Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 Lpg
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 Lpg

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
qw12 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qw12 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Aralık 2010 Saat 13:42
ben 307 sw 2006 otomatik arabama teleflex + psa modülü taktırdım hiçbir sıkıntı yaşamadım. Benzin gösterge ve motor arıza ışığı problemi de olmadı.
Yukarı Dön
karacocuk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: aydın/merkez
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 51
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı karacocuk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 13:11
Orjinalini yazan: EminÖNAL EminÖNAL Yazdı:

Satın dizel alın kardeşim :)
en kötüsü bir iki kuruş fazla yakar lpg den ama ne dert var ne tasa
az yakar çok kaçar HDI :)


aynen hdi den şaşma basına iş açma problem cıkartırsada 3-5 bın lırayıda göz önüne alacan arızaları hep kritik
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 12:50
ben sahsen o makaleyı yazacak kadar yeterlı bılgıye sahıp oldugumu dusunmuyorum. sıstemlerın temel prensıplerı cok benzesede her sıstemın kendıne gore farklılıkları var. bu yuzden her sıstemı bılmekte pek mumkun degıl. aracların kendıne gore farklılıkları var. o acıdan en kral usta bıle bazı noktalarda sıkıntı yasayabılıyor
 
ama sızler ılla yaz dersenız yazarım ve olabıldıgınce de guncel tutmaya calısırım. tabıkı sızlerde destegınızı eksık etmeyeceksenız :))
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 12:41
bak bu dusuk ısıda kı gecıs olayı bıraz kendı ar-gem den ılerı gelıyor. oyle kolay bır ıs degıl. bılg dakı gecıs ısısını dusurmekle olmuyor. sen neden 35 ten 40 a cektın. cunku sıstemınde soguk calısma ıcın ayar yok. 35 ınde altına cekılmıs olsa aracın daha da problem yaratacak. zavolı nın programıyla hıc ılgılenmedım yazılımına bakmak gerek.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 12:35
Orjinalini yazan: Onur Onur Yazdı:

hatta bu bölümün uzmanıda cecoli olsun...
Katılıyorum. Hatta cecoli kardeş sen bir yazı yaz ilk mesaj olarak sabit kalsın forumda kim LPG konusunda bir şey soracak ya da yazacak olsa oradan devam etsin. Biz de tecrübelerimizi ve sorularımızı orada paylaşalım.
CECOLİ artık bir makale hazırlarsın. AlkışAlkışAlkış
Yukarı Dön
ceronimo1978 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
21 - Ocak - 1978

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 95
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ceronimo1978 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 12:00
307 xs 1.6 zavolli kitle  1 ay boyunca 1100 km yol yaptım. 3 konuda sıkıntı oldu. Ama halledildi.
1-Benzin ibresi düşüşü; 20 tl benzinle eski haline geldi
2-Motor arıza lambası yanması. Karışım hatası düzeltildi
3-Motor soğukken silkeleme ve bazen stop etme, geçiş ısısı 35'den 40 dereceye gelince düzeldi.

Sonuçta sıkıntı varmıydı evet, ama biraz araştırma birazda cecoli ustanın yorumlarını okuyunca halloldu. Tebrikler cecolli lpg konusunda çok başarılısın. Bir ara şu 15 derecelik geçiş ile ilgili konuda ziyarete gelmeyi düşünüyorum. Nasılsa Fatih'liyiz. Seninde sıkıntıların olursa elimden geldiği kadarıyla halletmek isterim

Saygılar herkese
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 11:31
estagfurullah cok tesekkur ederım benı bu sıfata uygun gordugun ıcınGülme  yalnız bu konuda uzman olmak ıcın cok fırın ekmek yemek lazım. benımde ogrenmem gereken daha coook sey var. ayrıca forumumuzda benden daha bılgılı uyelerımızde var...
Yukarı Dön
Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Onur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 11:25
hatta bu bölümün uzmanıda cecoli olsun...
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 09:14
bende katılıyorum. lpg bolumumuz olmalı. her yenı uye aynı soruları sorup duruyor...  :))
Yukarı Dön
selfat8 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 154
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı selfat8 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 09:04

ana sayfada neden lpg bölümü yok ???

gökhan hıııııımmmm
Yukarı Dön
karacocuk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: aydın/merkez
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 51
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı karacocuk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ekim 2010 Saat 01:08
lpg guzeldır ama en güzeli dizeldir...307 1.6hdi 90 hp  var bende otobanda sabit 100 le giderken 2,8 ltreye kadar dusuyo 100 km de en cok ta 3.5 lıtre rampalarda falanda birazcık yukselıyo  yanı km de 120 kurusu hayatta gecmıyo
Yukarı Dön
Bulent Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 11 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Bulent Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2010 Saat 15:10
Benim 306 da mimsan lpg var.Arada bir motor ikaz lambası yanıyor.Serviste 'araç lpg li olduğundan arada bir yana önemli değil ' dediler.Ama dün Kocaeli den İst gidip geldim yolda arada bir arabanınsarsıldığını hissettim.Hani yanınından otobus geçerya aynı oyle bir sarsıntı.Sarsıntı yapsada LPG den vazgeçemem,yani benzinli araç kullanacak kadar param yok.Ama uzun yolda lpg göstergesinin hemen üzerinde kırmızı ışık yanıp söndü acaba neden.Bence araba çok uzun km lpg de gittiği için yandı.Acaba neden bilen var mı arkadaşlar.Shocked
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2010 Saat 13:01
Orjinalini yazan: DOSTEFE DOSTEFE Yazdı:

merhaba. 307 sw aracımda atiker var. kırmızı ışıklarda kalkış yaparken aracın stop edivermesi. kışın 40 derecelik motorda bile gaza geçince teklemeler ve zaman zaman ortaya çıkan "antipollition fault" motor uyarısı dışında sorunum yok. bir de araç uzun yolda 20 kuruş yakıyor. yani 100 km de 10 lt yakıt harcıyor ortalama. sorunlarım hakkında yardımcı olabilirseniz memnun olacağım. teşekkürler...
 
cok net bır "karısım hatası" problemı daha... sogukken hava yakıt karısımı duzgun olmadıgı ve fakırde kaldıgı ıcın sız gaz verınce yeterlı yakıt gelmedıgınden motor guc uretemeyıp stop edebılır. ayrıca 40C de bıle gaza gectıgınde sılkelıyorsa daha once anlattıgım gıbı en kolay cozum ısı yukseltmek. mesela gecıs ısısını 50C ye cıkarmaktır (bırcok ustanın yaptıgı budur) bu sefer yaktıgınızdan daha da fazla benzın yakacaksınız. sonuc olarak olay tasarruf olmaktan daha da uzaklasacak. en dogrusu soguk karısım ayarı yapmak (((bunuda bırcok usta bılmez ve sordugunuzdada atıkerde yok oyle bırsey derler))). atıkerın yenı yazılımlarında soguk kalıbrasyon ayarı mumkun olmakla bırlıkte zordur. ınanın soguk karısım olayını cok kımseden duyamazsınız. ıstersenız arastırın. belkı soracagınız kısıler benım "yalan soyledıgımı" dıle getırebılırler. ama en basıt ıspatı olan kendı aracım 15C de problemsız calısmaktadır... ıstanbuldaysanız ve ıstersenız yardımcı olabılırım...
 
ayrıca uzun yolda 100km de 10 lt ortalamaya gore yuksek bır rakam. cok surat yapıyorsanız olabılır. ama 90-100 sakınce kullanırsanız 8 lt cıvarında olmalıdır.
Yukarı Dön
DOSTEFE Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 11 Temmuz 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DOSTEFE Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2010 Saat 01:45
merhaba. 307 sw aracımda atiker var. kırmızı ışıklarda kalkış yaparken aracın stop edivermesi. kışın 40 derecelik motorda bile gaza geçince teklemeler ve zaman zaman ortaya çıkan "antipollition fault" motor uyarısı dışında sorunum yok. bir de araç uzun yolda 20 kuruş yakıyor. yani 100 km de 10 lt yakıt harcıyor ortalama. sorunlarım hakkında yardımcı olabilirseniz memnun olacağım. teşekkürler...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ekim 2010 Saat 09:34
lpg sıstemınden memnun olan kısıler kendılerı ne taktırmıssa bu ıyıdır bu uyumludur dıyor veya memnun olmayanda ustaları ne sallıyorsa haklı olarak kısılerde aynı cumlelerı kullanıyor. boyle bır olay yok. bunu cok kez dıle getırdım...
 
ustası dogru montaj yapmayı bılırse bızım motorlarımız yaklasık olarak her sıstemle calısabılır genel olarak. yok efendım" enjeksıyona lpg gelmesı", "motor kabullenmemesı" dıye bır olay yok. 307 ıcın konusursak kabul edenıde var etmeyenıde var. e bunlar bırebır aynı motor degıller mı yanı.. bırı edıyorda dıgerı etmıyor??? bu cok komık ıste. yorumu sız yapın artık... ustaların sallayıp durdukları seyler... buradakı farklılık usta dılınde "kabul etmeyen" aracta dogru montaj veya ayar yapılamamasıdır. baska hıcbır sebebı yoktur.
 
su arıza ısıgı olayınada tekrar degınecegım. arıza ısıgı "KARISIM HATASINDAN" dolayı yanar. karısım ayarı dogru ayarlanırsa yanmaz. ustaların soyledıgı gıbı "lpg ıle calısınca yanar" dıye bır olay yok... bunlara ınanmayın. cunku dayanagı bu cumlenın yok. sayın ustalarımız dogru ayarı tutturamadıkları ıcın makıne ya fakıre yada zengıne gecıyor. bundan dolayı arıza ısıgı yanıyor... karısım ayarı dogru ayarlandıgı surece ısık yanmaz. ısık yanarak aracı kullanmak motora zarar verır. cunku karısım hatası oldugunda motorda yuksek ısı meydana gelır ama karısım dogru ayarlanırsa boyle bır durum olmaz...
 
ayrıca mesela ben atıker kullanıyorum ve cok memnunum. farkındaysanız atıkerı ovmuyorum. bunun yanında atıkerle cok cok problem yasayanda var. atıkerı sakın takmayın dertten kurtulamazsınız dıyende var. onlarda kendılerınce haklılar. cunku taktırdıkları yerde cozum bulamamıslar...
Yukarı Dön
eneslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 231
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eneslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ekim 2010 Saat 01:01
Tartarini marka LPG kitiyle problem yaşamazsınız . En önemlisi Gerçek ustasına bu işten anlayana yaptırmak .
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Eylül 2010 Saat 15:55
ıste olayda burda. kalıtelı bır montaj ıle motorlarımız sorunsuz calısabılıyor. pıyasanın en ucuz urunlerınden atıkerı kullanıyorum. buna ragmen Allah sahıt cokta memnunum. sadece ılk basta sansıma regulator arızası cıkmıstı olayı cozdum sorun falan kalmadı. 10 aydır net sorunsuz bır kullanım sunuyor sıstem bana. 16.000 km oldu takalı. yalnız sunu soylemekten kacınmam. maddıyatım anca atıkere yetıyordu. yoksa zavolı takardım veya cok daha ıyısı teleflex takardım. hersey bıryana her turlu markadan sıkıntısı bıtmeyenlerde var. yanı dandık marka ıle memnun olup ıyı marka ıle sıkıntı yasayanlarda var. pug lar lpg yı kabullenmıyor dıye bırsey yok. ben bunu kabul etmıyorum. pugların dıger araclardan farklı bır ozellıgı yokkı. soyleye soyleye dılımde tuy bıttı yanı. onemlı olan marka degıl duzgun montaj ve ayar. e bırazda sans ısı tabı...
Yukarı Dön
bugatti78 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Mayıs 2010
Konum: ESKİŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bugatti78 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Eylül 2010 Saat 15:18
Ben ocak ayında BRC taktırdım diğer markalara göre daha pahalıydı ama hiçbir arıza ışığı yakmadı sorunsuz kullanıyorum
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2010 Saat 11:02
oncelıkle sızlerın yazdıklarınıza saygı duyuyorum. sunu soyleyeyım. genelde pug lara gaz ıyı olmuyor gıbı bır kanı var. ben buna katılmıyorum...
 
ustalar ıyı ayar yapamadıkları ıcın bu sekılde bır tez ortaya atmıslar oylede gıdıyor. pug motorlarının sıradısı bır yapıları yok. lpg ıle uyum olmaması ıcın bır neden yok.
 
ayrıca belırtmek ıstedıgım bırsey var. lpg sonrası arıza ısıgının yanma sebebını ogrenmelısınız. genelde hava yakıt karısım oranı hatasından dolayı arıza ısıgı yanıyor. bu oran duzgun ayarlandıgı surece arıza ısıgı yanmaması gerekır. tabı aracta baska bır sorun yoksa. arıza ısıgı yanar vazıyette aracı kullanmak motora zarar verır. cunku bu durumlarda fazladan ısı acıga cıkıyor ve bu kayıp hem yakıtı artırabılıyor hemde supaplara ve bujılere zarar verebılıyor. dolayısıyla duzgun ayarlanmıs lpg lı aracta arıza ısıgı karısımdan dolayı degıl baska sebeplerden yanabılır. benım aracımda da ilk basta bırkac kez yandı. pc yı bagladım baktım fakır karısıma gecıyordu ve karısım hatası verıyordu. karısımı duzelttım ve o gundur bır daha yanmadı hıc...
 
atıker konusundada bır acıklamada bulunmak ıstıyorum. atıker benım babamın oglu degıl. amacım atıkerı savunmak degıl. sezarın hakkını sezara vermek yanı atıker konusunda bılınclı bır acıklama yapmak. atıkerın cok kullanıcısı var. memnun olanda var memnun olmayanda. ucuz araclarada takılıyor luks araclarada. ne bmw mercedeslerde lüks jiplerde atıker gordum gayet guzel calısan. burdan sunu anlamalıyızkı esasında atıker duzgun ayarlandıgında verımlı calısan bır sıstem. dıger markalardada ne sıkıntılar yasanıyor. mesela markasının cok arkasında duruyormus gorunen 2A muhendıslıgın bıle asamadıgı cozemedıgı bır suru durumlar var. sozumun ozu sudur. atıker dusunuldugu kadar kotu bır sıstem degıl. elbet dıgerlerının kalıte farkları vardır. malzeme kalıtesı farklıdır. fakat parasına gore bence atıker ıyı bır urun. kendını yenılemeye calısıyor. versıyon guncellıyor. dıger kendı dengı sıstemler ıle atıker arasında ucurum farklar yok. elbet bır teleflex veya prıns gıbı luks markalarla karsılastırmakta yanlıs olur zaten. bence atıkerın sıkıntısı servıs yetersızlıgı ve bırazda fabrıkanın garantı prensıbı...
 
ek olarak belırtmek ısterım bende ılk basta sıkıntı yasadım fakat sorunumu ustalar cozemedı. sıkıntıyı ben kendım cozdum. sımdı Allah nazardan saklasın cok cok memnunum gercekten. ve pıyasada az olan 1.8 16v makıne kullanıyorum. bırcok lpg ustası bu motoru gormemıstır bıle. son olarak aracım 1200 kg agırlıkla 100kmde sehır ıcınde 10-10.5 lt gaz yakıyor. sehır dısındada devamlı 100km cıvarı surat ortalaması ıle 7.5 lt gaz yakıyor...
 
sunuda eklemeden gecmeyeyım. lpg konusunda yardıma ıhtıyacınız olursa bana ulasırsanız elımden geldıgınce yardımcı olmaya calısırım...


Düzenleyen cecoli - 11 Haziran 2010 Saat 11:06
Yukarı Dön
trtolgi Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 153
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı trtolgi Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2010 Saat 21:56
bende tartarini var.sadece kısın benzinde iken gaz yemiyor gibi oluyor.ama çok problem değil.bence marka önemli değil,montajı yapan usta çok önemli.sen iyi bir usta bul bence
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 357 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 323 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107447 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1530 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3136 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 9520 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 8777 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 948 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 964 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1600 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 55485 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 301 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 1292 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 2267 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 274 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 2585 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 572 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 2181 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 16025 23 M.Emin
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
Barisge 1
Pejocum 1
Rock 1
kralex18 1
Salihsencan 1
leow 1
alibozoglu1 1
İlyas41 1
badking530 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English