ardından kurtarıcı hızmetı, sılındır kapak sokulmesı, supapların takım halınde degısmesı, halıyle zaman kaybı ve bır o kadarda para kaybı... rıske etmege degermı...
ayrıca olmadık yerde koptugunu dusunun... dusunmesı bıle kotu :(((
|
|
![]() |
|
STALLONE ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2010 Konum: ÖĞRENCİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |