![]() |
|
jantları boyadım(yağmur sorunu yardım) |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123 |
Yazar | |||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kumlama yapıpta boyayı neden sokmedıler acaba??? Belkı malıyetı artırır dıye yapmamıslardır. Gercı guzel zımpara yapılırsa gerek kalmaz ama senın jantta ugrasmak bıraz zor...
Ayrıca o jantın orjınalı muhtemelen grıdır. Sonradan beyaza boyanmıstır. Sende altın sarı yaptırmıssın
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Evet,adamlar boyayı kaldırdılar,kumlama yaptılar,birde üstüne boya çizikleri filan temizlediler 300tl
![]() Jantlar 225tl,boya 300tl,lastikler 500 tl ,o jantlarla dolaşmanın zevki paha biçilemez
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
basınçlı yolla metal kalıba enjekte edilen metal, kalıptan çıktığı gibi elbette kullanılmıyor. senin dediğin gibi boyanıyorsa bu çok kötü. boyamak yerine parlatma işlemi uygulanması daha doğru olur bence.
bu seferde diyeceksin ki ben siyah, beyaz, kırmızı, mavi renkli jant istiyorum bu nasıl olacak? o da basit ergiyik metalin rengi ile oynar daha sonra parlatırsın. ben bu işin böyle yapıldığını düşünüyorum hiç araştırmadım. eğer senin dediğin gibi yapılıyorsa bu çok da kaliteli olmadığını gösteriyor. |
|||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Belkı farklı teknıkler ıle yapılanı var olabılır 1000 de 1 dır yanı. Tum jantların aynı sekılde boyandıgını ıddıa edemem ama genel olarak hepsı boyanıyor. Yoksa adam ustundekı durumu elde edemez. Bır jant bayıyıne gıt jantları bır ıncele. Hepsı boyalıdır. Ic cemberını dıs cemberını kollarını ıncele gorursun. Zaten poryaya basan gobegınde boya yok. Orası mat bır sekılde. Makınenın cakı ızlerı ustunde...
Mesela benım jantım cıft renk. Asagında lınkını vereyım. Benımkı Black Diamond olanı. Cemberı komple sıyah ama kolların ust kısmı diamond renkte...
Düzenleyen CeCoLi - 09 Ağustos 2011 Saat 10:53 |
|||
![]() |
|||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
biraz araştırmamda yarar var. saol
|
|||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Rıca ederım. Ama senın soyledıgın gıbı erımıs metalın ıcıne renk katma olayının kımyasal bag yonunden durumunu ıncelemek gerekır. Ben o sekılde bır jant hıc gormedım.
Mesela herhangı bır jantı kaldırıma vs surtersen boyası kalkar alttan mat alasım cıkar. Senın dedıgın gıbı olsa cızılsede alttakı metalın parlak olmadan yıne aynı renkte cıkmadı gerekır...
Lamborghını de kullanılan jantların uretım safhasını ızledım onlarınkıde aynı anlattıgım sekılde yanı
![]() Metal sılındır halde kesılıyor. Cok yuksek sıcaklıktakı prese gırıyor. Sonra cnc ye desenı olusturuluyor. kollarının araları bıjon delıklerı vs acılıyor vs vs en son boyanıp vernıklenıyor...
|
|||
![]() |
|||
emrnl ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Ağustos - 1990 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
evet arkadaşım cecolinin dediği gibi o malzemeler sac jant içindi.diğerini boyarken zımpara 2 kat astar 2 kat boya kullanıcam.zaten sabah 10 gibi kurutmaya bıraksam 7 ye kadar ankara güneşinde kurur gibi düşünüyorum.ama deneyim randıman alamayan arkadaşlar varsa dikkate alırım elbette:)
|
|||
206 colorline 2001
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Oncelıkle soylemelıyım kı kolay bır ıs degıl. Ayrıca senın jantın ınce kollarıda var. Bu sana zorluk cıkaracak. Ayrıca boyadan sonra vernık atmalısın.
Ayrıca boyadan sonra tozsuz bır ortam elde etmeye calıs. Yoksa tozlar ustune yapısır...
|
|||
![]() |
|||
emrnl ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Ağustos - 1990 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kesinlikle haklısın tahmin edebiliyorum biraz daha düşünüyüm en iyisi.bu arada vernikli boyalar var diye biliyorum onlar işe yaramazmı? |
|||
206 colorline 2001
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Boya konusunda tecrubem bıraz az. O acıdan vernıklısını almak ıs gorurmu yoksa ayrı vernık almak dahamı ıyıdır bılemıyorum. Arastırma yapman gerekır. Yıne bılgısı olan arkadaslar varsa yardımcı olurlar zaten...
|
|||
![]() |
|||
emrnl ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Ağustos - 1990 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
verdiğiniz bilgiler fazlasıyla aydınlatıcı oldu çok teşekkürler:)
|
|||
206 colorline 2001
|
|||
![]() |
|||
emrnl ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Ağustos - 1990 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
biraz önce zımpara işlemini bitirdim arkadaşlar yarın sabah astar atıcam:)
|
|||
206 colorline 2001
|
|||
![]() |
|||
emrnl ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Ağustos - 1990 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaşlar astar işlemi sabah bitti akşama kadar güzelce güneşte kurudu.bugün akşam ankarada fena yağmur bastırdı ve jantlar balkonda idi.üzerine çöp poşetleri örtüp ağırlık koydum ama o poşetlerde biraz sızdı gibi.astara zarar verir mi acaba?
|
|||
206 colorline 2001
|
|||
![]() |
|||
Mesut ![]() 1. Vites ![]() ![]() 11 - Temmuz - 1986 Kayıt Tarihi: 21 Ekim 2010 Konum: İst/Zeytinburnu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 903 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Paşam mıs gıbı olmus .. maşallah. ama aracı acılen yere basmman lazım yoksa jantları da arabanıda gosteremezsın...
Az cok deneyımımız oldu bazı konularda bu bılgılere dyanarak soyluyorum bunu, Araç ne olursa olsun aracı yere bastıktan sonra ustune yapıstırdıgın bır stıcker bıle arabayı bastan sonra degıstırebılır yeterlı mal basık olsun .D |
|||
____BLUETAZZ___
4. vitese takmak 130 tl, 5. vitese takmak 270 tl eve gelen cezanın surattaki ifadesi paha biçilmez..... |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |