![]() |
|
mutlaka bilen vardır |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
aslanparcası ![]() 1. Vites ![]() ![]() 25 - Nisan - 1981 Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2010 Konum: ist Durum: Aktif Değil Mesajlar: 59 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı aslanparcası
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 06 Aralık 2010 Saat 09:06 |
Arkadaşlar tanıtım bölümündede yazdığım gibi aracım 2009 206 sedan 1.4 benzinli. Bu aracım bujileri nerede resimle gösterebilirmisiniz? Birde kaputu kaldırıp baktığınızda. Pug amblemi ve yağ doldurma kapağı bulunan subap üst kapağı ile radyatör arasında yer alan parlak metal bir kısım var; o parçanın ortasında bujiyi andıran, ucunda bir kablo takılı parça var acaba o parça nedir? Cümlelerle anlatmak zor oldu gibi ama foto yüklemeyei bilmediğimden bu yolu seçtim umarım yerini kolay tarif ettim zaten parça ap açık ortada duruyor.
( Hidroilik direksiyon yağ deposunun sağında (önden bakınca) ) |
|
![]() |
|
rifatseker ![]() 3. Vites ![]() ![]() 02 - Ağustos - 1981 Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2009 Konum: ADANA-ÇUKUROVA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1371 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı rifatseker
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu siteye üye olursan aracın ile ilgili bütün detaylara görsel olarak ta ulaşabilirsin. |
|
Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)
Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
guzel kardesım o bahsettıgın bujıye benzer dedıgın parca egzoz manıfoldu uzerınde bulunan oksıjen musurudur veya dıger adıyla lambda sensorudur. motordan cıkan egzoz gazı ıcındekı degerlerı okur. sendekı motorun bujılerı bazı eskı motorlar gıbı gorunur yerde degıldır. motorun ustunden bakınca tam ortada yag kapagını goruyorsun. yag kapagının arka kısmında motora paralel ınce uzun plastık bır parca bulunur. o parca enduksıyon bobınıdır. on tarafında 1 tane soketı vardır ve 2 tarafında sabıtleme cıvatası olması lazım. bobını yukarı dogru sokunce bujıler altta kalır. yanı bujı kablolarından dogan sıkıntıları asmak ıcın bobın dırekt bujılerın ustune oturdugunden bujıler altta kalır ve goremezsın. aracında bujı kablosu ve dıstrıbutor yoktur. bu sısteme dırekt atesleme denır.
Düzenleyen cecoli - 06 Aralık 2010 Saat 10:01 |
|
![]() |
|
aslanparcası ![]() 1. Vites ![]() ![]() 25 - Nisan - 1981 Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2010 Konum: ist Durum: Aktif Değil Mesajlar: 59 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı aslanparcası
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
teşekkür ederim değerli bilgiler için. Bu direk ateşleme olayı mesajınızdan okuduğum kadarıyla faydalı gibi. Buji kablosu ve distribitör kullanılmamasının bir handikapı varmıdır?
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bujilerini degistirirken sana herhangi bir handikap teskil etmez. Hatta daha da kolaylastirir isini. Her bujinin kafasindan baglantisini cikarmak yerine, ust kapagi actiginda goreceksin, butun bujilerin ustunu kaplayan komple bir aparat var. Ben 307 ye gore soyluyorum ama pek farkli oldugunu da dusunmuyorum. Sag taraftan bir elektrik baglanti soketi var. Onun da uzunca ufak bir demiri var. O demiri tirnaginla cektiginde elektrik soketini cikarabiliyorsun. Sonra da ustte dedigim bujileri kaplayan aparati goreceksin. Onu da cekip cikarinca yerinden zaten bujileri derinde goreceksin. Bu arada gerekli takimi tedarik ettin mi? Ben degistirirken baya bi aramistim o yuzden diyorum. Bujiler baya bi derinde ilave eklemistim alete. Kolay gelsin.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |