|
Performans problemi |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 01 Haziran 2018 Saat 15:39 |
||
Merhaba, 2007 Model 1.6 Hdi 350bin KM deki aracımda çözemediğimiz bir problem oluştu. Araç değişik zamanlarda herhangi bir anda performans düşüklüğü yaşıyor, gaz pedalı sanki boşa çalışıyormuş hissi veriyor. Bir şekilde turboyu etkileyen bir sorun var. Turbo test sonuçları normal çıkıyor ki turboyu da geçen sene orijinal sıfır taktırdım, egr iptal edildi, turbo valfi 4-5 kez değişti, hava akışı ile ilgili neredeyse her şey değişti,egzoz temiz ve boş. Bu sorun çıktığında dyno testine soktum 60hp gösterdi. Beyin de yada sigorta tablasında olabileceği söyleniyor. 4 - 5 farklı bilgisayar testine girdi ara sıra P0299 hatası veriyor.
Aracın bir anı diğer anını tutmuyor bir bakıyorsunuz gayet iyi birkaç saat sonra sürünüyor. Bu konuda fikri olan arkadaşların yardımını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Düzenleyen savasdemirci - 02 Haziran 2018 Saat 11:13 |
|||
Selçuk55
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 246 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Debimetre kontrolunu yaptinizmi cekis dustugu anda ariza lambasi varmi 3000 deviri geciyormu
|
|||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
Merhaba, debimetre yeni değişti, arıza lambası yanmıyor, 3000 deviri uzun mesafede hızını ala ala geçiyor. Ara sıra p0299 hatası alıyoruz bilgisayardan. Bu hataya istinaden turbo valfi 3-4 defa değişti, turbo ile ilgili bağlantılar kontrol edildi ama sonuç alınamadı.
|
|||
Selçuk55
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 246 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Aracin dusuk basinc uyarisi veriyor malesef sorun yine selenoid gibi duruyor turbo sistemi kontrol edilip valf degistirip denenmeli tekrar ama kesinlikle orjinal parca al yan sanayi alma ayrica turbo basincini kontrol ettirme sansin varsa baktir emişi kontrol et varmi yokmu
|
|||
Baver Diyar
1. Vites Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2016 Konum: malatya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Baver Diyar
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
aynı arızayı yaşamış ve boşu boşuna turboyu Egr yi hava akış sensörünü falan değişmiş biri olarak yazıyorum sorunun %100 sigorta kutusunda hiç başka yere baktırma bunlarda kronik dediler
|
|||
BawerDiyar
|
|||
Baver Diyar
1. Vites Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2016 Konum: malatya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Baver Diyar
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
bende 3 kere turbo valfini değiştim hepsi boşaydı sorun sıgorta kutusunda
|
|||
BawerDiyar
|
|||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
Merhaba arkadaşlar, sigorta kutusunu değiştirdim malesef sorun çözülmedi. Şöyle bir durum var, aracı dyno testine soktuktan sonra araç neredeyse ölüyor. Sigorta kutusundan sonra teste soktum ilk test 60hp idi şimdi 94 oldu ama test çıkışı araç tekrar sürünmeye başladı.
|
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
şimdi yapılan işlemleri şöyle bir özetleyelim
1-turbo elektrovana değişti (durum aynı) 2-debimetre değişti (durum aynı) 3-siğorta kutusu değişti (durum aynı) hocam şimdi şunu sorayım aracın mazot filtresi ve mazot basınç sensörü felan kontrol edilmi. arakdaşımızın dediği gibi turbo basıncı ölçümü yapıldımı. Araçta yağ yakam - su eksiltme gibi bir durum varmı. motor ecu soketleri kontrol edildimi. Birde sizin gibi aynı sorunları yaşayanların çözümleri mevcut hocam. Birde ankarada hangi ustaya gidiyorsunuz |
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
Mazot filtresi yeni değişti, mazot basınç sensörü yeni değişti, yağ yakma su eksiltme yok, ecu soketleri kontrol edildi, turbo valfi kablo hattı yenilendi. Linkteki arkadaşın tarif ettiği yerede baktım sağlam görünüyor. Kardeşler (özel), Öz simge (özel), Fatih (Yetkili) hepsine gittim. Araç bazen yapıyor bazen yapmıyor olayında olduğu için adamları ikna etmek zor, test e çıkıyor normal görünüyor birkaç saat sonra sorun çıkıyor, sonunda dyno testi belgeleri ile çıktım karşılarına.
|
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Anladım savaş abicim baya bir sıkıntı çekmişsin. Birde şuna dikkat bu sorunları yağmurlu ya sıcak havada tekrarlama durumuna bir kontrol et. Sorun elektriksel gibi duruyor ara ara yapmasını beni buna yöneltiyor. Servisler arıza yapmayınce birşey yok deyip gönderirler genelde. Birde gaz pedalı soketlerini felan kontrol ettirirmisin abi. Ek olarak krank devir sensörü soketleri vs. YAğsız kontak spreyle temizlet. Son olarakta bu sorun olduğunda arıza tespit cıhazına bağladılarmı hiç. denk geldimi yani.
|
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
Arıza tespit cihazo P0299 hatası veriyor. Bu hatayı gören turbo valfi değiştiriyor, elektrikçi kendi test programında valfin hata kodu farklı bu turbo basıncı kaybı ile ilgili diyor ama hala bulamadık. Sırada enjektör ve beyin değiştirip deneme işlemleri var :)
Düzenleyen savasdemirci - 08 Haziran 2018 Saat 17:23 |
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
savaş abi birde ivedikte mass peugeot var abdullah ustanın ismi genç ustalar isterseniz bir ugrayın ankara peugeot 308 grubundan emrah ve sonerin aracılığı giderseniz size yardımcı olur illa birşey yaptırmanıza gerek yok hem bilgi alırsınız hemde tanışmış olursunuz. Peugeot konusunda iyilerdir. ivedik 1333 cd 1344 sk no :48 arıza tespiti orjinal yazılımlamı yoksa üniversal bir cihazla mı bakıldı. bazen üniversal cihazlar bazı arıza kodlarını göstermeyebiliyor. Düzenleyen sonerkyl - 08 Haziran 2018 Saat 17:36 |
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
İlgin ve yardımın için teşekkür ederim. İlk fırsatta Mass a gideceğim. Yetkili ve özel servis orjinal yazılımla elektrikci arkadaş da bosch un yazılımı ile baktı. Hepsinde p0299 ama yoruma açık bir kod.
Düzenleyen savasdemirci - 11 Haziran 2018 Saat 13:44 |
|||
tbayder
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Haziran 2018 Konum: eyüp Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
selcuk bey merhaba. yeniyim daha da konusmalari okudum bu takildi kafama bende bu yazdiginiz sorum var arac ariza isigi yakiyor ve 3000 deviri gecmiyor vites farketmoyor
|
|||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
Merhaba, sizin durum turbo ile ilgili görünüyor. Turbo da yada turbo tesisatında sanki sorun var gibi.
|
|||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
Bayram öncesi gittim ama çok yoğunlardı bakamadılar. Bu arada ufak tefek kaporta sorunlarım vardı onun için sanayiye bıraktım işi bitince şansımı deneyeceğim :)
|
|||
serdarr4
1. Vites Kayıt Tarihi: 24 Mart 2018 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 31 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Aynı sorunu yaşamaktayım. yapmadığım kalmadı. çözüm buldu iseniz cevap yazın lütfen.
|
|||
Ne zaman biteceği belli olmayan bir yolun neresinde olduğunun önemi yoktur.
|
|||
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
mozotlu araçlardan pek anlamam ama bende sorunun nereden olabileceğini tahmin olarak katalitik konvertördeki üst ve alt sensörler bu sensörler motorun düzgün çalışması için beyine sürekli komut gönderiyor ,enjektör tıkanıklığı olabilir , birde kelebek boğazının içindeki motorun işlevini tam yerine getirmemesi olabilir yada alternatöründe proglem olabilir.
|
|||
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|||
Selçuk55
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 246 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Tbayder Biraz geç oldu kardeş ama sorunun debimetre arızası
Düzenleyen Selçuk55 - 19 Temmuz 2018 Saat 00:11 |
|||
savasdemirci
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı savasdemirci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim, üst kapak söküldü aklınıza gelen her şey değişti, her ihtimale karşı sigorta kutusunu da değiştirdim. Enjektörler, triger, radyatör, radyatör fanı bile değişti, turbo revize oldu. Eskisine göre daha iyi ama ilk gün ki gibi değil tabi ki :( Artık gözümü karartıp sıfır motor alacaktım dolar fırladı falan filan derken 6500 tl lik motora 13000 tl istediler ve onu bile bulamadılar mecburen yaptırdım. Ortalama 10000 tl yi bulmuştur sanırım.
Düzenleyen savasdemirci - 28 Ağustos 2018 Saat 11:05 |
|||
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |