![]() |
|
307 SW otomatik vites sorunu |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <1 23456 17> |
Yazar | ||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hata verirmi bilmem ama vites geçişindeki vurma işini şanzıman çok ısındığında yani yoğun trafikde dur kalk yaptıkdan sonra verir.
Sebebi ise şanzımanın içindeki yağın çok ısındığında özelliğini kaybetmesi sonucu selenoidlerin vites gerçişlerinde yeterli basıncı üretememesi sonucu olur.
ilk sebebi yağdır çok ısındığında özelliğini kaybettiği için işe yaramıyordur.
ikinci sebebi ise eğer yağ değiştiği halde yapıyorsa selenoid (elektro vana) dir. Vu banalar vites geçişlerinde basınçlı yağ püskürterek vites gerçişlerini sağlar eğer arızalı ise yağ basıncı düşer ve sarsıntılı vites gerçişi olur.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
servis direk hidrolik blogu değiştirelim kesin çözüm olur diğer türlü tekrarlıyabilir falan dedi herkes birşey diyor en iyi binmek kafayı rahat tutup.
|
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
o en son çare.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bugün aracı servise bırakıcam elektro valf yada diğer adıyla sanırım selenoid değişecek ve şanzıman yapı değişeceki1.5 gün sürer dediler çok ilginç ya
|
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ben sabah aracı verdim ama bırakmadım bekledim öğlene doğru bitti. öğlenden sonra motor dahil yıkanmış bir şekilde aldım.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
şu anda bunu yazarken sinirden ve üzüntüden elim ayağım titriyor,
sabah aracı görala götürdüm valfleri değiştirtmek için, biz direk değiştiremeyiz bilgisayara bağlayım dediler,1 saat sonra rapor geldi aynen yazıyorum, 1)s. Arıza basınç ayar arızası 2.) a. Arıza araç hız sabitleyicisi(RVV uygunlukP.0571) yağ bloğunun değişmesi gerekiyor.Arıza tekrarlanma durumunda şanzıman revizyon, ben kafayı yedim açıkcası valflerdendir dedim, bana alaycı bir ifadeyle isterseniz valfleri değiştirelim 3 gün sonra yine gelirsiniz, blogun değişmesi lazım 1600 tl yoksa revizyon+2500 tl dediler, inanın şu anda moralim çok bozuk,olayın maddiyatına kaldıramayacagımı yanayım bu şekilde arabayı sürmem heeralde onamı yanayım,bana yardım edin ben ne yapayım benim sorunumu anlatınca herkes valfler değiştir düzelir dedi bunlar böyle diyor
|
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yada direk kolayamı kaçıyorlar bu sorunu yaşadıgınız zaman siz valfleri değiştireince düzeldimi,
ben adamlara mevcut valfler kötüymüş yeni tür valfler takılması ve şanzıman yağı değişmesi lazım dedim bana İNTERNETTEN DUYDUKLARINIZA İNANMAYIN BİZİM DEDİĞİMZ DOĞRUDUR dediler. şanzıman yağı ömürlüktür değiştirmenize gerek yok dedilker
|
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
herşeyi yazdım 1.5 yıldır bende olan araç birden aut. gear fault hatası vermeye başladı ve bunlar oldu sizden ricam bana akıl vermeniz ne yapmam gerektiği konusunda.
|
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
görala gitmeseydin keske onlar kazıkcıdır konumun ankara heralde bende ankaralıyım tekoto yada abc tercih et tekoto şahsa ait biyer deil direk fransa sırketının yerı orası daha kalıtelı ama abcdekı ustaları babam tanıyo onlarda guzel ıslıcık cıkartıyolarmıs ole dedı onlarada ugra moralını bozma bende kıbrısta okuyorum bende o hatayı sogukken sanzıman alıyorum gelınce komple bakıma gırcek abc de bakalım ne cıkıcak
|
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
neresi olursa olsun sonuçta hidrolik blogun fiyatı belli adamlar revize edilebilir dediler ama forumdakiler valflerdendir diyor adamlar internete bakma diyor şimdi olurda valfleri değiştirince düzelmezse o parayı boşa vermiş olacam.
|
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sen bunlarada sor ıstersen sonra şaşmaza gıt ordakılere baktır 2000 vermektense 70 gozden cıkar baska pcye baglat adamlar belkı para kazanmak ıcın yapıyolardır
|
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yada tek otoyu ara servısı baglat hatayı sole ne gıbı ıslem yapılmalı dıye sor
|
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
forumdakı ustalarım online olnca bir yorum yazarsa sevinirm
|
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
konuyu birkez daha yukarıya taşıyım, yarına kadar bir karara varmam lazım
|
||
![]() |
||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
iş ilginçleşmeye başladı arkadaşın tavsiyesi üzerine tekotoyu aradım,olanları anlattım,hatayı okudum,usta bana önce valfler vana ve şanzıman yağı değişir düzelmezse hidrolik blogu değiştiririz dedi, aynı şehirde 2 peugeot servisi arasındaki fark bende kime inanacam şaşırdım.
|
||
![]() |
||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
alisuat bence 2000 tl vermektense once 500 gozden cıkar vanalarla yagı degıs adamlar dogru olanı soyluyo foruma bakarsan herkeste ılk once bunu tavsıye eder sana :)
|
||
![]() |
||
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hidrolik ünite üzerinde sadece 1 tane elektro vana değişmez.Geri kalan hepsi değişebilir.Yağın ömürlük olduğuna dair yazılı bir belge alın bakalım verecekler mi?
![]() ![]() Edit: eğer 5-10 derecelik yokuş da araç D konumunda fren pedalı bırakıldığın da kaydırmıyor sa Hidrolik ünite sağlamdır.Aksi halde geri kaçıracaktır. Düzenleyen monur - 07 Haziran 2011 Saat 11:55 |
||
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sen selenoidleri değiştirdiğimde servis bana içinden çıkan yağ yanık kokuyorsa revizyon olacak dedi koku da yokdu.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
onur abinin dediği gibi hemen bin aracına ve yaklaşık 10 derecelik bir yokuşda dur ve ayağını frenden çek. eğer araç geri kaymaya başlarsa hidrolik blok doğrudur ama araç geri kaymıyorsa selenoid değişimi bile bu iş tamamdır.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
GANDALF ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Arkadaşlar bu servislerin dediğne hemen inanıpta işlem mişlem yaptırmayın, ben kesinlikle aracımı pejo servislerine ..(soygunculara) götürmüyorum götürmemde daha önce yazdığım gibi geçen hafta arabanın şanzıman yağını değiştirdim.. mobil 71141 şimdi araba yağ gibi kayıyor yolda o vuruntulu vites geçmesi aşırı ısınmada arabanın şişmesi felan hepsi bitti önce araştırın ve küçük meblağlardan başlayarak işlemlerinizi yaptırın.. benim usta da önce valfler dedi olmazsa blok dedi oda olmazsa komple revizyon dedi ücret dedi..2500-3000 Tl dedi bense 80TL yağa 20 TL işçiliğe vererek aynı ustaya sorunu çözdürdüm.. otomatik şanzımanda ustalar ya tutarsa hesabı ağzına geleni söylüyor..dikkat edelim..
|
||
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <1 23456 17> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |