![]() |
|
Aracın Boğulması ve Tamircinin Bunu Anlamaması |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
heavci ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2012 Saat 12:52 |
Arkadaşlar aracım 2002 model 106 Qs veüzerinde tüp yoktur. 2 gece önce birden bire araççukura girip çıktığında aynı şiddette motor arıza ışığımda yanıp söndü ve bunu bi kaç kere tekrarladı. Sabah oldu kalktım motoru çalıştırdım ve arıza ışığım bi süre daha yandı ve söndü. Tamirciye gittim ve kelebek,buji temizliği,carbon clean gibi işlemler yapması gerektiği o zaman sorunumun çözüleceğini söyledi. Peki eyvallah dedik. Yaklaşık 1 saat bu işlemleri yaptı. Aracı çalıştırdım gittim ve araç yokuş yukarı gaz yememeye,teklemeye falan başladı. Geri gittim hemen ve bujileri değiştiricez dedi. (Yarım saat önce hesapta temizlediğimiz bujileri). Peki onada eyvallah. Değiştirdik eve tekrar dönerken tekrar aynı sorun ama daha az şiddette. Geri döndüm tekrar. Test sürüşüne çıktık veo boğulmayı yapmadı,araban normal dedi. Ben geçtim direksiyona ve gaza basarkenhissediyorum boğulduğunu fakat ustaya derdimi anlatamadım. Neyse dedim çok kuruntu yapıyorum heralde. Sabah hastaneye giderken ışıklarda durdum ve kalkarken araba aynı şeyi yaptı gaz yemedi (gazı bi kaç kez pompalamama rağmen) stop etti. 15 dakika sonratekrar aynısını yaptı. Üstelik şimdide normal giderken belli bi devir gözetmeksizin benzini kesiyor gibi ve sonra birden turbo varmış gibi aniden hızlanıyor. Geri gittim bu sabah ustaya tekrar ve bana dediği "bize göre araban normal,sen kullanmayı bilmiyorsun,biraz düşük devirde kullanıyorsun,egzozunu değiştir önce,araban böyle çok mu güzel,bayramdan sonra gel" gibi saçma laflar etmeye başladı. Her neyse çok uzattım lafı ama kusura bakmayın...Eğer gerçekten sorunuma çare olabilecek biri veya birileri varsa tanıdığınız önerebileceğiniz çok sevinirim. Sorunum neden kaynaklı olabilir...
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ilk yapilacak is motor ariza isiginin neden yandigini bulmakta. Aracinizi bilgisayara baglatin ve hata kodlarini (aciklamalarini degil) not edip burada paylasin.
|
|
![]() |
|
heavci ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
o usta olacak şahsiyet bağladı ve katalitik konvertör ile ilgili bir hata verdi. Bu yaptığı işlemlerin düzelteceğini söyledi... ![]() |
|
![]() |
|
heavci ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
P0427 yada P0437 hata koduydu sanırım
![]() |
|
![]() |
|
heavci ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yok mu bi yer önerecek yada fikri olan yahu
![]() |
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hatayi bilgisayardan silmeyi denemeleri ve sonra test surusune cikmalari gerekiyor. Eger ayni hata kodu belirir ise o zaman gerekli islemler yapilir. Bu hata tek olarak mi vardi yoksa baska hata kodlari da var miydi?
|
|
![]() |
|
heavci ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bir tek bu vardı...bakalım ya bayramdan sonra maslakta data peugeot var oraya bi götüreceğim,umarım çözüme kavuşurum gönül rahatlığıyla binerim,yoksa yetkili servis yolları gözüktü bana ![]() ![]() Düzenleyen heavci - 16 Ağustos 2012 Saat 20:38 |
|
![]() |
|
g4m0w3r ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2012 Konum: sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
selam arkadasım bende de xs var benımde aracımda bır kac sorun var. arac benzınde ve de tupde istop edıyor ıkıncı sorun ise devir kesiyo devir sensörü varmıs onu deıstır dedıler % 60 kadar arıza dustu ama genelde sabıt hızla gıderken bırden kesıyor ve tekrar toparlıyo bende cozemedım ustaya tekrar goturdum bu sefer butun tesısat kablolarını elden gecırmek gerekıyor dedı ne yapmalıyım sızce.
|
|
![]() |
|
ygtgold ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Eylül 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
elimi tutsalar gözümü bağlasalar ben o 307 yi gene kullanırım
|
|
![]() |
|
turkuaz55 ![]() 1. Vites ![]() ![]() 02 - Ağustos - 1982 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2010 Konum: samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı turkuaz55
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
bende de ona benzer so run olmustu ustalar cok masraf ettim(5 milyara yakin) sorun sadece turboya giden hortumun hafif yirtilmis olmasi ve buradan hava girmesi bu nedenlede arabanin bogulmasi
140 lira yapildi bilmiyorum senin arabada turbo varmidir benim arabam 407 idi bol sans....
|
|
407 berline yer ucagi.....
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |