406 hk. bilgi arıyorum
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 406
Forum Tanımlaması: Peugeot 406, 1995'ten 2004'e kadar üretilen geniş bir aile otomobilidir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=9492
Tarih: 21 Mayıs 2025 Saat 01:01 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: 406 hk. bilgi arıyorum
Mesajı Yazan: CONQUİSTADOR
Konu: 406 hk. bilgi arıyorum
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2010 Saat 16:21
Öncelikle honda civic 1.6 İES (2001),daha sonra da hyundai 1.6 GLS (2001) kullandıktan sonra sonra peugeot 406 almaya karar verdiğimi belirtmek isterim.Forumu biraz araştırıp 406 konusunda bilgi sahibi olmaya çalıştım.Ancak bu konuda yani 406 alıp almamak konusunda sizin de fikirlerinizi almak istedim.İnternetteki ilanları buraya koyup fikir almak çok mantıklı gelmedi.Ama düşündüğüm 406 arabaları;1999 model sv ,yine aynı yıl üretilen 406 sv otomatik.Tüm baktığım araçların daha önce lpg deneyimi olmamış.Kilometreleri uygun durumda ve baktığım kadarıyla büyük kazaları yok.Baktığım araçların İstanbulda olması sebebiyle avrupa yakasında gitmem gereken (yani arabayı expertize sokmak istiyorum) servis konusunda da seçenekler sunarsanız sevinirim.Yine forumdan anladığım kadarıyla Peugeot LPG konusunda sıkıntılı bir marka.Ama birçok kullanıcı aracında LPG kullanmış ve olumlu sonuçlar almış.Özellikle 406 kullanan arkadaşlar LPG konusunda bana yardımcı olurlarsa da sevinirim...
Öncelikle arkadaşlarımın olan ve bir kaç kez bindiğim 307 ve 407 deneyimlerini saymazsam peugeot markasına yabancıyım.Fakat uzun zamandan beri 406 modelini takip ediyorum.Ancak almak gibi bir durum olmadığı için fazla araştırma yapmamıştım.Bu günden itibaren yeni araba almak için bu modellere bakmaya başladım.Fakat gerek teknik bilgileri gerek yakıt durumu ve Lpg konusunda bilgilerim yetersiz.Bunun için sizden yardım istemeye geldim.Baktığım arabalar 1998-99-00 model 406 sv otomatik ve manuel modeller.2000 motor olması çok fazla düşündürmüyor,yakıt konusunda forumda biraz araştırma yaptım.Fakat Lpg konusunda özellikle 406 kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.Baktığım araçların İstanbulda olması sebebiyle avrupa yakasında gitmem gereken (yani arabayı expertize sokmak istiyorum) servis konusunda da seçenekler sunarsanız sevinirim
------------- 1999 406 SV OTM.
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: Orhan
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2010 Saat 17:25
Öncelikle hoşgeldiniz..7 yıl mercedes kullandıktan sonra 2001 406 kullanıcısı olarak bildiklerimi paylaşmak istedim;bende 406 almadan önce hic peugeot deneyemim olmamıstı biraz çekinerek aldım ama şimdi iyikide almışım diyorum,araç iç dizayn olarak piyasadaki bazı 50-60 bin tl. fiyat aralıgındaki araclardan daha üstün,yol tutuşu ve performans harika,benim aracımda italyan lovato sıralı sistem lpg var aracın benzinden lpg'ye gectiğini hissetmiyorum bile,2.0 140 hp motor oldukca tatmin edici, ancak 2000 modeller d8 motor 135 hp bu ayrıntıyı unutmayın,uzun yolda rahatlıkla kadranda 240 km/h görmek hiçde zor değil,ben otomatik vites kullanıyorum vites gecişleri rahat ve yumusak, uzun lafın kısası gönül rahatlığıyla alınacak bir araç.. benim aracım şu an satılık ilgilenirseniz görüşebiliriz saygılar..
------------- http://img69.imageshack.us/i/dscf0358u.jpg/">
|
Mesajı Yazan: CONQUİSTADOR
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2010 Saat 17:50
aracınız hakkında detaylı bilgi verirseniz sevinirim.anlaşırsak neden olmasın...
Bu d8 konusunda biraz daha bilgi verirseniz sevinirim.ben 2 tane 99 model buldum.Motorlarında bilinen bir kronik sorun var mı.
|
Mesajı Yazan: Orhan
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2010 Saat 18:02
Aracım ilan numarasını pm olarak gönderdim..Erkan bey sizin baktıgınız 99 modelle 2001 model arasında hem kasada hem motorda fark var 406'lar 2000 yılında makyajlandı..98-99-2000 modellerde d8 yani 135 hp.lik motor;2001 modellerde d9 140 hp.lik yeni nesil motor var..
------------- http://img69.imageshack.us/i/dscf0358u.jpg/">
|
Mesajı Yazan: CONQUİSTADOR
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2010 Saat 18:09
Yani d9 motor geliştirilmiş bir motor anladığım kadarıyla.Arasındaki beygir ve tork farkı çok önemli değil.Merak ettiğim d8 motorların kronik bir problemi var mı?
|
Mesajı Yazan: Orhan
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2010 Saat 18:17
d8 motorda kronik bir sorun olup olmadıgı hakkında bilgi sahibi değilim yardımcı olamayacagım..
------------- http://img69.imageshack.us/i/dscf0358u.jpg/">
|
Mesajı Yazan: bbcb
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2010 Saat 23:09
406
Hakkında Sıkça Sorulan Sorular 406' daki
motor seçenekleri nelerdir? Peugeot 406 ülkemizde 2.0
benzinli, 2.0 http://resim.donanimhaber.com/m_14793956/tm.htm# - http://resim.donanimhaber.com/m_14793956/tm.htm# - D8, 96 yılından 2000 yılına kadar
üretilen 406'ları belirtmek için bir tanım ibaresidir ancak 2000
yılındaki değişim sürecinde motorların da değişime uğraması sebebi ile
bu isim ayni zamanda motorların da kodunu belirtmek için kullanılır.
Sedan modellerde dış görünüşe de makyaj uygulanmış olsa da coupe
modellerin D8 veya D9 olduğunu anlayabilmenin tek yolu kaputu açmaktan
geçer. Veya aşağıdaki fotoğraflarda belirginleştirdiğim öğeler de
değişimin simgesi olduğundan bunu da dikkate alabilirsiniz. D8 lerde
4'lü flaşör orta konsolun içinde yer alır, D9 larda ise daha yukarılarda
ve hız göstergelerini gölgeleyen şapkanın uzantısında bağımsız olarak
yer alır. Tabiki tek farklılık bu değil, asıl değişim şudur; Araç
Euroncap'te aldığı kötü sonuç itibari ile revizsyon geçirerek bazı
bölümlerinde sağlamlaştırılma yapılmıştır; A kolonunda zayıflık gösteren
sedan modellerinin bu eksikliği giderilmiş buna karşın tavan
konstrüksyonu zayıf bulunan Coupe modellerinde de konstrüksyon
iyileştirilmesine gidilmiştir. Ayrıca güvenliği arttırma çabalarının bir
ürünü olarak yan hava yastıkları standart olarak sunulmuştur. Kaputun
altında ise 2000 cc silindir hacmine sahip 406 larda 135 beygir/180 nm
tork güç sunan motorun yerine 138 beygir/ 190 nm tork sunan
geliştirilmiş bir model yer almıştır. Değişimler ise küçük gibi görünse
de http://resim.donanimhaber.com/m_14793956/tm.htm# - http://resim.donanimhaber.com/m_14793956/tm.htm# -
|
Mesajı Yazan: CONQUİSTADOR
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 09:11
VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)
Ayrıca LPG deneyimi olan 406 sahipleri varsa onların düşüncelerini de almak isterim.
|
Mesajı Yazan: H-a-d-i
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 10:30
herhangi bir aracın birkaç motor seçeneği arasında en çok tutulanı kuşkusuz en son nesil çıkmış olanıdır. ben de yeni öğrendim ama, d9 varken d8 in yüzüne kimse bakmaz. 5hp lik küçük fark deyip geçmeyin, mutlaka başka ayrıntılar da vardır. motor yazılımı, performans, yakıt gibi önemli faktörlerde iyileştirmeler yapıldığını zannediyorum.
dün sanayide 2004 model bej renkli bir 406 gördüm. içi de kahverengi deri döşemeydi, kapılarına kadar hem de. kesinlikle son nesil motorlu ve full (SV) öneririm.
------------- Hadi, 1981, İstanbul
|
Mesajı Yazan: bbcb
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 20:26
d8 kodunda kesinlikle kronik problem olmamaktadır araştırmalarım öyle diyor
------------- peugeot sport
|
Mesajı Yazan: can32
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 20:59
merhaba, 4 adet 406 kullanmış biri olarak araç hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
406 tek kelimeyle peugeotun bu güne kadar ürettiği en iyi modellerinden biridir. kusursuz bir süspansiyonu, mükemmel bir motoru vardır. D8 ve D9 arasındaki en önemli fark verim yani yakıttır. D8 135hp , D9 138hp, dir. çok güç farkı yoktur. ancak D8 bariz bir şekilde daha çok yakmaktadır.
406 2.0 otomatik vitesler düzüne göre 100kmde 1-2 litre daha fazla yakmaktadır. vites geçişleri ve kavraması çok iyidir.
yol tutuş konusunda da sedan sınıfının en iyilerindendir. arka lastikler önün %10 u oranında döner. viraja girdiğinizi bile hissetmezsiniz.
LPG ye gelince her markada çalışmaz, sıkıntı çıkarabilir. prins yada teleflex muhtemelen en iyi seçim olur. ben prins marka tüple 2000 model otomatik kullandım, tüple hiç sorun yaşamadım.
SV dolu, ST temel, Sportpack ise Sporlaştırılmış modelidir. SV almanı tavsiye ederim. 2010 model full bir araba keyfini alabilirsin.
aklınıza takılan her türlü soru için danışabilirsiniz. elimden geldiğince yardım ederim.
|
Mesajı Yazan: alpbeyazı
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 22:32
bilgi sormuşsun ve doğru form seçmişsin dostum kendine.hoşgeldin..
406 sv modelini 5 ay kullandım..araç dolu modeli...kumanda ile aç kapıları, otur içine,, çek kapıyııı, tok bir ses gelir hemen sol kulağına,, bas marşaa,, güç ilk önce direksiyonda snra gaz pedalında hissedilir.......cık yolaaa dünya ile ilişkin kesilsin..içerde ses yoq seda yoq..tıkır tırık gider.frenler gayet iyi tatminkar.kasa büyük ve uzun..tam aile ve tam uzun yol arabası..arka diz mesafesi son derece başarılı.bagajı kocaman gir içine yat denecek kadar..valla işin özeti; lpg taktırmadan kullandım, lpg önerir misin dersen, bu benzin zamlarından snra maalesef öneririm..eğer kazasız ve km orjinal bulursan kaçırma..2-3 parça boyalı araca takılma..kal saglıcakla dostum...
------------- TesadÜfeN GeldİK, mEcbuRen yaŞıyOrUZ...
BEYLERBEYİ/İSTANBUL
0RH+
|
Mesajı Yazan: tugrabozan
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 22:54
406 sv 98 model kullandım 5 yıl sattığımda 260 küsür bindeydi. yaşadığım sorunları sayayım 1-Fan motorları arızalandı 8 adet kömürle halloldu 2-teyp mekaniği arızalandı 50 tl ye aldım 3-sunroof bozuldu, o canımı sıktı 500 tl civarı yaptırmadım 4-termostat bozuldu 5-yoldu airbag kapak kaplaması kabardı 20 tlye kaplattım bide benim aracın bi özelliği var gabara çıktı mayına basmadı  kısacası 5 yılda bunlar problem bile sayılmaz plastik aksam dışında eskimiyor bu araçlar artıları 1-şehiriçi hariç yakmıyo meret 2-çok geniş ben 1.90 ım şöför koltuğu arrkasında bile diz mesafesi yeterli kalıyor 3-böyle viraja giren araç sayısı az 4-açık filitre ve egzostla çıkan sesin tarifini yapamam şiir gibi 5-görünüşü çok güzel 6-0 100 okadar iyi değil ama sonrası güzel 7-yokuşaşşağı peygamber vitesine attımı gaza basıyomuş gibi gidiyor Şiddetle tavsiye edeceğim bir araç.
|
Mesajı Yazan: AydinBeyol
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 23:21
bilgilerini bizden esirgemeyen herkese çok teşekkürler. benim de bilmediğim çok şey varmış
-------------
|
Mesajı Yazan: selenge
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 23:23
98 model 406 sahibiydim,,araç 310 bindeydi hiç lpg takılmamışş,,uzun yolda Allah ne verdiyse basarsın..hiç yormaz,konfor süper..yol tutuşuu desen arkadaşların da dediği gibi viraja girişi süper...eksoz dn çıkan sesi sn içindeyken duymassın pek fazla ama dışardakiler hayran kalırr,,o sess hastayım zaten..yakıt konusuna gelince benzin de kullandığım için yorum yapamayacam,,lpg de ise performansta hissedlir bi düşüş söz konusu değilmiş diyenler var,,kalkışlarda farkedersin o kadar.boy 1.87 bende,,içine giripte rahat rahat oturabildiğim tek araç,bide BMW 5.20 de rahat etmiştim,onu saymıyorum:) arka tabla burçları ve salıncakları haricinde beni hiç bi masrafada sokmadı oda işim dolayısıyla normal,,düzgün yola gidemiyorum,,hep inşaat sahalarında gezdiğim için..ama 2000 motor zevkini bi kere aldığında,1.6 ya binemiyorsun artık,orası düşündürüyor beni.
|
Mesajı Yazan: saw50
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 23:28
pardon maydonoz oluyorum ama bu anlattığınız özellikler yeni nesiller olan 407 lerde de devam ediyor değil mi?:D:D bunun dışında 2000 406 ya bindim gayet taş araba valla kesinlikle öneririm bnm en çok sevdiğim arabadır..
------------- GT LİNE
|
Mesajı Yazan: tugrabozan
Mesaj Tarihi: 04 Haziran 2010 Saat 23:43
407 nin tüm özelliklerini bilmiyorum ama arka camdan bakınca kaportanın altının görünmesi araçtan tiksinmem için bana yetti bide yere çok yakın
|
Mesajı Yazan: CONQUİSTADOR
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2010 Saat 00:33
Bildiklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.1999 model bva 120 binde full özellikleri olan bir araç buldum.bakalım sahibi bir iki parça boyadan bahsetti sadece.Yine de araçta atiker sistem takılıymış.Bir tek bunu dert ediyorum şu anda.zaten arabayı almadan önce servise götürüp adam gibi baktıracağım.Sattığım arabada kötü bir deneyim yaşadım da.Bir daha sanayii ustasına güvenmem asla.Ben boyasız diye aldım,2 kapı,2 çamurluk,tamponlar boyalı çıktı :))) Allahtan değişeni yokmuş ta satarken çok sorun yaşamadım.Bir de yazan arkadaşların yazdıkları km ler fazla geldi bana.yani malum ülkemizde 200 bin üstü km de araçlara pek rağbet edilmiyor.Ancak benim derdim de temiz ve sorunsuz olduğu sürece uzun zaman kullanmak.Neyse tüm arkadaşlara tekrar paylaşım için teşekkür ederim
|
Mesajı Yazan: saw50
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2010 Saat 18:24
tugrabozan Yazdı:
407 nin tüm özelliklerini bilmiyorum ama arka camdan bakınca kaportanın altının görünmesi araçtan tiksinmem için bana yetti bide yere çok yakın |
onlar halloluyor plakaya falan korumalık takıyolar hiç bir şey olmuyor:D
------------- GT LİNE
|
Mesajı Yazan: serkan.ist
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2010 Saat 16:13
3 yıllık lpg li olarak 2000 model 406 st 135 hp kullanıcısı olarak bende birkaç yorum yapmak istiyorum.
Araç aldığımda 70.000deydi Şimdi 100.000 de. Alıralmaz Atiker sıralı sistem taktırdım. Gaziosmanpaşada bir usta tavsiye etmişti. Bu modeline atiker ii gidiyor dedi bir bir sonraki modeli olsa brc olurdu dedi. 3 senedir lpg de hiç sorun yaşamıyorum. Net olarak yarı yarıya yakıyor. LPG de Ses koku vs yok. LPG li olduğunu benden başka kimse anlamıyor. TEK FARK DÜZ YOLDA LPG İLE 195 KM Yİ GEÇMİYOR BENZİNLE 235 GÖRÜYOR. Bu da normal bir performans sanırım.
Yol tutuşu mükemmel. Sağlamlığı güven veriyor. Frenleri iyi. Yedek parçasını çıkmacılardan temin edebiliyorum. Birçok araca bindim ama 406 nın yeri başka. Ama şehir içi kullanım için büyük bir kasası var.
------------- Av. Serkan Türker
|
Mesajı Yazan: CONQUİSTADOR
Mesaj Tarihi: 05 Temmuz 2010 Saat 20:49
ARKADAŞLAR 1999 MODEL 85.000 DE KIZ GİBİ BİR 406 ALDIM.MUHTEŞEM BİR DENEYİM.BAKALIM DAHA VAKİT BULUP TA TAM ARABAYLA İLGİLENEMEDİM. FOREVER 406
|
Mesajı Yazan: SahinGün
Mesaj Tarihi: 05 Temmuz 2010 Saat 20:50
CONQUİSTADOR Yazdı:
ARKADAŞLAR 1999 MODEL 85.000 DE KIZ GİBİ BİR 406 ALDIM.MUHTEŞEM BİR DENEYİM.BAKALIM DAHA VAKİT BULUP TA TAM ARABAYLA İLGİLENEMEDİM. FOREVER 406 |
E hadi hayırlı olsun o zaman ne mutlu size... Keyifli sürüşler..
------------- Şahin Gündoğan QuiK_
|
Mesajı Yazan: serkan.ist
Mesaj Tarihi: 05 Temmuz 2010 Saat 20:56
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin inş.
Modeli nedir? 16-2000 st sv? benzinli dizel?
Birde fiyatını yazarsanız sevinirim
------------- Av. Serkan Türker
|
Mesajı Yazan: CONQUİSTADOR
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2010 Saat 10:24
1999 MODEL 85.000 KM (SERVİSTE BAKTIRDIM ORJİNAL) 406 SV MODELİ.UZUN ARAMALARDAN SONRA (ANKARADA 4 TANE 406 BAKTIM HALLERİ PERİŞANDI)İSTANBUL DA BULDUM BU ARABAYI.ARAÇ SAHİBİYLE 14.000 TL YE ANLAŞTIK.NOTERDE 4.5 SAAT CEBELLEŞTİKTEN SONRA ALMAK NASİP OLDU ARAÇ BENZİNLİ,HİÇ LPG UYGULANMAMIŞ.YENİ ALDIĞIM İÇİN ŞÖYLE BİR DENEYEYİM DEDİM DE.GAZA BİRAZCIK YÜKLENİNCE MUHTEŞEM SESLER ÇIKARTIYOR.ARAÇ BU ARADA OTOMATİK.NEDEN YILLARDIR DÜZLE UĞRAŞMIŞIM ŞİMDİ HAYIFLANIYORUM.ŞİMDİ LPG MARKALARI HAKKINDA ARAŞTIRMA YAPMAYA BAŞLADIM.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Temmuz 2010 Saat 00:29
Arkadaşlar hepinizin yorumları gerçekten birbirinden güzel. 2001 model 406 2.0 SV-BVA kullanıcısıyım. Allah kaza bela vermezse arabamı belki 30 sene daha kullanmak isterim. Tüm dünyada boşa yahudi mercedesi dememişler. Hele de pejo firması 406 yı mercedese inat yapmıştır. Bu kadar keyif veren ve konfor yaşatan bu yaşlarda başka hiç bir araba yoktur. Benzinle kullanıyorum lpg hiç taktırmadım. Önceki arabamı sıfır almıştım seat cordoba 2004 model. Gerek şehir içinde gerekse şehir dışında bu 2000 motor arabam 1400 motor seatımdan daha az yakmaktadır. Bunun en önemli sebebi ise 4 silindirli bir motora sahip olması. Gücü de cabası. İnsanlarda yanlış bir izlenim var motoru küçük araba alayım az yaksın diye. ama en büyük yanlış orada. Motoru küçük araba çok zorlanır ve tabii ki çok yakar. Yeni nesil teknolojileri katmıyorum tabii. Son olarak sizlerden ricam çıkma parçalar bulabileceğim ve ucuz sıfır parçalar bulabileceğim yerler konusunda beni bilgilendirebilirseniz çok sevinirim. Şehrimde bu konuda çok fazla seçeneğim yok çünkü...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Eylül 2010 Saat 19:29
mrb arkadaşlar yeni katıldım ve yeni bir 406 kullanıcısıyım ismim volkan uşaklıyım
bu aracı yapan hakikatten mercedese rakip yapmış kutlarım peugeot ailesini
|
Mesajı Yazan: ahsen
Mesaj Tarihi: 17 Kasım 2014 Saat 14:11
slm 2000 model benzinli 2000 motor deri bej döşeme ısıtmalı koltuklar 6 hava yastığı sanrof'lu ve 138 beygir pejunun 406 nın d8 motormu d9 motormu hakkında bilgilendirirseniz memnun olurum tşkler
|
Mesajı Yazan: baygeveze
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2014 Saat 22:43
Evet arkadaşlar..Heralde benim başıma gelen olay milyonda birdir.. 2000 model 2.0 motor SV model 406 aracı almak için satıcıyla buluşup Mardin Noter'e gittik.Araç fotoğraflarda da görüldüğü üzere park edilirken kaldırıma sıfır şeklinde en iyi olacak şekilde park edildi.Noterdeyiz satış işlemlerinin yapılmasını beklerken bir yarım saat bir saat bekledik.Neyse hayırlısıyla deviri yaptık aracın yanına doğru gidiyoruz bir de ne göreyim..Bi tane kamyonet aracı sağ ön kapıdan kesmiş arka çamurluğa kadar..İşin ilginç tarafı daha devrini almışım satıcının parasını dahi vermemişim.Dedim ya milyonda bir..Neyse bir görgü tanığı görmüş olayı belediyeye ait resmi plakalı ford açık kasa kamyonet olduğunu belirtti plakayı verdi daha sonra plakanın yanlış olduğunu trafik ekiplerinden öğrendik araştıra araştıra aynı gün içerisinde plakanın son rakamının yanlış verildiğini öğrenmiş olduk.Oradan belediyeye gittik durumu anlattık.Aracınızın otomobilimize çarpıp kaçtığını durmadığını belirttik.Özür dilediler ve sorunun derhal gidereileceğini belirttiler.19.12.2014 tarihinde aracı kaportacıma bıraktım.Yarın (20.12.2014) gidip alacağım inşallah oradan da boyacıya götüreceğim.Aracımın otomatik kilidi sağ arka kapıya işlemiyor. Kaza öncesinde Aracımda Airbag arıza lambası hep açıktı ve kornam çalışmıyordu.Satıcı kişi direksiyonda bir tel olduğunu ve bu telin tekrar yapılması gerektiğini o yapılırsa korna da airbag lambasının da söneceğini söyledi..Teyp ekranı açılıyor hangi radyo açık olduğu bile gösteriliyor fakat hoparlörler de tık ses yok.Şoför kapısından arka camların otomatiği kontrol edilemiyor.Sadece arka kapılardan camlar indirilip kaldırılabiliyor.Bunları da belediyeye ceza olarak yaptıracağım.Aracımda sıfır hasar kaydı varken hasar oluştu.Ve işin trajik tarafı aracım sol taraftan sol çamurluk sol ön kapı sol arka kapı sol arka çamurluk boyalıydı.Kaza sayesinde boyasız olan sol ön kapı sol arka kapı ve sol arka çamurlukta boyalı olmuş olacak.Daha siftah bile yapmamışken güldüm doğrusu halime..Allah kimsenin başına böyle kötü bir gün vermesin yahu (: ALLAH'a şükrettim başka kazaya engel vesile eylesin inşallah. Gelelim sizden bir ricaya. Sis farları açmayı bilmiyorum (: daha doğrusu çalışmıyorlar. İkincisi fotoğrafta da belirttiğim gibi ekranda bir ışık ara ara yanıyor.Bu ne oluyor tam olarak.Ne olduğunu bir türlü anlayamadım.ESP olma ihtimali üzerinde durdum.Düşük bir ihtimal olarak duruyor çünkü ESP daha farklı.Ola ki eski hali öyledir diyeceğim ama SV modelinde hele 2000 model de ESP olacağını sanmıyorum.Diğer bir sorunum da araçta kar modu ve spor modu var.Otomatik vitesin hemen yanında düğme şeklinde.Bunlara hiç basmadığım halde bazen kendi kendine yanıp sönüyorlar.Her ikisi aynı anda.Aracı stop ettirip tekrar çalıştırdığımda yanmayı kesiyorlar.Düğmeler arızalı diyeceğim, değil.Çünkü düğmelere bastığımda ekranda gayet normal bir şekilde yanıyorlar.Fakat bazen kendi kendine böyle olması normal midir? Konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşların yardımcı olmalarını rica ediyorum. Biraz uzun oldu ama çok mağdurum da mağdurum (:
http://www.haydifm.com" rel="nofollow">
http://www.haydifm.com" rel="nofollow">
http://www.haydifm.com" rel="nofollow">
|
|