![]() |
|
406 hk. bilgi arıyorum |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
CONQUİSTADOR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CONQUİSTADOR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2010 Saat 16:21 |
Öncelikle honda civic 1.6 İES (2001),daha sonra da hyundai 1.6 GLS (2001) kullandıktan sonra sonra peugeot 406 almaya karar verdiğimi belirtmek isterim.Forumu biraz araştırıp 406 konusunda bilgi sahibi olmaya çalıştım.Ancak bu konuda yani 406 alıp almamak konusunda sizin de fikirlerinizi almak istedim.İnternetteki ilanları buraya koyup fikir almak çok mantıklı gelmedi.Ama düşündüğüm 406 arabaları;1999 model sv ,yine aynı yıl üretilen 406 sv otomatik.Tüm baktığım araçların daha önce lpg deneyimi olmamış.Kilometreleri uygun durumda ve baktığım kadarıyla büyük kazaları yok.Baktığım araçların İstanbulda olması sebebiyle avrupa yakasında gitmem gereken (yani arabayı expertize sokmak istiyorum) servis konusunda da seçenekler sunarsanız sevinirim.Yine forumdan anladığım kadarıyla Peugeot LPG konusunda sıkıntılı bir marka.Ama birçok kullanıcı aracında LPG kullanmış ve olumlu sonuçlar almış.Özellikle 406 kullanan arkadaşlar LPG konusunda bana yardımcı olurlarsa da sevinirim...
Öncelikle arkadaşlarımın olan ve bir kaç kez bindiğim 307 ve 407 deneyimlerini saymazsam peugeot markasına yabancıyım.Fakat uzun zamandan beri 406 modelini takip ediyorum.Ancak almak gibi bir durum olmadığı için fazla araştırma yapmamıştım.Bu günden itibaren yeni araba almak için bu modellere bakmaya başladım.Fakat gerek teknik bilgileri gerek yakıt durumu ve Lpg konusunda bilgilerim yetersiz.Bunun için sizden yardım istemeye geldim.Baktığım arabalar 1998-99-00 model 406 sv otomatik ve manuel modeller.2000 motor olması çok fazla düşündürmüyor,yakıt konusunda forumda biraz araştırma yaptım.Fakat Lpg konusunda özellikle 406 kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.Baktığım araçların İstanbulda olması sebebiyle avrupa yakasında gitmem gereken (yani arabayı expertize sokmak istiyorum) servis konusunda da seçenekler sunarsanız sevinirim Düzenleyen H-a-d-i - 03 Haziran 2010 Saat 16:50 |
|
1999 406 SV OTM.
|
|
![]() |
|
Orhan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Öncelikle hoşgeldiniz..7 yıl mercedes kullandıktan sonra 2001 406 kullanıcısı olarak bildiklerimi paylaşmak istedim;bende 406 almadan önce hic peugeot deneyemim olmamıstı biraz çekinerek aldım ama şimdi iyikide almışım diyorum,araç iç dizayn olarak piyasadaki bazı 50-60 bin tl. fiyat aralıgındaki araclardan daha üstün,yol tutuşu ve performans harika,benim aracımda italyan lovato sıralı sistem lpg var aracın benzinden lpg'ye gectiğini hissetmiyorum bile,2.0 140 hp motor oldukca tatmin edici, ancak 2000 modeller d8 motor 135 hp bu ayrıntıyı unutmayın,uzun yolda rahatlıkla kadranda 240 km/h görmek hiçde zor değil,ben otomatik vites kullanıyorum vites gecişleri rahat ve yumusak, uzun lafın kısası gönül rahatlığıyla alınacak bir araç.. benim aracım şu an satılık ilgilenirseniz görüşebiliriz saygılar..
|
|
![]() |
|
CONQUİSTADOR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CONQUİSTADOR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
aracınız hakkında detaylı bilgi verirseniz sevinirim.anlaşırsak neden olmasın...
Bu d8 konusunda biraz daha bilgi verirseniz sevinirim.ben 2 tane 99 model buldum.Motorlarında bilinen bir kronik sorun var mı.
|
|
![]() |
|
Orhan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aracım ilan numarasını pm olarak gönderdim..Erkan bey sizin baktıgınız 99 modelle 2001 model arasında hem kasada hem motorda fark var 406'lar 2000 yılında makyajlandı..98-99-2000 modellerde d8 yani 135 hp.lik motor;2001 modellerde d9 140 hp.lik yeni nesil motor var..
|
|
![]() |
|
CONQUİSTADOR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CONQUİSTADOR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Yani d9 motor geliştirilmiş bir motor anladığım kadarıyla.Arasındaki beygir ve tork farkı çok önemli değil.Merak ettiğim d8 motorların kronik bir problemi var mı? |
|
![]() |
|
Orhan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
d8 motorda kronik bir sorun olup olmadıgı hakkında bilgi sahibi değilim yardımcı olamayacagım..
|
|
![]() |
|
bbcb ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Aralık 2009 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
406
Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
406' daki motor seçenekleri nelerdir? Peugeot 406 ülkemizde 2.0 benzinli, 2.0 HDI, 2.2 benzinli ve 3.0 benzinli modelleri ile bulunmaktadır. 406' da en yüksek donanım seçeneği hangisidir? 406, SR- ST ve SV olarak 3 adet donanım pakedine sahiptir. Bunların haricinde Pack Sport adı verilen donanım pakedinde ise yarı-deri koltuklar, spor tarz alaşım jantlar ve sunroof standart olarak sunulur. Sorunuzun cevabı olan yani en yüksek donanım pakedi ise ısıtmalı deri koltuk, 7 kollu alaşım jantlar, far yıkama ve cd changer'ın standart olarak sunulduğu SV'dir. D8 ve D9 nedir? Farkları nelerdir? ![]() D8, 96 yılından 2000 yılına kadar üretilen 406'ları belirtmek için bir tanım ibaresidir ancak 2000 yılındaki değişim sürecinde motorların da değişime uğraması sebebi ile bu isim ayni zamanda motorların da kodunu belirtmek için kullanılır. Sedan modellerde dış görünüşe de makyaj uygulanmış olsa da coupe modellerin D8 veya D9 olduğunu anlayabilmenin tek yolu kaputu açmaktan geçer. Veya aşağıdaki fotoğraflarda belirginleştirdiğim öğeler de değişimin simgesi olduğundan bunu da dikkate alabilirsiniz. D8 lerde 4'lü flaşör orta konsolun içinde yer alır, D9 larda ise daha yukarılarda ve hız göstergelerini gölgeleyen şapkanın uzantısında bağımsız olarak yer alır. Tabiki tek farklılık bu değil, asıl değişim şudur; Araç Euroncap'te aldığı kötü sonuç itibari ile revizsyon geçirerek bazı bölümlerinde sağlamlaştırılma yapılmıştır; A kolonunda zayıflık gösteren sedan modellerinin bu eksikliği giderilmiş buna karşın tavan konstrüksyonu zayıf bulunan Coupe modellerinde de konstrüksyon iyileştirilmesine gidilmiştir. Ayrıca güvenliği arttırma çabalarının bir ürünü olarak yan hava yastıkları standart olarak sunulmuştur. Kaputun altında ise 2000 cc silindir hacmine sahip 406 larda 135 beygir/180 nm tork güç sunan motorun yerine 138 beygir/ 190 nm tork sunan geliştirilmiş bir model yer almıştır. Değişimler ise küçük gibi görünse de benzin tüketiminde dramatik değişiklikler sağlamış ve sadece 3 beygir gibi görünen farka karşı eski motordan çok daha canlı bir motor olduğunu göstermiştir. Bunlara ilaveten yürüyen aksam da da süspansyon kalitesi D9 larda D8 lere nispeten daha başarılıdır. Uzun lafın kısası D9 modeller hem güvenlik hem yürüyen hem de tüketim değerleri bakımından daha başarılı araçlardır. 2000 sonrası modeller D9 dur tekrardan önemle hatırlatırım. |
|
peugeot sport
|
|
![]() |
|
CONQUİSTADOR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CONQUİSTADOR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)
Ayrıca LPG deneyimi olan 406 sahipleri varsa onların düşüncelerini de almak isterim.
|
|
![]() |
|
H-a-d-i ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
herhangi bir aracın birkaç motor seçeneği arasında en çok tutulanı kuşkusuz en son nesil çıkmış olanıdır. ben de yeni öğrendim ama, d9 varken d8 in yüzüne kimse bakmaz. 5hp lik küçük fark deyip geçmeyin, mutlaka başka ayrıntılar da vardır. motor yazılımı, performans, yakıt gibi önemli faktörlerde iyileştirmeler yapıldığını zannediyorum.
dün sanayide 2004 model bej renkli bir 406 gördüm. içi de kahverengi deri döşemeydi, kapılarına kadar hem de. kesinlikle son nesil motorlu ve full (SV) öneririm. |
|
Hadi, 1981, İstanbul
|
|
![]() |
|
bbcb ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Aralık 2009 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
d8 kodunda kesinlikle kronik problem olmamaktadır araştırmalarım öyle diyor
|
|
peugeot sport
|
|
![]() |
|
can32 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2010 Konum: eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
merhaba, 4 adet 406 kullanmış biri olarak araç hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
406 tek kelimeyle peugeotun bu güne kadar ürettiği en iyi modellerinden biridir. kusursuz bir süspansiyonu, mükemmel bir motoru vardır. D8 ve D9 arasındaki en önemli fark verim yani yakıttır. D8 135hp , D9 138hp, dir. çok güç farkı yoktur. ancak D8 bariz bir şekilde daha çok yakmaktadır. 406 2.0 otomatik vitesler düzüne göre 100kmde 1-2 litre daha fazla yakmaktadır. vites geçişleri ve kavraması çok iyidir. yol tutuş konusunda da sedan sınıfının en iyilerindendir. arka lastikler önün %10 u oranında döner. viraja girdiğinizi bile hissetmezsiniz. LPG ye gelince her markada çalışmaz, sıkıntı çıkarabilir. prins yada teleflex muhtemelen en iyi seçim olur. ben prins marka tüple 2000 model otomatik kullandım, tüple hiç sorun yaşamadım. SV dolu, ST temel, Sportpack ise Sporlaştırılmış modelidir. SV almanı tavsiye ederim. 2010 model full bir araba keyfini alabilirsin. aklınıza takılan her türlü soru için danışabilirsiniz. elimden geldiğince yardım ederim. |
|
![]() |
|
alpbeyazı ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2010 Konum: 307 HDİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 128 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı alpbeyazı
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
bilgi sormuşsun ve doğru form seçmişsin dostum kendine.hoşgeldin..
406 sv modelini 5 ay kullandım..araç dolu modeli...kumanda ile aç kapıları, otur içine,, çek kapıyııı, tok bir ses gelir hemen sol kulağına,, bas marşaa,, güç ilk önce direksiyonda snra gaz pedalında hissedilir.......cık yolaaa dünya ile ilişkin kesilsin..içerde ses yoq seda yoq..tıkır tırık gider.frenler gayet iyi tatminkar.kasa büyük ve uzun..tam aile ve tam uzun yol arabası..arka diz mesafesi son derece başarılı.bagajı kocaman gir içine yat denecek kadar..valla işin özeti; lpg taktırmadan kullandım, lpg önerir misin dersen, bu benzin zamlarından snra maalesef öneririm..eğer kazasız ve km orjinal bulursan kaçırma..2-3 parça boyalı araca takılma..kal saglıcakla dostum... |
|
BEYLERBEYİ/İSTANBUL 0RH+ |
|
![]() |
|
tugrabozan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2009 Konum: Antalya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 83 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tugrabozan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
406 sv 98 model kullandım 5 yıl sattığımda 260 küsür bindeydi.
yaşadığım sorunları sayayım 1-Fan motorları arızalandı 8 adet kömürle halloldu 2-teyp mekaniği arızalandı 50 tl ye aldım 3-sunroof bozuldu, o canımı sıktı 500 tl civarı yaptırmadım 4-termostat bozuldu 5-yoldu airbag kapak kaplaması kabardı 20 tlye kaplattım bide benim aracın bi özelliği var gabara çıktı mayına basmadı ![]() kısacası 5 yılda bunlar problem bile sayılmaz plastik aksam dışında eskimiyor bu araçlar artıları 1-şehiriçi hariç yakmıyo meret 2-çok geniş ben 1.90 ım şöför koltuğu arrkasında bile diz mesafesi yeterli kalıyor 3-böyle viraja giren araç sayısı az 4-açık filitre ve egzostla çıkan sesin tarifini yapamam şiir gibi 5-görünüşü çok güzel 6-0 100 okadar iyi değil ama sonrası güzel 7-yokuşaşşağı peygamber vitesine attımı gaza basıyomuş gibi gidiyor Şiddetle tavsiye edeceğim bir araç. |
|
![]() |
|
AydinBeyol ![]() P.T. TEAM ![]() ![]() GALERİ SORUMLUSU Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2008 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3163 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı AydinBeyol
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
bilgilerini bizden esirgemeyen herkese çok teşekkürler. benim de bilmediğim çok şey varmış
|
|
![]() |
|
![]() |
|
selenge ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
98 model 406 sahibiydim,,araç 310 bindeydi hiç lpg takılmamışş,,uzun yolda Allah ne verdiyse basarsın..hiç yormaz,konfor süper..yol tutuşuu desen arkadaşların da dediği gibi viraja girişi süper...eksoz dn çıkan sesi sn içindeyken duymassın pek fazla ama dışardakiler hayran kalırr,,o sess hastayım zaten..yakıt konusuna gelince benzin de kullandığım için yorum yapamayacam,,lpg de ise performansta hissedlir bi düşüş söz konusu değilmiş diyenler var,,kalkışlarda farkedersin o kadar.boy 1.87 bende,,içine giripte rahat rahat oturabildiğim tek araç,bide BMW 5.20 de rahat etmiştim,onu saymıyorum:) arka tabla burçları ve salıncakları haricinde beni hiç bi masrafada sokmadı oda işim dolayısıyla normal,,düzgün yola gidemiyorum,,hep inşaat sahalarında gezdiğim için..ama 2000 motor zevkini bi kere aldığında,1.6 ya binemiyorsun artık,orası düşündürüyor beni.
|
|
![]() |
|
saw50 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pardon maydonoz oluyorum ama bu anlattığınız özellikler yeni nesiller olan 407 lerde de devam ediyor değil mi?:D:D bunun dışında 2000 406 ya bindim gayet taş araba valla kesinlikle öneririm bnm en çok sevdiğim arabadır..
|
|
GT LİNE
|
|
![]() |
|
tugrabozan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2009 Konum: Antalya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 83 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tugrabozan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
407 nin tüm özelliklerini bilmiyorum ama arka camdan bakınca kaportanın altının görünmesi araçtan tiksinmem için bana yetti bide yere çok yakın
|
|
![]() |
|
CONQUİSTADOR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CONQUİSTADOR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bildiklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.1999 model bva 120 binde full özellikleri olan bir araç buldum.bakalım sahibi bir iki parça boyadan bahsetti sadece.Yine de araçta atiker sistem takılıymış.Bir tek bunu dert ediyorum şu anda.zaten arabayı almadan önce servise götürüp adam gibi baktıracağım.Sattığım arabada kötü bir deneyim yaşadım da.Bir daha sanayii ustasına güvenmem asla.Ben boyasız diye aldım,2 kapı,2 çamurluk,tamponlar boyalı çıktı :)))
Allahtan değişeni yokmuş ta satarken çok sorun yaşamadım.Bir de yazan arkadaşların yazdıkları km ler fazla geldi bana.yani malum ülkemizde 200 bin üstü km de araçlara pek rağbet edilmiyor.Ancak benim derdim de temiz ve sorunsuz olduğu sürece uzun zaman kullanmak.Neyse tüm arkadaşlara tekrar paylaşım için teşekkür ederim
|
|
![]() |
|
saw50 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
GT LİNE
|
|
![]() |
|
serkan.ist ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 64 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı serkan.ist
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 yıllık lpg li olarak 2000 model 406 st 135 hp kullanıcısı olarak bende birkaç yorum yapmak istiyorum.
Araç aldığımda 70.000deydi Şimdi 100.000 de. Alıralmaz Atiker sıralı sistem taktırdım. Gaziosmanpaşada bir usta tavsiye etmişti. Bu modeline atiker ii gidiyor dedi bir bir sonraki modeli olsa brc olurdu dedi. 3 senedir lpg de hiç sorun yaşamıyorum. Net olarak yarı yarıya yakıyor. LPG de Ses koku vs yok. LPG li olduğunu benden başka kimse anlamıyor. TEK FARK DÜZ YOLDA LPG İLE 195 KM Yİ GEÇMİYOR BENZİNLE 235 GÖRÜYOR. Bu da normal bir performans sanırım.
Yol tutuşu mükemmel. Sağlamlığı güven veriyor. Frenleri iyi. Yedek parçasını çıkmacılardan temin edebiliyorum. Birçok araca bindim ama 406 nın yeri başka. Ama şehir içi kullanım için büyük bir kasası var.
|
|
Av. Serkan Türker
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |