Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - al4 şanzuman hata veriyor
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

al4 şanzuman hata veriyor

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5.00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2012 Saat 09:04
Üstad,öyle binme iki gün sonra daha büyük bir arıza verir hiç bir şeye yaramaz.sende benim gibi yap baktın düzelmiyor masrafa gerek yok.elden çıkarıp bir daha peugeot un yanına yaklaşma.ben şanzuman yağını değiştirttim bakalım aynı arızayı verir ise hemen satacağım valla.Wink
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2012 Saat 09:46
sanırım bende öyle yapacam çetin ağam.
sorun belki basit belki güç ama bulamıyorlar.
ne bilim servise götürsem bir sürü hikayeden ekstra masraf astarı yüzünü geçecek
ama kesin çözüm sat ve uzak dur sanırım
Yukarı Dön
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2012 Saat 17:46
aynen üstadım;bakalım ben şu an deniyorum aracı aynı hatayı tekrar verirse doğru satışa çıkaracağım .bakalım otomatik olursa hondanın otomatik şanzumanlarını dünyada ilk sırada diyorlar ,temiz bir honda almayı düşünüyorum..kısmet.....kal sağlıcaklaWink
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2012 Saat 18:43
benzinli düşünürsen honda dan şaşma
honda hayat onda derler ya haklılar
ama civic 2007 ve üzeri olsun
Yukarı Dön
famekontor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
29 - Ocak - 1968

Kayıt Tarihi: 01 Eylül 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 46
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı famekontor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2012 Saat 21:02
aynı sorun bende de var bunu arac soğukken yapıyor ve arac parkteyken çalışırz vaziyette bir süre bekledikden sonra kar ve spor mod ışıkları yanmaya başlıyorstop edip çalıştınca düzeliyor ve gn boyu yapmıyor
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2012 Saat 23:37
kronik al4 sorunu al6 larda yokmuş 407 al6 yani tam otomatik altı vites biliyorum
Yukarı Dön
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2012 Saat 13:44
Kardeş aslında 206 ve307 gibi modellerin hatta 407 şanzumanlarıda skıntılıymış,dediğin gibi honda arıyorum bakalım bulursam takas yapıp alacağım.dünyada otomatik şanzumanlarda honda en kafada geliyormuş.gerçi benim araç yağ deiştirtikten sonra bir daha o hatayı vermedi ama güvenmiyorum.....nasip bakalım
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
ozi033 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ozi033 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2012 Saat 20:03
tek bir sorun var ne yağ.ne başka bişey.selenoidler değişecek bir daha bu hatayı almayacaksın.emin ol..
Yukarı Dön
ismail özdemir Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
26 - Mart - 1983

Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010
Konum: ANKARA/elvanknt
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 255
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ismail özdemir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2012 Saat 08:35
bencede bu yağ değişimi işi sadece fantazi
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2012 Saat 13:42
Orjinalini yazan: ozi033 ozi033 Yazdı:

tek bir sorun var ne yağ.ne başka bişey.selenoidler değişecek bir daha bu hatayı almayacaksın.emin ol..

Selenoidler yeni tip ise değişmesine gerek yoktur. Sorun çıkaranlar eski tiplerdir. 

Anlamak için de, eski tipler sessiz çalışır ama yeni tipler aracı D ya da R ye aldığımızda CIZZZZZ diye bir ses ile çalışır. 

Bu yüzden selenoidlerin eski ya da yeni olduğunu öğrenmeden değişim tavsiye etmeyiniz. 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2012 Saat 18:10
genel bir sıkıntı var herhalde bu al4 de . düzenli çalışan bi sistem değil gibi duruyor. benim aracım bazen hiç vites değişikliğini hissettirmiyor bile ama bazende saçmalayabiliyor:)
Yukarı Dön
famekontor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
29 - Ocak - 1968

Kayıt Tarihi: 01 Eylül 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 46
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı famekontor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 12:46
sorun selenoid valf ben dün değiştirdim şimdiliksorun gözkmüyor 
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2012 Saat 10:14
ya benim aracın al4 şanzıman mükemmel ancak motor yağı sınıyor ve bir türlü çözüm bulamadım.
şanzzımancılar mükemmel diyor
mekanik bakacak diyor.
aracı sıkıstırınca yağ sıcaklığı 140 a yaklaştı mı sanzıman korumaya alıyor
çözemediğim bir sorun
Yukarı Dön
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2012 Saat 13:19
Question
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2012 Saat 23:40
ama aracımın selenoidler orjinal sanırım çünkü cızırtı yapmıyor denildiği gibi. sayet değiştirsem yenisi ile acaba yağ ısınma sorunum çözülür mü fikri olan var mı
zira vites geçişlerim mümkemmel geri kaçma da yok
ama yag ısınınca sanzıman korumaya geçiyor tabi
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2012 Saat 01:33
Orjinalini yazan: nakka nakka Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: nakka nakka Yazdı:

bendede ısınmaya bağlı olarak kendini korumaya alma problemi var. araç çok ısınınca (uzun yolda yada aşırı trafikte) vites geçişleri anormaleşiyor devir saati yükseliyor ama araç hızlanmıyor sonrasında ise küt diye bi ses gelip araç kendinme korumaya alıyor bu arada ise herhangi bi arıza lambası yada bi uyarı ışığı yanmıyor. serviste çıkan arıza "kavrama ve patinaj" şeklinde görünüyor ve servis revizyon dedi acaba farklı bi çözümü olmaz mı. 4000 tl gibi bii rakam sölediler. acaba ne yapmayılım. 

Servis doğru söylemiş.Anlattığınıza göre revizyon zamanı gelmiş ama 4000 TL değil, max 1700 TL bir rakam ile şanzımanınız ilk günkü kondisyonuna kavuşacaktır.

hocam sölenen rakam 4000 5000 gibi çıkar bide iskonto yaparız dediler:) 1700e nerede yaptırabilirm ki ben razıyım 1700 vermeye yoksa aracı satıcam soğuyorum çünkü uzun yoldaykenm ve şehir içinde uzun süre kullandıktan sonra. peki hocam bu araç normal zamanda neden hiç sıkıntısız çalışıyorda ısınınca böle yapıyor bi arakdaşımızda soğutma problemi demiş, bunun için bişey yapılabilir mi?

Ben şanzımanı kople revizyon ettirdim planet dişliler ve tork konvertörü de değiştirdim ilave olarak hepsi 3000 TL tuttu. Sadece geri vites bandı güzel dedi usta oda 4 ay sonra su kuyverdi LOL Senin sıkıntın bambaşka. güzel bir otomatik şanzımancı bul işini halletsin. revizyonu yapılmış ve sıfırlanmış şanzıman 2500 TL iken senin şanzımanın nasıl 5000 TL masraf çıkarabilir?
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2012 Saat 01:48
Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

ama aracımın selenoidler orjinal sanırım çünkü cızırtı yapmıyor denildiği gibi. sayet değiştirsem yenisi ile acaba yağ ısınma sorunum çözülür mü fikri olan var mı
zira vites geçişlerim mümkemmel geri kaçma da yok
ama yag ısınınca sanzıman korumaya geçiyor tabi

Değerli arkadaşım eski konuları biraz karıştırdıysan benim bununla alakalı bir yazım var. Şöyleki uzun uzun yazamayacağım ama kısadan özetliyeyim.

Peugeot firması basınç selonoidlerini revize eden bir stoklu parça tanımladı sistemine. Bunun sebebi ise senin sıkıntı yaşadığın arıza ile ilgiliydi.Yani eski selonoidlerin çalışma sıcaklık değerleri düşük olduğundan şanzıman kendini arıza konumuna alıyordu.

Yeni stoklu selonoidlerin çalışma sıcaklıkları yükseltildi ve bu sorun ortadan kalktı.Atıyorum senin şuan kullandığın selenoidler 80 derece de korumaya alıyorsa bu selenoidler 110 derecede arızaya geçiyor.Tehlikeli sınırın 120 derece olduğunu varsayarsak (zaten buraya ulaşması imkansız dersek) şanzıman 100 dereceye dahi çıksa selenoidler çalıştığı için arızaya geçmiyor.

Fakat bu yenilenen Borg Warner firmasının ürettiği selenoidler bizim araçlara takıldığı zaman şanzıman beyninde küçük bir güncelleme yapılması gerekiyor ki şanzıman üst ısı sınırını 120 dereceye çıkarmak gerekiyor.(Aksi halde arızaya geçme sınırı yine 80 derecede kalır) Güncellemenin nedeni tamamen budur.

Zaten Planet 2000 programında elektroniksel teste girilip şanzıman parametreleri sekmesinde "Borg Warner uyumlumu" diye bir başlık vardırWink

Not: ısı değerlerini tam olarak hatırlamadığımdan yukarıda örnekte vermiş olduğum ısı değerleri tamamen hayal ürünüdür LOL
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2012 Saat 10:06
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

ama aracımın selenoidler orjinal sanırım çünkü cızırtı yapmıyor denildiği gibi. sayet değiştirsem yenisi ile acaba yağ ısınma sorunum çözülür mü fikri olan var mı
zira vites geçişlerim mümkemmel geri kaçma da yok
ama yag ısınınca sanzıman korumaya geçiyor tabi

Değerli arkadaşım eski konuları biraz karıştırdıysan benim bununla alakalı bir yazım var. Şöyleki uzun uzun yazamayacağım ama kısadan özetliyeyim.

Peugeot firması basınç selonoidlerini revize eden bir stoklu parça tanımladı sistemine. Bunun sebebi ise senin sıkıntı yaşadığın arıza ile ilgiliydi.Yani eski selonoidlerin çalışma sıcaklık değerleri düşük olduğundan şanzıman kendini arıza konumuna alıyordu.

Yeni stoklu selonoidlerin çalışma sıcaklıkları yükseltildi ve bu sorun ortadan kalktı.Atıyorum senin şuan kullandığın selenoidler 80 derece de korumaya alıyorsa bu selenoidler 110 derecede arızaya geçiyor.Tehlikeli sınırın 120 derece olduğunu varsayarsak (zaten buraya ulaşması imkansız dersek) şanzıman 100 dereceye dahi çıksa selenoidler çalıştığı için arızaya geçmiyor.

Fakat bu yenilenen Borg Warner firmasının ürettiği selenoidler bizim araçlara takıldığı zaman şanzıman beyninde küçük bir güncelleme yapılması gerekiyor ki şanzıman üst ısı sınırını 120 dereceye çıkarmak gerekiyor.(Aksi halde arızaya geçme sınırı yine 80 derecede kalır) Güncellemenin nedeni tamamen budur.

Zaten Planet 2000 programında elektroniksel teste girilip şanzıman parametreleri sekmesinde "Borg Warner uyumlumu" diye bir başlık vardırWink

Not: ısı değerlerini tam olarak hatırlamadığımdan yukarıda örnekte vermiş olduğum ısı değerleri tamamen hayal ürünüdür LOL
 
Azizim daha önce yazdım dediğin yorumunu ve aktarımının linkini koyabilir misin zor olmazsa. keyifle okurum emin ol. kafama yattı anlattıkların zira.
şimdiden teşekkür ederim veya forumda aramak istersem ne yazmam lazım
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2012 Saat 11:18
olmadı sanırım
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2012 Saat 23:00
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

ama aracımın selenoidler orjinal sanırım çünkü cızırtı yapmıyor denildiği gibi. sayet değiştirsem yenisi ile acaba yağ ısınma sorunum çözülür mü fikri olan var mı
zira vites geçişlerim mümkemmel geri kaçma da yok
ama yag ısınınca sanzıman korumaya geçiyor tabi

Değerli arkadaşım eski konuları biraz karıştırdıysan benim bununla alakalı bir yazım var. Şöyleki uzun uzun yazamayacağım ama kısadan özetliyeyim.

Peugeot firması basınç selonoidlerini revize eden bir stoklu parça tanımladı sistemine. Bunun sebebi ise senin sıkıntı yaşadığın arıza ile ilgiliydi.Yani eski selonoidlerin çalışma sıcaklık değerleri düşük olduğundan şanzıman kendini arıza konumuna alıyordu.

Yeni stoklu selonoidlerin çalışma sıcaklıkları yükseltildi ve bu sorun ortadan kalktı.Atıyorum senin şuan kullandığın selenoidler 80 derece de korumaya alıyorsa bu selenoidler 110 derecede arızaya geçiyor.Tehlikeli sınırın 120 derece olduğunu varsayarsak (zaten buraya ulaşması imkansız dersek) şanzıman 100 dereceye dahi çıksa selenoidler çalıştığı için arızaya geçmiyor.

Fakat bu yenilenen Borg Warner firmasının ürettiği selenoidler bizim araçlara takıldığı zaman şanzıman beyninde küçük bir güncelleme yapılması gerekiyor ki şanzıman üst ısı sınırını 120 dereceye çıkarmak gerekiyor.(Aksi halde arızaya geçme sınırı yine 80 derecede kalır) Güncellemenin nedeni tamamen budur.

Zaten Planet 2000 programında elektroniksel teste girilip şanzıman parametreleri sekmesinde "Borg Warner uyumlumu" diye bir başlık vardırWink

Not: ısı değerlerini tam olarak hatırlamadığımdan yukarıda örnekte vermiş olduğum ısı değerleri tamamen hayal ürünüdür LOL
 
monur kardeş yazdıkların çok kafama yattı. ama 307 bva kullanan arkadaş yazdı ve özelden e mesaj attı kesinlikle selenoidden değil aynı sorunu yasadım deiştirdim olmadı dedi
ne dersin bu duruma
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26329 20 Osman48
konu icon Start stop son mesaja git 199 0 zafercelebi
konu icon 206 hararet sorunu (çözüldü) son mesaja git 37002 27 kaan206
konu icon Arıza Işıkları... Anlamları son mesaja git 296737 31 dostcanlısı
konu icon Peugeot 206 hararet ve torsiyon sorunu son mesaja git 86 0 kaan206
konu icon Motor arızası aracı tamir ettiriniz uyarısı son mesaja git 94105 43 ozgurtavukcu07
konu icon 308 rolantide dalgalanma titreme son mesaja git 863 1 sensah
konu icon Ön göğüs kısmı açılması hk. son mesaja git 1034 5 Oto Tamir Servisim
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 6240 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1111 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 310 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3617 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49362 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 531 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 345 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 597 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 91 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4392 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1877 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 1051 0 Just for Justice
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
SerkanPinar 2
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
kaan206 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English