Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - triptronik şanzımanda vuruntu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

triptronik şanzımanda vuruntu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: triptronik şanzımanda vuruntu
    Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 20:05
Orjinalini yazan: aacemm aacemm Yazdı:

2004 307 otomatik kullanıcısıyım ,başımdan geçti ve fren müşürü ile çözdüm en sonunda olayı.uzun yol yaparken ışıklarda durkalk yaparken yeşil yanınca gaza basıyordum gaz yiyor fakat hareket etmiyordu.sonra sanki biri arkakan vurmuş gibi küüüt diye kalkıyordu,şehir içindede yapmaya başlamıştı.gittim şanzıman yağı ve selenoid valfleri değiştirdim arfaç 82 bindeydi ozaman. sonuç değişmedi.ben kara kara düşünüp araştırma yapmaya başladım ve en sonunda buldum.
fren müşürü bozukmuş.hani aracı çalıştırırken yada park edip tekrar vites değiştirimeye kalkarken frene basıp ayağı çekince  ''tık tık '' ses gelmesi lazım ya bende o ses gelmiyodu. araç hata kodu da vermiyodu.okadar masraf ettim ama sonra 25 tl ye çözdüm ama zaten 60 binde şanzıman yağını değiştirmek gerekiyormuş bu arada onuda halletmiş olduk.siz gene bi kontrol ettirin fren müşürünü

şanzıman yağı 60.000 de bir değişmez. Normali 30.000 km de bir değişmesi gerekiyor. Zaten aracı bilgisara bağlayınca şanzıman bakım sayacını açarsanız 32,999 km den geri saymaya başladığını anlarsınız.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 15:16
Orjinalini yazan: aacemm aacemm Yazdı:

2004 307 otomatik kullanıcısıyım ,başımdan geçti ve fren müşürü ile çözdüm en sonunda olayı.uzun yol yaparken ışıklarda durkalk yaparken yeşil yanınca gaza basıyordum gaz yiyor fakat hareket etmiyordu.sonra sanki biri arkakan vurmuş gibi küüüt diye kalkıyordu,şehir içindede yapmaya başlamıştı.gittim şanzıman yağı ve selenoid valfleri değiştirdim arfaç 82 bindeydi ozaman. sonuç değişmedi.ben kara kara düşünüp araştırma yapmaya başladım ve en sonunda buldum.
fren müşürü bozukmuş.hani aracı çalıştırırken yada park edip tekrar vites değiştirimeye kalkarken frene basıp ayağı çekince  ''tık tık '' ses gelmesi lazım ya bende o ses gelmiyodu. araç hata kodu da vermiyodu.okadar masraf ettim ama sonra 25 tl ye çözdüm ama zaten 60 binde şanzıman yağını değiştirmek gerekiyormuş bu arada onuda halletmiş olduk.siz gene bi kontrol ettirin fren müşürünü

bendede aynı sorun uzun yolda oluyor. uzun yol sonrasında şehir içine girdiğimde zaten iyice su koyveriyor. selenoidler önceden değiştirildi ve bende şanzıman yağı değiştirdim ama çare etmedi, bilgisayara bağlattığımda "patinaj ve kavrama" diye bi hata gösteriyor. servis şanzıman revizyonu dedi ama bilmiyorum olay nedir. revizyon gerektirecek bir durum olsa bu aracın hiç düzgün çalışmaması lazım diye düşünüyorum. fren müşürünü de bi kere kendim değiştirdim onda bi sıkıntı yok gibi. benim aklıma yağın soğutmasıyla ilgili bi sıkıntı varmış gibi geliyor çünkü bu arıza sadece araç çok ısındığında gerçekleşiyor.   
Yukarı Dön
aacemm Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Nisan - 1978

Kayıt Tarihi: 03 Eylül 2010
Konum: eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aacemm Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 12:41
2004 307 otomatik kullanıcısıyım ,başımdan geçti ve fren müşürü ile çözdüm en sonunda olayı.uzun yol yaparken ışıklarda durkalk yaparken yeşil yanınca gaza basıyordum gaz yiyor fakat hareket etmiyordu.sonra sanki biri arkakan vurmuş gibi küüüt diye kalkıyordu,şehir içindede yapmaya başlamıştı.gittim şanzıman yağı ve selenoid valfleri değiştirdim arfaç 82 bindeydi ozaman. sonuç değişmedi.ben kara kara düşünüp araştırma yapmaya başladım ve en sonunda buldum.
fren müşürü bozukmuş.hani aracı çalıştırırken yada park edip tekrar vites değiştirimeye kalkarken frene basıp ayağı çekince  ''tık tık '' ses gelmesi lazım ya bende o ses gelmiyodu. araç hata kodu da vermiyodu.okadar masraf ettim ama sonra 25 tl ye çözdüm ama zaten 60 binde şanzıman yağını değiştirmek gerekiyormuş bu arada onuda halletmiş olduk.siz gene bi kontrol ettirin fren müşürünü
Yukarı Dön
foresteng. Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 217
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı foresteng. Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 10:20
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: foresteng. foresteng. Yazdı:

Fren müşürü ile bağlantısını anlayamadım. Açıklama yapabilir misiniz ?

Fren müşürünü bende anlamış değilim ama çözüm yollarından birtanesi bu. Bende oluşan aynı sorunu bu şekilde tesadüf ederi halletim. Zaten linki incelerseniz çözüm olanakları liste olarak mevcut.

Valla enteresan, teşekkür ederim ...
2006/206 Feline OV 1,4 (benzinli)
Kapkara
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2012 Saat 19:21
Orjinalini yazan: foresteng. foresteng. Yazdı:

Fren müşürü ile bağlantısını anlayamadım. Açıklama yapabilir misiniz ?

Fren müşürünü bende anlamış değilim ama çözüm yollarından birtanesi bu. Bende oluşan aynı sorunu bu şekilde tesadüf ederi halletim. Zaten linki incelerseniz çözüm olanakları liste olarak mevcut.

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
foresteng. Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 217
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı foresteng. Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2012 Saat 12:03
Fren müşürü ile bağlantısını anlayamadım. Açıklama yapabilir misiniz ?
2006/206 Feline OV 1,4 (benzinli)
Kapkara
Yukarı Dön
foresteng. Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 217
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı foresteng. Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2012 Saat 12:02
Gaza normal basıyorum, yüklenme falan yok. ama hoşuma gitmiyor. Almadan önce aracı serviste şanzımanına baktırmıştım. onlarda bilgisayara bağlamışlar, sorun yok demişlerdi. Şimdi de böyle olunca insanın canı sıkılıyor.. 
2006/206 Feline OV 1,4 (benzinli)
Kapkara
Yukarı Dön
SserkanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Nisan 2012
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 143
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SserkanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2012 Saat 14:04
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: SserkanT SserkanT Yazdı:

bu sabah avcılar mepaya gittim. araç bilgisayara bağlantı sonuç olarak  her hangibir sorun yok denildi fazla detaylı olmasa bile test sürüşü yapıldı sorun yok. şaşırdım kaldım. dönüş yolunda vuruntu yapmaya başladı. saç baş yoluyorum şu an 

arıza kaydında gözükmeyebilir. siz şanzıman yağ basıncına baktırdınız mı motor sıcakken?

vuruntunun sebebi düşük basınç, onun sebebide arızalı selenoid. 

peugeot berkeye gitmenizi tavsiye ederim. orada servis şefi uğur ustayı bulun o size yardımcı olur.
tavsiyenize uyup hafta sonu  berke ye gideceğim sonucu da en kısa zamanda yazarım. ilginize teşekkürler
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2012 Saat 17:28
Orjinalini yazan: foresteng. foresteng. Yazdı:

benim aracımda 2006 model 206 otomatik 1,4... Benim viteslerde özellikle geç ve hissedilir biiçimde değişmeye başladı. 1. vites geçişinde sorun yok ama 2 den 3 e ya da 3 den 4 e geçerken devir 3500 ile 4200 arasındayken vites değişiyor. bu durumda araç çok bağırıyor.
Sebep malum selenoidler midir?

fren müşürünü konrol etirdiniz mi? aynı sorunu 307'm de fren müşürü ile halletmiştim.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2012 Saat 17:27
Orjinalini yazan: SserkanT SserkanT Yazdı:

bu sabah avcılar mepaya gittim. araç bilgisayara bağlantı sonuç olarak  her hangibir sorun yok denildi fazla detaylı olmasa bile test sürüşü yapıldı sorun yok. şaşırdım kaldım. dönüş yolunda vuruntu yapmaya başladı. saç baş yoluyorum şu an 

arıza kaydında gözükmeyebilir. siz şanzıman yağ basıncına baktırdınız mı motor sıcakken?

vuruntunun sebebi düşük basınç, onun sebebide arızalı selenoid. 

peugeot berkeye gitmenizi tavsiye ederim. orada servis şefi uğur ustayı bulun o size yardımcı olur.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
fTh206 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Haziran - 1991

Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2011
Konum: İstanbul/Şişli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 652
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fTh206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2012 Saat 16:37
Orjinalini yazan: foresteng. foresteng. Yazdı:

benim aracımda 2006 model 206 otomatik 1,4... Benim viteslerde özellikle geç ve hissedilir biiçimde değişmeye başladı. 1. vites geçişinde sorun yok ama 2 den 3 e ya da 3 den 4 e geçerken devir 3500 ile 4200 arasındayken vites değişiyor. bu durumda araç çok bağırıyor.
Sebep malum selenoidler midir?
Acaba gaza çok yüklendinizden olabilirmi çünkü 206'larda ''s'' modu olduğundan dolayı gaza aniden veya sonuna kadar yüklenince otomatik olarak ''s'' moduna geçiyo buda devirin yüksek olmasına neden oluyo.
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC
2010 CVT OTOMATİK
Yukarı Dön
foresteng. Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 217
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı foresteng. Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2012 Saat 14:58
benim aracımda 2006 model 206 otomatik 1,4... Benim viteslerde özellikle geç ve hissedilir biiçimde değişmeye başladı. 1. vites geçişinde sorun yok ama 2 den 3 e ya da 3 den 4 e geçerken devir 3500 ile 4200 arasındayken vites değişiyor. bu durumda araç çok bağırıyor.
Sebep malum selenoidler midir?
2006/206 Feline OV 1,4 (benzinli)
Kapkara
Yukarı Dön
SserkanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Nisan 2012
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 143
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SserkanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2012 Saat 13:21
bu sabah avcılar mepaya gittim. araç bilgisayara bağlantı sonuç olarak  her hangibir sorun yok denildi fazla detaylı olmasa bile test sürüşü yapıldı sorun yok. şaşırdım kaldım. dönüş yolunda vuruntu yapmaya başladı. saç baş yoluyorum şu an 
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2012 Saat 09:35
SserkanT; arıza olarak göstermeyebilir, siz parametrelerine, basınç değerlerine vs baktırın.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
fTh206 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Haziran - 1991

Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2011
Konum: İstanbul/Şişli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 652
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fTh206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2012 Saat 00:45
Aynen selenoid+valf+onlar değişmişken şanzıman yağınıda değiştirceksin zaten mecburi.
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC
2010 CVT OTOMATİK
Yukarı Dön
SserkanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Nisan 2012
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 143
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SserkanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2012 Saat 23:43
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

yoğun trafikte dur kalklarda şanzıman yağı çok ısınır. bu durumda selenoidler görevini yeterince yerine getiremez. selenoidlerin görevi aracı vitese almak, vites değiştirmek vs. 

normal bir şekilde rolantide yağ basıncı 2,5 bar olması lazım. devir arttıkca basınç ta artar. selenoidler de bu basınçla yağ püskürterek vites değiştirirler. 

senin aracın 3000 devire geldiğinde selenoidler yeterli basıncı oluşturabildiği için birden vitese takıyor ve araç aniden ivmeleniyor. yani düşük devirde selenoid görevini yerine getiremiyor. 


eğer masraf senin için sorunsa yapacağıma değermi diye merak ediyorsan selenoidleri değiştirmeden önce aracı bilgisayara bağlattır. motor sıcakken ve rolentide çalışırken şanzıman yağ basıncı 2,5'in altında ise selenoidleri değiştirmen gerekecektir. 

Eski kasa 307 lerdeki selenoidler fabrikadaki üretimden kaynaklı hatalıdır. böyle sorunlar çıkartıyorlar. Daha sonra brog varner adı altında yeni selenoid çıkardılar bu sorunları düzeltipde. Sendekiler kuvvetle ihtimal eski tip yani arızalı tip olması gerekiyor. Bunu anlaman da kolay. Aracı çalıştırıp D ye ya da R ye aldığında şanzımandan Cızzzzzz diye bir ses gelmiyorsa eski tiptir. Yeniler sesli çalışıyor. 

Yetkili serviste geçen sene 2 selenoid + yağ değişimi + işçilik 600 TL civarındaydı. Değiştirecek olursan yardımcı olurum.
vites değişiminde her hengibir ses gelmiyor aracım 2004 model sanırırm eski tip. eğer sorunu tamamen ortadan kaldıracaksa değiştirelim selenoidleri tabii. çok can sıkıcı bir durum.yarın mapa'ya götüreceğim  bilgisayara bağlandığında arızayı gösterirmi?
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2012 Saat 23:32
yoğun trafikte dur kalklarda şanzıman yağı çok ısınır. bu durumda selenoidler görevini yeterince yerine getiremez. selenoidlerin görevi aracı vitese almak, vites değiştirmek vs. 

normal bir şekilde rolantide yağ basıncı 2,5 bar olması lazım. devir arttıkca basınç ta artar. selenoidler de bu basınçla yağ püskürterek vites değiştirirler. 

senin aracın 3000 devire geldiğinde selenoidler yeterli basıncı oluşturabildiği için birden vitese takıyor ve araç aniden ivmeleniyor. yani düşük devirde selenoid görevini yerine getiremiyor. 


eğer masraf senin için sorunsa yapacağıma değermi diye merak ediyorsan selenoidleri değiştirmeden önce aracı bilgisayara bağlattır. motor sıcakken ve rolentide çalışırken şanzıman yağ basıncı 2,5'in altında ise selenoidleri değiştirmen gerekecektir. 

Eski kasa 307 lerdeki selenoidler fabrikadaki üretimden kaynaklı hatalıdır. böyle sorunlar çıkartıyorlar. Daha sonra brog varner adı altında yeni selenoid çıkardılar bu sorunları düzeltipde. Sendekiler kuvvetle ihtimal eski tip yani arızalı tip olması gerekiyor. Bunu anlaman da kolay. Aracı çalıştırıp D ye ya da R ye aldığında şanzımandan Cızzzzzz diye bir ses gelmiyorsa eski tiptir. Yeniler sesli çalışıyor. 

Yetkili serviste geçen sene 2 selenoid + yağ değişimi + işçilik 600 TL civarındaydı. Değiştirecek olursan yardımcı olurum.


Düzenleyen metin - 02 Mayıs 2012 Saat 23:35
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
SserkanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Nisan 2012
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 143
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SserkanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2012 Saat 23:11
selenoitlerin değişmesi masraflımıdır. birde hararati tetiklermi bu arıza? şimdiden teşekkürler
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2012 Saat 22:55
selenoitleri yeni tip selenoidler ile değiştirirsen sorun kalmaz. tecrübe ile sabittir.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2012 Saat 22:39
selenoid valfler gibi anlıyorum. doğru mu arkadaşlar.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 44 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 278 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107306 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1442 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 2988 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 9092 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 8520 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 782 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 738 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1542 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 55301 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 296 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 1106 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 1834 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 256 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 2297 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 566 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 1740 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 15904 23 M.Emin
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
alibozoglu1 1
İlyas41 1
badking530 1
CBerkG 1
kaya52 1
karauurböcei 1
ankaralı_emre 1
Pyrs 1
Barisge 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English