|
|
1.4 HDI 307'm çekişten düstü? |
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Yazar | |
dieselbastard
1. Vites
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dieselbastard
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 1.4 HDI 307'm çekişten düstü?Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:12 |
|
Aracım Çekişten Düstü Kalkarken Cok Ağır Şekilde Kalkıyor Seri Kalkısını kaybetti.. Yardımınız İcin Teşekkürler.. Aracın Motor Bakımları Daha Yeni Yapıldı
|
|
|
Peugeot 307 1.4 HDI________
|
|
![]() |
|
peugeotefe
4. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:21 |
|
motor bakımı yapıldıktan sonra mı bu arıza meydana geldi herhangi bir arıza lambası yakıyormu ?
|
|
|
|
|
![]() |
|
dieselbastard
1. Vites
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dieselbastard
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:25 |
|
hiçbir arıza lambası yakmıyor motor bakımları yapılmadan öncede aynıydı yaptık gene aynı kalkarken hantal
|
|
|
Peugeot 307 1.4 HDI________
|
|
![]() |
|
peugeotefe
4. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:28 |
|
aracın triger seti değiştimi ?
bu arıza ne zaman başınızda geldi durduğu yerdemi oldu yoksa sıkıştırdıktan sonramı oldu Düzenleyen peugeotefe - 12 Mayıs 2010 Saat 23:29 |
|
|
|
|
![]() |
|
dieselbastard
1. Vites
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dieselbastard
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:29 |
|
triger kayısı değişti set olarak değişmedi herhalde
|
|
|
Peugeot 307 1.4 HDI________
|
|
![]() |
|
peugeotefe
4. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:32 |
|
anlatmak istediğim bu arıza aracınıza herhangi bi işlem yaptıktan sonramı meydana geldi yoksa birden biremi böyle oldu |
|
|
|
|
![]() |
|
dieselbastard
1. Vites
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dieselbastard
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:36 |
|
yok işlem yapıldıktan sonra değil birden bire oldu daha doğrusu söyle anlatıyım sana kardesim abim istanbuldan bu aracı aldığında bana daha seri ve kalkıslarda daha atik olduğunu söyledi. Ama ben bu arabayı kullandığımdan beridir aynı hiç değişen bişe olmadı. Ama Abim icin demin dediğim gibi seriliği ve kalkıslardaki atikliği kaybolmus. Onun lafına göre is yapıyorum açıkcası diğer 1.4 HDI ları deneme sansım olmadı diğerleride aynımı bilemiyorum
|
|
|
Peugeot 307 1.4 HDI________
|
|
![]() |
|
peugeotefe
4. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:50 |
|
aracı kullanmadan bişey demek yanlış olur
|
|
|
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2010 Saat 10:35 |
|
Muhtemelen abin sana bu aracı verdikten sonra başka araç yada araçlar kullanmıştır onlar daha seriyse olur öyle
|
|
![]() |
|
rifatseker
3. Vites
02 - Ağustos - 1981 Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2009 Konum: ADANA-ÇUKUROVA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1371 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı rifatseker
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2010 Saat 10:44 |
:) Katılıyorum , 1.4 HDI 307 'den bahsediyoruz sanırım. Yine de çok emin olmak istiyorsan bir bayiye gidip test sürüşü yapmak istiyorum dersin 1.4 hdi 307 var ise :) sanırım bu aklında ki soruları siler. Sonuçta bir başkasının öngörüleri ile hareket etmek ne kadar doğru bilemiyorum. |
|
|
Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)
Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4 |
|
![]() |
|
dieselbastard
1. Vites
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dieselbastard
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2010 Saat 17:16 |
|
saolun (: ama arac 99binde 2.el aldığımız icin neredeyse bütün bakımları yapıldı gecen turbo cu ya gittim turbosu iyi durumda dedi ama aklımda enjektörler var temizletmelimiyim ? 99binde zamanı gelmişmidir ?
|
|
|
Peugeot 307 1.4 HDI________
|
|
![]() |
|
H-a-d-i
3. Vites
Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2010 Saat 17:22 |
|
biraz rahat ol. aracın orasında burasında arıza arama. abin de olsa her denilene inanma...enjektör bakım km gelmişmidir bilemiycem.
|
|
|
Hadi, 1981, İstanbul
|
|
![]() |
|
msen63
1. Vites
Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2010 Konum: Türkiye/MANİSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 10:24 |
|
Merhaba aynı sorun bende de oluştu. Arkadaşın ve abisinin şikayetinin algılamadan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Sanırım ifade edememişler. Bendeki sorun da birden bire oldu ve çok belirgin. Daha önce 4. vites ile çıktığım yokuşları 2. vites ile çıkmak zorunda kalıyorum. Ve bu sorun arabanın servisten çıkışında oluştu. Yani servise başka bir sorun nedeniyle gittim ama bu sorunla döndüm. Tekrar tekrar aynı servise gitmeme rağmen maalesef bir çözüm bulamadılar. En son yapılan işlemlerden sonra şu anda araba 1. ve 2. vites konumunda normal çekişteyken, 3, 4 ve 5. viteste anormal derecede çekişten düşüyor, neredeyse hiçbir yokuşu bu viteslerle çıkamıyorum. Yani yalnızca düz yolda ve inişlerde 3, 4, 5. vites iş görüyor. Sırf bu sorun nedeniyle forumunuza üye oldum ve bir çözüm aramaktayım. Teşekkürler, iyi günler...
|
|
![]() |
|
peugeotefe
4. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 10:29 |
|
aracnın eksantrik milini söktür ve sağlam olduğuna emin olduğun bi eksantri mili ile kam larını karşılaştır
|
|
|
|
|
![]() |
|
msen63
1. Vites
Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2010 Konum: Türkiye/MANİSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 11:32 |
|
Merhaba, cevap için teşekkürler. Benim aracım da 1.4 ve diesel. Arabayla ilgilenen ustaya sordum, eksantrik miline dokunmadığını ve ondan olamayacağını söyledi. Ben sorunun turbo devresiyle ilgili olduğunu düşünüyorum. Zaten sorunun ortaya çıkışı da turboyla ilgili bir onarımdan sonra oldu. Hikayesi kızaca şöyle: aracın hava kirliliğini önleme filtresi dolduğundan çok zor çalıştırılabiliyordu. Bu filtrenin fiyatı yüksekmiş, ben de filtreyi söktürdüm. Bu kez aracın ön tarafında rahatsız edici bir ıslık sesi oluştu. Bu sesi kesmesi için aynı ustaya gittim. Sesin turbodan geldiğini söylediler ve sesin düzeyini biraz düşürdüler ancak parçaları söküp takarken motorun yağ hortumlarını zedelemişler, birkaç km gidemeden dönüp aracı geri iade etmek zorunda kaldım. Yağ hortumlarını yenileyip teslim ettiklerinde de maalesef bu sorun vardı. Araç yarı yarıya çekimden düşmüştü.
|
|
![]() |
|
peugeotefe
4. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 11:37 |
|
üzerine basa basa eksantrik milini kontrol ettirin diyorum turbodan veya elektronik bir arıza yok aracınızda |
|
|
|
|
![]() |
|
msen63
1. Vites
Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2010 Konum: Türkiye/MANİSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 11:47 |
|
Tamam, teşekkür ederim. Bu konuyla ilgili biraz daha bilgi verebilirseniz de ayrıca memnun olurum...
|
|
![]() |
|
berko
2. Vites
02 - Temmuz - 1988 Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 12:38 |
|
1.4 hdiler arada böyle performans düşüklüğü yaşatıyor. En azından benimki öyle. Bakımlarını aksatmadan ve zamanından önce yaptırırım, yakıtı hep aynı yerden alırım ama zaman zaman performansı düşüyor benimkininde. Hava sıcaklığı, turbo ve enjektörler bunun nedeni diye tahmin ediyorum. fazla takmamak lazım sonuçta 1 depoya 1000 km gidiyorum :)
|
|
![]() |
|
tayfunyesilyurt
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2010 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 89 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tayfunyesilyurt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Mayıs 2010 Saat 21:51 |
|
Öncelikle Merhaba,
İlk mesajım umarım faydalı olur.
Benimde 2003 307 1.4 hdi war.
Aynı sıkıntıları bende yaşadım.. İlk aldığımda (2.el) çekişte hiç randıman alamazdım arabadan. Gerçi 1.4 68 beygir 1.2 ton aracı anca böyle taşır filan diyordum. Sonrasında Ankara şaşmazdaki ustama götürdüm.
Motora bağlanan boruda kücük bir paça var borunun ucunda,hava ölçüm cihazı imiş. Orda ölçülen havaya göre mazot pompalaması yapıyormuş. Bilgisayarla bu cihazı test ettiğinde değerler çok düşük çıktı. Sonrasında yeni bir parça taktık deneme amaçlı ve aracın çekişi harbiden çok arttı. Ben parçayı değiştirtmedim, baya bir tozlanmıştı, ben balata temizleyici ile temizlettim, nitekim icinde bir elektronik devre var. Şimdi aracın performansından son derece memnunum. (Zamanında babamın 1.3multijet aracının 60 la cıktığı yokuşu 50 ile çıkamazken, şimdi 80-90 ları görüyorum kendi aracımla).
Ayrıca enjektör temizleyici katkı maddeside aldım würth marka. Ustam önerdi onuda, onunda katkısının olduğunu düşünüyorum.
Belki sizin sorununuz tamamen farklı bir şeydir , ama o parçayı göstermenizde fayda war diye düşünüyorum.
Selamlar
|
|
![]() |
|
msen63
1. Vites
Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2010 Konum: Türkiye/MANİSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2010 Saat 16:17 |
|
Arkadaşım, açıklaman için teşekkür ederim, yeni gördüğüm için şimdi karşılık veriyorum. "Motora bağlanan boru" demişsin. Bu boru hakkında biraz daha açıklama yapabilir misin? Motorun neresindedir, işlevi nedir gibi. Bir de şu yeni takılan parça ile temizlenen parça tam olarak hangisidir? Bunların adını öğrenebilirsen daha makbule geçer çünkü önemli bir konu bu. Bir çok insanın arabasından soğumasına neden oluyor bu tür şeyler. Özellikle uzun yola çıkmak zorunda olanlar için rahatsız edici oluyorlar...
Düzenleyen msen63 - 24 Haziran 2010 Saat 04:44 |
|
|
msen63
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||