Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Beni ve ailemi Öldürüyordu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Beni ve ailemi Öldürüyordu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
ufuk91 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
30 - Ocak - 1991

Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 921
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ufuk91 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 16:56
çok çok geçmiş olsun okurken tüylerim ürperdi zor bir durum bir yandan çocuğunuzun eşinizin can güvenliği tehlikede aynı sırada arabayı çalıştırmaya çabalıyorsunuz yaşadığınız panik ve eşinizin çocuğunuzun gözlerindeki korkuyu görmek cabası, allah korumuş yine kardeşinizin soğukkanlılığını da tebrik etmek lazım. düşük bir hızda olsanız neyse, hızla akan bir trafikte en sol şeritte kalmak kadar kötüsü olamaz heralde...
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
Yukarı Dön
deme Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2012
Konum: Mardin
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 178
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı deme Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 14:37
çok geçmiş olsun otomotik vites araçta bizzat kendim de yaşadım. vitezle alakalı olabilir
307 1.6 xt 110 luk manuel şeytan kırmızısı
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 14:07
geçmiş olsun
Yukarı Dön
Çetinler Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Aralık 2010
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 92
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Çetinler Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 13:57
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: Çetinler Çetinler Yazdı:

Orjinalini yazan: mustafah mustafah Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun. 

Normal şartlarda bu olayın olması imkansızdır çünkü aracın fren yapması için bir kuvvet (frene basmak gibi) kuvvet gereklidir. Araç bu kuvveti kendi kendisine üretemez. sistemde bir sorun olsa basınç düşer bu seferde fren tutmaz ama yine de böyle bir sorun olması çok düşük ihtimal. 

Aracı hareket ettireceğiniz zaman frenin çok sert olduğunu söylemişsiniz. Bu durumda frenin hidrolik sistemi akla geliyor. Fren merkezindede sorun oluşmuş olabilir. 

Aracın fren bakımlarını ve kontrollerini en son ne zaman yaptırdınız? Yaptırdığınız usta güvenilir birisi mi? Normalde sizin de dediğiniz gibi benim de ilk kez duyduğum bir şey. Buradaki sorunu bakımı yaptırmayan da ya da bakım yapılıyorsa da yapan ustada aramak gerekiyor benim fikrim.

Umarım tekrarı olmaz, tekrar geçmiş olsun..

Fren bakımı durumuna kesinlikle katılıyorum, en son frenler detaylı olarak ne zaman incelendi?
enson 4 teker fren balatalarını ve yağını 4 ay önce arabayı ilk aldığımda değiştirdim,sanayideki herhangibir peugeot servisine yaptırdım şimdiye kadarda sorunsuz bir şekilde kullandım frenle ilgili hiçbir sorunum olmadı,zaten o olaydan sonra önümde daha 100 km yol vardı ve yine sorunsuz araba yürüdü,kaput altında  ve arabanın altında gözle görebileceğim herşeyi inceledim anormal hiçbişey yoktu halende yok sorun neydi ne oldu bende anlamadım.Ayrıca fren ve sistemiyle ilgili sorunlarda tutmayan frenle karşılaştık veya duyduk ama sorun sebebiyle tutan fren ne duyduk nede gördük.

açıkcası yazınızı ilk okuduğumda aklıma aracın altında bulunan ve frenlere hidroliği eşit olarak dağıtan "westinghouse" dediğimiz fren merkezi geldi. Biz fren pedalına bastığımızda lastiklere eşit şekilde dağıtıyor.
 
 batram dolayısıyla heryer kapalı bu sebebten dolayı sadece bilgi almak için bir ustayı aradım olayı anlattım hidrolik yağını püskürten memenin ucuna pislik gelmiş bu sebebten püskürttüğü yağı tekrar içeri alamamıştır milyonda bir ihtimal ama daha öncede duymuştum dedi.bayramdan sonra bakıcaz artık bi çaresine.
Peugeot 206 look 1.4 dizel
Yukarı Dön
Çetinler Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Aralık 2010
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 92
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Çetinler Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 13:53
Orjinalini yazan: jiyanxese jiyanxese Yazdı:

geçmiş olsun
çok teşekkür ederim çok sagolun
Peugeot 206 look 1.4 dizel
Yukarı Dön
Çetinler Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Aralık 2010
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 92
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Çetinler Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 13:52
Orjinalini yazan: Femida Femida Yazdı:

Arkadaşım Cenab-ı allah korumuş.... Olaylar gözümün önünden film şeridi gibi geçti.. Çok geçmiş olsun kardeşim..
çok teşekkür ederim çok çok sagolun rabbim kimsenin başına böyle bir olay vermesin yinede ben çok ucuz atlattım
Peugeot 206 look 1.4 dizel
Yukarı Dön
Çetinler Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Aralık 2010
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 92
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Çetinler Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 13:51
Orjinalini yazan: EErgul EErgul Yazdı:

Allah korumuş gerçekten çok şükredin. 
yerinizde olsam yetkili serviste aracı yaptırdıysanız 2 gün önce, gidip bir hesap sorardım. hatta tazminat davası açmaya kadar bile gidebilirdim. ucuz atlatmışsınız
evet gerçekten allah korudu verilmişsadakamız varmış,özel serviste yaptırmıştım ama 3-4 ay oldu onların kabahati olduğunu sanmıyorum çünki bu süre zarfında sorunsuz kullandım.
Peugeot 206 look 1.4 dizel
Yukarı Dön
Çetinler Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Aralık 2010
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 92
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Çetinler Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 13:50
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Gecmis olsun. Allah korumus.
çok teşekkür ederim rabbim dostlardan uzak etsin.
Peugeot 206 look 1.4 dizel
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 11:05
Orjinalini yazan: Çetinler Çetinler Yazdı:

Orjinalini yazan: mustafah mustafah Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun. 

Normal şartlarda bu olayın olması imkansızdır çünkü aracın fren yapması için bir kuvvet (frene basmak gibi) kuvvet gereklidir. Araç bu kuvveti kendi kendisine üretemez. sistemde bir sorun olsa basınç düşer bu seferde fren tutmaz ama yine de böyle bir sorun olması çok düşük ihtimal. 

Aracı hareket ettireceğiniz zaman frenin çok sert olduğunu söylemişsiniz. Bu durumda frenin hidrolik sistemi akla geliyor. Fren merkezindede sorun oluşmuş olabilir. 

Aracın fren bakımlarını ve kontrollerini en son ne zaman yaptırdınız? Yaptırdığınız usta güvenilir birisi mi? Normalde sizin de dediğiniz gibi benim de ilk kez duyduğum bir şey. Buradaki sorunu bakımı yaptırmayan da ya da bakım yapılıyorsa da yapan ustada aramak gerekiyor benim fikrim.

Umarım tekrarı olmaz, tekrar geçmiş olsun..

Fren bakımı durumuna kesinlikle katılıyorum, en son frenler detaylı olarak ne zaman incelendi?
enson 4 teker fren balatalarını ve yağını 4 ay önce arabayı ilk aldığımda değiştirdim,sanayideki herhangibir peugeot servisine yaptırdım şimdiye kadarda sorunsuz bir şekilde kullandım frenle ilgili hiçbir sorunum olmadı,zaten o olaydan sonra önümde daha 100 km yol vardı ve yine sorunsuz araba yürüdü,kaput altında  ve arabanın altında gözle görebileceğim herşeyi inceledim anormal hiçbişey yoktu halende yok sorun neydi ne oldu bende anlamadım.Ayrıca fren ve sistemiyle ilgili sorunlarda tutmayan frenle karşılaştık veya duyduk ama sorun sebebiyle tutan fren ne duyduk nede gördük.

açıkcası yazınızı ilk okuduğumda aklıma aracın altında bulunan ve frenlere hidroliği eşit olarak dağıtan "westinghouse" dediğimiz fren merkezi geldi. Biz fren pedalına bastığımızda lastiklere eşit şekilde dağıtıyor.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 10:09
Orjinalini yazan: mustafah mustafah Yazdı:

Cidden olay çok enteresan Allah yardımcınız olmuş Shocked Tamir sonrası serviste araca ne yapıldığına bir bakmak lazım. Ayrıca fren sertliği öncelikle servofren diye tabir edilen westinghouse mekanizmasındaki bir arızaya bağlı olabilir. Normalde araç hızlanıp hareket ettikçe motor bu parçayı güçlü fren yapabilmesi için besler. Motor yeterli vakum vermediği zaman fren pedalı sertleşmeye başlar ve fren gücü zayıflar. Westinghouse'un içerisinde araç stop ettiğinde her ihtimale karşı aracı durdurmayı sağlayacak az miktar vakum vardır. Sanki sizin araçta bir anda westinghouse'a giden vakum kesilmiş ve bu durumda westinghouse son kalan hava ile acil durum olarak içindeki vakum ile frenleri kilitlemiş ve bir süre öyle kalmış olabilir. Frenlerin olay sonrasında taş gibi kesilmesinin nedeni bu olabilir. Aracı servise götürdüğünüzde westinghouse'un vakum değerlerini ölçsün, ayrıca motordan westinghouse'a giden check-valfi de kontrol ettirsin. Belki check valf arızalı olduğu için kısa bir süreliğine vakumu vermediğinden westinghouse'in arıza yapmasına neden olabilir. Benim düşüncelerim bunlar Wink

değerinin ne olması gerekli nasıl anlıyacağız anormal bir durum olduğunu sanayi insanı anlarmı yoksa illa servise mi götürmemiz gerekli herkesin ölçebileceği bir şey olmasa gerek?
Yukarı Dön
jiyanxese Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Kasım 2011
Konum: antep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 223
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı jiyanxese Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 00:50
geçmiş olsun
peugeot 307,2003 XT
Yukarı Dön
Femida Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 202
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Femida Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 00:26
Arkadaşım Cenab-ı allah korumuş.... Olaylar gözümün önünden film şeridi gibi geçti.. Çok geçmiş olsun kardeşim..
2013 VolksWagen Comfortline Polo
Yukarı Dön
EErgul Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Haziran 2012
Konum: Kıbrıs/Kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 345
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EErgul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2012 Saat 00:03
Allah korumuş gerçekten çok şükredin. 
yerinizde olsam yetkili serviste aracı yaptırdıysanız 2 gün önce, gidip bir hesap sorardım. hatta tazminat davası açmaya kadar bile gidebilirdim. ucuz atlatmışsınız
206 CC 1.6 16V 110 HP Roland Garros
2004 Model
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2012 Saat 16:00
Gecmis olsun. Allah korumus.
Yukarı Dön
Kadir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Ağustos 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 91
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Kadir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2012 Saat 14:53
Bu şekilde değilde bunun farklı bir versiyonu arkadaşımın başına gelmişti. Hyundai starex te frenler aniden kiteleme şeklinde değilde ön balatalar sıkılı kalıyormuş ve araçta aşırı bir titreme meydana geliyormuş. Dolayısıyla frenlerde ısınma ve yanık kokusu geliyor demişti.
Peugeot 206+ 1.4HDI Urban Move 2012
Yukarı Dön
Çetinler Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Aralık 2010
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 92
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Çetinler Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2012 Saat 14:12
Orjinalini yazan: mustafah mustafah Yazdı:

Cidden olay çok enteresan Allah yardımcınız olmuş Shocked Tamir sonrası serviste araca ne yapıldığına bir bakmak lazım. Ayrıca fren sertliği öncelikle servofren diye tabir edilen westinghouse mekanizmasındaki bir arızaya bağlı olabilir. Normalde araç hızlanıp hareket ettikçe motor bu parçayı güçlü fren yapabilmesi için besler. Motor yeterli vakum vermediği zaman fren pedalı sertleşmeye başlar ve fren gücü zayıflar. Westinghouse'un içerisinde araç stop ettiğinde her ihtimale karşı aracı durdurmayı sağlayacak az miktar vakum vardır. Sanki sizin araçta bir anda westinghouse'a giden vakum kesilmiş ve bu durumda westinghouse son kalan hava ile acil durum olarak içindeki vakum ile frenleri kilitlemiş ve bir süre öyle kalmış olabilir. Frenlerin olay sonrasında taş gibi kesilmesinin nedeni bu olabilir. Aracı servise götürdüğünüzde westinghouse'un vakum değerlerini ölçsün, ayrıca motordan westinghouse'a giden check-valfi de kontrol ettirsin. Belki check valf arızalı olduğu için kısa bir süreliğine vakumu vermediğinden westinghouse'in arıza yapmasına neden olabilir. Benim düşüncelerim bunlar Wink
verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler,en kısa zamanda bu dediklerinize ve fren sistemine detaylıca baktırıcam inşallah,peki bu ilk defa benimmi başıma geliyor yoksa daha önceden böyle bir olay duydunuzmu?
Peugeot 206 look 1.4 dizel
Yukarı Dön
Çetinler Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Aralık 2010
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 92
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Çetinler Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2012 Saat 14:05
Orjinalini yazan: mustafah mustafah Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun. 

Normal şartlarda bu olayın olması imkansızdır çünkü aracın fren yapması için bir kuvvet (frene basmak gibi) kuvvet gereklidir. Araç bu kuvveti kendi kendisine üretemez. sistemde bir sorun olsa basınç düşer bu seferde fren tutmaz ama yine de böyle bir sorun olması çok düşük ihtimal. 

Aracı hareket ettireceğiniz zaman frenin çok sert olduğunu söylemişsiniz. Bu durumda frenin hidrolik sistemi akla geliyor. Fren merkezindede sorun oluşmuş olabilir. 

Aracın fren bakımlarını ve kontrollerini en son ne zaman yaptırdınız? Yaptırdığınız usta güvenilir birisi mi? Normalde sizin de dediğiniz gibi benim de ilk kez duyduğum bir şey. Buradaki sorunu bakımı yaptırmayan da ya da bakım yapılıyorsa da yapan ustada aramak gerekiyor benim fikrim.

Umarım tekrarı olmaz, tekrar geçmiş olsun..

Fren bakımı durumuna kesinlikle katılıyorum, en son frenler detaylı olarak ne zaman incelendi?
enson 4 teker fren balatalarını ve yağını 4 ay önce arabayı ilk aldığımda değiştirdim,sanayideki herhangibir peugeot servisine yaptırdım şimdiye kadarda sorunsuz bir şekilde kullandım frenle ilgili hiçbir sorunum olmadı,zaten o olaydan sonra önümde daha 100 km yol vardı ve yine sorunsuz araba yürüdü,kaput altında  ve arabanın altında gözle görebileceğim herşeyi inceledim anormal hiçbişey yoktu halende yok sorun neydi ne oldu bende anlamadım.Ayrıca fren ve sistemiyle ilgili sorunlarda tutmayan frenle karşılaştık veya duyduk ama sorun sebebiyle tutan fren ne duyduk nede gördük.
Peugeot 206 look 1.4 dizel
Yukarı Dön
Kadir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Ağustos 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 91
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Kadir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2012 Saat 13:59
Geçmiş olsun. Normalde bakım kitapçıklarında 2yıl ya da 60000km de bir fren hidrolik yağının değişmesi gerektiği yazıyor fakat genellikle fren sistemindeki bir arızadan dolayı hidroliğin boşalması haricinde  buna dikkat edilmiyor...
Peugeot 206+ 1.4HDI Urban Move 2012
Yukarı Dön
mustafah Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 126
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mustafah Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2012 Saat 13:38
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun. 

Normal şartlarda bu olayın olması imkansızdır çünkü aracın fren yapması için bir kuvvet (frene basmak gibi) kuvvet gereklidir. Araç bu kuvveti kendi kendisine üretemez. sistemde bir sorun olsa basınç düşer bu seferde fren tutmaz ama yine de böyle bir sorun olması çok düşük ihtimal. 

Aracı hareket ettireceğiniz zaman frenin çok sert olduğunu söylemişsiniz. Bu durumda frenin hidrolik sistemi akla geliyor. Fren merkezindede sorun oluşmuş olabilir. 

Aracın fren bakımlarını ve kontrollerini en son ne zaman yaptırdınız? Yaptırdığınız usta güvenilir birisi mi? Normalde sizin de dediğiniz gibi benim de ilk kez duyduğum bir şey. Buradaki sorunu bakımı yaptırmayan da ya da bakım yapılıyorsa da yapan ustada aramak gerekiyor benim fikrim.

Umarım tekrarı olmaz, tekrar geçmiş olsun..

Fren bakımı durumuna kesinlikle katılıyorum, en son frenler detaylı olarak ne zaman incelendi?
Artık PUG yok!!
Yukarı Dön
mustafah Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 126
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mustafah Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2012 Saat 13:37
Cidden olay çok enteresan Allah yardımcınız olmuş Shocked Tamir sonrası serviste araca ne yapıldığına bir bakmak lazım. Ayrıca fren sertliği öncelikle servofren diye tabir edilen westinghouse mekanizmasındaki bir arızaya bağlı olabilir. Normalde araç hızlanıp hareket ettikçe motor bu parçayı güçlü fren yapabilmesi için besler. Motor yeterli vakum vermediği zaman fren pedalı sertleşmeye başlar ve fren gücü zayıflar. Westinghouse'un içerisinde araç stop ettiğinde her ihtimale karşı aracı durdurmayı sağlayacak az miktar vakum vardır. Sanki sizin araçta bir anda westinghouse'a giden vakum kesilmiş ve bu durumda westinghouse son kalan hava ile acil durum olarak içindeki vakum ile frenleri kilitlemiş ve bir süre öyle kalmış olabilir. Frenlerin olay sonrasında taş gibi kesilmesinin nedeni bu olabilir. Aracı servise götürdüğünüzde westinghouse'un vakum değerlerini ölçsün, ayrıca motordan westinghouse'a giden check-valfi de kontrol ettirsin. Belki check valf arızalı olduğu için kısa bir süreliğine vakumu vermediğinden westinghouse'in arıza yapmasına neden olabilir. Benim düşüncelerim bunlar Wink
Artık PUG yok!!
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 10 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 7798 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 1615 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7743 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 214 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2674 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 145 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 9593 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 458 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 313 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 217 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 498 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 305 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 185 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 338 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 347 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 892 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 437 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 392 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 1114 0 freestyle53
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
talip206 4
selahattnsahman 3
TİMSAH 71 2
kralex18 2
konfor 2
Bayram 0816 1
ShoryuReppa 1
Mertdr 1
erthe 1
VedatAkçay 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English