![]() |
|
307 yakit tuketimi |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Yazar | ||||||
whisky ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2017 Konum: Mersin Durum: Aktif Değil Mesajlar: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
307 1.6 xt lpg li aracımı yeni sattım ancak her zaman bakardım ne kadar yaktığıma her depoyu doldurduğumda. aşağı yukarı 25 kuruş gibi bir rakam çıkıyordu genelde ortalama. agresif kullanan biri değilim düz yol biraz trafik biraz boş uzun yol karışık. bu arada konu da baya baya sidik yarışına dönmüş
![]() |
||||||
![]() |
||||||
deneme51 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2014 Konum: manisa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Popomla bile gulmem sana adam olmayi dene istersen 10 gram aklin olsa boyle davranmassin zeka yasina veriyorum artik bu yasananlari |
||||||
![]() |
||||||
x571 ![]() 3. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
306 1.6 sw kullanıyorum. şehir dışı 6lt şehir içi 10 lt yakıyor. şehir içi yol şu şekilde. toplam parkur 5 km. bu 5km içinde 6-7 defa kırmızı ışık-kasis kavşak için duruyorum. 307 yi bilmiyorum ama 306 ya bu parkurda 8 lt yaktıracak bir sürüş önerisi varsa ya sen ya diğer arkadaşlar yazarsa makbule geçer. ayrıca 306 ile 3000 devirde 120 kolaylıkla yapılıyor. ama kıyasladığımız araçlar farklı araçlar. 307 1.5 ton ise 306 kabaca 1.1 ton.
Düzenleyen x571 - 31 Ekim 2017 Saat 18:42 |
||||||
![]() |
||||||
x571 ![]() 3. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
dün gördüm 1.0 motorlu dacia sandero varmış 45 bine. olmadı ondan alıp lpg takacağım :D biz artık araba almıyor vergi veriyoruz zaten. 100 bin lik araba vergiyle 300 küsür bine çıkıyor muş. var mı böyle bir düzen? adam neden araç ürettirsin. fabrikadan çok kazanıyor. bütçenin %85 i vergi.
|
||||||
![]() |
||||||
Oktkor ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Ocak 2017 Konum: Isparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Aynısını bir kaç gün önce konuştuk arkadaşla. Hem sıfır arabaya binip hevesimizi alırız hem de az yakar dedik. :) Bu aracı sattıktan sonra şahsen 1.0 ya da 1.2 motor düşünüyorum. Benim tek derdim araba ile ilgili biraz güvenli olsun gideceğim yere götürsün yeter. |
||||||
![]() |
||||||
ggitaristt ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1277 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı ggitaristt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
O kadar karla karışık yağmur attım adam anlamadı..
Bugatti dedim mobilet dedim anlamadı.. hdi 110 motor ile benzinli 16v peugeot motoru kıyasladım anlamadı.. Uzun bir özetle bu konuya son mesajımı yazıyorum: Öncelikle 306 B sınıfı 307 MPV sınıfı.. Çok teknoloji, zaman, amaç ve ağırlık farkı var aralarında.. En başta jant lastik ölçüleri farklı.. O yüzden kıyaslanamazlar.. Eğer sen bunları kıyaslarsan ben de Bugatti ile Moped i kıyaslarım ki yaptım yukarıda.. 110 Hdi zamanın ötesinde bir teknoloji idi.. Ve hala farklı yazılımla aynı motor üretiliyor.. Çünkü çok verimli ve emisyon değerleri benzinliden ve hatta diğer tüm motor seçeneklerinden düşük.. Sıfır alırken fiyat farkından anlaşılıyor.. (Ayrıca orjinal yazılımda bulunan bir hile ile düşük devirde daha yüksek tork vererek daha az yakıtla yüksek çekiş veriyordu ama emisyonu fırlatarak..) O yüzden benim arabadan bahsettim kıyaslamada ama yanlış yaptım yine kıyaslanmamalıydı.. Ama sen başlatmıştın.. Benzinli 1.6 16V motor yalap şap üretilmiş, 307yi tam anlamıyla taşımayan ve çok yakan bir motor ama mekanik kısımda sağlam.. Yeni Peugeot VTI motorlar daha az yakarak daha fazla güç verebiliyor.. 306 zamanı eski motorlar daha da az yakardı (Yüksek devir çevirebilen düşük torklu motorlar ama ufak tefek kısımları en başta da supaplar çabuk bozulur..) Peugeotun eski arabaları donanımı az olması ve hafif olması nedeniyle çok daha az yakardı.. (Donanım = Elektrik = Yakıt.. Far yanınca bile motorun sesi değişir ki 307 de korna dahi herşey bir beyne bağlı..) Aynı şekilde 2000 model 1.6 ies Civic, 2010 model 1.6 I V-tec ten çok daha az yakar aynı yolda.. Örneğin Ford'un 2001de kullanmaktan vazgeçtiği 1.25 Zetec motor hala Günümüz motorlarından iyidir.. Az yakar ve neredeyse hiç arıza vermez.. Bu da Ford'un işine gelmez o ayrı.. Ayrıca elbette tüm 307ler aynı yakmaz LPGde benzinde bile farklı.. Arkadaş geçen sene yırttı kendini burada benzinde 50 krş LPGde 62 Krş 62Krş 62 Krş diye.. Ve çözüm bulamadı sanırım benzinde biniyordu hala.. Bir başkası 25 kuruşa rahatlıkla binmekte.. Peugeot motoruyla uyumlu piyasada az sayıda Lpg sistemi var.. Sen 3000 liralık olanı taktır araban 20 Kuruş yaksın.. Yok ben 1000 liralığı taktıracam amaç zaten tasarruf dersen, 30 40 Kuruş yakarsın. O da araban arıza vermeden çalışabildiği zaman.. LPG de yakıt çok şeye bağlıdır.. Arabanın sensörlerini okuyan Lpg beyni arabayı kandırır.. Beynin kalitesi ve kalibrasyonu ile enjektörler, Sensörlerin ve motorun durumu, Hava girişi ateşleme ve egzos durumu.. En önemlisi de şoför koltuğunda oturan.. Yani özetle sen 35 kuruş yakan arabayı baya masraf yapıp 25 kuruşa düşrdün diyelim.. Kimse demesin ki ben 100 liraya çözerim bu işi.. Maf + yağ filtre vs + Dünya kadar Sensörlerin kabloların soketlerin bakımı+ Lpg sistemi ıvır zıvırları arada saçma sapan temizlik tamir vs dünya kadar işçilik.. 1000 lira harca bence düşmez yine 25 kuruşa yakıtın.. 30 kuruşa düşse bile yakıtın o 1000 lirayı çıkarman en ama en az 20000km.. İlk mesajlarımdan birinde yazmıştım Aslanı fazla kurcalama diye .. Kurcalatırsan bobini bujiyi kabloları bir yenilersin.. Sensörleri yenilemeye başlarsın.. LPG ayarıyla düşmez enjektörleri girer işin içine.. Sonra bir bakmışsın gelen geçiriyor giden geçiriyor.. 15 yıllık arabada söktüğün vida bile geri takılmaz yenisini alırsın.. Git gel yaktığın gazlar pufffff.. Dünya masraf yaparsın yaptığınla kalır üzerine arabayı satarsın.. Arabadan iyi anlarım demiştin sen.. Ben o yüzden sana takıldım.. Zaten 35 kuruş diyorsun ya attığın taş ürküttüğün kuşa değecekse uğraş arkadaşım.. |
||||||
![]() |
||||||
whisky ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2017 Konum: Mersin Durum: Aktif Değil Mesajlar: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() ![]() |
||||||
![]() |
||||||
x571 ![]() 3. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
407 nasıl memnun musunuz
|
||||||
![]() |
||||||
Oktkor ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Ocak 2017 Konum: Isparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Genel olarak evet. Küçük bir ilçede köy okuluna günlük git gel 30 km yapıyorum. Yakıt ideal o yüzden. Büyük şehirde bol dur kalk olduğu zaman ağır araba olduğu için yakıt artıyor ister istemez. |
||||||
![]() |
||||||
x571 ![]() 3. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
kronik sorunu var mı ? nette düşük km li bulamadım açıkçası . alırken dikkat etmemiz gereken ileride sıkıntı çıkarabilecek bir yerleri var mı ?
|
||||||
![]() |
||||||
Oktkor ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Ocak 2017 Konum: Isparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Ekranı kronik sorun. Sıcakta silik oluyor serinleyince düzeliyor. Bir de nette arka bağlantılara su değince abs hatası vermesi var diyorlar ama ben bir kaç kişi dışında duymadım. 2008 üstü sorunları düzeltilmiş diye biliyorum. Makyajlı hali. Benim bildiğim başka yok. |
||||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |