![]() |
|
Sonunda Problem çözüldü... |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Yazar | |
emretprmz ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ekim 2017 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı emretprmz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Aynı sıkıntıyı yaşıyorum.Çok eskidiği için motor takozlarini değiştirdim,boğaz kelebeğide temizlendi ama çözüm olmadı bilginize. Sonuca ulaşırsanız bizide bilgilendirin lütfen...
|
|
![]() |
|
Peugeot35 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2016 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 484 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot35
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
307 ninde aynı iki vida tutuyor 1 de soket var ama elektronik kart olduğundan bellide olmayabilir. benimkinin üstünde delphi marka var aynı zamanda orjinal olarak geçiyor peugeot ve cıtroen logosu var peugeotparça sitesinde 240 tl fiyatı var alıp takmayı düşünüyorum aynı zamanda orjinal 4 takım bujiyle beraber değişmeyi planlıyorum.
|
|
![]() |
|
talip206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3070 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bobin olabilir. Kontrol etmesi çok kolay. 307 yi bilmiyorum ama 206 da hemen motor bloğunun üst tarafinda bujilerin üstünde. Iki vida tutuyor. Bobini sökün ucundaki yumusak plastik kısımları çekip çıkartın. Bakır uçlarda oksitlenme varsa, yeşerme varsa bobin arızalıdır. Bobin ariza yaptiysa bujileride bozmuştur.
http://www.peugeotmarket.com/PEUGEOT-307-16-BENZINLI-BOBIN-ORJINAL,PR-224.html |
|
![]() |
|
Peugeot35 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2016 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 484 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot35
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 aydır yaşadığım problemin sonuna geldiğimi düşünüyorum tam olarak problemim aşırı sarsıntı + rolantide dalgalanma ve stop + sarsıntı esnasında haraket edince boğulma ve egzozdan su atma
ve bu nedenlerden dolayı yakıt sarfiyatım arttı, çekiş düştü, motor sesli çalışmaya başladı bunlara ek üst oksijen sensöründen motor arıza ışığı sabit yanar oldu antipollution fault hatası ekrana sabitlendi. son olarak dediğim gibi 2 aydır bu şekilde kullandım aracı özel peugeot servisler buna dahil normal tamirciler problemi çözemedi kalsın bakarız dediler. dün itibariyle akşam işe giderken ilk çalışmada haliyle benzinde çalıştı ilerleyen sürüşte lpg ye geçti ve dur kalklarda gaz yememe ve aşırı sarsıntı başladı sonrası yol bilgisayarında catalytic converter hatası verip motor arıza ışığı yanı yanıp söndü ardından tekrar antipollution fault hatasına yer verdi 2km sonra aracı sürüşe zorlayarak herşey normale döndü. daha önceki konularım mevcut https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=45470&title=antipollution-fault bugün bilgisayara bağladım 1 nci silindir ateşleme hatası mevcut şimdi bu ne demek tüm problemler bobin yada bujiden mi yoksa bu hata benim problemime ekmi !! Düzenleyen Peugeot35 - 16 Şubat 2018 Saat 00:02 |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |