|
|
307 (masraf kutusu) |
Yanıt Yaz
|
Sayfa <12 |
| Yazar | |
BuRÇaK
2. Vites
16 - Temmuz - 1981 Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 923 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 22:59 |
|
Aracın geçmişi dendiği gibi çok önemli. sizden önce canına okumuşlar aracın. Bende 307 almıştım dizel benimde canım yandı ama patlak almışım sorunluydu. Benden önce mahvetmişler. değil 307 jaguarı hor kullanırsan sorun yapar. Siz şu andan sonra aracı tamir ettirip bakımlarını aksattırmazsanız sıkıntılar zamanla azalacaktır. Kimsenin azarladığı yok sadece süregelen bir "307 bozuk" imajı 307 sahiplerini üzüyor. Ancak şuda bir gerçek sanayide ustalar makyajlı kasadan önceki kasalarda dizel yada benzinli 307 de kronik sorunlar olduğunu söylerler. 307 hariç pug da her araca binilir diyen usta tanıyorum ama hepsi şehir efsanesi. Hala Anadol araçlar tektükte olsa çalışırken araçlarımıza haksızlık etmeyelim. Hastanın tedavisini yaptırın ve binmeye devam edin bence. sürekli sorun çıkıyorsa ve kaporta sağlamsa kazası yoksa yani piyasanın 1000 tl altına çok rahat satarsınız.
Hayırlı günler geçmiş olsun. |
|
![]() |
|
bayelektronik
2. Vites
07 - Eylül - 1983 Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 161 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bayelektronik
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 19:54 |
|
sizin yazdığınız sorunların çoğuda bana göre lpgnin yaptığı sorunlar.aynı sorunlar benim eski aracımda vardı.bundada aracın bir kabahati yok.lpg takılan araçların çoğunda bu saydığınız problemeleri görüyorum(cecoli hocam kızma bana) özellikle stop etme
|
|
![]() |
|
bayelektronik
2. Vites
07 - Eylül - 1983 Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 161 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bayelektronik
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 19:51 |
|
hocam burası bir peugeot forumu.tabiki bilgi paylaşımı olacak.ama burdaki arkadaslar bende dahil kendi sitesinde bile kötülenen 307 nin esasen iyi araba olduğu kanısındayız.artık 307 nin kötülenmesinden ve karalanmasından sıkıldık.yazınızı biraz daha farklı yazsaydınınz yorumlar daha farklı olurdu.
|
|
![]() |
|
mhakan71
1. Vites
20 - Ekim - 1971 Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 93 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 17:20 |
|
saolun arkadaşlar walla bi dövmediğiniz kaldı sadece sıkıntımı paylaşmak istemiştim, başına gelmeyen bilmez tabi sizin kadar bizlerde bişeyler biliyoruz bune şiddet anlamadım pardon bir daha yazmayalım...
|
|
![]() |
|
bayelektronik
2. Vites
07 - Eylül - 1983 Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 161 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bayelektronik
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 13:15 |
|
hocam sen arabaya lpg yi taktır ondan sonra böyle masraf kutusu dersin.lpg den uzak durun böyle arabanın canına okur
|
|
![]() |
|
ozaannn
2. Vites
Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2009 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 721 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 13:03 |
|
İyide 120000 binde debriyaj seti değiştirmen gayet normal ayrıca bisiklete biniyorsun yeri geliyor lastik patlıyor 2 yılda arabayı iki kere tamirciye götürdün çokmu biri km geldiği için debriyajı değiştirmek içindiğeride arıza yaptığı için arkadaşım ben anlamadım valla masraf çıkarmayan araba varmı aslana biniyorsun olacak o kdar.
|
|
|
ozaann
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 08:10 |
|
sat kullanma 307 sızın yuzunuzden 307'yı lekeleyen cok . bır cok kısı var forumda kımse sıkayetcı degıl . patlak araba almayın o zaman temızını bulun !
Düzenleyen EmRaH - 08 Eylül 2010 Saat 08:11 |
|
![]() |
|
Aytaç
2. Vites
GTI Kayıt Tarihi: 29 Temmuz 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 444 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 00:00 |
|
Benim Müsterimde 2.El Aldı 5 Senedir Sıkıntısız Biniyor..Yag Bakımı Devam Sorunu Dahil Cıkmadı...!Bence Aracın Geçmisi Cok Onemliii... |
|
|
StOcK 99 106 S16/GTI
|
|
![]() |
|
only_younus
2. Vites
13 - Haziran - 1983 Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2010 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 191 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı only_younus
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2010 Saat 23:59 |
|
bağışlamak isterseniz memura sadaka düşer ;)
|
|
![]() |
|
rifatseker
3. Vites
02 - Ağustos - 1981 Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2009 Konum: ADANA-ÇUKUROVA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1371 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı rifatseker
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2010 Saat 23:34 |
|
Bu anlatılanlardan bu aracın sizden önceki sahibinin bu aracı olabildiğince hor kullandığını ve bakımsız kaldığını anlıyorum. Aracın 307 olması ile alakalı bir durum değil. Sonuçta bizimde araçlarımızın üzerinde aynı fabrikanın tedarik ettiği parçalardan oluşan motorları bulunuyor.
|
|
|
Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)
Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4 |
|
![]() |
|
mhakan71
1. Vites
20 - Ekim - 1971 Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 93 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2010 Saat 23:14 |
|
Arkadaşlar bugün yine 307 masraf çıkardı bu arabanın sorunlarından artık sıkıldım (2002 1,6 benzin+Lpg XR) Rolantide devam eden bir titreme, son günlerde sabah çalıştıktan sonra ilk hareket esanasında stop etme, ani gaz verdiğimde gelen bir hava emiş sesi v.s
Tespit edilen arıza ve yapılan masraf: * Silindir kapak contası-50,00 Tl(su sızdırmış ve yeşillenmiş) * Manifolt contası-20,00 TL *16 sibop contası- 20,00 TL *Egzos boğaz contası-10,00 TL *Antifiriz-20,00 TL *Sıvı conta-10,00 TL *Benzin(yıkama için)10,00 TL *Emme manifold oringi-20,00 TL *Rotil-sağ-20,00 TL *Motor kulağı alt-20,00 TL *Silindir kapağı revizyonu-150,00 TL *Tamir işçiliği-300,000 TL Toplam 630,00 TL ödedim. Bu aracı 2 yıl önce 115000 km de almıştım şu an 135000 km de. 120000 km de de debriyaj balatası ve triger değiştirdim.Bakalım daha önümüzde neler olacak.Açıkçası 307 nin konforuna hastayım fakat bu kadar sorun çıkaran başka bir araç daha varmıdır bilmiyorum.Bundan sonra peugeot alırmıyım onuda tam olarak bilmiyorum.Aracı titiz kullanan biri olmama rağmen sorunlar bitmek bilmiyor artık son olsun yeter yoksa birine bağışlayacağım ama onada yazık:) Sadece sıkıntıdan yazdım diğer 307 sahiplerine allah sabırlar versin diyorum |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa <12 |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||