Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Enjektör sıkıntısı
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Enjektör sıkıntısı

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
CcemM Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Ocak 2016
Konum: ist
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı CcemM Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Enjektör sıkıntısı
    Gönderim Zamanı: 28 Nisan 2016 Saat 15:43
Arabam 1.4hdi. 260.000km geçtim ve enjektörler artık sesli çalışıyor ve yakıt artı yenilemek mi? tamir mi? astarı yüzünü geçerse yeni daha avantajli gibi geliyor yaptıran veya bildiğiniz iyi enjektorcu var mi?
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Nisan 2016 Saat 15:56
hocam enjektörlerin tamiri mümkün 1000-1200 tl garantili tamirini yapıyorlar. tane sıfır alacaksan 500-600 tl gibi tek enjektör fiyatı. tamir yaptırmak bütçe açısından daha uygun tabi istanbul da oturan arkadaşlar servis tavsiyesinde bulunacaklardır.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
muhabd Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muhabd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2016 Saat 10:33
Selam, Aşagıdaki linkte Motorda titreme tekleme durumu var.Shell de katkı maddesi koydurtttuktan sonra oldu.Sanırım enjektörde sorun var. yanlız çekişte düşme yok, siyah duman atma da yok.Anlayan arkadaşlar yorum yapabilirmi? 
https://www.youtube.com/watch?v=av6pZop637o
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2016 Saat 10:48
hocam öncelik mazot filtresini değiştirin derim. değiştirmeden önce mevcut yakıtı bitirin ve sonra depoyu fulleyip filtreyi öyle değiştirin. tekleme devam edecekmi. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
muhabd Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muhabd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2016 Saat 13:50
Tüm filtrelerini(Polen, hava, yakıt, yağ ve yağ filtresi) değiştirdim, sorun hala devam ediyor?
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2016 Saat 14:50
hocam aracla biraz gezin özellikle yüksek devirde kullanın 150-200 km kadar yakıt katkısı enjektörlerde tıkanmaya sebep olmuş olabilir. müsait iseniz çevre yoluna çıkıp 10 dk kadar yüksek hızda kullanın.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
muhabd Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muhabd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2016 Saat 16:45
Dün 2. viteste ve 3. viteste  toplam 15 dakika kadar yüksek devirde (Normal kullanım 2000 devirde fakat ben 3500 -4000 devir gibi)   kullandım.Bu sabah sanki biraz titreme ve tekleme azaldı gibi.Fakat motor kaputunu açtıgımda, yag kapakcıgı cevresinden 1. enjektor dibine kadar ıslaklık vardı.Yagda olabılır, mazotta olabilir veya terlemede olabilir arabada.Forumlarda okudugum kadarıyla enjektor işemesi denen olayda olabilir.Fakat enjektorden cıksa mazot, egımlı ve yukarıdakı yag kapakcıgının etrafına kadar yayılmaz sanırım. Sonucta bir kaç gun daha yuksek devırlı kullanmaya calısacagım, düzelmezse esenyurt sanayide arkadasıma gosterecegim.
Yukarı Dön
xmen Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2014
Konum: HATAY
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 913
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xmen Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2016 Saat 17:35
Enjektorlerin pulları var hocam oring diye bilinir onları kontrol ettirin..
2005 Peugeot 307 1.4 hdi
1997 Opel Vectra 1.6 16v CD
2003 renault clio 1.5 DCI
2006 peugeot 307 1.6 HDI
2006 ford fiesta 1.4 TDCI
Yukarı Dön
muhabd Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muhabd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2016 Saat 15:42
Arabayı  bilgisayara baglattık, her hangi bir sorun görünmedi.Ama devirli kullanmaya devam ettikçe titreme , ses  azaldı baya. Biraz daha boyle devam edersem sanırım sorun çözülecek.Aslında şöyle bir araç kullanım durumumu gözden geçirdiğimde, Ben dizel aracı sadece haftasonları kullanıyorum ve yakın mesafelere gidiyorum(En fazls 5 km).Motor daha ısınmadan kontagı kapatmıs oluyorum. Dizel motorda , motor ısınmayınca biriken kurumlar yakıt sisteminde tıkanıklıklara yol acıyor. Yanı benim gibi kısa mesafede kullanan ve yıllık az km yapan dizel kullanan arkadaslar, iki haftada bir kezde olsa motoru normal calısma sıcaklıgana getırıp, yuksek devırlı kullanması gerekıyor.Yuksek devırde kullanıldıgında bırıken ufak tefek kurumlar ısınarak yakıt sıstemınden fıltrelerden gecıyor.Boylece ust uste bırıkıp tıkanmalara yol acmıyor.Benım 1 haftadır forumlardan okuyup anladıgım kadarıyla durumun ozetı bu.
Yukarı Dön
ALLEX Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2015
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1307
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ALLEX Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2016 Saat 16:22
Ne guzel anlatmissin.

Dizeller motor isisi yukselene kadar biraz daha dikkat istiyor.
Firsat buldukca 200-300 kn lik bir yol yapmayi ve yola cikmadan once würth katki koyup biraz da devirli kulllanmak kurumlasmayi azaltir .

Bunu bilincsiz ce yapmak da bir o kadar risk demek.
İyice arastirma yaptiktan ve kontrollu bir yakit ,enjektör temizleyici kullandiktan sonra ses ve vuruntu azalir.performans da yukselir.kotu koku ve kara duman da kesilir.

Bizzat yaptigim sayisiz senelerin tecrubesidir bu.

Ozellikle crdi (commonrail) olmayan duz dizeller buna ihtiyac duyar demek yanlis olmaz.

Golf gtd de uzmani oldum bu isin seneler once
MORALİ AĞRIYOR....
Yukarı Dön
muhabd Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muhabd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Mayıs 2016 Saat 16:33
Arkadaslar  benim rölantide ki tekleme vuruntu hala devam ediyor.Çekişten de düşme arttı gibi.Aracımı enjektörcüye goturdum, rölanti durumunda  Yakıt Yüksek basıncının(Rail basıncı) sürekli degiştiğini gördük.Şöyle ki , olması gereken 25MPa( 250bar)  iken ,Rail deki basıncı 12MPa ile 50MPa arasında anlık sürekli değişmektedir.Bu arızayı neden verir, yardımcı olursanız sevinirim.Kolay gelsin. 

Youtube videosu : https://www.youtube.com/watch?v=oLx32JPpmv4


Düzenleyen muhabd - 31 Mayıs 2016 Saat 16:46
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Haziran 2016 Saat 11:10
mazot filtresi değiştirdiğiniz orjinal mi orjinal değiştiyse mazot pompanızda birşey olabilir enjektörcü baktıktan sonra aklıma gelen bunlar
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
muhabd Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muhabd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Haziran 2016 Saat 16:41
Mazot filtresini değiştirdim fakat yenikapıda parçacılardan almıstım, orjınal demişti ama olmayabılır. Forumlarda rail basıncı sensörü arızalı diyenlerde var. Mazot filtresinin tıkalı olması rail basıncını rölantide sürekli değiştirir mi?

Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Haziran 2016 Saat 16:52
0532 063 04 23 erdinç usta pendik sen bu arkadaşı ara benim yönlendirdiğimi söyle müsait zamanındada git yanına senin sorununu tam belirler işini çözer
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 532
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2016 Saat 15:32
Hocam yorumları çok fazla okumadım sıkıntın bana daha çok artık motor istiyo gibi geldi aracın.. Benzinli olsa 400 500 e kadar yolu var diycemde dizel araçların motor ömürleri biraz kısa oluyor 300 binde motor istiyor artık piston ve yataklar fazla yıpranıyor bu durummda hem çekişe hemde mazota etki ediyor yakıt artıyor Aslan artık bi motoru hak etmiş gibi görünüyor. Bi motor testine sokmanızı tavsiye ederim tork ve bg gücünü ölçtürün çıkan sonuca göre hareket edin derimm.. Smile
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Yukarı Dön
muhabd Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muhabd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2016 Saat 12:16
Arac 90 000 km de.
Yukarı Dön
Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 532
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2016 Saat 08:56
Orjinalini yazan: muhabd muhabd Yazdı:

Arac 90 000 km de.


Arabam 1.4hdi. 260.000km geçtim ve enjektörler artık sesli çalışıyor ve yakıt artı yenilemek mi? tamir mi? astarı yüzünü geçerse yeni daha avantajli gibi geliyor yaptıran veya bildiğiniz iyi enjektorcu var mi?


ben yorumumu Ccemm adlı kullanıcının yorumuna karşılık olarak yazmıştım size değil
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Yukarı Dön
muhabd Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muhabd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2016 Saat 10:43
Yanlıs anlasılma olmus :)
Yukarı Dön
Gilan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Nisan 2016
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 42
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Gilan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2016 Saat 14:09
307 sw hdi  mevcut bi enjektöründe tıslama (komprasyon) vardı kendimde arkas ta çalışıyorum burdaki arkadaşlarla bursadaki en iyi pompacıya götürmemi tasiye ettiler bursada coşkun pompa var 250 tl ye 4 adet enjektörüm komple bakımları yapıldı keçeler oringler vs bakımı sonradanda  berner in yakıt katkısını koydum ful depoya yardırdım 3 cü vitesle 4 cü vites 150 km-170km hıza kadar çıkardım çekişimin maşallahı var şimdi yağ kaçırma problemi başladı bizde buna kısmet diyoruz olsun o kadar değer aracıma
Yukarı Dön
Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 532
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2016 Saat 15:57
Maşallah aslana oda nazar olmuşş Tongue
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 6958 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 445 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 581 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 335 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5123 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 595 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 388 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 655 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 242 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 553 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 756 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 2264 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 1020 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5599 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4834 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2047 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 512 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 2200 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 37345 2 elbir55
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English