![]() |
|
radyatör hortumları şişiyor |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
YUNNES37 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2012 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2012 Saat 16:46 |
Arkadaşlar
Aracım peugeot 306 2000 model lpgli ve otomatik vites aracımın termostat, devirdaim, radyatör, slindir kapak contası değişti kapakta taşlandı. yaklaşık bi 500 km yaptım yapmadım toplamda farklı günlerde. ama araç şuan 5 dk çalışssın radyatöre hava veriyo ve hortumlar taş gibi sert oluyo neden olabir tamirci tekrar kapağı sökecek kapak değişmesi gerekebilir dedi ama kapak testede gönderilmişti. sizce bu sıkıntı neden olabilir.
Düzenleyen YUNNES37 - 09 Mayıs 2012 Saat 16:51 |
|
![]() |
|
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Motor çalışırken su genleşme kabının kapağını açın belli bir müddet sonra su sişip taşmaya başlıyorsa silindirler yukarı kompresör yapıyor demektir.
A- Kapak iyi taşlanmamış olabilir ki buda yerine tam oturmadığından kaynaklanır, B- Kapak gereken tork değerlerinde sıkılmamış olabilir, C- Conta yerine tam oturmamış olabilir yada bir yerinde bir hasar var demektir, D- Silindir kapağı taşlamayı kabul etmemiş olabilir değişmesi gerekebilir. Eğer ki motor çalışırken genlenşme kabından, gaza bastığınızda su taşmıyorsa yada rolantide çalışırken bir müddet sonra taşma yapmıyorsa (kapak açıkken) Genleşme kabının kapağını değiştirdiğinizde sorununuz düzelelecektir.
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|
![]() |
|
YUNNES37 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2012 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
anladım bu nedenlerden yapar dimi yani başka bişeyden olabilirmi ? sanki gaza bastığımda su taşma yapıyo gibime geliyo. genleşme kabının kapağı kapalıyken araç 2 dk çalışsın stop ediyim. kapağı açıyım tüm suyu kapaktan dışarı atıyo. |
|
![]() |
|
EmSul ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ya arkadaşlar bu radyatör hortumu normalde hep yumuşak mı olması gerekiyor? Şimdi bunu okuyunca içime kurt düştü geçen sanayiye gittim ustanın dükkanın önünde durdum çok sıcaktı hava haliyle motorda sıcak..Aracı durdurdum lpg ayarı yapılcaktı kaputu açtım öylesine bi radyatör hortumuna dokundum nerdeyse taş gibi sertti..Acaba bende de bi sıkıntı var mıdır? Ustada bişey demedi hiç..Anormal bi durumda yapmıyor araba ama
|
|
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
|
![]() |
|
taskin ![]() 1. Vites ![]() ![]() 20 - Mayıs - 1980 Kayıt Tarihi: 26 Ekim 2010 Konum: RİZE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Honda aracımda olmuştu egsantırık kayışından böyle sıkıntılar olmuştu git gel sıkınca başka ustaya gösterdım ben söylemeden hemen anladı.
|
|
Peugeot 206 1.4 hdi look
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |