|   | 
 | 
| 35 mm. yay taktırdım ama... | 
| Yanıt Yaz   | Sayfa 12> | 
| Yazar | ||
| ike   1. Vites     16 - Eylül - 1981 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2011 Konum: çanakkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 92 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Konu: 35 mm. yay taktırdım ama... Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 09:25 | |
| 
   Slm arkadaşlar.geçen gün aracıma coil-ex marka 3.5 santim yay takktırdım ilk defa yay takılmış bir araca biniyorum çukurlarda falan biraz zıplıyormuş gibi geldi bana arabanın içişnde oynuyoruz rresmen :))böyle olması normalmi yoksa yapacak birşey varmı?? aracım 1.4 motor 2006 model x-desing modeli lastik ölçüleri 195-50-15 
    | ||
|  | ||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 13:19 | |
| 
   sanırım 307 araç ne kadar düşürdü aracınızı yayları takınca önce ve sonra olarak foto yükleyebilirmisiniz?
    | ||
|  | ||
| ike   1. Vites     16 - Eylül - 1981 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2011 Konum: çanakkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 92 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 18:45 | |
| 
   aracım 206 foto çekince yüklerim.aslında tam istediğim gibi oldu ama ben alışkın değilim herhalde yaylı arabaya :))
    | ||
|  | ||
| 206RCCLUB   1. Vites     04 - Temmuz - 1967 Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı 206RCCLUB Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 19:29 | |
| 
   Orjinal amortisörlerine mi taktınız?
    | ||
|  | ||
| ike   1. Vites     16 - Eylül - 1981 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2011 Konum: çanakkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 92 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 19:41 | |
| 
   Evt orjinal amortisörlerine taktım.çokta sağlıklı olöuyor galiba?
    | ||
|  | ||
| 06cnk   1. Vites     Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 20:30 | |
| 
   taktiğiniz yaylar spor yaylar olduğu için aracınızı yere yaklaştırmasıyla birlikte, spor yaylar orjinal yaylara göre daha sert olduğu için,bu yaşadiğiniz çok normal yani olması geren bu aslında
    | ||
| 
     Her Yiğidin Gönlünde Bir ASLAN Yatar
     | ||
|  | ||
| Üçyüzaltı   1. Vites     18 - Eylül - 1988 Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011 Konum: ÇORUM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1454 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı Üçyüzaltı Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 21:31 | |
| 
   Sırf bundan  dolayı aracın yüksekliğini orjinal tutuyorum , eski aracımda yaptım aynı olayı rahatlık bozuluyor. Ama görüntü süper oluyor   Hayırlı olsun . Çukurları ezberlemekte ayrı bir zevk oluyor bide   | ||
|  | ||
| ike   1. Vites     16 - Eylül - 1981 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2011 Konum: çanakkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 92 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 23:03 | |
| 
   yapacak birşey yok çukurları ezberliyeceğiz artık :D peki kule gergisi taksam bir faydası olurmu acaba ?
    | ||
|  | ||
| 206RCCLUB   1. Vites     04 - Temmuz - 1967 Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı 206RCCLUB Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2011 Saat 23:53 | |
| 
 Aslında sağlıklı olmuyor. Özellikle performans kullanımda, virajlarda sıkıntı yaratır. En mantıklısı spor amortisör takmanız. Veya amortisörlerinizi sertleştirmeniz. 
 Spor amortisör taktığınızdada çukurları ezberleyeceksiniz. Hoplayıp zıplamayacak ama küt küt vuracak. Bu taktığınız yayın sertlik ayarıylada doğru orantılı tabi. Kule gergisine gelince... Faydası mutlaka var ama sağ yada sol taraftan alacağınız hasarlar, diğer tarafıda etkiliyor. Yani aracınız sol taraftan bir darbe aldığında, kule gergisinden dolayı aracınızın ön takımının sağ tarafındada hasar oluşturabiliyor. Karar sizin.  Kazasız sürüşler dilerim.  | ||
|  | ||
| ike   1. Vites     16 - Eylül - 1981 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2011 Konum: çanakkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 92 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2011 Saat 09:00 | |
| 
   Spor amortisör düşünüyorum ama fiyatları çok pahalı okadar para vermek zor geliyor bana :) uygun fiyatlı olanları yokmu acaba onların?
    | ||
|  | ||
| ike   1. Vites     16 - Eylül - 1981 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2011 Konum: çanakkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 92 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 18:15 | |
| 
   Peki 2 çift orjinal amortisör alsam ve orjinal yaylarını geri taksam yaylardanda biraz kestirsem olurmu bir sıkıntı yaratırmı?kullananlar varmı böyle acaba?
    | ||
|  | ||
| MagicPerformance   2. Vites     24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı MagicPerformance Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 18:23 | |
| 
   yaylarınızı sakın kestirmeyin allah göstermesin bir gün giderken yay sizden önce virajı dönebilir.
    | ||
|  | ||
| ose   2. Vites     05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 20:33 | |
| 
   Sakın kesmeyin benımkiler kesik orjinaline dönecem .
    | ||
|  | ||
| yavuz25   1. Vites     Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011 Konum: Dünya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2296 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 21:31 | |
| 
 Abim bende orjinal binmeyi seviyorum Ama bu yayları kestirmek neden tehlikeli biraz bahsedermisin. | ||
|  | ||
| MagicPerformance   2. Vites     24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı MagicPerformance Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 21:41 | |
| 
   kesilen yay hesaplanan değerlerini yansıtamıyor yüksek suratlerde ve virajlarda çok tehlikeli oluyor durum bazen araç önden atmada yapabiliyor kestirmek yerine 5 cm yay alın 
    | ||
|  | ||
| yavuz25   1. Vites     Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011 Konum: Dünya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2296 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 21:42 | |
| 
   
Bilgiler için teşekkür ederim.   | ||
|  | ||
| Üçyüzaltı   1. Vites     18 - Eylül - 1988 Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011 Konum: ÇORUM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1454 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı Üçyüzaltı Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 21:45 | |
| 
   Aynen katılıyorum , yayı kesilmiş araba ile yayın pırtıp lastiğe sürtüp lastiği patlayan araçla yolda dönmüş biri olarak yayı kesmeyin aman haa   illa ucuz yapacaksanız yayı ısıttırın , hoş oda bek sağlıklı deil , en iyi yay alın  | ||
|  | ||
| MagicPerformance   2. Vites     24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı MagicPerformance Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 21:56 | |
| 
   ısıtmak,presletmek,kestirmek bunların hepsi aynı nane :) eğer kendimiz bunları yapacaksak firmalar neden arge çalışmaları için milyonlarca dolar harcıyor ? en sağlıklısı istenene göre yapılmış iyi markaların malzemelerini kullanmaktır. Benim aracım gayet düşük 5 cm eibach ve koni amartisörlerle kullanıyorum jant çapını büyütmeden 40 yanak lastik kullanın sizin araçlarınızda yerlerde gezsin hem yol tutuşunuz artar hemde istediğiniz alçaltmayı sağlarsınız.
    | ||
|  | ||
| berko   2. Vites     02 - Temmuz - 1988 Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 22:24 | |
| 
   benim 206 da 4 cm yay vardı. seke seke gidiyodu heryerde :D içim dışıma çıkıyodu ama yol tutuşu baya artmıştı, oda ayrı bi zevk...
    | ||
|  | ||
| Üçyüzaltı   1. Vites     18 - Eylül - 1988 Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011 Konum: ÇORUM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1454 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı Üçyüzaltı Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2011 Saat 22:31 | |
| 
   Aynen hele o kasisten geçmek yokmu bi seferinde kafam tavana çarpıştı   işin kötü kısmı araba spor duruyor biri sıkıştırıyor bakıon illaki yolda çukur oluyr basıon gaza gelip bi dalıon çukura ondan sonra sanayiye | ||
|  | ||
| Yanıt Yaz   | Sayfa 12> | 
| Forum Atla | Forum İzinleri   Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma | 
| Bizi Takip Edin    
 
 | |||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | |||||||||||||||