|
jant ve flanş |
Yanıt Yaz | Sayfa <123> |
Yazar | |
sinan-s
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ahmet abi alsana cc jantlarını
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ya serhattaki cc bizim söylediğimizden değil arkadaşlar
çok kollu olanlardan 16 inç.bizi bozar 15 lazım :)
|
|
sinan-s
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
15 oda abi..bildiğimiz cc jantı..Öle biliyom ben..
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
iş bitmiş Ahmet abi koy parçayı, parçala!!!
|
|
MirakGTI
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: TU5J4L Durum: Aktif Değil Mesajlar: 680 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
maslakda wheel tunıng war naımıstaın ın orda abı orada çeşit bol
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
çeşit bol olunca daha kötü:) ben beğenemem kardeş kolay kolay en iyisi şu kafama yatan jantı hafta sonu taktırayım ben arabayı görünce midem bulanıyor sac jantlarla :) |
|
sinan-s
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Orjinalleri sattın mı abi..
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ahmetcim almayı düşündüğün jantlar ofsetten mi dolayı problem cıkarıyor yoksa bijon olculerınden mı ona gore tavsiyede bulunacağım
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ofset deran abi.bijonlar tamam 4x108
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
O zaman bu tarz bir spacer kullanman gerekecek 106 nın Ofseti ET 15 dir 4*108 jantlar peugeot ve ford gurubunda vardır ekseriyetle eğer alacağın jant 206 içinse Orj ET 25 (4 kapılarda) ET 28 tek kapılarda dır bu durumda 1 cm spacer yeterlidir bence ama alacağın jant ford ofsetli ise ET40 dır o zaman 2cm gerekebilir ayrıca yüzük ve uzun bijonda alman gerekecektir Eğer Bijon aralıkları olsaydı bundan kullanman gerekirdi |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Deran baba döktürüyor.Maşallah maşallah!!!
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
deran abi çok teşekkürler bilgiler için eyvallah abi
|
|
kann87
1. Vites P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2008 Konum: ACIBADEM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 529 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
deran abı paylasım ıcın tesekkuler
|
|
-küfürbaz gizemli rapci-
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Geldimmm.. flanş(spacer) ısadece önlerde kullanırsan olur.. gerçi arka basıklığı da çok önemli bunu bilmeden söylüyorum.. benin arka basıklığım standart.. o yüzden sadece bir çift flanş ile kullanıyorum.. sorun yaratmadı suana kadar yüksek süratlerdeki titreme dışında.. bu illaki olucaktır ama kesin değil.. aldığın malzemenin jant metaliyle uyumu bile etkili.. ET olaylarını çok matematiksel söylemeden anlaşılır dillet söyliyeyim.. 306 gti 206 cc jantlarında önlere mutlaka sart spacer.. nedeni ise tam sağ tam sol olayı.. yinede sürtücektir eğer aracında 4 cm yay varsa ;) et si yüksek olmayan bir jantta ise yani biraz önce söylediğim jantlardan daha düşük bir et değerine sahip jant alırsan sürtme olmıcaktır.. et nedir peki? bildiğimiz ofsetin jant içinde kalan kısmı diyebiliriz ;)
|
|
sinan-s
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Benimde arkalarda kullandım gayet memnunum..Uzun bijonları ile birlikte..
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
O.Z RACİNG UNUTMUŞSUN KARDEŞİM
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
konu site için sorularınız ve önerileriniz bölümünden aracınız hakkındaki tüm sorular kısmına taşınmıştır bilginize...
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
eyvallah melih sağolasın
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
rica ederim abi görevimiz
|
|
hasimayaz
3. Vites P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ofset kesinlikle araca ayrı bir hava katıyor. eğer aracı çok basma delisi değilsen. Spacer yerine ofset düşünmeni tavsiye ederim. Adeta aracı daha büyük bir sınıfa sokuyor. Aracın baskı yüzeyide genişlediği için virajlarda daha iyi bir yol tutuş sergiliyor. + titremede minumumda kalıyor. Kim ne derse desin ofset her zaman tercihimdir.
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |