|
|
Arızalı akışmetre tespiti |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | ||
uikaratas
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2012 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı uikaratas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Arızalı akışmetre tespitiGönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 08:27 |
|
|
Selamlar, cihazda hata kodu görünmeyen akışmetrenin gerçekten arızalı olup olmadığı nasıl tespit edilir?
Diğer bazı forumlarda araç rölantide çalışırken fişi çekilir, irkilme ya da stop etme varsa maf sağlamdır gibi bir tespit şekli yazmışlar. Fişi çekince araçta hiçbir tepki olmuyorsa maf bozuktur deniyor. Aracım 2006 model 407 1.6 hdi. Araç çalışırken fişi çektim ama hiçbir değişiklik olmadı. Şimdi bu benim maf'ım bozuk mu demek. Bizim araçlarda deneyen oldu mu bunu bu şekilde? |
||
![]() |
||
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 10:15 |
|
|
Aracinizda ne gibi bir problem var? Neden MAF sensorunden supheleniyorsunuz?
Fisini cektiginizde performans kaybi yasmaniz gerekiyor. Yani aracinizi kullanmaniz gerekir, rolantide birsey goremeyebilirsiniz. Düzenleyen koliva - 08 Ağustos 2012 Saat 10:18 |
||
![]() |
||
uikaratas
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2012 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı uikaratas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 10:34 |
|
|
Aracımın gaz tepkilerinin daha iyi olabileceğini düşünüyorum. Daha önceden enjektör temizliği turbo kontrolü ve genel kontroller yapıldı ama hepsi normal çıktı.
Çok da bir sıkıntım yok aslında ama dediğim gibi sadece daha iyi olabilir diye düşünüyorum. Biraz takıntılı biriyim araç konusunda. Maf sensörünün fişi çekili vaziyette de gezdim, hiç bir değişiklik yoktu. Takılı durumda ne ise o.
|
||
![]() |
||
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 10:37 |
|
O halde temizleme yoluna gidebilirsiniz. Karburator spreyi kullanmayin agir oluyor MAF sensorune. MAF sensoru icin ozel satilan spreyler var. Bir deneyin. Ayrica kablosunu da kontrol edin. Nadirdir ama icten kirilabiliyor. |
||
![]() |
||
uikaratas
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2012 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı uikaratas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 10:39 |
|
Temizledim ama durum aynı. Kablo tam olarak nereden kırılabiliyor?
|
||
![]() |
||
uikaratas
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2012 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı uikaratas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 10:39 |
|
|
Bir de bu denemeyi yapma şansı olan arkadaşlar yapabilirse teyid etmiş olabiliriz, fişi çekince ne oluyor?
|
||
![]() |
||
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 10:49 |
|
|
Su videoda kontrolunu nasil yapabilecegin farkli yollarla anlatilmis. Ingilizce.
|
||
![]() |
||
uikaratas
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2012 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı uikaratas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 10:58 |
|
İzledim videoyu ama çok genel, yani maf ın ne işe yaradığını ve nasıl çalıştığını anlatıyor. Multimetrenin problarını hangi pinlere bağladığı gibi kendimizin de yapacağı şekilde bir açıklama yok. Sizin bahsettiğiniz kablo kopması ya da kırılması genelde nerede oluyor? Sargılı kısmın içinde mi? Böyle birşey olasa bilgisayara bağlayınca görülmez mi?
|
||
![]() |
||
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 12:16 |
|
|
Kopma her yerde olabilir. Basindan sonuna olcmek gerekir. MAF sensoru arizasi bilgisayarda cikmayabiliyor. Videodaki multimetreyi direk cikislarina paralel olarak baglamistir cunku direncini olcuyor. Hava akisi arttikca direnc artiyor.
|
||
![]() |
||
ahmet_bjk
3. Vites
Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013 Konum: MERSİN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1416 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ahmet_bjk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 Saat 02:26 |
|
|
Akışmetre dediğiniz hava debimetresi mi?
|
||
![]() |
||
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 Saat 05:58 |
|
Dogrudur. |
||
![]() |
||
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||