|
Sogutma suyu(motor blogu dahil) nasil degistirilir |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
güncel
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
tsufrankwoli
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 152 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tsufrankwoli
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Teşekkürler sağ olun.
|
|
serdaralısan
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2014 Konum: bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 325 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı serdaralısan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
hepinize kolay gelsin arkadaşlar şöyle bir okudumda yazılanları arkadaşın biri radyatörü değiştirecekmiş termostatı sökme demişsiniz tamam sökmedi ama hava alcammı bende diyo cevap veren yok tabi sende havasını alcan alt hortumu sökünce radyatörün zaten içerdeki su boşaldı eski mekanikciyim (tamirci ) takıldığınız konularda soran olursa yardımcı olurum triger seti değişimine kadar hepsini anlatırım sizlere pejonun dizel araçları hariç dizeli ustası olmayan adama motorunu fazla oynama derim ama benzinli modelde tofaştan daha kolay tamir olayları zaten türkiyede bi tofaş birde 106 kullanan kişiler kendi araçları saesinde araba tamircisi olabiliyor kronik sıkıntılar çıkartan ama o kadar da kolay tamiri yapılan araçlardır geçen hafta bmw aracımı satıp megan coupe aldım odun gibi bir araç tamam görüntü var ama yok arkadaş 8 valf 1600 motor 94 model 106 sx1 (xsi) aracım var o bile daha seri geldi trafikte özellikle çok kolay her araca kafa tutuyorsun dışarıdan küçük gibi ama araç içine 5 kişi bin sıkışma gibi bir problem yok megan coupe daha büyük ama arkadaki insnlar oturamıyor bile arkası sıkışık klima açtım oda 1600 motor rampada 120 anca gördüm aynı rampyı 106 aracımla yine 180 ile çıkıyorum bursadaki arkadaşlar bilir mudanya rampasını pejo can gerisi heyecanmış yavvv :) gökhan yada soner arkadaşlarım şu resim yüklemeyi birde nereden konuyu açacağımı bana msj atın özelden eski kasayı yeni tipe çeviriyorum az kaldı macun işlemine geçtim boyayıda yaparken çekicem resim herşeyini motor yürüyen aksam kaporta boya kendim yapıyorum aracımın ustası benim
kumandalı aç kapa egsozlardan yaptım birtek motoru eksik egsozun dişlisiyle birlikte motor satan arkadaşlar varsa alınır uygun makul bir fiyat deyin yalnız :) |
|
change
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
serdar ben sana yarın özelden anlatırım foto yükleme ve konuları nere açacağını işallah motoruda en kısa sürede bulursun
Düzenleyen sonerkyl - 03 Aralık 2015 Saat 17:47 |
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Adrenaline
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Eylül 2013 Konum: kastamonu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Adrenaline
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Anlatım için teşekkürler emeğinize sağlık,bazı kritik noktalarda kafama takılanları sormak istiyorum :)
1-Öncelikle antifriz değişimi yapılırken aracın motor sıcaklığı ne olmalı ? 2-Belli bir miktar su koyup araç çalıştırılır mı ? 3-Hava alma işlemi sonrasında fan açtırmak radyatördeki suyun devirdaimi için mi gerekli ? 4-Ve kafama en çok takılan soru,hava alma işlemi sırasında araç fan açmadan termostatdan radyatöre su geçişi olmuyor,bu durumda su ilave kabından su konulduğunda araç çalışmadan radyatöre su geçişi olur mu ? Teşekkürler... |
|
talip206
4. Vites Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Hocam kendi bilgime göre cevaplamaya çalışayım.
1. Motorun sıcak olmaması lazım çünkü haşlanma ihtimali vardır.39 derecelik sıcaklık bile el yakacak düzeydedir. 2. Belli bir miktardan kastınız ne bilmiyorum ama çalıştırmadan önce tam doldurmanız lazım. az su olması hava yapmasına neden olabilir, hararet kısa sürede yükselir. 3. Aracin devir daimi ile Fan açması farklı bir olaydır. Motor sıcaklığı belli bir ısıya geçince artık Termostat devreye girerek devirdaimi başlatır. fakat ısı giderek artinca bu soğutmaya yetmediği zaman fan devreye girerek radyatore hava üfler. Yani fan açmasına gerek kalmadan da devir daim olur. 4.motor belli bir sıcaklığa ulaşmamışsa termostat açmadığı için suyu göndermez diye düşünüyorum |
|
Adrenaline
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Eylül 2013 Konum: kastamonu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Adrenaline
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Cevabınız için teşekkür ederim,demek istediğim devirdaim döngüsü motor sıcaklığı yüksek olmadığı için termostattan radyatöre geçemeyecek ve radyatör suyla dolmayacak gibime geliyor :) Doğru mu düşünüyorum ? Yani fan açtığı zaman mı döngü tamamlanmış olur.
|
|
Sail
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Haziran 2021 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 45 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Resimler silinmiş sanırım
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |