![]() |
|
arızam bulunamadı |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Yazar | |
popeyes ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2014 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşlar an itibariyle 15 gündür aracımda hiçbir problem yok ,
sadece beyni söktüm içini açtım silikonlu olduğu için içine mudahele yapamamıştım. silikonu görünce zaten geri kapattım. beyni geri yerine taktım 15 gündür. hiçbir problem yapmadı. ama yapmayacağı anlamına gelmez araştırmaya devam. |
|
gelmiş geçmiş en iyi coupe 406 coupedir.
|
|
![]() |
|
Burak ![]() MODERATOR ![]() ![]() P.T FORUM MODERATOR Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2012 Konum: İstanbul Eyüp Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
inşallah yapmaz geçmiş olsun tekrardan
|
|
Zalım Quik Oyun Bozan ...
|
|
![]() |
|
popeyes ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2014 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
eyvallah burak, aklıma birşey daha geliyor yagmurlu havalardan sonra oralara biriken sular zamanla içeri bir şekilde sızıp arızayamı sebep oluyor diye aklıma gelmiyor değil
|
|
gelmiş geçmiş en iyi coupe 406 coupedir.
|
|
![]() |
|
kuscu38 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 18 Nisan 2013 Konum: istanbul/bğclar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2546 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hocam bu forumda bi yerde ön ızgara altlarında temizlik diye bi konu vardı yada ona benzer bi başlık altında konu vardı. Neyse orası twemizlenmediğinde bi takım arızalara yol açtığını nasıl temizlendiği ve temizlenmezse çıkıcak arızaları yazmışlardı. belki dediğinde haklısındır bi konuyu araştırmak lazım. ** bazen söküp kurçalayıp, hiç bir şey yapmadan geri yerine takmak bile çözüm oluyor bu pejolarda :)
![]() |
|
206 XS Tu5 Motor...
*** σяιgιиαℓ ρяσfιℓє ® *** |
|
![]() |
|
blazes06 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aracın az-çok-kötü yakıt vermiş olsaydı beyin Catalitic Convert Fault hatası verirdi. Oksijen Sensörleri içinde aynı kural mevcut. Aracının Benzin Pompası sendeyken yada senden önce değişimi oldumu ?
|
|
![]() |
|
Burak ![]() MODERATOR ![]() ![]() P.T FORUM MODERATOR Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2012 Konum: İstanbul Eyüp Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en büyük tamir kapat açtır abi bilmiyomusun :)
|
|
Zalım Quik Oyun Bozan ...
|
|
![]() |
|
kuscu38 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 18 Nisan 2013 Konum: istanbul/bğclar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2546 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
AYNEN
![]() ![]() ![]() |
|
206 XS Tu5 Motor...
*** σяιgιиαℓ ρяσfιℓє ® *** |
|
![]() |
|
popeyes ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2014 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
benden önce değiştimi bilmiyorum ama benzin pompasına baktırdım sıkıntı yok, zaten benim sıkıntımın en büyük sebebi 250 500 km arası yapması yani 10 15 gün arası yapıyor. keşke her zaman yapsa çok daha güzel olur bulunur giderilir
|
|
gelmiş geçmiş en iyi coupe 406 coupedir.
|
|
![]() |
|
popeyes ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2014 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hahahah :D :D :D aynen
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
gelmiş geçmiş en iyi coupe 406 coupedir.
|
|
![]() |
|
blazes06 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Peki aracın gaz pedalı tellimi yoksa elektronik mi?
|
|
![]() |
|
popeyes ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2014 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
telli
|
|
gelmiş geçmiş en iyi coupe 406 coupedir.
|
|
![]() |
|
popeyes ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2014 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşlar çok uzun süren araştırmalar sonucu çözümü kendim buldum.
aracın arızasının ugraşlar sonucunda yağmur suyu yüzünden olduğunu düşündüm. ve yağmurlu bir günde kaputu açtım birde ne görüyüm kaputun havalandırma deliklerinden damla damla suyun beyin tesisatına gittiğini gördüm. ve bu suyu beyin tesisatında şase yapma ihtimaline karşı heryerini güzelce sardım. sonuç 21 gündür aracımda sıkıntı yok çok şükür resimleri paylaşmaya çalıştım fakat olmadı yeni bir konuyla herkese paylaşım yapacağım
|
|
gelmiş geçmiş en iyi coupe 406 coupedir.
|
|
![]() |
|
madblueblacksea ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2014 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 873 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı madblueblacksea
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hocam bu geçici bi çözüm. Senin ECU nun yapısını bilmiyorum ama hdi lerde kullanılan Bosch edc serisi ECU ların üzerinde atmosferik basınç sensörü var. Dışarıdaki havanın basınç ve yoğunluğunu takip edememesi anlamına geliyor
|
|
206 1.4 HDI Look 2004
|
|
![]() |
|
ahmed206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hocam konuyu baştan sona kadar okudum okurken de sizinle beraber çözmüş kadar oldum. Bence de beyinde arıza falan yok ama arada ufak bir yalıtım ya da şase hatası var. Sorunu başka bir yerde aramaya gerek kalmamış ne güzel aç içine bi üfle kapat işi çözmüşsünüz
![]() |
|
![]() |
|
popeyes ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2014 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar Merhaba,
2 sene sonra konuya yeniden birşey yazmak iyi olurmu bilmiyorum fakat bu konuda aydınlatılması gereken birçok şey olduğunu düşünüyorum. Peugeot 206' da beyin sorununu yaşayan biri olarak üzerinde 8 ay gibi bir süre çalıştım. siteye girip konuyu okuyan kişilerden sıkça telefon ve mesaj aldım. cok uzun zamandır forumdan uzak kalmıştım fakat bu konu üzerinde uzmanlaşacak kadar süre geçti 206 mı sattım fakat halen bir sevgi duyuyorum. bu arada 2 arkadaşıma 206 aldırdım. onlarda şuan çok memnun Konunun özüne gelirsek; beynin arıza yaptığını düşünerek yola çıkmıştık fakat yagmurlu ve soguk havalara denk geldiği için sıkıntının yağmur suyundan olduğunu düşünüyordum fakat öyle değilmiş, beyne giren soketlerin içinde tellerde çatlak var olduğu uzun bir çaba sonrası tespit ettim. soguk havada tellerdeki kasılma nedeni ile arıza ile çok sık karşılaşıyordum. voltmetre ile ölçüm yaparak sıcaklık sensörünün kablolarını (yeşil sensör) soketlerde birliştiği deliklerde tespit ettim. bu deliklerden içeri bakır kablo iterek (lehim vs birşey yapmadım) akımın ve bilginin dogru düzgün iletilmesini sağladım. ve böylece sorunumu kendim çözmüş oldum. ve şunu ögrenmiş oldum beyin arıza yapar ama aracı kapatıp açtığında vs aküyü söktüğünde tekrar düzelmez. arızalı ise arızalıdır. Bugüne kadar yaptıklarım neler onlara bir göz gezdirelim. 1- 2 orjinal 1 çakma ısı sensörü değiştirdim. (150 TL) 2- 1 testmostat değiştirdim. (100 TL) 3- şase kablolarını değiştirdim. (50 TL) 4- şase kablolarını güçlendirmek için kalın bakır kablolar taktım. (25 TL) 5- Fransadan beyin getirttim. (100 € ) eski hatayı verdiği için arıza olmadığı anlaşıldı. 6- motor suyu genleşme kapağı değiştirdim (20 TL) 7- Isı müşürü soketlerini değiştirdim (ısı müşürü üstüne takılan 2 li soket) istanbuldan getirttim. (20 TL) 8- serviste arıza tespiti için 2 kez ücret ödedim (bulamadılar) 100 TL 9- Ön tamponu söküp tüm fan tesisatını elden geçirdim. fan rezistanını sıfır alıp kendim taktım (50 TL) 10- fan müşürlerini değiştirdim (kademe müşürlerini) ( 50 TL) 11- Radyatör değiştirdim. (250 TL) 12- yeni alınan beyne yazılım immo kırma işlemi yapıldı. usta ücreti (100 TL) bu işlemler için usta ücreti olarak 250 TL civarı bir ücret ödedim. Toplamda 1365 TL gibi bir rakama mal oldu. o arabayı o şekilde de satabilirdim fakat sattığım kişide çok ugraşacağı için vicdanım el vermedi. Arıızasını tespit ettim. arızasını giderdim aracı 5 ay arızasız olarak kullandım ve arıza yapmayacağından emin olduktan sonra sattım. alan kişi hayrını görsün. Bir konuyu da burada bitirmenin mutluluğunu yaşadığımı belirtmek istedim. yine buralardayım I love peugeotturkey !!!!
|
|
gelmiş geçmiş en iyi coupe 406 coupedir.
|
|
![]() |
|
ssakyel ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 08 Aralık 2015 Konum: ANTALYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geçmiş olsun,benzer bir sorunu bende yaşıyorum.1,4 XR LPG'Lİ.Aracı ilk çalıştırmamda rolanti 3000 devirlere fırlıyor.Geçen fanı kontrol eden kahverengi müşürü değiştirdim,ondan sonra oldu ne olduysa.Motora çok fazla yakıt gidiyor ve motor boğuluyor.4. viteste hiç gaz pedalına basmadan araç kendi kendine gidiyor.Motor ısınınca ancak kendine geliyor.Çok can sıkıcı bir durum.Bugün de yeşil müşürü değiştirdim deneme amaçlı.Akşam kontrol edeceğim,inşallah düzelmiştir.Beyinde bir problem çıkmasından korkuyorum.
|
|
![]() |
|
popeyes ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2014 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
beyin arada sırada arıza yapmaz. yaparsa herzaman yapar kahverengi müşürü neden değiştirdin orasını hiç bilmiyorum. fakat senin sıkıntın yeşil ısı müşürü ile alakalı ısıyı algılamadığı için de fazla yakıt gönderiyor. yeşil ısı müşürünü değiştirdiğin için büyük ihtimalle düzelecektir.
|
|
gelmiş geçmiş en iyi coupe 406 coupedir.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |