|
|
ROLANTİ PROBLEMİ |
Yanıt Yaz
|
Sayfa <12 |
| Yazar | |
knockout
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:27 |
|
bildiğim kadarı ile ecu-lpg ısı müşürü-enjektör kütüğü değişti.
|
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:39 |
|
bırde regulator degıssınler...
|
|
![]() |
|
knockout
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:45 |
|
dostum aracın bildiğim kadarı ile bütün parçalar yeni parçalar olsa gerek.regülatörün görevi nedir.ısıyla alaklı bir görevi varmı .öğrenmek için soruyorum.veya bunlar marka marka değişirler mi.her marka ecuya uyum sağlarlar mı* |
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:47 |
sen aracına nlp marka taktırmıssın. onun servısınde yıne aynısıyla degısecek mısal yanı. farklı farklı olmaz...
soyledıgın marka marka olmaz. hepsı bır kıt olacak...
|
|
![]() |
|
knockout
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:48 |
|
bir de bu konuda sadece senin yorum yazman garip geldi.ya daha önce hiç kimsenin başındaan böyle bişey geçmedimi.valla hayret ediyorum.ben şu piston olayına takıldım.böyle bişey varmı gerçekten.pejo ytekili servisine yolum düşerse soracağım.ayrıca ilgin alakn için tşklerrr
|
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:52 |
sana bırsey dıyeyım mı
senın aracındakı motorlardan servıse gıtmeyelı 10 seneden fazla olmustur. bırcok kımse emın olamayabılır...
bunun harıcınde herkesın her konu hakkında bılgısı veya yorumu olamayabılır. bosa konusmaktansa hıc konusmamak daha ıyı degıl mı
|
|
![]() |
|
knockout
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:52 |
|
nlp programı varmı sende?
|
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:56 |
bende nlp nın programı yok ama bulunur yanı. program sorun degıl. ısın en basıt kısmı :))
ardından ınterface lazım. her kablo bırbırıne uymuyor. bazılarının soketlerı aynı olsada baglanmayabılıyor Düzenleyen CeCoLi - 08 Mayıs 2011 Saat 23:56 |
|
![]() |
|
knockout
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:57 |
|
doğru diyorsun boşa konuşmaktansa hiç konuşmamak. bende şöyle düşüneyim o zaman.araştırıp kafayı yemektense sorunu ortdan temelli kaldırayım.aslında bu değil.arabadan nefret ettim ya hani satarsam arkamızdan küfür değilde bi allah razı olsun diyen olur niyet bu.
|
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
knockout
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2011 Saat 00:00 |
|
progu şunun için sordum hani sende vardır bu tarafa yolun düşerde bi kalibration yaparsın sihirli parmaklarla
|
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2011 Saat 00:02 |
|
satma konusu senın tercıhın tabıkı :)) fakat emın ol kı arabanın bır sucu yok bence :)) butun lpg montajları basarılı olmayabılıyor. bu noktada en sucsuz obje genelde otomobıl oluyor.
ya montaj hatası
ya ayar hatası
ya kıt hatası
yada yanlıs kıt secımı vs
fakat bu noktada aracın benzınde cok kusursuz olduguna emın olmak gerek...
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2011 Saat 00:06 |
bu durum o kadar basıt bır ıs degıl abı :)) oyle sıhırlı parmakla olmuyor. gonul ısterkı yapabılmek. fakat oyle dusunuldugu gıbı kolay degıl.
oncelıkle kıtı ve yazılımını tanımak gerek. hangı ozellıklerın ne gıbı degıskenlerı tetıkledıgıne emın olmak lazım. ayrıca oyle gecerken ugradımda suna bır bakalım seklıyle asla olmaz :))))))))
fakat yıne emın olmamakla bırlıkte kalıbrasyon ıle olmasa gerek dıyorum. cunku tam ısınana kadar duzgun calıstıgını soyluyorsun. bu da durumu degıstırıyor...
|
|
![]() |
|
knockout
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2011 Saat 21:24 |
|
?
|
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa <12 |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |