Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >407
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Volant arızası-Servise gidildi,kafa karıştı!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Volant arızası-Servise gidildi,kafa karıştı!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2010 Saat 18:34
bu araçların volant yayı çok kaliteli değil 
Yukarı Dön
valenciaendoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 43
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı valenciaendoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ocak 2010 Saat 11:34
Orjinalini yazan: hasimayaz hasimayaz Yazdı:

Orjinalini yazan: valenciaendoor valenciaendoor Yazdı:

Aracım manuel; ilk kalkışta titreme ya da vuruntu yapmıyor; yokuşta kalkarken debriyajdan geldiğini düşündüğüm gacırtı gibi sesi de yapmıyor genelde düz bir yerde kalkarken. Motor konusunda gayet cahil olan ben sesin kaynağının şanzımandan mı kayıştan mı geldiğini nasıl anlarım acaba? Yani ne tarafa dikkat kesilmem gerekPinch
 
kaputu aç motor karşında.. şu anda motora karşı duruyorsun.. senin duruşuna göre, soldanmı geliyor ses sağdanmı
Haşim Bey dediğiniz gibi kontrol ettim bu sabah; kaputu açıp aracın karşısına geçtim. Ses bana göre sağdan geliyor gibi(araç karşımdayken). Bu neye delalettir?
Yukarı Dön
valenciaendoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 43
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı valenciaendoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ocak 2010 Saat 21:55
Bugün 2si özel 1i yetkili Peugeot servisi olmak üzere 3 farklı servise gittim ve aracı gösterdim. Teşhis 3 yerde de aynı; fakat işin enteresan yanı özel servisin biri şimdilik bir sıkıntı yaratmaz ileride ses artarsa tekrar gelin dedi, diğer özel servis şimdi değiştirseniz bile 10.000km sonra aynı sesi yine yapacak, bunlarda böyle, 100.000-110.000km'ye kadar bir sorun olmaz, o zaman tekrar bakarız dedi. Bu haliyle kullanmam sorun çıkarır mı diye ısrarlı sorularıma "hayır" yanıtını verdi, hatta usta 5-10dk tur attı ben servisin sahibiyle muhabbet ederken balatalar falan iyi durumda dedi, yani sıkıntı çıkarmaz dedi. Fakaaaaaatttttt; yetkili servis başka bir alemdi; direkt volant dedi, değişmesi lazım dedi, ne kadar süre idare eder bu şekild dedim, garanti veremeyiz, içinde dağılıp şanzımana zarar verebilir vs. dedi. imdi ben kime inanayım, ne yapayım arkadaşlar?????
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ocak 2010 Saat 22:22
beyefendi size dediğim gibi servisteki yetkililer sadece olaya para kazanmak amacı ile yaklaşıyolar adamların zihniyeti bizleri sağılacak inek gibi görüyorlar akıl var mantık var volant motora ilk hareketi veren dişlidir debriyaj volanta bağlıdır şanzıman ise debriyajla bağımlıdır volantı patlatsan bile ki kolay kolay patlamaz yani dağılmaz en kötü debriyajı dağıtır sen volantı değiştireyim desen zaten debriyajla ikisi bir değişir yani özel servisin dediği doğru benim kullandığım bütün dizel araçlarda bu ses vardı volant arızası rolantide debriyaja bastığında tak tak tak diye vuruntu yapar kalkışta ve 1.2.3. viteste aşırı titreme yapar sizden gelen ses volant yaylarından veya debriyaj rulmanından geliyodur bu gayet normaldir size tavsiyem yetkili servisten olabildiğince uzak durun aracınızdan soğumak istemiyorsanınız
Yukarı Dön
valenciaendoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 43
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı valenciaendoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2010 Saat 09:08
Orjinalini yazan: polatkaptan polatkaptan Yazdı:

beyefendi size dediğim gibi servisteki yetkililer sadece olaya para kazanmak amacı ile yaklaşıyolar adamların zihniyeti bizleri sağılacak inek gibi görüyorlar akıl var mantık var volant motora ilk hareketi veren dişlidir debriyaj volanta bağlıdır şanzıman ise debriyajla bağımlıdır volantı patlatsan bile ki kolay kolay patlamaz yani dağılmaz en kötü debriyajı dağıtır sen volantı değiştireyim desen zaten debriyajla ikisi bir değişir yani özel servisin dediği doğru benim kullandığım bütün dizel araçlarda bu ses vardı volant arızası rolantide debriyaja bastığında tak tak tak diye vuruntu yapar kalkışta ve 1.2.3. viteste aşırı titreme yapar sizden gelen ses volant yaylarından veya debriyaj rulmanından geliyodur bu gayet normaldir size tavsiyem yetkili servisten olabildiğince uzak durun aracınızdan soğumak istemiyorsanınız
Aslında haklısınız; zira önce özel servislere gittim, içim tamamen rahatlamış, kafamda soru işareti kalmamıştı, keyfim tekrar yerine gelmişti; fakat hata yasptım ve yetkili servis o özel servise çok yakın olduğu için o kadar yol gittikten sonra bir de oraya sorayım dedim ve tekrar altüst ettiler beni.
Yukarı Dön
higungor Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Eylül - 1978

Kayıt Tarihi: 29 Aralık 2009
Konum: Fatih - İST
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 116
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı higungor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2010 Saat 18:41

Çalıştığım şirkete ait 2000 model 2.5 tdi transportera biniyorum gün içinde. volanttan ses geliyordu. çok iyi bir VW tamircim var ona götürdüm sorun değil dedi sesi kesmek için o bölgeye pudra döktü ve ses kesildi



Düzenleyen higungor - 31 Ocak 2010 Saat 18:42
535 3032966
2005 307 xt
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2010 Saat 20:03
butür araçların en pahalı parçalarından biri volanttir serviste ortalama 1600 tl debriyajla beraber değişiyor adamlar bizi keriz zannediyor neredeyse arızalı fara lambaya bile volanttan kaynaklanıyor diyecekler serviste çalışan arkadaşımın tavsiyesi yetkiliden uzak dur diyor ki aracından soğumayasın
Yukarı Dön
merkez fren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Mart 2010
Konum: volant
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı merkez fren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2010 Saat 19:44

slm arkadaşlar biz volant sorunlarını cözüyoruz volantları düz sabit yapıyoruz  mesala opelin 1.3 volantını yapıyoruz pejo 110 luk volantını sabit sıfır yapıyoruz baskı balatayı luk marka kullanıyoruz . buna benzer yaylı volantların coğunu duz sabit yapıyoruz

Yukarı Dön
merkez fren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Mart 2010
Konum: volant
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı merkez fren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2010 Saat 19:49
volant larımız markalıdır markası VOLMERKtir .02324615901
Yukarı Dön
peugeotefe Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009
Konum: İKİTELLİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3222
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı peugeotefe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2010 Saat 19:50
Orjinalini yazan: merkez fren merkez fren Yazdı:

volant larımız markalıdır markası VOLMERKtir .02324615901

Hayırlı Satışlar
PEUGEOT YEDEK PARÇA TAMİR BAKIM SERVİSİ
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2010 Saat 20:47
volantı kaça satıyorsunuz
Yukarı Dön
vbmaster Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010
Konum: Konya/Selçuklu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 837
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vbmaster Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2010 Saat 23:38
merkez fren kardeşim şu volant sabitleme nedir ne işe yarar bir açsan 206 lara yapılır mı yapılırsa ne işe yarar teeşkkürler hayırlı işler. ..
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...

Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model
1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II)
Otoban faresi :) ARh(+)
Yukarı Dön
bahcekapiliyavuz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bahcekapiliyavuz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ekim 2010 Saat 13:50
Volantı sabit volanta çevirerek bu dertlerden kurtulabilirsiniz ama başınıza bu sefer şunlar gelecektir.
 
1. Vites geçişleri daha problemli olacaktır.
2. Yakıt tüketimi bir miktar artacaktır çünkü volant aynı zamanda bir enerji depolama birimidir. Çift kütleli volantın yakıt tüketimine olumlu katkısı vardır.
3. Triger kayışının ömrü azalacaktır zira motora daha fazla yük binecektir.
4. Gazı bırakıp tekrar hızlanmak istediğinizde araç daha geç tepki verecektir. Zira mantık aynı. Volant bir enerji depolama birimi olarak görev yaptığından tekrar hızlanmak istediğinizde daha fazla enerji depolayabildiğinden düz volanta göre tepkiler daha iyi olacaktır.
 
Bunun yanında kesintisiz hızlanma istediğinizde tek kütleli volant daha iyidir.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ekim 2010 Saat 16:27
Orjinalini yazan: vbmaster vbmaster Yazdı:

merkez fren kardeşim şu volant sabitleme nedir ne işe yarar bir açsan 206 lara yapılır mı yapılırsa ne işe yarar teeşkkürler hayırlı işler. ..
 
zaten 206 larda yaylı volan olayı yok. dolayısıyla senın volanında sabıt. o acıdan yapman gereken herhangı bırsey yok. sende benım gıbı sabıt sabıt devam et... bunu yaylı olanlar dusunsun... senı benı ılgılendırmez bu konu :))))
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ekim 2010 Saat 20:29
Orjinalini yazan: bahcekapiliyavuz bahcekapiliyavuz Yazdı:

Volantı sabit volanta çevirerek bu dertlerden kurtulabilirsiniz ama başınıza bu sefer şunlar gelecektir.
 
1. Vites geçişleri daha problemli olacaktır.
2. Yakıt tüketimi bir miktar artacaktır çünkü volant aynı zamanda bir enerji depolama birimidir. Çift kütleli volantın yakıt tüketimine olumlu katkısı vardır.
3. Triger kayışının ömrü azalacaktır zira motora daha fazla yük binecektir.
4. Gazı bırakıp tekrar hızlanmak istediğinizde araç daha geç tepki verecektir. Zira mantık aynı. Volant bir enerji depolama birimi olarak görev yaptığından tekrar hızlanmak istediğinizde daha fazla enerji depolayabildiğinden düz volanta göre tepkiler daha iyi olacaktır.
 
Bunun yanında kesintisiz hızlanma istediğinizde tek kütleli volant daha iyidir.

dostum hangi sanayide çalışıyosun merak ettim galiba araba dan pek anlamıyorsun ne alakası var kardeşim güç deposuymuş cartmış curtmuş bilmediğin konuda atıp tutma rezil olursun senin oynar volant dediğin sadece artısı motor sarsıntısını en aza indirmektir pamuk gibi olur araç ama yaylar zedelenir se rezalet olur ancak debriyaj bitik araç çok yakar az kaçar çünkü araç kaydırır volant sabit olrsa debriyaj yaylı olur sarsıntı az olur sana tavsiyem gel 6. sanayi kaya özel pejo servise sana öğretiyim atıp tutma vites geçişinin volantla ne alakası var baskımı bu kardeşim bu triger demişsin sen trigerin nerde oldunu biliyonmu biyel kolu neye bağlı kol arkası aktarma nedir gaza basınca az tepki verecekmiş ya sen iyice saçmalamışsın


Düzenleyen polatkaptan - 07 Ekim 2010 Saat 20:35
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2010 Saat 00:36
BİLİP BİLMEDEN YORUM YAZMAYIN
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2010 Saat 11:10
katılıyorum +1 :)
Yukarı Dön
furkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
08 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: izmir buca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 396
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı furkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 23:25
bu misafir arkadaş bişeyler biliyo galiba ama neden misafir yoksa doğru söyliyeni dpkuz köyden kovarlar hesabımı
Yukarı Dön
Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2010 Saat 01:32
foruma üye olsun.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Yukarı Dön
erk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2010 Saat 23:51
Orjinalini yazan: Yazdı:

Orjinalini yazan: bahcekapiliyavuz bahcekapiliyavuz Yazdı:

Volantı sabit volanta çevirerek bu dertlerden kurtulabilirsiniz ama başınıza bu sefer şunlar gelecektir.
 
1. Vites geçişleri daha problemli olacaktır.
2. Yakıt tüketimi bir miktar artacaktır çünkü volant aynı zamanda bir enerji depolama birimidir. Çift kütleli volantın yakıt tüketimine olumlu katkısı vardır.
3. Triger kayışının ömrü azalacaktır zira motora daha fazla yük binecektir.
4. Gazı bırakıp tekrar hızlanmak istediğinizde araç daha geç tepki verecektir. Zira mantık aynı. Volant bir enerji depolama birimi olarak görev yaptığından tekrar hızlanmak istediğinizde daha fazla enerji depolayabildiğinden düz volanta göre tepkiler daha iyi olacaktır.
 
Bunun yanında kesintisiz hızlanma istediğinizde tek kütleli volant daha iyidir.

dostum hangi sanayide çalışıyosun merak ettim galiba araba dan pek anlamıyorsun ne alakası var kardeşim güç deposuymuş cartmış curtmuş bilmediğin konuda atıp tutma rezil olursun senin oynar volant dediğin sadece artısı motor sarsıntısını en aza indirmektir pamuk gibi olur araç ama yaylar zedelenir se rezalet olur ancak debriyaj bitik araç çok yakar az kaçar çünkü araç kaydırır volant sabit olrsa debriyaj yaylı olur sarsıntı az olur sana tavsiyem gel 6. sanayi kaya özel pejo servise sana öğretiyim atıp tutma vites geçişinin volantla ne alakası var baskımı bu kardeşim bu triger demişsin sen trigerin nerde oldunu biliyonmu biyel kolu neye bağlı kol arkası aktarma nedir gaza basınca az tepki verecekmiş ya sen iyice saçmalamışsın
Arkadaşın söyledikleri doğru. Hareketli volant, 1500 devir seviyelerinde 200Nm civarındaki torkun ani güç etkisinden dolayı meydana gelen sarsıntı ve vuruntuları absorbe etmek için kullanılmakta. Zaten 1700 devir civarındaki kalkışlarda ayağınızı aniden bırak bas yaptığınız durumlarda torkun volant üstündeki etkisini hissedersiniz.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Yağ seviyesi iyi uyarısı son mesaja git 631 0 Ahmet melih10
konu icon 508 yol bilgisayarı son mesaja git 115 0 Ahmet melih10
konu icon 508 Ekran multimedia radyo sorunu son mesaja git 13137 7 altuners
konu icon 306 Otomatik Vites - Yardımcı olabilirmisiniz. son mesaja git 301 0 muhsintekin
konu icon P15A1,P15A3 VE P0524 ARIZA KODU son mesaja git 289 1 oguz03008
konu icon 2017 partner tepee esp lambası son mesaja git 272 0 ulas55
konu icon Partner Tepee 2016 5.viteste titreme son mesaja git 587 1 ulas55
konu icon 3008 Sunroof su alma sorunu son mesaja git 159 0 shnzgn
konu icon 3008 airbag veya gergili emniyet kemeri arızası.. son mesaja git 61581 32 kaya_suat
konu icon Peugeot 307 Yol Bilgisayarı Km hesaplayıcı son mesaja git 403 0 sanal357
konu icon 306 1.8 Kalorifer Sorunu son mesaja git 13 0 Hyılmaz
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 730 0 mustafa k.
konu icon Araç çalıştırılamıyor son mesaja git 415 0 Aga
konu icon Triger kayışı, zinciri ? son mesaja git 13478 1 MehMetC3
konu icon ESP/ASR ve Hiz limitleyici sorunu son mesaja git 2828 2 ulas55
konu icon Peugeot 308 bilgi ekranı ayarlanmama sorunu son mesaja git 1597 1 emrekocamaz
konu icon Peugeot 307 1.4 Benzinli / Fazla Yakıt Tüketimi??? son mesaja git 658 0 Faruk_S
konu icon RCZ ÇEKİŞTEN DÜŞME son mesaja git 51065 6 barisg
konu icon Motor değişti acil yardım son mesaja git 34931 4 barisg
konu icon rcz n18 tekleme sorunu son mesaja git 2916 1 barisg
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 DECEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
barisg 3
ulas55 3
MehMetC3 3
ylc78 2
kaya_suat 2
altuners 2
oguz03008 2
Ahmet melih10 2
Faruk_S 1
bebetq881 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English