|
yorumsuz |
Yanıt Yaz | Sayfa 123 6> |
Yazar | |
mbox
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 12 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 01:08 |
12 mayıs günü Aydın Kahyaoğulları Peugeot yetkili satıcısından 508 active 2.0 HDI 163 HP oto satın aldım. Satın aldıktan 8 gün sonra
20 mayıs Cuma (ki daha 24 mayıs Salı gününe kadar ne Aydın Kahyaoğulları servisden ne de İstanbul merkezden kimse aramadı. Dayanamayıp servise gittim. Bana teknik servisde bir görevli tarafından arabanın elektronik beyninde arıza olduğu ve Fransa’dan parça beklendiği söylendi.O sıra Kahyaoğulları servisinden yetkili bir müdür ve rastlantı sonucu orada bulunan bölge müdürü istememe rağmen benimle görüşmedi.1 saat sonra İstanbul merkezden arandım. Ve bana 25 mayıs Çarşamba bir teknik uzmanın arabamı kontrol edeceği ve bilgi verileceği söylendi.Ben kendilerine tüketici kanununa göre (madde 4077) bu ürünün ayıplı mal sayıldığı ve bu nedenle arabanın bana parça değiştirilip iade edilmesini kabul etmediğimi belirttim. Bana bu isteğimin yetkili makamlara iletileceği söylendi. 25 mayıs günü kimse aramadı. 26 mayıs günü tekrar servise gittim. Uzmanın geldiği ve elektronik beyin arızasının doğrulandığı söylendi. 30 mayıs pazartesi İstanbul merkezden tekrar arandım ve bana 31 mayıs günü kesin kararın iletileceği belirtildi. Ben kendilerine sıfır bir aracın alındıktan 8 gün sonra bozulduğunu 10 gündür servisde yattığını arızanın böylesine gelişmiş bir üründe elektronik beyin arızası olduğunu, küçük olmadığını söyledim ve tekrar ürünün yenisi ile değiştirilmesi talebimi ilettim. 31 mayıs günü arandım ve talebimi kabul etmedikleri , arabanın yapıldığını gelip almamı belirttiler. Yorumu siz Peugeot severlerin takdirine bırakıyorum |
|
eren8er
1. Vites 17 - Temmuz - 1984 Kayıt Tarihi: 15 Nisan 2011 Konum: Bursa/Osmangazi Durum: Aktif Değil Mesajlar: 428 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
büyük geçmiş olsun..paranla rezil olmak dedikleri bu olmalı..
|
|
kaan__
2. Vites 02 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010 Konum: konya/selçuklu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 571 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
acaba ikazı aldıktan sonra arabayı durmayıp devam etseydiniz ne olurdu...muhtemelen o zamanda kullanıcı hatası olurdu...arabadaki verdikleri garanti neyin garantisi bi türlü anlamaış değilim...
|
|
sahip olduğun herşey bir gün sana sahip olur...
2004 307 sw 1.6 auto 110hp 2009 308 sw 1.6hdi 110hp 2011 3008 feline MCP-Auto6R 112hp |
|
tigerland
4. Vites Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
geçmiş olsun bindebir yaşanan bir olay ve size denk gelmiş. tekrardan geçmiş olsun. sorun düzeldiyse dewam elektronik parça sonuçta olur böyle arızalar.
|
|
206 RG 2000
206 GTI 2001 206 XS 2004 206 RC 2004 206+ 2012 206 GTI 2002 206 RED RC 207 GT 206 RC Black |
|
mbox
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 12 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kendilerine böyle üretim arızalarının olabileceğini, kader sonucu bana rast geldiğini , bu şanssızlığı sineye çektiğimi belirttim.Ama muz cumhuriyetinde yaşamadığımızı , tüketiciyi koruyan yasalar olduğunu, böylesine olayların çok az olabileceğini, Peugeot ismine yakışır şekilde ülkemin kanunlarına uyarak benim mağdur edilmemi rica ettim.12 gün geçti. 1 ve 2 haziran tarihi itibariyle kimse aramadı.Onlar için küçük ama benim için büyük bir para ödeyip aldığım araç 20 mayıs tarihinden beri servisde. İnanırmısınız bana neden talebimi kabul etmediklerini yazı ile bile vermiyorlar. Konuşmalarımız kayıt altında yeterliymiş. Ama o konuşma kayıtları onlarda bende değil. Ben böyle bir şey görmedim. Diyelim ki yıldım ve aracı kabul ettim. Artık mutlu bir Peugeot sahibi olabilir miyim sizce? Yapacağım ilk şey zararına aracı satmak ve bu markadan canımı kurtarmak olur
|
|
ose
2. Vites 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
geçmiş olsun. Tüketici için heyet ler falan var mahkemeden daha az uğraştırıcı yada düşündünüz mü? Değiştikleri parçayı isteyin vermemekte diretecekler dir. Yapıldığına dair faturayı da alın.
|
|
mbox
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 12 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Açık konuşayım. Ben bu yaklaşımı Peugeot'a hiç yakıştıramadım. Peşin 75.500 tl verip aldığım araba aldıktan 8 gün sonra benden alındı ve 12 gündür onlarda. Ne aldığım yetkili satıcı Aydın kahyaoğulları ne de Peugeot müşteri ilişkileri gönlümü aldı.Yine söylüyorum böyle şeyler olur. Olayı abartmıyorum. Ama Türk insanına özel hasletler vardır. İnsan arar ve mağduru mutlu etmeye çalışır. Sevgili Peugeot severler ne yazık ki bunlar yapılmadı. Beni hayrete düşüren ise Peugeot merkezin ülkemin kanunlarını görmezden gelmeleri ve beni Fransız'lara karşı korumamaları oldu. İnanamıyorum. Satılan ürün hatalı. Satıldıktan 8 gün sonra bozuluyor ve 12 gündür servisde. Bugün yine aranmadım, ve ne yapacağımı bilmiyorum. İhtar çektim. Kanuni süreci başlattım.Tamam ama koca markaya karşı ülkemin kanunları beni ne sürede ve ne kadar korur bilmiyorum. Velhasıl sevgili Peugeot severler bu markaya inanmıştım. Sonuç ortada. Şimdi benim zekam hakkında sizler karar verin. Zaten sonucu biliyorum.
Saygılarımla
|
|
sercinho
2. Vites 10 - Nisan - 1984 Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010 Konum: ankara/keçiören Durum: Aktif Değil Mesajlar: 695 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ya 3008 sımdıde 508 de sorun var dıye konular acılıyor bu olylar 307 nın ılk cıktıgı zamanlardada olmustu ben boyle konulara ıtıbar etmıyorum peugeot karalama calısmaları olabılır
|
|
peugeot 307 1,6 16v 110 hp technoplus uranüs yeşili brc lpg kıt simota air intake kit otto spec egzos eicbah 3,5 pro kıt yay,17 ınc rc jant marshal 215 45 17 matrac lastik 0505 603 85 79
|
|
eren8er
1. Vites 17 - Temmuz - 1984 Kayıt Tarihi: 15 Nisan 2011 Konum: Bursa/Osmangazi Durum: Aktif Değil Mesajlar: 428 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
kim ne kazancak şimdi bu paylaşımla? niye karalama olsun..adamın derdi varmış paylaşmış..günahını almayalım kimsenin.. |
|
mbox
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 12 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sevgili sercinho
istersen özelden mailimi vereyim. 47 yaşında 22 senelik doktorum. Her sene araç değiştirim.Tek hobim arabadır. Burada Peugeot markasını kötüleme amacıyla ne uğraşacak zamanım ne de isteğim var. Ben başıma geleni anlattım.İsteyen Aydın Kahyaoğulları yetkili servisini arar ve başım geleni öğrenir. Bu olayı bırakmayacağım. Bırakmama sebebim Peugeot değil. Tekrar söylüyorum böyle şeyler olur.Normaldir. Bırakmama sebebim müşteri ilişkileri ve insanlıktır. Maddi şeyler geçicidir sercinho kardeşim.Ben zararına bu arabayı satar gider başka araç alırım. Önemli olan Fransızları temsil eden Peugeot Türkiye'nin bizlere sahip çıkmamasıdır.
|
|
sercinho
2. Vites 10 - Nisan - 1984 Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010 Konum: ankara/keçiören Durum: Aktif Değil Mesajlar: 695 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
abı oncelıkle gecmıs olsun ben dırekt sana soylemedım yanlıs anlasılmasın boyle bır anlasılma olmussa kusura bakma boyle karalama calısmlaraı yapanlar var ben genel manada yazdım o kadar para verıpte mahdur olman cok üzücü nsallah en kısa surede cozersın olayı benimde başıma gelse bende aynı tepkileri verirdim ben kötü maksatla peugeotu karalama çalışmlarına katılan ınsanlar ıcın soyledım
|
|
peugeot 307 1,6 16v 110 hp technoplus uranüs yeşili brc lpg kıt simota air intake kit otto spec egzos eicbah 3,5 pro kıt yay,17 ınc rc jant marshal 215 45 17 matrac lastik 0505 603 85 79
|
|
ose
2. Vites 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Oluyor olmaz die birşey yok yetkili serviste şahit oldum adam yep yeni 508 arkadan gelen ses için servise gelmişti.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz. Müsait bir zamanınızda Forum içerisindeki "üyelerimizi tanıyalım" kısmına kendinizi tanıtıcı bir konu açmanızı rica ederim. Yaşadığınız sorunla ilgili olarak sıkıntınızı anlayabiliyorum. 0km otomobilimde arıza çıkarsa, üstelik muhattap bulmakta bile zorlanırsam ben de kızarım ama Peugeot'tan soğumayın. Sizin de belirttiğiniz gibi elektronik malzemedir, bozulabilir. Allah beterinden saklasın. İnşallah en kısa sürede aracınız ilk günkü gibi teslim edilir size. Saygılarımla. |
|
Haksen016
3. Vites 23 - Temmuz - 1973 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010 Konum: Bursa,Osmangazi Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1952 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Haksen016
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
hocam geçmiş olsun,
maalesef aracı satarken gösterdikleri hassasiyeti , özeni, müşteri memnuniyeti adına yaptıkları her türlü ikramı vs. sonrasında göstermiyorlar . Bu maalesef neredeyse tüm otomativ firmaları için geçerli buda tüketiciyi koruma kanunundaki yetersizliklerden kaynaklanıyor birazda dediğiniz gibi elektronik parça şans işi benimde iyi bir fiyata aldığım HP laptopumun ekranı kısa bir süre içinde arızalanmış o kadar çabama yeni bir cihaz istememe rağmen ekranı değiştirip aynı laptopu vermişlerdi. Hiç bir farkı yok aynı durum. |
|
2006 Peugeot 307 XT Triptonik
1973 - Bursa |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Murat bey, öncelikle geçmiş olsun. Sizin konunuz tüketici heyetinin boyunu aşar. Siz konuyu Tüketici mahkemelerine taşıyın. Aracın servis formunu edinmeye bakın. Orada aracın servise giriş tarihi, serviste yapılan işlemler mevcuttur. O belgeyle mahkemeye gidin. Eğer yapabilirseniz konudan Fransayı da haberdar edin. Türkiyedeki firmalarının yaptıklarını onlar da bilsinler. Dava muhtemelen lehinize sonuçlanır. Bence hakkınızı sonuna kadar arayın. Peugeotta görsün yaptığı yanlışın yanına kalmayacağını.
|
|
turkuazyy
1. Vites Kayıt Tarihi: 15 Mart 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı turkuazyy
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
15.05.2011 tarihinde Aktif İriyıl firmasına gittim ve beyaz renk 3008 allure 1.6 hdi düz vites araç
siparişi verdim. Fiyatını ,15.000 tl kredi kullandım ve geri kalanını peşin ödedim.Takribi 2 gün sonra
bana geri döndüler. Aktif İriyıl’ dan bize gelen bilgiye göre “beyaz renkli
aracın Peugeot Türkiye tarafından sorunlu olduğunu ve müşteriye
veremeyeceklerini” bildirdiler. Benden Köpek balığı grisi, siyah ve gri
arasında tercih yapmamı söylediler. Köpek balığı grisini tercih ettim ve
işlemler bittikten sonra 28.05.2011 13.00-14.00 arası aracımı almaya gittim.
Bize gerekli tanıtımları yaptılar ve aracı teslim ettiler. Hemen Bu bilgiyi Peugeot Türkiye ye yazdım. Aradılar sonuç ne araç tamir olacak. Zaten başka seçenek yok. Bu benim 3. pejom. Evet ayıplı mal satıyorlar. Araştırdım Tüketici heyetleri 2470 tl ye kadar olan rakamlara karar veriyor. Sonrası Tüketici Mahkemesi. Dün avukatımla konuştum en az 2 sene diyor sonuçlanması. E satıcılarda bunu bildikleri için hep sizin aleyhinize çalışıyorlar. Pejo Türkiyeden bana dönen kişi inanıyormusunuz rüşvet verir gibi size 1 servis bedelini ücretsiz verelim dedi bu ne demek biz hatalıyız evet size ayıplı mal verdik demek. Bu araba pejonun kayıtlarında tamir olmuş olarak görünüyor bunu da öğrendim ve ilerde satarken negatif bir durum. Yani kısaca araba alırken parayı verip bekleyip görmediğin arabayı almayacaksın. Ben de yıllardır pejo kullanıcısı olarak gerçekten bu markadan nefret başladı. Bundan sonra pejo mu mümkün değil bedava dahi verse almam. 10-15 binde 2 el araba alacaksın test edeceksin ustana göstereceksin en az %20 ucuza alırsın. Ben 59750 tl verdin şanzımanı 8 km de açılmış bir arabayı almak için beklemekteyim ne güzel. |
|
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
sonuçda beyin arızası bu lastik patlaması değilki. diğer parçalara da zarar vermiş olabilir ilerde bence iade edilmesi gerekiyor hakkınızı aramalısınız.
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Büyük Geçmiş Olsun ...
Yaşadıklarınız Kesinlikle Hafife Alınacak Bir Durum Değildir. Metin Kardeşiminde Dediği Gibi Beyin Arızası İlerde Daha Kötü Sonuçlara Yol Açabilir.. Yetkili Satıcılara Gelincede Size Katılıyorum 10 Yetkili Satıcıdan 8 i Kesinlikle İlgisiz Hele Birde Parasını Peşin Aldıkları Bir Ürünün Ardından Asla Yardımcı Olmazlar. Düzenleyen AlbayDemircan - 02 Haziran 2011 Saat 11:10 |
|
mbox
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 12 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşlar
dediğim gibi 47 yaşındayım. Bu benim 17. arabamdı.Hayatımda hep temiz ikinci el adım ve temiz olarak sattım. Bu aldığım sıfır 508 hayatımdaki 2.sıfır otoydu. Hayatımda aldığım ilk sıfır oto Ford Mondeo'nun da 1 sene içinde derileri atmıştı. Bu benim kadersizliğim demek ki. Ben ve Turkuazyy kardeşim gibi Peuget'nun kadersizleriyiz. Benim vurgulamak istediğim bu olaylar olur ama nadiren olur. Böylesine müşteriyi üzen nadir olayı Peugeot gibi bir dünya markası istese 1 haftada da çözer. Bizlere sattığı bozuk arabaları alır, yapar ve yetkili satıcılında test arabası yapar, bizlere de hemen yenisini yollar. Zira kanunlarımız çok açık. Bu mallar "ayıplı mal" sayılıyor.Ve bu maddeye göre kesin haklarımız mevcut. Kendi hukuk müşavirleri bunları bilmiyorlar mı? Bal gibi biliyorlar. Peki kaybedeceklerini bildikleri halde neden bize bu zulmu çektiriyorlar? Yanıtı bizleri yıldırıp hakkımızı aramaktan vaz geçirmek.Başka yanıt bulamadım. Bu arada boşuna Fransa'yı aramayın. Onlar sizlerin mailini Türkiye'ye yönlendiriyor
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Geçmiş olsun arkadaşlar inşallah sorununuz hallolur.
Bende geçen gün yetkili bir servisin elemanı ile kaga ediyordum neredeyse.Bu kadar ilgisiz ve pervasız çalışanları olan tek marka peugeot heralde.Adamlara yol bilgisayarı takılılp takılmadığını sordum cevabını 3 saat sonra takılmıyor diye aldım.Cavabı ileten arkadaşa peki dışarda nasıl takılıyorda siz yetkili servis olarak arabanın alt yapısı buna müsait değil takılmaz diyorsunuz diye sorduğumda alaycı bir tavırla sanki çocuk azarlar gibi kardeşim usta takılmıyor dedi demekki takılmaz ayrıca 5000-6000 lira desek taktıracakmısınız dediğinde sinir sınırlarımı zorladığını fark ettim bende dışarıdaki fiyatı 250-300 arası siz nasıl böyle bir rakamdan bahsediyorsunuz diyip olayı dahada büyütmeyip kapattım telefonu.Adamların işi aracı satana kadar sonrası sen sağ ben selamet.Şikayet yazısı yazdım ancak birşey çıkacağınıda zannetmiyorum.
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa 123 6> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |