![]() |
|
106 Quick problemlerim |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Yazar | |
fatih2263 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fatih2263
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2010 Saat 18:21 |
Merhaba arkadaşlar 106 Quiksilver'ımda yaşadığım ve çözemediğim bazı sıkıntıları yazıyorum. Yardımcı olabilen olursa çok sevinirim.
130.000 de 2001 model 106 Quiksilver aracım var. Aracı 121.000 de aldım. Triger, tüm kulaklar, baskı balata, yağ, filtreler aklınıza ne geliyorsa alır almaz değiştirdim. 124.000 de BRC tüp taktım. 1. problemim; Araç 5-6 saatten fazla yattığı zaman ilk çalıştırmada araba çalışıyor ve hemen stop ediyor. çoğunlukla 5. veya 6. denemelerimde çalışıyor ve çalıştığında 15-20 sn. kadar araba titreyerek çalışıyor. Sonra normale dönüyor ve ilk kalkışlarda gaz yememe gibi problemler yapıyor. Aynı gaz yememeyi çalıştırırken gaza yüklenince de yapıyor. Gaza basınca sanki gazı kesiyormuşsunuz gibi oluyor. Motor ısındıktan sonrada aniden gaza yüklenirsem önce gaz kesiyor sonra tepki veriyor. 2. problem; baskı balatayı değiştirdiğimden beri debriyaja basmazken çık çık çık şeklinde bir sürtme sesi geliyor, debriyaja basınca kesiyor. Bu ses bazen çok artıyor bazen az aluyor. 3. problemimde; genellikle arabayı yeni çalıştırıp hareket halindeyken bir ışığa yaklaşırken debriyaja bastığımda devir önce aniden düşüyor ve sonra stop ediyor. Engin bilgilerinize dayanarak cevaplarınız bekliyorum... Saygılarımla, Düzenleyen H-a-d-i - 27 Mayıs 2010 Saat 21:59 |
|
![]() |
|
mehmet1965 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Ocak 2010 Konum: AŞKI ESKİŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 511 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı mehmet1965
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7516&FID=22&PR=3&title=yeni-yelerin-dikkatine-konu-amadan-okuyunuz
once kendını tanıtırsan daha cook yardım gelebılır |
|
![]() |
|
H-a-d-i ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
evet. önce bir selamınızı alalım. |
|
Hadi, 1981, İstanbul
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tüple ilgili sorunlar yaşıyorsunuz.Tüpü takan ustanız yardımcı olacaktır.
|
|
![]() |
|
fatih2263 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fatih2263
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kusura bakmayın... Problemlerden bu kuralı atlamışım.. Tanıtım sayfasında kendimi tanıttım...
Yardımlarınızı bekliyorum...
|
|
![]() |
|
Carmania ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Öncelikle hoş geldin.. Sorunun benim 106 Xs'le aynı galiba , stop olayı bendede vardı ama hallettim emme monifoltundan rolanti valfine giden 1 tane vakum hortumu var onu yenilersen düzelir diye tahmin ediyorum.. Ama acaba quikle Xs aynımıdır orasını bilemem |
|
![]() |
|
Ego_Ist ![]() 2. Vites ![]() ![]() 20 - Mart - 1982 Kayıt Tarihi: 30 Ekim 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kesin çözüm hemen sat aracını :)
|
|
![]() |
|
fatih2263 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fatih2263
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
onuda düşünmüyor değilim, ama zaten bin bir güçlükle aldım bayada para harcadım.. herhalde bir çözümü vardır.....
|
|
![]() |
|
fatih2263 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fatih2263
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu arada araç bilgisayarada bağlandı sorun bulunamadı...
Çalışmama problemine ek olarak ; araç çalışmamazlık yapıp çalıştıktan sonra baya yoğun benzin kokusu geliyor.... Belki fikir verir diye ekleyeyim dedim.
|
|
![]() |
|
tugrabozan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2009 Konum: Antalya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 83 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tugrabozan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
106 ları pek bilmiyorum daha yeniyim araçta ama lamda sensörü varsa eğer büyük ihtimalle ondan gibi geldi bana tabi 106 uzmanları neder bilmiyorum
|
|
![]() |
|
Long Beach ![]() 2. Vites ![]() ![]() Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorun gaz ile calisirken mi , yoksa hem gaz, hem de benzinle mi ?
Calismamazlik yapipta sonradan yalistiktan sonra gelen benzin kokusu, silindirlere dolan yanmamis benzinden, daha sonra koku kesilmesi lazim. Sanirim sorunun AGR Ventil, eger motor yikatmis isen veya AGR sensöre bir sekilde su kacmissa ilk calismada sorun yasatir. ( soguk motor) AGR Ventil sigortasina da bak önce, 30A sigortadir. Bilen birine, ( usta - servis v.s) söktür ve WD40 ile paslanmissa gidersin, Peugeot 106 AGR Ventil ![]() Ikinci ihtimalde " Lambdasonde" Egzost manifoldu ile, katalitik konvertör arasindaki sensör. ![]() Ama senin sorunun AGR Ventil gibi görünüyor, Peugeot 106 da motor ancak serviste yikatin, yada hic su degdirmeyin, birakin tozlu kalsin hic olmazsa bozulmaz ![]() |
|
![]() |
|
fatih2263 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fatih2263
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
xyzcom hocam sorun benzinde iken oluyor. Benzin kokusu da çalıştıktan 15-20 sn sonra kesiliyor. Gazda arabada sadece olursa (o da bazen) rölanti aniden düşebiliyor. Onun dışında gazda sıkıntı yok. Peki xyzcom hocam, gaza aniden bastığında geç tekpi vermeyi veya önce susup sonra tepki vermeyide mi bu AGR Ventil den yapar...?
Bu arada 2 kez motor yıkandı doğru!! Kendim değiştirebilir miyim acaba bu Ventili...?
|
|
![]() |
|
okan77 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2008 Konum: KasımpaşaKartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Buji ve bobinede baktırmışsındır herhalde...
|
|
![]() |
|
Long Beach ![]() 2. Vites ![]() ![]() Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Önce sigortaya bak ( 30A) daha sonra dedigim gibi AGR Ventili WD 40 ile iyice temizlet, yine de sorun cözülmediyse, atesleme sisteminde ne varsa gözden gecir. Atesleme sisteminde sorun yok ise baska bir AGR Ventil ile degistirip dene. Bu sorun icin 106 satimaz. Iyi makinadir, konforu yoktur ama basit makinadir ![]() "MOTORU KESINLIKLE SERVIS HARICI YERDE YIKATMAYIN " Düzenleyen xyzcom - 28 Mayıs 2010 Saat 15:45 |
|
![]() |
|
fatih2263 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fatih2263
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
xyzcom hocam dediğini yapıcam en kısa zamanda...
okan77 hocam; ateşlemeye bakıldı, kelebek temizlendi. rölanti valfi 2 kez temizlendi ama nafile....
|
|
![]() |
|
okankrgz ![]() 2. Vites ![]() ![]() 27 - Nisan - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Mart 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 472 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
AGR ventili ve katalizör ile manifold arasında ki sensörlerden olabilir yüksek ihtimal, oksijen sensörünede bi bak bu arada |
|
Koceli/İZMİT
1982 |
|
![]() |
|
Carmania ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Motor bloğunun üzerinde kahverengi yeşil ve mavi 3 adet müşür var ve senin bu soruna çözüm yeşil olan müşür.. tabi bu benim tahminim , geçmiş olsun |
|
![]() |
|
fatih2263 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fatih2263
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sayın ustalar,
AGR Ventil denen bir parça quiksilverlarda yokmuş... Ayrıca arıza oksijen sensöründen de değil. Ateşleme sistemi veya bujilerden de değil. Katalizör ile manifold arasındaki sensörden de değil. Bu arada araç beynine giden tüm bağlantılar temizlendi. Ustam diyorki lpg beyninden... Ama benim mantığım almıyor, çünkü ilk 3-5 marş basmada sanki hiç benzin yokmuş gibi davranıyor. Uzun sürede marşa bassan, sanki çalışacakmış gibi bile yapmıyor ve sonra birden alıyor ve gaza hafif basmazsam yine stop ediyor. Bu arada dün birşey dikkatimi çekti; İşten çıktım arabayı çalıştırmadan kontağı taktım ve beklerken benzin göstergesinin çok haifif aşağı yukarı sürekli hareket ettiğini gördüm.... Bunu neden yaparki??? Benim sıkıntıyla bir alakası olabilirmi acaba??? Bir tek carmania arkadaşımın dediğine bakmadım daha.. Bu konuda bi sorum olacak. Bu müşürler tam olarak nerde ve ne işe yararlar....? Şu problemi çözmem lazım artık... delirmek üzereyim. Araçta başka hiçbir sıkıntım kalmadı. ![]() Saygılar,,
|
|
![]() |
|
Long Beach ![]() 2. Vites ![]() ![]() Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Selamlar,
nelerden dolayi olmadigini ögrendik ![]() ihtimallere devam ![]() 1 - benzin pompasi 2-beyin, (baska bir beyin ile degistirip denemek lazim ) 106'larin benzin göstergeleri kafalarina göre takilir ![]() Düzenleyen Long Beach - 02 Haziran 2010 Saat 12:49 |
|
![]() |
|
fatih2263 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fatih2263
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Long beach hocam,
Beyin derken hangi beyini kastediyorsun? Lpg mi , aracın kendi beynimi? Eğer aracın kendi beyniyse nerden bulupta deneyeceğiz ki??
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |