![]() |
|
206 Otomatik Vites |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Yazar | ||||
naksi ![]() 2. Vites ![]() 01 - Ocak - 1978 Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
berk banada tork konvektoru lazım olacak bende cıkma temiz bulabilirmiyim sen nerden buldun tel varmı ?
|
||||
![]() |
||||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
yardımcı olmaya calısırım ben bı sorustırıym pazartesı sana haber verıyım fıyat olarak saglam bısey bulurum ıns kardesım
|
||||
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
konustugunuz parcalardan hıc bır sey anlamıyorum kendımı ılk kez araba goren bırısı gıbı hıssedıyorum bu parcaları ne ıse yaradıgını ve arızasını nasıl anlıyacagımızı anlatan boyle kısa bır bılgı seklınce acıklama yapma ımkanımız var mı...
|
||||
![]() |
||||
AliÖzagan ![]() 2. Vites ![]() ![]() 19 - Mart - 1990 Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2011 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 460 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı AliÖzagan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
genellikle şehir içi kullanım olduğu için ve yol bilgisayarı olmadığı için yakıt tüketimini göremiyorum ama illaki düşüyordur
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
AL4 ise eğer şanzımanın üst tarafında bir tıpa var öncelikle o tıpaya ulaşabilmek için öncelikle hava filtresi kutusu boğaz kelebeğinden itibaren sökülüyor, akü ve akünün arkasındaki beyin dahil sökülüyor. Akünün üzerine oturduğu metal bir parça var o sökülüyor. Sonra tıpaya ulaşıp tıpa sökülüyor. Bu yazdıklarım 307 için geçerli, sizin aracınızda durum aynı mıdır bilemem. |
||||
![]() |
||||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
kardeşim tork konvertörün en çok işe yaradığı vitesler 1.vites araç kalkışı ve geri vitesidir basıncı yüksek verir ve içindeki tirbüm pervanesini döndürerek aracın yokuş aşağı kaymamasını sağlar ve kalkışını sağlar eğer tirbününde hasar veya bozukluk varsa araç geriye çok kaçar doldurmayı tam yapmaz mesela bende araç hem geri çok kaçırıyodu hemde yokuşlarda kalkmıyodu gaza sonuna kadar basmama rağmen bi açtık tirbün dağılmış. bu konuda metin kardeşimin önerdiği gibi 10 yada 15 derecelik bir eğim araç d konumunda iken ayağını fren çek araba geri kaçıyosa yada aşırı derecede boşta gibi geri gidiyosa tirbününde sorun vardır
|
||||
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
||||
![]() |
||||
F-Eren ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Temmuz - 1983 Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2010 Konum: Tekirdağ - İst. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
arkadaşlar pardon ama %10 - 15 eğim ne demek ??? yani nasıl örnek vereyim bilmem ama %7lik bir eğim bile gayet dik bir rampa demektir yol olarak siz %10-15 diyorsunuz ki çok ciddi bir eğim oranı bu. bu eğimde aracın kaymaması çok zor diyebilirim, kesinlikle kendini biraz bırakır %10-15 büyük rakam :)
|
||||
Fatih Eren (1983)
Mühendis, İstanbul, Aslan Galatasaray 2003 206 XT 1,6 16V BVA Şeytan Kırmızı + Sunroof A Rh - |
||||
![]() |
||||
F-Eren ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Temmuz - 1983 Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2010 Konum: Tekirdağ - İst. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
anladım kardeşim ben yol bilgisayarını çok kullanıyorum tespitlerimi aktardım ... yol bilgisayarı taktır :)
|
||||
Fatih Eren (1983)
Mühendis, İstanbul, Aslan Galatasaray 2003 206 XT 1,6 16V BVA Şeytan Kırmızı + Sunroof A Rh - |
||||
![]() |
||||
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
tabiki kendını bırakır bırakmaz deıl ama bostaymıs gıbı gıdıyosa gerı tıtreme felan yapmıyosa tırbun gıdık demektır
|
||||
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
||||
![]() |
||||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
yüzde 10 eğim yeter yani istinat duvarı gibi olan bir yere gidin 30 adım yürüdüğünüzde tahmini 3 metre kot farkı olan yer demektir, pejo şanzımanı d konumunda oldugu yerde durur yada çok yavas şekilde geri kaçırırsa normal sayılır ileri giderse mükemmeldir :).
arkadaşlar bir araştırma yapmıştım size özetleyim. 1)tork konvertöründen aracı mümkün oldugunca çabuk çıkarmanız lazım,bununda en kolay yolu ilk k kalkışta gaza çok hafif basarak aracın hemen 2 ye geçmesini sağlamanızdır. 2)Zorunlu olmadıkca vites en fazla 3000 devirde atacak şekilde sürün. 3) triptronicde az sürün. özellikle bizim araçlarda 4)sakın araç giderken n ye almayın d de kalsın araç gaza basmayn ama hızda giderken n den d ye almak sıkıntı verir. 5)şanzıman yağını 2 yılda bir veye 30-40 binde bir değiştirin.mobil marka yağ ve bu siteden öğreneceğiniz servislerde yaptırın. 6) araçınız şanzıman hatası verirse servisin dediklerine kulak asmayın servisin istediği paraların çok altına halledersiniz. 7)al4 şanzımanlar 200 bini rahat görebilecek şanzımanlardır sonrasında ise revizyonla devam edersiniz. ama bu yazdıklarıma çok dikkat edin.
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
simdi ben yabancısıyım arabamın ozellıgını anlatayım bu rampa ne kadar dık olursa olsun gerı kacırmıyor p vitesde d aldıgımda rampa gene ne kadar dık olursa olsun hemen kendı kalkıyor.
aracım bırden ıkıye cok erken atıyor 3 sanıye fılan galıba. aracım vıteslerı normalde 2300 de degıstırıyordu bugun ise 2700de degıstırmeye basladı ama bıraz once gene 2300 dondu:))) hata:bugun aracımda ilk kez olan bır seyıde anlatmak istiyorum.aracım vıteslerı gec degıstırıyor dedım ya bı surelık o sırada mesela 2800devırde gıdıyorum degıstırmıyor ve ayagımı gazdan cekıyorum devır dırek 2000ne dusuyor ama arabada yıgılma kasılma yok ayagımı gerı koyuorum gaza 2800 gerı gelıyor ama arabada gazdan ceksende bassanda cekıs degısmıyor cekersen 2000 basarsan2800 oluyor sonra gaz pedalı 2800devırı gececek kadar basarsan araba vıtes atıp uzuyor.ama bu olay kısa bır sure ıcın oldu. neden olmustur acaba...
|
||||
![]() |
||||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
yazılım güncelleyin isterseniz ama bunda çok önemli birşey yok.
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
kusura bakmayın imza bolumunuzde goremedım sızde mı otomatık kullanıcısınız.ve bu guncelleme nerde nasıl ve ne kadar malıyetle yapılıyor.
|
||||
![]() |
||||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
bende 307 xt otomatik vardı,servise gidin 60 tl ye bilgisayara bağlatın orada şanzımanla ilgili yazılımı güncelleyebilirsiniz.
|
||||
![]() |
||||
AliÖzagan ![]() 2. Vites ![]() ![]() 19 - Mart - 1990 Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2011 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 460 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı AliÖzagan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
leewent ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2011 Konum: ANKARA-ÇANKAYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Alisuat hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
|
||||
2008 Peugeot 206 1.4 Fever Otomatik Vites - LPG
|
||||
![]() |
||||
leewent ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2011 Konum: ANKARA-ÇANKAYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Araç devir almışken rampaya gelince vitesi daha çabuk küçülttürmenin pratik bir yolu varmıdır? Tecrübeli arkadaşlar yardım almak isterim.
|
||||
2008 Peugeot 206 1.4 Fever Otomatik Vites - LPG
|
||||
![]() |
||||
alisuat ![]() 2. Vites ![]() ![]() 28 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011 Konum: Ankara-Çankaya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
vitesi küçültmenin en pratik yolu direk triptronikten yada gaza biraz fazla basarak küçültmektir.
|
||||
![]() |
||||
Mehach ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Haziran 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Benim de 206'm otomatik memnunum. Spor modunda aniden yüksek devirlere çıkıyor ve hızlanışını beğenmiyorum sadece bu sorun var. Bir de baya dik yokuşlarda 60-70 lere düşüyor hızım
![]() |
||||
![]() |
||||
leewent ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2011 Konum: ANKARA-ÇANKAYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
alisuat hocam araç giderken D konumundan triptronik geçirmenin şanzımana zararı olurmu peki? |
||||
2008 Peugeot 206 1.4 Fever Otomatik Vites - LPG
|
||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |