|
406 2.0 SV ne yakar... |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
babasavas
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2014 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı babasavas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
merhaba,
Bugün itibariyle 1998 406 2.0 sv otomatik alıyorum. km yüksek ama temiz gibi. inşallah üzmez bizi. bilgisi olan arkadaşlardan; bu araçlar için yağ önerisi olan var mı? 0-40 / 10-40 ? lpg için marka ve iyi bir usta önerisi olan var mı? lastik olarak hangi marka kullanıyorsunuz daha çok. petlas uygunmudur. ölçü 195/65/15 yer: istanbul / anadolu yakası. yardımcı olabilirseniz sevinirim. iyi günler.
|
|
1998 peugeot 406 2.0 sv bva
|
|
alp-han
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Mart 2014 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 46 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Öncelikle yeni araban hayırlı uğurlu kazasız belasız olsun. Bende manuel 98 2.0 4o6 sv kullanıcısıyım.
Yağ olarak Castrol Magnatec 10/40 kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim Lpg taktırmadım yakıtından da gayet memnunum sürekli uzun yol yapıyorum Şehir dışı 6.6lt şehiriçi 11.5lt ortalama 8.5lt yakıyormuş fabrika verileri bunlar. Benzinde benim kullandığıma göre 0.38kr yakıyo Lastik daha 40 gün önce michelin energy saver aldım 195 65 15. Petlas kullanan bir kaç tanıdığım var 4o6 da onlarda gayet memnun. Tercihini petlastan yana da kullanabilirsin |
|
babasavas
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2014 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı babasavas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bilgiler için teşekkür ederim. satan arkadaş 0.60-0.70 kuruş yakar dediği için tüp taktırmayı düşünüyorum. benim daha çok şehir içi kullanımım olacak. yıllık vergisi hakkında bilginiz var mı? birde araç kullanım kılavuzunda 15000 bir bakım görünüyor. ustalar 10000 bir çağırıyor. michelin lastikleri biraz pahalı. en uygun 135 tl petlas da buldum. yarın taktıracağım. tahminen 2-3 bin TL masrafı var gibi. (lpg dahil) tabi sonra tekrar muayene. :) bittiğinde resimleri ve masrafları bildireceğim. iyi günler.
|
|
1998 peugeot 406 2.0 sv bva
|
|
babasavas
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2014 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı babasavas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
22.07.2014 tarihinde almış olduğum 1998 406 2.0 sv bva için yapılanlar ve masraflar;
araç alım: 14.250 noter: 101 lastikler sıfır: 600 (4 adet dunlop 195/65/15) rot balans: 30 pas-pas:50 iyi kalitenin bir tık altı. trafik seti: 30 kaportacıya araç baktırma ücreti: 20 trafik poliçesi: 309 atiker gold sıralı tüp sıfır microfast+benzin pompası rölesi: 1700 ( 4 taksit yapıldı. 9 takside kadar aynı rakam. peşin 1600 ) hgs: 35 pasta cila+rötuş: 120 kaporta düzeltme ön sağ çamurluk öne çekilme ve ön ızgara yerine sabitlenmesi: 40 kaput amortisörleri çifti: 50 (halen kaput tam kapanmıyor) lpg sızdırmazlık : 35 (istanbul gibi şehirde sadece dudullu ve çekmece de olması saçma.) muayene: 165,20 muayenede ağır kusurlar ( muayene geçmedi haftaya tekrar): 1- sol fren hortumu çatlak: 70 2- sol far reflektör kırık:85 (tamiri yapıldı. yan sanayisi 130 orjinali 350) beyaz kısa farlar philips: 90 parklar beyaz: 10 pioneer ts-g1644r ön hoparlör çifti: 88,50 (ses kalitesi iyi) şoför kapısındaki sol arka cam açma-kapama tuşu temizliği ve çalıştırılması, bimeksten alınan hoparlörlere orjinaldeki cakların lehim ile tutturulup yerine takılması, arka tavan aydınlatma içinin yapıştırılması (toplam işçilik): 35 far ayarları: 10 toplam alınan gaz tutarı: 297,54 ( alınan gazlar farklı birkaç bayiden alınmıştır.) toplam alınan benzin: 120 toplam alınan gaz LT: 112,9 litre istanbul ağva lpg birim fiyatı: 2,78 istanbul üsküdar lpg birim fiyatı: 2,53 toplam gaz ile yapılan yol 775 km. toplam benzin ile yapılan yol tahmini: 72 km araçta halen yarım depo gaz ve tahmini 40-50 tl lik benzin mevcut. üsküdar da lpg fullenip ağvada tekrar depo doldurulunca harcanan miktar: 47.18 tl - 16,97 litre. mesafe 105 km. ortalama hız otabanda 120-140 km. klima açık. bagaj dolu. araçta 5 kişi var. ağva da lpg fullenip üsküdar bağlarbaşında tekrar depo doldurulunca harcanan miktar: 24,76 tl - 9,07 litre. mesafe ortalama 105 km. maximum hız 100-110 km. klima kapalı. bagaj dolu. araçta 5 kişi var. araç yol tutuş iyi. yüksek hızlara kolay ulaşıyor. yalnız 0-70 km arası biraz aheste. 6 lı cd caların bagajda olması ilginç. otomatik vites geçişleri bazen sarsıyor. konfor iyi. yakıt bu kasa ve motora göre bence iyi. donanım üst düzey 16 yaşındaki arabaya göre. bagaj 5 kişilik eşyaları rahatça alabiliyor. klima çok iyi. lakin biraz yoruyor şöyleki daha yapılması gerekenler: kaput tam kapanmıyor. kaportacı ayarlayacağım derken kaputun belli bölgelerinde zedelenme oluştu. direksiyon hidrolik hortumu kaçırıyor ya değişecek yada kelepçeler yenilecek 7 tl tutarmış. ön kaputtaki korumalık sarkmış değişmesi ya da komple sökülüp atılması gerekiyor. yağ tapası kaçırıyor değişmesi gerekiyor. şoför tarafından aynaların ayarlandığı düğme sola yukarı ve sağa çalışıyor aşağı çalışmıyor usta bir türlü yapamadı yenisi üretilmiyor nereden bulacağımı araştırıyorum. arka kapıların döşemeleri sökülüp cam açma kapama motorlarının yağlanması gerekiyor. dört kapının yağlanması gerekiyor elektrikçi usta o işe girmedi (uğraşmadı). ön kapılarda hafif düşme var rüzgar sesi alıyor içeri. sağ far içi temizlenmesi gerekiyor 80 tl. iç döşemelerin iyice tutturulması gerekiyor üst kısımdan ayrılıyorlar. ön yolcu koltuğu elektrikli geri yatmada sıkıntı büyük olasılıkla temassızlık. şoför koltuğu hafızalı ya arıza var yada ben ayarlamayı beceremedim. daha sonra isteğe bağlı araç komple boyanabilir. her ne olursa olsun zevkli ve keyifli araç. inşallah ihtiyacı olanlara yardımcı olur bilgilerdir. |
|
1998 peugeot 406 2.0 sv bva
|
|
hasanucar
1. Vites Kayıt Tarihi: 25 Ağustos 2014 Konum: Amasya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 14 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasanucar
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun.. o kadar çok inceleyip belirtmişsiniz ki şaşkınlıkla okudum.. fiyatı cidden ucuzmuş aracın ama masrafı çokmuş.. bende 21 Ağustos 2014 yani 2 hafta önce 1998 model 406sv aldm hafif güneş yanığı var kazasız sol tarafta 3 parça lokal boyası var.. 2 haftalık michelin 4lastik 1 aylık yurt dışından getirilmiş (0) otomatik şanzıman resimleri mevcut 1 aylık atiker tüp arka sağ kapıda çok hafif düşme var rüzgar sesi alıyor. sağ ön kapı iç döşeme klipsini takayım derken BEN kırdım döşemeyi açmaya eriniyorum cd changer sorunsuz sunroof sorunsuz bakımlı tertemiz ama önlem olarak fitili değişse iyi olur birde sağ ve sol kapı basamağındaki uzun fitiller basmadan kaynaklı yıpranmış temin edemiyorum. masrafım 5 tl tüp ayarı yani masrafsız bir araç aldım ve inş'da masraf çıkartmaz. saydıklarım acele bişey değil ve pek bişey tutacağını düşünmüyorum. tabi iyi aracın bir bedeli var 16.950'ye pazarlık bitti :) uzun yolda 150-170km hız arası kullandm 25 krş yakmış insan gibi kullansam 20krş'a düşerdi sanırım :) iyi forumlar Düzenleyen hasanucar - 04 Eylül 2014 Saat 01:35 |
|
babasavas
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2014 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı babasavas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
18.11.2014 tarihi itibariyle,
yazın almış olduğum aracıma ek olarak yapılan masraflar: araç motorunun bulunduğu bölüme su tutmak suretiyle bozulması ve çalışmaması. çalışmaya zorlanmasıya yanan marş motoru tamiri 300 tl. sanayiye çekilme ücreti 50 tl. sanayide çıkan ekstralar 150 tl. daha sonra aracın bir türlü düzelmemesi ve 1 ay evvel ustanın conta yanmış demesi ekstra 1000 tl. 10 bin bakımı ve arızaların düzeltilmesi 475 tl. şu ana kadar alınan hem gaz hem benzin ücretinin çok olması ekstra sıkıntı oluyordu. sanayide su tesisatına koyulan T ile suyun motor bölümünde daha hızlı dolaşması sağlandı. gaza hemen geçiyor. son ölçmemde şehir içi (kartal - üsküdar arası e-5 dur-kalk) 25 kuruş yakması sevindirici. bazı ustalar kalorifer ısıtmaz diyordu. şu anda ısıtmasında sıkıntı olmadı. sabahları dahil. şu anda 50-90 km hız arasında bir titreme veya tekleme gibi birşey var. sanki motor bir açılıyor bir zorlanıyor gibi. onun haricinde otomatik vites de sıkıntı olabilir. yokuş aşağı kaydırma yok ama 2. viteste vuruntu var gibi. ya da park halindeyken geçişlerde aracı sallıyor. aracın 80-90 km yi görmesi yavaş oluyor özellikle 2. viteste. sonrası iyi. normal yolda çok zorlamadan 160 ı görüyor. bu iki sorunu da çözersem Allahın izniyle sıkıntı kalmıyor. ekstra olarak tabi kapılardan gelen sesi çözemedim. ya kapılara ayar yapılacak ya da lastikler değişecek gibi. kapı aralarında boşluk var gibi. başka araçlarda da kontrol ettim. aynısı. ilginç bir durum sanki içerisi görünecek gibi. cd changer tümseklerde ve çukurlarda takılıyor. nasıl düzeltirim tam bilmiyorum. ayara ihtiyacı var sanırsam. bir de gaza basınca hafif sağa çekiyor gibi. nedenini anlamadım. rot balans ayarları yeni yapıldı. cruise kontrol de sıkıntı var. sanırsam elektrik aksamda bi sorun var. mekanik aksam çalışıyor. araçta özellik çok fazla dolayısıyla elektronik aksam eskidikçe arıza veriyor. kablolar eriyor, jaklar yıpranıyor paslanıyor v.s. hiç bir ustada bunları temizleyelim demiyor hemen değiştirelim deyince eski araba masraf çıkartmış oluyor. ama araba çok rahat çok gösterişli. otomatik vites sevmeyen ben özellikle şehir içi trafikte hastası olmuş bulunmaktayım. uzun yol da ayrı keyif oluyor. herkese iyi forumlar. |
|
1998 peugeot 406 2.0 sv bva
|
|
baygeveze
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2014 Konum: Mardin Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı baygeveze
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Evet arkadaşlar..Heralde benim başıma gelen olay milyonda birdir..2000 model 2.0 motor SV model 406 aracı almak için satıcıyla buluşup Mardin Noter'e gittik.Araç fotoğraflarda da görüldüğü üzere park edilirken kaldırıma sıfır şeklinde en iyi olacak şekilde park edildi.Noterdeyiz satış işlemlerinin yapılmasını beklerken bir yarım saat bir saat bekledik.Neyse hayırlısıyla deviri yaptık aracın yanına doğru gidiyoruz bir de ne göreyim..Bi tane kamyonet aracı sağ ön kapıdan kesmiş arka çamurluğa kadar..İşin ilginç tarafı daha devrini almışım satıcının parasını dahi vermemişim.Dedim ya milyonda bir..Neyse bir görgü tanığı görmüş olayı belediyeye ait resmi plakalı ford açık kasa kamyonet olduğunu belirtti plakayı verdi daha sonra plakanın yanlış olduğunu trafik ekiplerinden öğrendik araştıra araştıra aynı gün içerisinde plakanın son rakamının yanlış verildiğini öğrenmiş olduk.Oradan belediyeye gittik durumu anlattık.Aracınızın otomobilimize çarpıp kaçtığını durmadığını belirttik.Özür dilediler ve sorunun derhal gidereileceğini belirttiler.19.12.2014 tarihinde aracı kaportacıma bıraktım.Yarın (20.12.2014) gidip alacağım inşallah oradan da boyacıya götüreceğim.Aracımın otomatik kilidi sağ arka kapıya işlemiyor. Kaza öncesinde Aracımda Airbag arıza lambası hep açıktı ve kornam çalışmıyordu.Satıcı kişi direksiyonda bir tel olduğunu ve bu telin tekrar yapılması gerektiğini o yapılırsa korna da airbag lambasının da söneceğini söyledi..Teyp ekranı açılıyor hangi radyo açık olduğu bile gösteriliyor fakat hoparlörler de tık ses yok.Şoför kapısından arka camların otomatiği kontrol edilemiyor.Sadece arka kapılardan camlar indirilip kaldırılabiliyor.Bunları da belediyeye ceza olarak yaptıracağım.Aracımda sıfır hasar kaydı varken hasar oluştu.Ve işin trajik tarafı aracım sol taraftan sol çamurluk sol ön kapı sol arka kapı sol arka çamurluk boyalıydı.Kaza sayesinde boyasız olan sol ön kapı sol arka kapı ve sol arka çamurlukta boyalı olmuş olacak.Daha siftah bile yapmamışken güldüm doğrusu halime..Allah kimsenin başına böyle kötü bir gün vermesin yahu (: ALLAH'a şükrettim başka kazaya engel vesile eylesin inşallah. Gelelim sizden bir ricaya. Sis farları açmayı bilmiyorum (: daha doğrusu çalışmıyorlar. İkincisi fotoğrafta da belirttiğim gibi ekranda bir ışık ara ara yanıyor.Bu ne oluyor tam olarak.Ne olduğunu bir türlü anlayamadım.ESP olma ihtimali üzerinde durdum.Düşük bir ihtimal olarak duruyor çünkü ESP daha farklı.Ola ki eski hali öyledir diyeceğim ama SV modelinde hele 2000 model de ESP olacağını sanmıyorum.Diğer bir sorunum da araçta kar modu ve spor modu var.Otomatik vitesin hemen yanında düğme şeklinde.Bunlara hiç basmadığım halde bazen kendi kendine yanıp sönüyorlar.Her ikisi aynı anda.Aracı stop ettirip tekrar çalıştırdığımda yanmayı kesiyorlar.Düğmeler arızalı diyeceğim, değil.Çünkü düğmelere bastığımda ekranda gayet normal bir şekilde yanıyorlar.Fakat bazen kendi kendine böyle olması normal midir? Konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşların yardımcı olmalarını rica ediyorum. Biraz uzun oldu ama çok mağdurum da mağdurum (:
Düzenleyen baygeveze - 19 Aralık 2014 Saat 22:17 |
|
Barut
4. Vites Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
|
206 1.6 Quicksilver
206 1.6 Quicksilver 206 1.4 Feline 206 1.6 Xs 206 1.4 Bva Colorline |
|
babasavas
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2014 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı babasavas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
merhaba,
allah büyük kazalardan korusun hepimizi. ekrandaki ışık fotoğrafını göremedim. tekrar yükleyebilirseniz belki söyleyebilirim. benim aracım 1998 sv bva. esp var. şu andaki güncel işaretler ile aynı. otomatik vitesin oralarda ya kablolarda sıkıntı var ya da sigortalarda olabilir. benim aracımda da ışıklar ile ilgili sıkıntı var. bazen telefonu şarj ediyor bazen etmiyor gibi. fransız ve elektrik aksamı. maalesef siyah ve beyaz gibiler. aracınıza gaz varmı bilmiyorum ama taktırırsanız, erken ısınması için kalorifer tesisatına gerekirse T koydurun. yoksa hem benzin hem gaz alıyorsunuz. :) cam düğmeleri için de elektrikçiye söktürüp güzelce bir temizletin o zaman çalışacaktır. olmadı değişim. bu arabalar nemi sevmiyor. peugeot dan anlayan iyi bir elektrikçi bulun ve hiç bırakmayın. çok çok önemli not: aracınızın motor bölümünü kuaföre dahi temizletmeyin. deyim yerindeyse tükürmeyin dahi. zevkle binin. hayırlı günler. |
|
1998 peugeot 406 2.0 sv bva
|
|
Erol3249
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Şubat 2015 Konum: kadıköy Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Slm arkadaşlar benim 97 model 406 2.0 otomatik sv bir aracım var 80 tl lik gaz ile 140 kilometre yol yapıyor bu normalmi sizce lütfen yardım
|
|
sezar206
3. Vites 18 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kardeş ş. içinde 50 bile yaksa yeri. 40 krş bile iyiymiş bence. 33 yakıyosa öp başına koy.
|
|
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
|
babasavas
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2014 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı babasavas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
merhaba,
geç oldu ama belki işine yarayan birileri olabilir. şehir içinde maltepe - üsküdar yoğunluğunda klima açıkken bile 28 kr yakıyor. lpg 2,99 tl. litre olarak ölçmedim. klima açıkken. uzun yolda daha da düşecektir diye düşünüyorum. benzinde 40-50 krş arası yakar. fazlası normal değil. bakımları iyiyse çok yakmaz. simit tüp ile yaklaşık şehir içi 250 km üstüne çıkılıyor. uzun yolda 300 km yi geçer diye düşünüyorum. neti 37-39 litre arası alıyor. ayrıca şunu da belirteyim. aynı lpg istasyonunda pompalar arasında bile dolum farklılıkları oluyor. kimisi depoyu tam dolduramıyor. basınçla alakalı bir durum sanırım. dolayısıyla bir depoda yaptığınız yol mesafesi düşüyor. buna da dikkat etmek lazım. hayırlı kullanımlar. |
|
1998 peugeot 406 2.0 sv bva
|
|
emar81
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Nisan 2017 Konum: ev : ) AYDIN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
s.a forumda aktif 406 kullanicisi varmidir..varsa eger yardim lazim xD 406 almayi dusunuyorum fiyat olarak uygun geliyor ve matntikli geliyor lakin , en basta ;
- 2.0 motor mu yoksa 1,6 motor mu alinmali 2,0 st mi sv mi fark edermi bir de 2,0 HDI var - 2,0 servis bakim masrafi ortalama ne tutuyor ve yedek parcasi bulunuyormu pahalimidir ayrica sanziman olarak manuel mi otomatikmi ne tavsiye edersiniz hem yakit hemde dayanaklilik ve ariza yaparsa hangi sanziman daha mantlikli masraf acisindan arac sehir ici agirlikli kullanilacak 2,0 sv sehir ici 25 krs yakiyor diyorlar klimayla 27 krş - 2,0 hdi dizel 2000 model 406 alinirmi mantiklimi.. dizel kullanan varmidir yakit sarfiyati nedir. temiz ve sikintisiz bulundugunda uzun yillar kullanilabilecek bir arac olarak 406 mantikli geliyor 2,0 arac ic donanim ve duruş itibariyle muhtesem.. tavsiyeleriniz nedir.bu arac aklimi cok karistirdi..benim icin en onemli nokta saglam arac olmali ve sehir ici agirlikli kullanacagim icin yakit sarfiyati onemli.. dizel mi alinmali lpg mi. |
|
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |