|
307 LPG de iken stop |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 17 Nisan 2019 Saat 10:55 |
Merhaba arkadaşlar 1.4 307 aracımda lpg takılı araç LPG ye geçtiği zaman boşta iken stop ediyor.
yola çıktık 1- 2 -3 boşa aldığım zaman stop ediyor.benzinde sıkıntı yapmıyor daha önce başına böyle bişey gelmiş arkadaşlar veya konu ile fikri olan varsa yardımlarınızı bekliyorum. sabrımın sonundayım aracı parçalamadan önce İMDAAATT.. Not: araç 10 ayrı ustaya ve tüpçüye gösterildi çözüm bulunamadı.
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Demekki gittiğiniz ustalarda iş yok hocam sorun lpg sistemiyle alakalı olduğu kesin. Peki ustalar ne işlemler yaptı.
1-enjeltörler 2-regülatör basınç değerleri 3-manifoltta lpg bağlantıları. 4-lpg elektrik tesisatı kontrolü vs. bu liste uzar gider neler yapıldı şimdiye nelere bakıldı. Hangi parçalar değişti. Lpg siz aldığınızda varmıydı sizmi taktırdınız. Bu olay ne zamandan beri yapıyor.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
LPG ben aldığımda vardı son 2,5 aydır bu sorun var LPG ciye gidiyorum bağlıyor cihaza sorun yok diyor ayar yapıp gönderiyor.tamirciye gidiyorum boğaz kelebeği dedi temizlettik buji dedi değiştirdik oksijen sensörü dedi değiştirdik habire bişeyler değiştiriyoruz ama değişen bişey yok |
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
evet gittiğim ustalarda iş yok doğrudur bulmadık bu pejonun dilinden anlayan adam gibi bir usta
|
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
sen hiç masraf etme 1.4 16v.88 hp araçların kronik sorunu sadece sen değilsin herkesin başında bu sorun var biz hala bu sorunu çözmeye çalışıyoruz aracında rolanti dalgalanması var mı.? zaten stop etme sorurunu yazmışsın birde araç 1. viteste benzin gaz fark etmez boğuk çalışıpta 1. viteste zorla hızlanıp sonra toparlanıyor mu? tam ne gibi sorunlar yaşadığını yazarsan yardımçı olmaya çalışalım
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
evet rolantide dalgalanma var ama kalkışta hızlanmada sorun yok basınca gidiyor.
Düzenleyen Mtepe - 17 Nisan 2019 Saat 12:34 |
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bendede aynı motor versiyonlu araç var bende Bursa dan kaltım ist.da candan mühendisliğe atiger grant lpg taktırdım rolanti dalgalanması ve stop bazen ediyordu 2 aysonra rolanti dalgalanması ve stop etme sorunu sıklaşmaya başladı senin gibi durunca lambalarda felan stop ediyordu bende aracın neden böyle yaptığını araştırmaya başladım bujiler değişti kelebek boğazını temizledim manifottaki sensörü temizledim sonra yan sanayi üst oksijen sensörünü değiştirdim bosh marka 0258006028 1618z7 sanırım uyumlu sensörün kodu onu aldım değiştirdim aküyü değiştirdim en son benzin ve lpg yazılım güncellemesi yaptırdım sorunum tamamen çözülmedi ama hiç yoktan durunca stop etmiyor ve rolanti dalgalanması olmuyor .Takii Dalgalanma ve stop etme nedeni olarak ; Direksiyonu çevirince vaya far açınca veya klima veya frene basınca aracın voltaj dalgalanmasına neden olan bir düğmeyi açıncaya kadar. bunlardan herhangi birini yapınca rolantisi bozuluyor. bu sorunun kalkması için bizim bu voltaj dalgalanmasına çözüm bulmamız gerekiyor . Ben 60 amperlik aküyü 72 ampere çıkarmadım çıkarında belki işe yarar bilemiyorum belki araca zarar verebilir yada aracın aküsüne takviye bir elektronik devre bağlamak olabilir bu araçların yarı elektrikli direksiyon olduğundan direksiyonu çevirince voltaj dalgalanmasına ve buda rolanti dengesizliğine ve stop etme sorununa neden oluyor
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
sensörü egzozcuya taktırdım
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
evet aynı şekilde benzer arıza peki nedir bunun çözümü çok canımı sıkıyor bu durum en sonunda gidip vuracam duvara elimizdekinden de olacaz |
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
benzinde ucuz değil ki arkadaş iptal edelim LPG yi
|
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
aynen sen ilk etapta orjinal cihazı olan bir ustaya benzin sonra lpg güncellemesi yaptır. sonra aracı kullanırken ışıklarda veya durunca elektrik akımını bozacak bir düğmeye basma ve direksiyonu oynatmamaya dikkat et aynı sorun devam ederse bu sefer sensörlere bakarız
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
eyw kardeşim deneyelim bakalım sonuç ne çıkacak
|
|
x571
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
boğaz kelebeği falan diyenlerin ağızına kürekle vurası geliyor insanın. kim icat ettiyse bunu, bir şey oluyor hemen boğaz kelebeğini temizleyelim. temizleyip de düzeleni de görmedim ya zaten... neyse senin sorununa gelelim. öncelikle çok iyi bakmak lazım. lpg yazılımı ile bağlanacaksın,değerleri kontrol edeceksin. lpg ciye götürdüysen en fazla oto ayar yapmıştır. o da sorununu çözmemiş zaten. lpg kablosu 90 lira gibi birşey. sorun gaz basıncında yada devir -ms ayarında olabilir. . basınç normalse her devir için ayar yapman lazım.3.vitesin denk geldiği devir-ms de sorun var belki bakmak lazım . ayarlar youtube da var. buraya yazmamışsın ama rolantide durum nasıl sarsıntı falan var mı ? varsa lpg enjektörlerini kontrol etmek lazım. onu da en kolay araç lpg de çalışırken enjektöre gelen hortumu kargaburun ile sıkıyorsun,aracın çalışması sapıtırsa o enjektör sağlam ,çalışmada değişiklik yoksa enjektör problemli oluyor. hiç temizlik falan filan uğraşma,düzen tutmaz komplesini at değiştir. çok nadiren olsa da lpg filtresi sorun çıkarabilir ama nasıl çıkarır 50 bin veya üzeri kullanmışsındır öyle çıkarır,istersen şansını dene değişimi sen yaparsan 10 lira gibi birşeydi tanesi. hadi zam gelsin 15 olsun-20 olsun. ateşleme sistemi falan diyenlere inanma.öyle olsa illa benzinde de olur ve sarsıntı olur,egzozdan acayip sesler çıkar,motor arıza kodu ona göre olur. araçta genel olarak ne var ne yok bakmak için de pp2000 yazılımı olan birine gideceksin veya 300 lira verip sen alacaksın. başka çaren yok. pp2000 ile voltaj-akım sorunlarına kadar görebiliyorsun diye biliyorum. mesela adamlar kafaya göre bobin değiştiriyor ama ölçüp bakmıyor bobin akımını. o zaman da sağlam mal çöpe gidiyor,senin paran çöpe gidiyor.
|
|
x571
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
o amperde sorun olmaz,sadece akü daha geç dolar. önemli olan v değerinin uygun olması. amper kabaca depolama gücü. candan'a iyi diyorlar ama youtube da falan görüyorum adam oraya yaptırmış,burnu dertten kurtulmuyor.
|
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
[/QUOTE] boğaz kelebeği falan diyenlerin ağızına kürekle vurası geliyor insanın. kim icat ettiyse bunu, bir şey oluyor hemen boğaz kelebeğini temizleyelim. temizleyip de düzeleni de görmedim ya zaten... neyse senin sorununa gelelim. öncelikle çok iyi bakmak lazım. lpg yazılımı ile bağlanacaksın,değerleri kontrol edeceksin. lpg ciye götürdüysen en fazla oto ayar yapmıştır. o da sorununu çözmemiş zaten. lpg kablosu 90 lira gibi birşey. sorun gaz basıncında yada devir -ms ayarında olabilir. . basınç normalse her devir için ayar yapman lazım.3.vitesin denk geldiği devir-ms de sorun var belki bakmak lazım . ayarlar youtube da var. buraya yazmamışsın ama rolantide durum nasıl sarsıntı falan var mı ? varsa lpg enjektörlerini kontrol etmek lazım. onu da en kolay araç lpg de çalışırken enjektöre gelen hortumu kargaburun ile sıkıyorsun,aracın çalışması sapıtırsa o enjektör sağlam ,çalışmada değişiklik yoksa enjektör problemli oluyor. hiç temizlik falan filan uğraşma,düzen tutmaz komplesini at değiştir. çok nadiren olsa da lpg filtresi sorun çıkarabilir ama nasıl çıkarır 50 bin veya üzeri kullanmışsındır öyle çıkarır,istersen şansını dene değişimi sen yaparsan 10 lira gibi birşeydi tanesi. hadi zam gelsin 15 olsun-20 olsun. ateşleme sistemi falan diyenlere inanma.öyle olsa illa benzinde de olur ve sarsıntı olur,egzozdan acayip sesler çıkar,motor arıza kodu ona göre olur. araçta genel olarak ne var ne yok bakmak için de pp2000 yazılımı olan birine gideceksin veya 300 lira verip sen alacaksın. başka çaren yok. pp2000 ile voltaj-akım sorunlarına kadar görebiliyorsun diye biliyorum. mesela adamlar kafaya göre bobin değiştiriyor ama ölçüp bakmıyor bobin akımını. o zaman da sağlam mal çöpe gidiyor,senin paran çöpe gidiyor. [/QUOTE]
eyw bi araştırayım bakalım orjinal yazılı olan birini bulabilecek miyiz.
|
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
konu ile ilgili hafta sonu bir kaç yer gezdim tüpçünün bitanesi bana bu araçlarda çift eksantirik olduğunu ve lpgnin uyum sağlamadığını dolayısıyla ya bu şekilde kullanmamı yada lpgyi iptal etmem gerektiğini söledi ordan çıkıp bir özel servise gittim onlarda bu araçlarda lpgnin tam anlamıyla uyum sağlamadığını belirtip araca hiç bakmadan geri gönderdiler bunun ne kadar doğruluk payı var acaba 1.4 aracı olupta lpgsi sorunsuz çalışan bir arkadaş varmıdır yoksa gerçekten bu genel bir sorunmu
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
işlerine gelmeyince böyle sallıyorlar hocam. Montaj çok önemli uğraşmak istemedikleri için de böyle sallıyorlar. Mesela gittiğiniz o lpg cilar bir hafta sonra arayın bakalım aracıma montaj yaptıracam aracıma uygun mu felan gelin takarız derler. acaba hondalar - focuslar - meganlar - coralla tek eksantrikmi varmış.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bende anlayamadım istanbulda işin ehli bi usta bulmak çok zor şimdilik böyle idare edeceğim artık bayram tatilinde memlekette baktıracağım başka çözüm bulmadım burda herkes farklı bişey söylüyor.
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam lpg işi ufak detaylara bakıyor aslın örnek mesela aracın devir algılamasını bir çok usta bobinlerden yapar ama bobinlerden almak sıkıntılı eksantrik sensöründen almak en sağlıklısıdır. Bİrde bir çok usta dikkat etmez lpg regülatöründe içindeki contalarda sıkıntı olabilir. enjektör nozul çapları yanlış olabilir. lpg enjektölerinin debi ayarı bozuk olabilir. manifolta lpg için delinen deliklerin yeri uygun olmayabilir. enjektörden manifolta giden lpg hortumlarının boyu çok olabilir. enjektörler gaz kaçırıyor olabilir.vs. benim tavsiyem sağ sola önce para dökmeden aracının benzin deposunu fulleyip bir depo benzinde kullanmak. tabi bundan önce lpg sistemini siğortasından kapattır. lpg tankı üzerindende lpg vanası var onuda kapat kardeşim. Sebebi ise aracın benzinde güzel bir map haritası oluştursun. ona göre lpg yol ayarı yaptır.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Mtepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ekim 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
tavsiyeler için teşekkür ederim hocam
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |