![]() |
|
1.4 HDI 307'm çekişten düstü? |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARKADSLAR SORUN BUYUKIHTIMALLE KATALIZÖRDE CUNKU ORTALAMA 100 BIN DE KATALIZOR TIKANIYOR YAKITIN KALITESINE GÖRE .TIKANAN KATALIZOR TURBOYU ACMIYOR TEMİZLETMENIZ YETER CUZZI BI UCRETE HER TAMIRCI YAPAR TABI ANLAYAN
![]() |
|
![]() |
|
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1- Baskıbalata
2- Aracınız yokuş yukarı zorlayarak kaldırdınızmı hiç ? geri geri yada ileri ?;
|
|
![]() |
|
alpbeyazı ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2010 Konum: 307 HDİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 128 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı alpbeyazı
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
kısaca; 1- hava filitresi tıkalı tozlu pis ise devir kaybı yasanacaktır.her 8bin-9bin aralığında kontrol edilmeli veya değişim yapılmalıdır..2- baskı balata aralığı debriyaja basılarak ve kavraması kontrol edilerek manuel olarak yapılabilir.bitmek üzer olan baskı balata yukarlarda kavrama yapacak ve aracın çekişi buna bağlı ölçüde düşecektir.rampa yukarı gaz ibresi artarken aracın ivmesi aynı kalıyorsa sorun var.3- enjektörlerin püskürtme oranları, motoru besme işlevi önemlidir.enjöktörlere temizleme yapılarak öekiş gücü arttırılabilir.4- araçların rodaj süreleri yani motor alışma evreleri vardır.ilk sahibi düzensiz gaz yaparak motoru belki sağırlaştırmış olabilir. 5- sübap ayarlarına baktırmakta fayda var.6-motorin secimi dizel araçlarda cok önemlidir.kırsal olarak tabir edilen oktanı düşük katkısı az olan motorinleri aracında kullanma.7-turbo hortumları kontrol edilmelidir.yırtık patka delik turbo hortumları devir kaybına yol açmaktadır.eğer BÜYÜK bir yırtık söz konusu ise turbodan cıkan ses sayesinde bu anlaşılabilir.8-yakıt pompası bozuk yada işlevini tamamlamış durumda olabilir.
ws ws ws aslında yazılacak cok sey dizel motorlar için.. ama benden sana bir tavsiye; biraz sakin ol.68hp arac var altında..süper bir ivme bekleme araçtan.ama hava filitren, enjektör bakımın, uygun yakıt, baskı baltan, motor yağın iyi olsun arac tıkır tıkır gider. |
|
BEYLERBEYİ/İSTANBUL 0RH+ |
|
![]() |
|
alpbeyazı ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2010 Konum: 307 HDİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 128 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı alpbeyazı
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
tayfunyeşilyurt arkadaşımızın bahsetmiş olduğu "motora bağlanan parça" tahminimce akış ölçcer..hava filitresinin hemen dibinde ufak bir parça.üzerinde 3-4 kablo bağlı bir parça..
|
|
BEYLERBEYİ/İSTANBUL 0RH+ |
|
![]() |
|
asmoda35 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 20 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
benimde aracım 307 1.4 hdi aynı sorun bendede vardı sanayiye götürdüm araçta turbo arızalı dedi 1200tl fiyat verdi.hadi dedim servise gideyim iyikide gitmişim aracın katalizörü tıkanmış araç öğle bi çekişten düşmüştüki 2 viteste rampayı çıkmıyordu 60 tl verdim temizlediler şimdi sanki sıfır motor yapmışlar gibi oldu 60tl ye bu kadar performans ve memnuniyet beklemezdim sizde bi baktırın derim ..
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |