Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - camber dışa çıkık
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

camber dışa çıkık

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 10:32
Her aracin lastikleri hiz arttikca yayilir. Bu tamamen aracin aerodinamik yapisiyla ilgilidir ve arzu edilen bir ozelliktir. Muhendisler araci hizi arttikca yere daha cok yaklasmasi yonunde dizayn ederler. Bu sayede yol tutusa, guvenlige ve yakit ekonomisine katkida bulunulur. Bu olay sadece Mercedes'te yoktur, yeni nesil butun araclarda vardir.
Yukarı Dön
Muhammet ÇAKIR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010
Konum: Kütahya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3134
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet ÇAKIR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 11:40
ben böyle bişey görsem hemen sanayiye götürürdüm amortisor yamulmuş heralde diye :) bilinçli bi uygulamaymış :d
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 11:47
valla benim 307 durduğu yerde o şekilde yatık görünüyo... yani ön tekerle arka teker birbirine orantılı değil...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 11:58
Orjinalini yazan: OsmaNDogaN OsmaNDogaN Yazdı:

valla benim 307 durduğu yerde o şekilde yatık görünüyo... yani ön tekerle arka teker birbirine orantılı değil...
 
Tamam ıste abıcım bende onu dıyorum zaten. Bızım aracların arka tekerleklerı fabrıkasyon hafıften yatıktır. Bu bılınclı yapılıp vırajlarda daha ıyı yol tutus ıcındırSırıtma
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 22:48
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: OsmaNDogaN OsmaNDogaN Yazdı:

valla benim 307 durduğu yerde o şekilde yatık görünüyo... yani ön tekerle arka teker birbirine orantılı değil...
 
Tamam ıste abıcım bende onu dıyorum zaten. Bızım aracların arka tekerleklerı fabrıkasyon hafıften yatıktır. Bu bılınclı yapılıp vırajlarda daha ıyı yol tutus ıcındırSırıtma
arkadas dogru soyluyo fabrıkasyon olarak bazı araclarda negatıf camber var -3 derece falan, bu vırajlarda yol tutusu arttırıyo. fakat negatıf kamberın cok fazla arttırılmasıda ıyı degıl hem lastıgın omrunu azaltıyo hemde duz yolda yol tutus kotulesıyo.
 
driftcıler ve arkadan ıtıslı arac kullananlar genelde negatıf kamberı fazladır arkadasın ornekledıgı s2000 gıbı :)
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 23:07
Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: OsmaNDogaN OsmaNDogaN Yazdı:

valla benim 307 durduğu yerde o şekilde yatık görünüyo... yani ön tekerle arka teker birbirine orantılı değil...
 
Tamam ıste abıcım bende onu dıyorum zaten. Bızım aracların arka tekerleklerı fabrıkasyon hafıften yatıktır. Bu bılınclı yapılıp vırajlarda daha ıyı yol tutus ıcındırSırıtma
arkadas dogru soyluyo fabrıkasyon olarak bazı araclarda negatıf camber var -3 derece falan, bu vırajlarda yol tutusu arttırıyo. fakat negatıf kamberın cok fazla arttırılmasıda ıyı degıl hem lastıgın omrunu azaltıyo hemde duz yolda yol tutus kotulesıyo.
 
driftcıler ve arkadan ıtıslı arac kullananlar genelde negatıf kamberı fazladır arkadasın ornekledıgı s2000 gıbı :)
 
Bende S2000 resmı arıyorum Sırıtma O arac Mazda MX5 Miata
Yukarı Dön
iibrahimm Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
19 - Haziran - 1983

Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 289
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı iibrahimm Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 23:15
Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

En basit şekli ile kamber ayarı , lastiğin yere bastığı açıyı değiştirmektir.
Yere tam dik açıyla basan lastik düz yolda maximum temas sağlar.Bu sayede en iyi hızlanma ve ...

 üstad benim 307 nin arka sağ teker negative caber örneyi gibi duruyor yakın zamanda arka travers takozları ve amortisörler deyişmişti cukura falan düsürmedim fakat sol lastik üstten ice dögru duruyor sizce sebebi nedir ayarı falan varmı ayarlanırmı acaba



Düzenleyen koliva - 23 Eylül 2011 Saat 06:10
307 1,4 hdı
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 23:16
Ibrahım abı yukarıda yazdıklarımızı okumadın galıba ??? Sırıtma
Yukarı Dön
iibrahimm Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
19 - Haziran - 1983

Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 289
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı iibrahimm Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 23:22
[QUOTE=CeCoLi]Ibrahım abı yukarıda yazdıklarımızı okumadın galıba ??? Sırıtma[/QUO
  biraz atlamışım galıba Sırıtmayorgunluktan olsa gerek yinede teşekkürler

307 1,4 hdı
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 23:27
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: OsmaNDogaN OsmaNDogaN Yazdı:

valla benim 307 durduğu yerde o şekilde yatık görünüyo... yani ön tekerle arka teker birbirine orantılı değil...
 
Tamam ıste abıcım bende onu dıyorum zaten. Bızım aracların arka tekerleklerı fabrıkasyon hafıften yatıktır. Bu bılınclı yapılıp vırajlarda daha ıyı yol tutus ıcındırSırıtma
arkadas dogru soyluyo fabrıkasyon olarak bazı araclarda negatıf camber var -3 derece falan, bu vırajlarda yol tutusu arttırıyo. fakat negatıf kamberın cok fazla arttırılmasıda ıyı degıl hem lastıgın omrunu azaltıyo hemde duz yolda yol tutus kotulesıyo.
 
driftcıler ve arkadan ıtıslı arac kullananlar genelde negatıf kamberı fazladır arkadasın ornekledıgı s2000 gıbı :)
 
Bende S2000 resmı arıyorum Sırıtma O arac Mazda MX5 Miata
rezıl olduk ıyımı :)) s2000 sandım ben Star
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 23:30
Orjinalini yazan: iibrahimm iibrahimm Yazdı:

üstad benim 307 nin arka sağ teker negative caber örneyi gibi duruyor yakın zamanda arka travers takozları ve amortisörler deyişmişti cukura falan düsürmedim fakat sol lastik üstten ice dögru duruyor sizce sebebi nedir ayarı falan varmı ayarlanırmı acaba
valla abı 307 nın tam kamber degerlerını bılmıyorum bı arastırıp donus yaparım ama negatıf kamber var dıye bılıyorum 307 206 ve 306 larda..
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2011 Saat 23:43

REAR SUSPENSION GEOMETRY (not adjustable) arka suspansıyonlar ayarlanabılır degılmıs ne yazıkkı, cok aradım ancak bunu bulabıldım ısınıze yarar umarım arkadaslar

Rear suspension geometry
Engine code KFW
NFU
RHY
8HZ
RFN
RFP
RHZ
KFW
8HZ
NFU
RFN
RHY
Special features 195/65 R15 tyres 205/55 R16 tyres 'Affaire'
195/65 R15 tyres
Grand Tourisme
195/65 R15 tyres
H2 (mm) +12/-10 150 146 127 171
Toe (mm) ± 0.5 mm 3 3 3 3
Toe (°) 0° 27' ± 4' 0° 27' ± 4' 0° 27' ± 4' 0° 27' ± 4'
camber - 1°15' ± 30' - 1°15' ± 30' - 1°15' ± 30' - 1°15' ± 30'

rear suspension geometry
Engine code 8HZ
KFW
RHY
RHZ
NFU
RHY
RHZ
NFU
RFN
RFN
Special features estate
195/65 R15 tyres
estate
205/55 R16 tyres
estate
205/50 R17 tyres
H2 (mm) +12/-10 150 146 -
Toe (mm) ± 0.5 mm 3 3 3
Toe (°) 0° 27' ± 4' 0° 27' ± 4' 0° 27' ± 4'
camber - 1°15' ± 30' - 1°15' ± 30' - 1°15' ± 30'

Rear suspension geometry
Engine code RHY
RHZ
NFU
RHY
RHZ
NFU
RFN
RFN
Special features Leisure estate car
195/65 R15 tyres
Leisure estate car
205/55 R16 tyres
Leisure estate car
205/50 R17 tyres
H2 (mm) +12/-10 160 156 -
Toe (mm) ± 0.5 mm 3 3 3
Toe (°) 0° 27' ± 4' 0° 27' ± 4' 0° 27' ± 4'
Camber - 1°15' ± 30' - 1°15' ± 30' - 1°15' ± 30'
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
kadirunalll Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Şubat 2014
Konum: antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kadirunalll Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Şubat 2014 Saat 10:34
arkadaşlar iyi günler aranıza yeni katıldım makyajlı kasa 307 aldım yanlız modifiye hastalığı var bende biraz jant lastik alacağım ama alacağım jant ofsetli olacak öyle seviyorum tabiki ofsetli ve büyük jantlarda sürtme sorunu oluyor arka tekerleri kamber yapmam lazım bana yardımcı olabilecek var mı bilgisi olan yada kamber kit falan var mı bilmiyorum peugeot u pek yardımcı olabilecek var sa bi yazabilir mi acaba

Yukarı Dön
alihan59 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Ekim 2015
Konum: Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 51
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alihan59 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2015 Saat 14:21
benim 206 aracımda öyle negative kamber gibi neden öyleki 2000 model üst taraf içer doğru ve de sürtüyor arkaya araya parmağımı birakin ince pul bile girmez o derece 

Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 7209 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 1537 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7693 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 194 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2628 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 136 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 9448 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 401 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 243 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 206 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 394 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 250 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 178 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 218 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 217 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 776 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 283 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 259 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 953 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 374 0 kartal5200
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
talip206 4
selahattnsahman 3
konfor 2
TİMSAH 71 2
kralex18 2
VedatAkçay 1
Arslanalp2000 1
a.selim 1
eRRoR 1
ErkamC 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English