![]() |
|
206 Çelik Jant yardımı... |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
yetkin ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2013 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2013 Saat 14:30 |
İlgilenen arkadaşlara
|
|
![]() |
|
aslanaft ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2013 Konum: konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar çok pahalı olmayacak şekilde hangi marka yay tavsiye edersiniz teşkkr
|
|
![]() |
|
candanxyz ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Mart 2013 Konum: bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 392 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı candanxyz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
''Bay Z''
|
|
![]() |
|
moschino ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2012 Konum: Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5 cm hakkında ben sana söyliyim o zaman
Ben de 5 CM FK marka var ama allah o yayların belasını versin (ben söktünten sonra) konfor 0 6 ay oldu takalı şimdi cukura girdiğimde yada direksiyonu çevirirken gacur gucur gıcır gucur ses gelio
|
|
Peugeot 206 XR 2000 1.4 75 Bg Benzinli
Angel Far, 5cm yay, neon, karbon fiber tavan |
|
![]() |
|
06GSN77 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2013 Konum: İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3,5 Yada 5 cm hakkında yardımcı olabilirseniz iyi olur :)
|
|
Bazı aşklar cinsellik içermez...
|
|
![]() |
|
moschino ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2012 Konum: Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3.5 cm yay kullanan kim var acaba resim varmı ? yada memnunmu kendisi ?
|
|
Peugeot 206 XR 2000 1.4 75 Bg Benzinli
Angel Far, 5cm yay, neon, karbon fiber tavan |
|
![]() |
|
06GSN77 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2013 Konum: İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar öncelikle hepinize teşekkür ederim. 15 inch 5kollu replika pejo jantı taktırdım aracıma, lastik ebatları 195/50/15 lassa marka lastik kullanıldı, lastik ile davlumbaz arası boşluk az da olsa kapandı diyebilirim. Tabiki yay kullanırsam daha güzel bir görüntü olucaktır.Konfor bakımından çok iyi yol tutuşu daha sağlam,frenlerde aynı şekilde... Resim olarak konuya ekleyeceğim en kısa zamanda, herkese iyi forumlar
|
|
Bazı aşklar cinsellik içermez...
|
|
![]() |
|
06GSN77 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2013 Konum: İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kullanmicam demiyorum zaten, eğer kapatmak için gerekiyorsa tabiki kullanıcam, sadece ne yapacağımı bilmediğim için soruyorum, dediklerinden yola çıkacak olursak jantları büyütmeme gerek kalmayacak 15" Yada 16" yeterli olucak. Çok teşekkürler yorum için.
|
|
Bazı aşklar cinsellik içermez...
|
|
![]() |
|
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Öncelikle Merhabalar yay ve spor amortisör kullanmıcaksanız 16 inç jant çok abes kaçar kabak gıbı olur araba.Büyük jantlar kendini yayla gösterir hemen hemen yay kullanmıcaksanız eğer tornisyon falan düşürmicekseniz kesinlikle 16-17 inç jant önermem.15 tam kıvamdır.Ayrıca o bahsettiğiniz boşluk büyük jant kullanarak doldurulmaz o boşluğu yay kullanarak doldurabılrısınız ancak aracı basarak.Arkadaşım aldı yeni 600 TL ye bu 307 lerin orjinal 5 kol jantlarından yay falanda kullanmadı şahane oldu ama zamanla görüntü tatmin etmemeye başladı yay işinede gircek şimdi anlıcağınız jant buyudukçe dahada rahatsız ediyor o boşluk yay almak şart oluyor eğer o boşluktan rahatsızsanız buna rağmen yay dusunmuyosanız konfor ıstıyorsanız kesınlıkle jant ebatınla oynamayın benım görüşüm bu kolay gelsin.
Düzenleyen samet206 - 08 Haziran 2013 Saat 22:16 |
|
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
|
![]() |
|
06GSN77 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2013 Konum: İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O şekilde mantıklı, olabilir. Teşekkürler fikrin için ;)
|
|
Bazı aşklar cinsellik içermez...
|
|
![]() |
|
candanxyz ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Mart 2013 Konum: bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 392 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı candanxyz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
kestirme değil torksiyonun dişini bir diş aşağı alma.
|
|
''Bay Z''
|
|
![]() |
|
06GSN77 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2013 Konum: İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Torksiyon dediğin kestirme olayından bahsediyorsun sanırım, o konuda çok sıcak değilim hoş karşılanmıyor çünkü kestirme işi
|
|
Bazı aşklar cinsellik içermez...
|
|
![]() |
|
candanxyz ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Mart 2013 Konum: bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 392 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı candanxyz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
195/50/15 önlere 5 cm yay.arka torksiyon bir diş aşağı.tümseklerden yan man geçmene gerek yok bu alçaklık sana ideal tam istediğin görüntü olacak araban.
hem görsellik hem konfor. |
|
''Bay Z''
|
|
![]() |
|
06GSN77 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2013 Konum: İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kafamdaki tüm soruları yanıtladın diyebilirim.Şimdi söylediklerinden yola çıkarsak en mantıklısı spor yay olucak sanırım.yerlere oraya buraya sürtünmeden bu işi yapmak istiyorum zaten, o halde söylediğine göre benim aradığım şey spor yaylar anladığım kadarıyla...Çok teşekkürler yorumun için.
|
|
Bazı aşklar cinsellik içermez...
|
|
![]() |
|
Alicilik ![]() 5. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hocam boşluk dediğiniz davlumbaz ile lastik arasındaki boşluk sanırsam. Onu lastik yanağı veya aracı basmadığınız sürece değiştiremezsiniz. 206 için söylüyorum; 13" için 165/70/13 14" için 175/65/14 15" için 185/55/15-195/55/15-185/50/15-195/50/15 16" için 195/45/16-205/45/16 17" için 205/40/17-205/35/17 lastik ebatları kullanılabilir. bütün bu boyutların dış çaplarını karşılatırıdığınıda çok küçük oynamalar olur. Tekerin tam ortasının davlumbza ve yere uzaklığı çok değişmez. Ben ille davlumbaz boşluğunu doldurcam derseniz 1- lastik yanağını büyütmek söz gelimi 175/65/14 kullanırken 175/75/14 gibi bir lastik ebadı kullanmak bu boşluğu kapatacaktır ama bu radyal bir genişleme yapacağı için etrafa sürtme olasılığı artacak 2- Yay kullanmak. Yay tamamen tekerin ortası ile davlumbazı yakınlaştırmak içindir. Teker ile yer arası ve kenarlarda değişim olmaz. İKi yönlü bir değişimdir-aşağı yukarı. 3- Davlumbazlara etek yapmak. bu gti araçlara uygulanan davlumbaz şişirme veya etek giydirme (citroenlerde vardı bir ara ) yapılabilir ama bilmiyorum değer mi hoş olur mu ? |
|
![]() |
|
06GSN77 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2013 Konum: İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hem görsellik hem konfor düşüncesindeyim (olabileceği kadar) aslında tek amacım lastik arasındaki beni rahatsız eden boşluk. arabayı yere basmadan o boşluğu kapatmak tek amacım. Cevaplayan herkese teşekkürler. Fikirlerinizi bekliyorum. Not: Spor yay yazmamdaki amaç o boşluğu kapatma içindi. orjinal veya spor yay önemli değil, ilk öncelik aracın orjinalliği ile oynamamak tabiki...
Düzenleyen 06GSN77 - 08 Haziran 2013 Saat 15:26 |
|
Bazı aşklar cinsellik içermez...
|
|
![]() |
|
allppeerr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı allppeerr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
kardeş iyi günler öncelikle bende çok kararsız kalmıştım ama peugeot 206 cc jantı 195 50 15 lastik ve eibach prokit yay seti aldım hem görüntü hem konfor istiyorsan aracı yormadan kullanayım dersen bu kombinasyonu tavsiye ederim
|
|
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003
|
|
![]() |
|
Aziz ![]() BÖLGE TEMSİLCİSİ ![]() ![]() KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aracı basmanızı tavsiye etmiyorum. 16 jant içinde lastik genişleyecek istemeden, 15 en ideali ayrıca kapıda yazılı değerlerine yakın tutmaya çalışın. ben gti kullanmama rağmen aracın degerlerini korumaktan vaz geçmedim. 185/55/15 fabrika değerlerine ayak uydurarak 195/50/15 kullandım ve sizede 195/55/15 jant lastik tavsiye ederim. konfor da fazla kaybetmemiş olursunuz. aradaki boşlukta sizi rahatsiz etmez.
|
|
[pasaklıKontes]hy206 GTI
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Usta aracı çok zorlar mı bu ebatlar? Ya da sürtme felan yapmaz değil mi? |
|
![]() |
|
rolandgarros ![]() 3. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1447 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı rolandgarros
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
bende orjinalini bozmamak adına 14 inç jantlarla yola devam ediyorum
![]() |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |