|
|
motordan gelen ses ? |
Yanıt Yaz
|
Sayfa <12 |
| Yazar | |
werty
1. Vites
25 - Haziran - 1987 Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2010 Konum: İstanbul/Atalar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 173 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Mart 2011 Saat 20:19 |
|
Teşekkür ederim ilginiz için..
saygılar.
|
|
|
2004 - 206 QUİCKSİLVER 1.6 16V 110HP Benzin, 128000 km Mobil 1 New Life 0-40, Bridgeston Adrenalin 195/55/15
|
|
![]() |
|
volkan22
1. Vites
Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Mart 2011 Saat 20:21 |
|
bende diyorum neden ısınınca ses kesiliyor
servisde az koydular demekii yardımın icin sagol yag eklemesinden sonra sorun ortadan kalkarsa yazarım birde senden bişey isteyecegim konu acdım yenı benzin tank ı ile alakalı bu bolumde ona bır bakarmısın sana zahmet tekrar tesekkurler
|
|
![]() |
|
serkan106XR
1. Vites
Kayıt Tarihi: 12 Mart 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı serkan106XR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2011 Saat 01:36 |
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2011 Saat 10:27 |
|
Arabamda şu an mobil 1 10/40 yağ var. Yağ değişim zamanı Mobil 1 0/40 koymayı düşünüyordum. Ama yazılanları okuyunca aklım karıştı. Aracım LPG li. Şimdi hangi marka ve numara yağ koymalıyım. |
|
![]() |
|
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2011 Saat 13:31 |
hararet 90 ile 70 arası olamaz ki 90 da çakılı kalması lazım. termostatına baktır.
|
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2011 Saat 14:20 |
|
ben sunu soyleyeyım. egerkı motorunuz cok asınık degılse 0-40 yagdan bır zarar gelmez. asınık olan motor ıse sogukken yag eksıltme yapabılır ama ısındıgında 10-40 a gore bırsey degısmez.
cunku 0-40 ıle 10-40 sıcakken aynı akıcılıga sahıptır.
motor yagları multıvıskosıte yaglardır. yanı ısıya gore akıskanlıkları degıskendır. dıkkat edılırse yag vıskosıtesı rakamlarının arasında W harfı vardır. yanı 0W-40 veya 10W-40 gıbı. buradakı W harfı ıngılızce wınter yanı kış demektır. bu da yagın soguk durumdakı akıcılıgını ıfade eder. genelde bılınenın aksıne yaglar sogukken daha ıncedır ısındıgında daha kalınlasır. bunu zaten cok kez anlattım ama yıne anlatmıs olalım.
motor yagının sogukken ınce olmasındakı sebep sogukken yagın cok daha hızlı surkılasyon yapıp ılk mars esnasındakı asınmaları en aza ındırmelerı ıcındır. ama yag ısındıgında bıraz kalınlasmalıdır. cunku ısıya dayanmalıdır ve segmanlar arasında kompresyon tutmalıdır. ınternetten de motor yagları ıle ılgılı arastırma yaparsanız soyledıklerımın aynısını okursunuz...
arabanın kullanma kılavuzundada 0-40 yag kullanılabılecegını gorebılırsınız. mesela benımkınde var. onemlı olan ıklım sartlarıdır.
fakat unutulmamalıdırkı 0-40 dedıgımız tam sentetık bır yagdır, cok daha kalıtelı ve uzun omurludur. ama 10-40 yagların hepsı yarı sentetık yagdır.
bu anlattıklarımda yanlıs anlasılmasın tabıkı 10-40 yarı sentetık yagda kullanabılırsınız. fakat tam sentetık yag daha kalıtelı dır. daha uzun km kullanabılırsınız. yoksa tam sentetıgın bır anlamı olmazdı.
mobıl 1 0-40 en kalıtelı yag sayılabılır...
yalnız sunuda soyleyeyım. ılla Mobıl 1 new lıfe kullanacaksınız dıye bır mecburıyet yok. bu yagın dengı olarak castrol edge serısı kullanabılırsınız. bunlar ust serı yaglardır. tam sentetık olarak daha uygun fıyatlı farklı seceneklerde mevcuttur. mobıl super 3000 5-40, total quartz 9000 5-40, castrol magnatec 5-40 vs gıbı Düzenleyen cecoli - 21 Mart 2011 Saat 16:09 |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2011 Saat 16:53 |
|
Senin tecrübelerinle araba bir kuşa benzeyecek inşallah. 0/40 yağ, LPG bujisi, paspas. Geriye triger seti ile debriyej baskı balatayı servise gösterip zamanı geldiyse onları sıraya koymak kalıyor. Allah kesemize bereket versin. Araç sahibi olmak amma masraflı.
|
|
![]() |
|
werty
1. Vites
25 - Haziran - 1987 Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2010 Konum: İstanbul/Atalar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 173 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2011 Saat 17:25 |
|
ben bakımla beraber mobil 1 0-40 koydum bor power ekledım bujilerimi bosch iridyum buji ile değiştirdim.
bu arada hararet bakıma gırmeden once tam 90 duruyordu hep. bakımda sonra 70 ile 90 arasındakı cubuk sanırım 80 e tekabul edıyor sureklı orda duruyor. ama trafıge gırınce 90 90 bıraz gecıo fan acıo.yağ ısısıda sureklı 90 da dünden beri özelikle dikkat ediyorum o sesi bidaha yapmadı. 190 yaptım temde ses bakmak için bişey cıkmadı ama arabam inanılmaz kafadan kayıyor buna ne yapabilriz lastikerlimde diş var ama genel bır rahatsızlıkmı bu.
Düzenleyen werty - 21 Mart 2011 Saat 17:28 |
|
|
2004 - 206 QUİCKSİLVER 1.6 16V 110HP Benzin, 128000 km Mobil 1 New Life 0-40, Bridgeston Adrenalin 195/55/15
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2011 Saat 23:11 |
sımdı bazı paylasımları yanlıs anlamamak gerek. mesela ben ılla 0-40 kullanın demıyorum. cunku pahalı ve kalıtelı bır yagdır. ayrıca motorun durumuna gorede yag secımı onemlıdır. mısal egerkı motorda bıraz asınıklık, yag eksıltme vs varsa 0-40 koyulursa ısınana kadarkı eksıltme artabılır. o acıdan duruma gore hareket etmek gerekır. bunun yerıne 5-40 ta kullanabılırsınız. bu da tam sentetıktır...
sımdı kısının aracı cok yıpranıktır yag eksıltıyordur. benım soylemem uzerıne bu yagı koyar ondan sonra motor daha cok yag eksıltır. ardından derkı sen soyledınde koyduk boyle oldu gıbılerınden vs. bu noktada benım sucum olmaz cunku duruma gore hareket etmek gerektıgını ben belırtıyorum...
mobıl 3 yag onermıs.
1.si mobıl 1 new lıfe 0-40
2.si mobil super 3000 5-40
3.su mobil super 2000 sanıyorum 10-40
|
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2011 Saat 07:14 |
|
Hocam zaten mobil 1'in sitesine girip 307 1.6'lar icin uygun yag bakildiginda iki secenek cikariyor.
Ilk olarak Mobil 1 New Life 0W-40 (a, c) oneriyor sonra Mobil Super 3000 X1 5W-40. |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2011 Saat 09:16 |
aynen dedıgın gıbı bende oradan baktım zaten :)) secenek sunmus ıste. fıyatına gore kalıtesı degısıyor... yag var yag var. hepsı aynı degıl sonucta :))
gecen gun mobıl ın dukkandakı katologuna bakıyordum. 1. 2. 3. secenek dıye oradada belırtmıs zaten... tercıh bıze kalmıs. aracımızın kendı kullanım kılauzuna da bakarsak oradada benzer seceneklerın oldugunu gorebılırız. tabıkı bu yag secımı ıklım sartlarıylada alakalı. benım kullanım kılavuzunda bıle 0-40 var yanı...
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2011 Saat 12:16 |
|
Yok çok şükür yağ eksiltmesi yok. İnce yağlar için böyle bir risk var biliyorum. Tabi canım burda yazılanlar tamamen tavsiyedir. Kimsenin burdaki yazılanların ters sonuçları için birbirini suçlamaması gerekir. Bir taraf tavsiye eder, diğer taraf uygulayıp uygulmamaya kendi karar verir.
|
|
![]() |
|
hayatiozturk66
1. Vites
Kayıt Tarihi: 18 Şubat 2013 Konum: yurt disi Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hayatiozturk66
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2013 Saat 03:14 |
|
benimde bi sorun var paylastim video koydum fazla cvp gelmedi dedigin gibi gaza basinca artiyo ama yuksek devirde duyulmuyo bi yrdim edersen sevinirim video var yollaya bilirim kades
|
|
![]() |
|
pierson
1. Vites
Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2012 Konum: giresun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mart 2013 Saat 20:31 |
|
merhaba...ana yolda yokuş çıkarken iki kişiyle motor zorlanıyor...gaza sonuna kadar basıyorum ama çok ses geliyor motordan...benim arabamın mıı özelliği acaba bu?gaza sonuna kadar basılı tutunca da bir müddet sonra vites geçişi oluyor ki herhalde araba titreyyip hızlanmaya başlıyor...neden olabliri bu?
|
|
![]() |
|
alp2525
1. Vites
Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2012 Konum: kırşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 192 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mart 2013 Saat 21:01 |
|
buna benzer sorun benim eski 307 de de vardı banada yok fincanlar yok subabplar dendi servise götürdüm bujilerden bir tanesi gevşemiş ondan dolayı yapıyormuş sende bence önce bujileribir kontrol ettir gevşemiş ise zaten buji yatağında yağ oluşuyor basitten başa sorunu halletmeye
|
|
|
407 1.6 HDI CONFORT
|
|
![]() |
|
pierson
1. Vites
Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2012 Konum: giresun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mart 2013 Saat 21:09 |
|
arabada hiç ağırlık falan yok ama yokuşta zorlanıyor...1.4 güya...ama 75 beygir...bunlar ne oluyor anlamıyorum tabi..yağ bakımını filan yeni yaptırdım...bujilere önemli mi bu kadar motor sesinde
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa <12 |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||