![]() |
|
Ustaların ustası Efe usta |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Yazar | |||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
cecoli üstat haftaya vardiya olacağım gündüz müsait olunca A planına ek olarak arka ve önleri çenç ettikten sonra arka kampanaları açtırıp balata durumuna bakacağım el frenimde zayıf gibi çok sert çekmek gerekiyor dik yokuşta ilave olarak belki ön disklere tekrar baktırırım belki tornaya veririm hoşuma gitmezse arkasından bir rot balans B planından önce eklemek istediğiniz bir şey varmı acaba fren merkezi vs olabilirmi orayada baktırmam gerekirmi |
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
zaten senın frenın ıyı sen lastıgın kaymasından sıkayetcısın... baska bır yere bakmana gerek yok yanı. frenın zayıf olsa baska yerlere bakabılırsın. frenın ıyıyse tornaya vermenın bır anlamı yok. tabı dıskler fatura yapmıssa o baska...
|
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
faturanın nedemek olduğunu tam bilmiyorum ama sadece ustanın dediği en dıştan tırnak yapma var ele geliyor onuda eğe ile düzeltirim dedi |
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
afedersın ama sen nasıl bır ustaya gıttın merak ettım :))
fatura dedıgım sey ıste ustanın sana tırnak dedıgı seydır. cok kısı bılır faturanın ne oldugunu. hele torna ustasının kesın bılmesı gereken bırseydır. ayrıca oyle bır faturanın ege ıle alındıgını hayatımda ılk defa goruyorum. tornaya baglayıp almak varken neden egelemeyı sana soylemıs bır anlam veremedım... ona bakarsan benımkınde ıc kısımda bıraz fatura var. ama o kadar onemlı degıl.
ayrıca senın lastıklerın tutunmaması o fatura ıle alakalı degıl kı...
|
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
cecoli üstat burakbeyin frenlerini vs işlerini hep bu usta yapardı 10 sene frene sokmadan sattım arabayı usta muhtemelen faturanın ne olduğunu bilir ben bilmiyorum diskin en dış tarafından ele gelen çıkıntı diye düşünüyorum ki bende 2 mm kadar var sadece muayenede sıkıntı olur dedi ağır kusur yazıyorlarmış haftaya ön disk ve arka kampanaları tekrar bir açtıracağım o arada fotolarınıda çekerim kuru zeminde frenleme iyide ıslak zemin kötü sizdende bilgi aldığım iyi oldu lastiklerimin tırnakları iyi diye ben disk yada merkezle alakalı olabileceğini düşünüyordum |
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
tamam ıste senın sorunun kaynagının lastık oldugu meydana cıktı...
kuruyken ıyı tutunurken ıslak zemınde tutunmuyorsa sebebı lastıktır. fren sıstemı kuvvetı ısl*ga kuruya gore degısmez. sadece yagıslı havada dıskler ıslanırsa kısa surelı zayıflama olur...
|
|||
![]() |
|||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
abs ile ilgili yeni haberler görmüştüm sizinle paylaşmak istedim. Tüvtürk Araç Muayene Kusurlardaki Son düzenlemeAraç muayenesinde, Anti Blokaj Sistemli (ABS) üretilmiş araçların ABS'sinin iptal edilmesi veya fabrika çıkışı ABS'siz olarak üretilmiş araçlara sonradan teknik onay alınmadan ABS takılması “ağır kusur” sayılacak.
Ulaştırma Bakanlığınca yapılan düzenlemeyle bir önceki muayenesine göre kilometresi düşük olan araçlar “hafif kusurlu”, arka amortisörleri olmayan, lastik sayısı eksik olan veya aynı aks üzerinde farklı ebatta lastik kullanılan, ön cam buğu giderme sistemi çalışmayan araçlar “ağır kusurlu” kabul edilecek. Alınan bilgiye göre, yarından itibaren geçerli olacak “2011-2012 Yıllarında Uygulanacak Kusurlar Tablosuna” göre araçların muayenede “emniyetsiz”, “ağır kusurlu”, “hafif kusurlu” kabul edilmelerine gerekçe olan ölçütlerde değişikliğe gidildi. Buna göre, araçların ABS'lerinin çalışmaması veya arızalı olması, fabrika çıkışı ABS'li üretilmiş araçların ABS'sinin iptal edilmesi veya fabrika çıkışı ABS'siz olarak üretilmiş araçlara sonradan teknik onay alınmadan ABS takılması, “ağır kusur” sayılacak. Yeni kusur düzenlemesiyle ABS'li üretilen yolcu ve yük taşıyan M2, M3, N2,N3,O3 ve O4 sınıfı ticari araçların ABS'lerinin çalışır durumda olması ve iptal edilmemesi, ABS'li olmaları gerektiği halde teknik mevzuata aykırı şekilde ABS'siz üretilmiş/tadil edilmiş araçların ve özellikle M2 sınıfı minibüs, M3 sınıfı otobüs ve O4 sınıfı römorkların üzerine sonradan ve teknik onay olmadan takılmış ABS'lerin araç muayenesi sırasında tespit edilmesi ve bunların teknik onay almaları güvence altına alınmış olacak. |
|||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
evet bu onemlı bır bılgı... sımdı orjınalden abs olmayan araca abs takmak cok teferruatlı bır ıs. tekerlek sensorlerını takacaksın. onların tesısatını kuracaksın. abs pompasını montaj edıp butun hıdrolık tesısatını onun uzerınden gecırıp tekerleklere yonlendıreceksın. bunun ıcın bır suru hıdrolık boruları degısecek. buyuk ıhtımalle fren merkezıde degısecek. bu sıstemı aracın gosterge panelıne adapte edeceksın. kontagı actıgın zaman ısıgı yanması lazım vs.. astarı yuzunden 5 kere pahalıya cıkar yanı :))
boyle yapıncaya kadar satıp abs olan modelını almak daha ucuza gelır yanı :)) Düzenleyen cecoli - 22 Mart 2011 Saat 09:08 |
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
teşekkürler muhtemelen bu fren işi için pazartesiye start veririm cecolinin dediği gibi önce lastikler çenç sonra arka kampanaya vs baktırayım sorun olmasa dahi görmüş olurum sonuçlarıda burada yazar paylaşırım muhtemelen lastik yerleri değişeceği için tekrar önleri rot balansa sokmam gerekecek
|
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Cecoli üstat ön ve arka lastiklerim farklı arkaların diş seviyesi önlere nazaran ortalama 2mm daha dişli ve iyi durumda ben kızaklamanın en etkin nedeni bu olduğunu düşünüyorum bugün ayrıca diskleri yokladım fatura belirtisi yok tertemiz hafta içi değiştirince sonuçları yazarım paylaşmak istedim
ÖN LASTİK Bridgestone 185 65 14 ![]() ![]() ARKA LASTİK Good year 185 65 14 ![]() ![]() Düzenleyen insomnia - 26 Mart 2011 Saat 18:44 |
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ama on lastıklerınde cok kotu gorunmuyor. degıstırmeyı bı dene bakalım.
pekı arka frenlerın yeterlı tutuyormu acaba??? el frenı nasıl tutuyor. cok yukarıdamı yoksa az cektınmı tutuyormu. belkı arka frenlerın yetersız olusu on tarafa cok yuk bınmesıne de neden oluyor olabılır. belkı bır ıhtımal yanı...
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Abicim arabanın yer ile temasını havadan başka sağlayan bu lastiklerden başkası değil. Disklerin ince olması taşlanması fren mesafesini etkilemez.anladığım kadaro ile zaten yarım yamalak çalışıyor o diskler. Senin dediğin aracın kızaklaması buda aracın demekki disk, fren balata yada fren merkezi yüzünden aşırı tutması. ama lastikler kusura bakmasınlar bizahmet yeri biraz tutsunlar. :))
Bu ara lastiklerin dişlerinin olması yol tutuşu olacağı anlamına gelmez 40 000 km yada 3 yıl sonra hiçbir lastikten hayır bekleme. lastiklerin üretim tarihine baktınmıydı ?
|
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
cecoli üstat elfrenine heralde salı günü açtırıp bakacağım bana çok iyi gibi gelmiyor biraz yukarıda tutuyor muhtemelen arkalar bitik olabilir
mustafa kırlı lastiklerin tarihini bilmiyorum ama 10 000 falan yapma maksımum oda toparlarsak bugünlerde arka kampanaları açtırıp ön ve arkaları değiştireceğim sonrası malüm rot balans eğer kızaklamada değişiklik olmuyorsa çindeki lamborgıhını gibi elime balyozmu alsam diye düşünüyorum ama sadece düşüneceğim uygulamaya geçmeyi planlamıyorum çünkü arabamı seviyorum o benim aşk böceğim :)))) |
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
bır ara bu tarafa ugrada bakayım senın aracına... |
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
üstat durum ve şartlar uyarsa neden olmasın çapa civarı değilmiydi |
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ilave etmem gerekirse bu akşam yağmurda gezdim balataları değiştirmeden önce kızaklama çok fazlaydı bu akşam dikkatimi çekti biraz daha iyi bu yeni balatalar kaç km sonra tam otururur rayına girer değiştikten sonra 150 km falan yaptım
|
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
evet capadayım. hem bır gorusmus tanısmıs oluruz hemde cay ıcerız...
|
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
yazdım numaranı üstat isminide yazarsan özel yada tüzelden sevinirim ben erkan |
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
adım cem telefonunu beklerım... |
|||
![]() |
|||
insomnia ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
SAĞ SOL ÖN FREN DİSKLERİ
VİRAJ DEMİRİ ASKI ROTLARI VE GÖBEK LASTİKLERİ DİREKSİYON KUTU AMORTİSÖRÜ ( Rot Amortisörü ) FREN MERKEZİ AYARI 2000 model 306 da heralde bunlardan hariç geriye bir tek yaylar ve gazlı amortisör kalıyor . Evet dostlar bugün rot balansa gittim kızaklamam var dedim onu bunu ve şunu yaptırdım olmuyor sorun gitmiyor dedim bunları tavsiye ettiler emme şair ruhlu dönjüvanlığımı en sona bırakıp komple balans + ön ve arka lastiklerin çenç işlemini yaptırdım arabamı 3 ay önceki aldığım ilk güne oranla kızaklama olayını ortalama % 70 oranında çözdüm dün ise arka kampanaları açtırıp temizletip ayarlattım biraz sıktım toparlamak gerekirse dostlar Ön balatalar : 50 tl ( alman malı ) + 30 tl işçilik Arka kampanalar : 10 tl işçilik + 6 tl balata spreyi Balans + ön arka lastik çenç : 20 tl Toplarsa k en az % 70 iyileşme Velevki yukarıdaki işlemleri tek seferde yaptırmaya kalksa idim böbreğimin bir tanesini satışa çıkarmak zorunda kalacaktım buradan önce cecoli ve tüm destek olan değerli Pup çu arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler Ayrıca teskoyuda bağladım daha önce dediğim gibi mediven altı böbrek taşı kırma işi yapıyorum kum dökmeyede para almıyorum Alpina S12 böyle bir özelliği var Düzenleyen insomnia - 31 Mart 2011 Saat 13:31 |
|||
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |