Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >407
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 407 de rölantide aşırı titreme
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

407 de rölantide aşırı titreme

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 2345>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2014 Saat 17:00
Okan bey merhaba,
 
Aracın EGR sini çıkma hurdadan bulup  değiştirip test edebildinizmi  hiç ? Yani ustların dediği temizlenmesi yeterli olmayabilirmiş.....Bundan olma ihtimali üzerinde duruyorlar..
Yukarı Dön
evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2014 Saat 17:46
Ben egr yi emzletip denedim parça zaten elektronik bişey değil içinde bi röle var kalem ucu kadar bi değili açık yada kapalı tutuyor. 
Bide sizin araçlarda motor sıcakken lpg de yada benznde boşta iken sürekli dip yaz yapığınızda egzosta patlamalar oluyormu
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Yukarı Dön
AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2014 Saat 19:21
[QUOTE=evooz]Ben egr yi emzletip denedim parça zaten elektronik bişey değil içinde bi röle var kalem ucu kadar bi değili açık yada kapalı tutuyor. 
Bide sizin araçlarda motor sıcakken lpg de yada benznde boşta iken sürekli dip yaz yapığınızda egzosta patlamalar oluyormu

[/QUOT

yok benimkinde olmadı hiç....

Yukarı Dön
evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2014 Saat 00:40
Kimsede sanırım hala bi çözüm yok :( 

Arkadaşlar bize ustalardan fayda yok bunu anladım, bende bu iş üstünde biraz mantık yürüttüm. Bence soğuk motordaki sallantı tamamen benzin hava karışımının düzensizliğinden kaynaklanıyor;

Çünkü burada bu iş için iticiden siboplara kadar bir çok parçayı değiştirip çözüm bulamayan arkadaşların yazdıklarından ve araç ilk çalıştığında hava üfleyen kompresör çalışırken hiç bi sorun olmamasından yola çıkarak bunu söylüyorum, eğer iticilerde, siboplarda yada başka bir mekanik parçada sorun olsa bu kompresör çalışırken de araç en soğuk halinde sallanması lazım.

Şimdi araç soğukta ilk çalıştığında rölanti düzenleyici denilen bi kompresör gaz kelebeğine giren havanın bir kısmını çekiyor (yani düzenliyor). Bu motor 30-45 sn kadar çalışıyor ama araç 30 sn yede ısınmıyor, peki aracın benzin hava karışımını ayarlayan sensör oksijen sensörü değilmi, benim bildiğim oksijen sensörü 300 C den itibaren egzozdaki oksijen miktarını ölçüp ecu ya gönderir ve aracın hava benzin karışımı buna göre yönetilir. Muhtemelen de ilk baştaki 30-45 sn ye bu sensörün 300 C ye gelmesi için yeterli ve bu kompresörün çalışma nedeni bu sensör ısınana kadar rölantiyi düzenlemek, ama bu sensör arızzalı ise yada tam ölçüm yapamıyor ise işte bizim araçlardaki sorun oluyor, TABİ BENCE.

bide forumlarda okuduğum kadarı ile bu sensörü değiştiren hiç kimse yok.
ancak bu sensörden araçta iki tane var bi tanesi 300 diğeride 200 tl civarında hangisi aceba arızalı derseniz bence motora yakın olan yani egzos manifoltunda takılı olan.

Arkadaşlar ben kafaya koydum bunu değiştirip deneyeceğim, siden ricam tecrübelerinize dayanarak yazdıklarımda kafanıza yatmayan, yanlış söylediğim, yanlış bildiğim bişey varsa lütfen yazın.
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Yukarı Dön
OkanTekin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2012
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 51
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OkanTekin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2014 Saat 10:17
Merhaba

EGR yi denemedim.Ama bende aynı şeyi düşünüyorum. Yani hava kompresörü çalışırken motor düzgün çalışıyor. Tekleme yok herhangi bir sıkıntı yok. Ama kompresör devreden çıkınca titremeye başlıyor(du).
Demek ki hava alamıyor ve silindire giden yakıt yanmakta zorlanıyor. (Oksijen yoksa yanma da yok)

Birde şöyle bir durum var. Daha önce de yazmıştım. 97 oktan dan 95 oktana geçmemiz gerektiğini. Açıkcası 95 oktan kullanmaya başladığımdan beri tekleme azaldı. Bitmedi ama azaldı. 

Bu süre zarfında az da olsa fransızcam da gelişti. Malum peugeot fransız malı. En sağlam bilgiler fransaya ait forumlardadır diyerek o forumlara da baktım. Onlarda da kesin çözüm bulabilene rastlamadım. Belki vardır ama ben bulamadım...

Kim çözerse ilk önce yazsın buraya. Birçok kişinin işi çözülecek... Bende halen uğraşıyorum ama bir gelişme yok...
Okan Tekin
Yukarı Dön
irfansdemir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2014
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı irfansdemir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2014 Saat 14:47
Bence oksijen sensorunu degistirmeden yapabilirsen sunu dene; aracini peugeot planet ya da bi obd test cihazina baglat, oradan sensor degerlerinde bi anormallik var mi anlayan usta cikabilir. Aslinda yapabilirsen ayni anda eksozdan da olcum yapan bir cihaza baglatabilirsen, ikisinin degerlerini karsilastirabilirsin. Ben daha once denemistim, sensorde problem olmadigini soylemislerdi.
Yukarı Dön
AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2014 Saat 16:41
Ben daha geçen hafta bağlattım komple reset te attırdım. Güvenmedim birde orjinal servisine gidip kontrol ettirdim. ancak hiçbir anormallik vermedi. Ancak bu tür sensörlerin illa arıza verecek diye bir durumu yok.  Kirlenmiş de olabilir görevini tam yerine getiremeyabilir. Dolayısıyla oks sensörünü değiştirmeden çıkma bulup test ettirmeni öneririm. Ben bunu yapmayı  atlamışım...
Evooz arkadaşımızdan  hayırlı haberler bekliyoruz... 
Yukarı Dön
evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2014 Saat 01:27
Bu okijen sensörü hakkında yerli yabancı forumlarda 3 gündür kafa patlatıyorum. Edindiğim bilgiler şu şekilde;
Bizim araçlarda kullanılan 5 kablolu o2 sensörü ısıtma özellikli, yani egzos gazı ısınana kadar sensör kendi kendiniısıtıyor, bu tiplere (5 kablolu) geniş bant diyorlar. Araç ısınınca düzgün çalışıp soğukken çalışmması bu ısınma özelliğinin kaybolmasından da kaynaklanıyor olabilir, ben en kısa sürede bu o2 sensörünü deneyip sizleri bilgilendireceğim
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Yukarı Dön
OkanTekin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2012
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 51
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OkanTekin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2014 Saat 13:28
Tamamdır. Merakla bekliyoruz...
Okan Tekin
Yukarı Dön
AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2014 Saat 15:02
Valla bende merak tavan yaptı şu an...
Yukarı Dön
evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2014 Saat 22:58
Malesef :((((
Bugün vatan peugeot'a gittim. Sahibi ile çok eskiden tesadüfen tanışmıştık.
Sensörün fiyatının 350 tl olduğunu duyunca direk değiştirmek istemedim. Daha öncede bahsetmiştim sensörün ısıtıcısından şüpheleiyordum, motoru karşınıza alınca sağ arkasında 2 oksijen sensöründen gelen kabloların soketleri var biriyeşil (katalitikten önceki diğeri mavi sonraki) bunların siyah-mavi uçları sensör valtajı 2 adet beyaz uç ise ısıtıcı kabloları ohm meter ile ölçtük yeşil soketlininki 12 ohm mavi soketlininki 8 ohm çıktı değerlernrmal yani. Bilgisayarı bağlayıp diagbox tan 2 sensörün voltaj değerlerinide izledik oda normal çıktı. Fakat ecu dan gelen kablodan ısıtıcı için voltaj gelip gelmediğini ölçmeyi unuttum. Yani sensör sağlam ama ısıtmak için voltaj gelmiyor olabilirmi. Moralim çok bozuldu, bu kadar kişinin hala bi çözüm bulamaması esteresan. 
Gelişmeler hakkında mutlaka haberleşelim arkadaşlar.
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Yukarı Dön
irfansdemir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2014
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı irfansdemir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2014 Saat 13:49
Arkadaslar soyle bir yazi buldum internette, bizim problemle ilgili olabilir. http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=96595 Aslinda bana bi usta bu ihtimalden bahsetmisti, iticileri degistirmek cok masrafli olacagindan yaomamistim. Ama motor yagini 5 30'la degistirip fark olacak mi denemeyi dusunuyorum. Su an motorda en son arabayi goturdugum usta sagolsun 10 40 yag var, ben 5 30 yag koy dememe ragmen pahali diye 10 40 koymustu!
Yukarı Dön
mami202 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mami202 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2014 Saat 15:23
Orjinalini yazan: irfansdemir irfansdemir Yazdı:

Arkadaslar soyle bir yazi buldum internette, bizim problemle ilgili olabilir. http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=96595 Aslinda bana bi usta bu ihtimalden bahsetmisti, iticileri degistirmek cok masrafli olacagindan yaomamistim. Ama motor yagini 5 30'la degistirip fark olacak mi denemeyi dusunuyorum. Su an motorda en son arabayi goturdugum usta sagolsun 10 40 yag var, ben 5 30 yag koy dememe ragmen pahali diye 10 40 koymustu!

2 hafta önce yağ değişimi yaptım  yağ bayisinden  
normalde total quartz serisi alacaktım 
 ellerinde kalmadığı için 

5/30 mobil1   esp formula  tam sentetik  aldım 4 litre 100 tl + 15 tl filtre  
 filtre değişimi ile yağ ı da değiştirdim motor sesinde hissedilir derecede azalma oldu şirketteki arkadaşlar bile sesin  azaldığını farkettiler,

yalnız bu yağ sıcak havalarda nasıl bir performans sergiler onu bilemiyorum.
Yukarı Dön
evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2014 Saat 23:21
Bez zaten yağı 530 ile değiştirmiştim bi faydası olmadı. Banada bi usta iticilerden olduğunu söylemiştim bende tamam dedim aç üst kapağı ama aracı aldığımda titreme geçmezse 5 kuruş vermem diyince tahmin edeceğiniz üzere yapmadılar. Of of of kafayı yemek üzereyim...
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Yukarı Dön
OkanTekin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2012
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 51
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OkanTekin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2014 Saat 11:32
Merhaba , iticilerden kastınız yağ iticiler değil mi ?

Eğer öyleyse ben onları değiştirmeyi düşündüm. toplam 16 tane yağ itici var. 70 TL birtanesi.
Yani 70 * 16 = 1120 TL yapıyor...

Bizim problemimiz 3. silindir de oluyor. Genelde herkesin 3. silindirde...

Silindir başına 4 adet itici gerekiyor. Yani 16 tane değiştirmek yerine sadece 3. silindire bağlı çalışan 4 iticiyi değiştirebiliriz. 4*70 = 280 TL yapar.

Denemediğim bi o kaldı açıkcası , birde ECU yu değiştirmek. 
iyice soğudum artık peugeottan...
Okan Tekin
Yukarı Dön
AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2014 Saat 11:49
Arkadaşlar slm,
Yaklaşık bir 10 gün önce arabanın şanzıman yağı ile motor yağını değiştirdim. Motor yağını 5x30 koydum.
Bilmiyorum tam emin değilim ama sabahları olan titreme 1 haftadır olmuyor. Yağla ilgilimidir bilmiyorum ama yaklaşık 1 hafta daha deneyip size bilgi vereceğim...
 
Yukarı Dön
OkanTekin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2012
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 51
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OkanTekin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2014 Saat 12:02
Aynı şeyi ben yaklaşık 1 ay önce yaptım :) Titreme devam ediyor...
Okan Tekin
Yukarı Dön
evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2014 Saat 13:40
ince yağ ie dzeecekse 5*30 değil 0*30 yada 0*40 filan kolayıl eğer düzelecekse
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Yukarı Dön
irfansdemir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2014
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı irfansdemir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2014 Saat 19:47
Evet, bahsettigim subap iticileri, galiba subap pistonlari diye de geciyor. Sizin aracinizdaki problem de sadece sogukken isinana kadar oluyor degil mi? Eger sicakken de duzensiz calisma ve bir silindiri kapatip ariza yakmasi gibi bir durum varsa, sigorta tablasini kontrol ettirin derim. Benim basima o problem de gelmisti 3 sene once, y.disindan cikma tabla getirttim, burada cok pahaliydi, cozuldu.
Yukarı Dön
evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Ocak 2014 Saat 09:26
Sigorta ablasımı, ne demek o nedek sigora ablası, arıza kaıtlarında hatırlıyorum böle b arıza ama önemsemedim çok
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 2345>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 3828 2 407aziz
konu icon Peugeot 206 1. Vitesten 2.vitesen geçerken vuruntu son mesaja git 4446 9 sedatdizin
konu icon DTC P1351 son mesaja git 40070 12 Ebulfeth
konu icon 208 yağ yakma son mesaja git 408 0 barisF
konu icon Otomobil Neden Hararet Yapar.? son mesaja git 18912 8 brs3393brs
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 5935 7 Serdar102
konu icon Atatürk'ün Gölgesi Yeter - Serdar Yıldırım son mesaja git 290 4 Serdar102
konu icon Külbütör yağ sızıntısı ve sesi yardım son mesaja git 622 1 Warcry
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 13168 6 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 2 0 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 1 0 brs3393brs
konu icon Merhabalar son mesaja git 5 0 tunakrf
konu icon Peugeot 1.2 Puretech genel bakım ve değerlendirme son mesaja git 1208 0 Dustero59
konu icon 2024 Model Yeni Peugeot 2008 Type-C Sorunu son mesaja git 800 0 ergunasaf
konu icon Peugeot 206 kilit unutma sorunu son mesaja git 1594 0 Sabri45
konu icon 2008 Turbo Hava Hortumu Yağlanması son mesaja git 3028 1 Peugeotturkey123
konu icon 2023 Model Peugeot 208 GT kablosuz şarj hk son mesaja git 1089 0 mhakan71
konu icon 2008 Kedi Çiziği Kırmızı ELIXIR son mesaja git 1192 0 55adige1919
konu icon 2004 1.4 HDI Klima ile ilgili son mesaja git 1181 0 Samet1697
konu icon Lastik basınç sensörü son mesaja git 7 0 DVRM77
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 9
brs3393brs 4
Warcry 2
Ebulfeth 1
sedatdizin 1
407aziz 1
tunakrf 1
barisF 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English