|
|
Flanş & Spacer ? |
Yanıt Yaz
|
Sayfa <123> |
| Yazar | ||
lkr_yldz
2. Vites
15 - Kasım - 1987 Kayıt Tarihi: 25 Mart 2011 Konum: Sultangazi/İST. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 274 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 22:54 |
|
|
bu işler şakaya gelmez yaptın mı doğru düzgün bişey olması lazım can taşıyoruz bu arabalarda sadece kendimizde gitmiyoruz bu yollarda başkalarınıda düşünmek lazım. herhangi bi lastik jantçıya gitsem kesinlikle sorun olmaz diyecek biliyorum sırf satabilmek için o yüzden ilk önce size sormak her zamanki gibi daha doğru geldi bana
|
||
|
2006 206 Feline 1.4 бензин
Cadence Digital Music Changer 195/50/15 Lassa İmpetus Revo |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 22:56 |
|
|
ilker bide kafama takıldı şimdi sanki arkalar içerde duruyor demişsin ya.. aracındaki jantlarda flanş yok..ve 4 jantta aynı büyük ihtimal... dolayısıyle sanmıyorumki bir dengesizlik olsun... hadi diyelim flans koydun bu sefer arkalar istediğin gibi olacak ama önler çıkık kalacak o bakımdan hiç oynama bence...
|
||
![]() |
||
lkr_yldz
2. Vites
15 - Kasım - 1987 Kayıt Tarihi: 25 Mart 2011 Konum: Sultangazi/İST. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 274 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 22:57 |
|
ucuz alan 2 kere alır diye bi laf var katılıyorum sana illa kalite bişey olması lazım
|
||
|
2006 206 Feline 1.4 бензин
Cadence Digital Music Changer 195/50/15 Lassa İmpetus Revo |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 22:57 |
|
![]() ![]() çok güzel bir örnek.. |
||
![]() |
||
34sea45
1. Vites
14 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2011 Konum: Ümraniye / İst Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1653 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 22:58 |
|
|
kardeşim yarına kadar bi bekle kullanan arkadaşlar var ve hepside çok memnunlar bide onlardan bilgi al zaten konuyu görünce geleceklerdir
|
||
![]() |
||
lkr_yldz
2. Vites
15 - Kasım - 1987 Kayıt Tarihi: 25 Mart 2011 Konum: Sultangazi/İST. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 274 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 23:02 |
|
aracım orjinal lastik ebatlarında zaten. sadece aldığım kişi servisten peugeotun orjinal 14'' jantlarını almış yani değişen bişey yok aracımda dengesizlik değil zaten baktığım orjinal oynanmamış 206 ların hepsi aynı sadece arkadan bakıldığında biraz daha açık dursun ve yandan baktığımda biraz daha lastikler kendisini göstermesini istiyorum
|
||
|
2006 206 Feline 1.4 бензин
Cadence Digital Music Changer 195/50/15 Lassa İmpetus Revo |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 23:04 |
|
|
benden sana tavsiye sakın yapma.
flanş dediğimiz şey basit birşey değil. yük indeksine göre flanşlar var. kafana göre takarsan dört teker bijonlarından kırılır. 2007 mustang salleen flanş uygulamasını izledim youtube da. taktıkları flanşın üstünde bile yük indeksleri var. öyle sanayide yaptırırım tornada takarım usulü olmaz. |
||
![]() |
||
lkr_yldz
2. Vites
15 - Kasım - 1987 Kayıt Tarihi: 25 Mart 2011 Konum: Sultangazi/İST. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 274 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 23:04 |
|
bakalım bütün bilgisi olan arkadaşlardan yorum almadan yapmam zaten
|
||
|
2006 206 Feline 1.4 бензин
Cadence Digital Music Changer 195/50/15 Lassa İmpetus Revo |
||
![]() |
||
yeditepely
2. Vites
12 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2011 Konum: İst/KARTAL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 340 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı yeditepely
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 23:33 |
|
|
kardesım bencede hıc oynama.flans kamber bu tur seyler bence gereksız gelıyor.al guzel bır kalın lastık hem daha guvenlı gıt.hem arkadan guzel gozuksun.olmadı arabayı dusur arkadan gozukmez zaten.yandan da kımse bakmaz lastık ıcerdemı dısardamı.jantının guzellıgıne baksınlar.dertsız basına dert almanın anlamı yok bence.yıne sen bılırsın.
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 23:34 |
|
|
Acıkcası flans ıcı oyle cok cok makbul bır hareket degıl.
Sımdı ben ne desem bırısıne dokunacak. Ama her zaman ne yapıyorsam sımdıde aynısını yapacagım. Bırısıne dokunup dokunmamasını dusunmekten zıyede bılgım noktasında cevap verecegım...
Okan kardesım sen kullanıyor olabılırsın ama bu durum aracının suandakı durumunun cok emnıyetlı oldugunu ıspat etmez. Ulkemızde bu ve benzerı seyler yerıne o kadar bılıncsız yanlıs gelısıguzel yapılıyorkı ve kullananlarda senın dedıgın gıbı "ben kullanıyorum memnunum hıcbır sorun yok" dıyebılırler ama 3 gun sonra ne olabılecegı hakkında kımsenın fıkrı olamaz.
Arac uretılırken her turlu sartlar goz onunde bulundurulur. Aracın en buyuk dusebılecegı cukur bıle hesap edılmeye calısılır.
Sımdı sen flans taktın bır kere en basta "porya bılyalarına" daha cok yuk bındırıyorsun bu kesın...
Belkı cok buyuk bır fark yaratmaz orada mutabık oluruz.
Fakat bıjon ne kadar dıs tutuyor??? Veya degıstıysen aldıgın bıjonların saglamlıgı nedır ???
Dıyecegım o kı bu arac dınamıgı denılen durum bızım at gozlugu takmıs ustaların aklının yetecegı kadar basıt konular olmayabılır... Her zaman bılımın ısıgında hareket edılmesınden yanayım.
Sonuc olarak eger flans takılacaksa kalıtelı olanları tercıh edılmelıdır kı balans sıkıntısı vs yasanmasın. Ayrıca bıjon degısecekse yıne kalıtelı olanları arastırılmalıdır. Bıldıgım kadarıyla pıyasadakı bajı bıjonlar uzama yapıyor ve zamanla bır gevseme meydana getırıyor. Bunun sonu kopmaya kadarda gıdebılır...
Sunuda eklemek ıstıyorum. Sadece arka lastıklerın dısarı cıkarılması aracın dınamıgınde bır bozulmadan zıyade fayda saglayabılecegı kanaatındeyım. Fabrıkanın neden arka lastıklerı ıcerıde yaptıgını anlayamıyorum. 206 larda on lastık zaten bıraz daha cıkıntılıdır. Arka ıcerde kalır ve bıraz cırkın bır goruntu olusur. Arkaların hafıf dısarı cıkması cok daha guzel bır gorunum sergıleyecegını tahmın edıyorum.
Aman sız sız olun cıddı noktalarda tehlıke rıskınızı artırmayın.
Ayrıca Okan kardesım sakın ama sakın sozlerımden alınma uzulurum yoksa Düzenleyen CeCoLi - 17 Ekim 2011 Saat 23:40 |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Ekim 2011 Saat 23:49 |
|
|
bu video flanş ile ilgili.
videodaki gibi yanlış seçimde tekerlekler fırlar gider. |
||
![]() |
||
zavur
2. Vites
Forumdan Banlandı... Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 00:00 |
|
|
Ben lastikçi çırağını üstünde zıplatıyorum bijon anahtarının
siz neden böyle şeyler yapıyorsunuz anlamıyorum . Şahsi görüşümdür arabada yay kısaltma ( kestirme , hatta spor yay ) orjinal ebadından farklı ebatta lastik , gereksiz lambadır vs... işlemler bence kendinizi ve diğer insanları tehlikeye atmaktan başka birşey değil . Gecen biri gelmiş bilader bu arabayı yere yapıştır ne olur varya...ne olacak alttakım dağılır girdim ilk sert çukurda direksiyonu elimden alır .... ÖLÜMLÜ YARALAMALI KAZA ZOR BİR KONU TANIŞMAMAYA ÇALIŞALIM ARKADAŞLAR ... |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 00:05 |
|
O kadar katı olmaya gerekte yok. Hersey emnıyetlı sekılde yapılırsa herhangı bır sorun teskıl etmez.
Fakat senın gorusune saygı duyarız. Ama senın dedıgın gıbı bakarsakta modıfıyenın bır anlamı kalmaz. Bazısı modıfıyeyı gelıstırmeyı degıstırmeyı sever bazısıda orjınal olarak bınmeyı sever. Bunlar kısısel kavramlardır. Saygı duymak gerek. Ama her zaman emnıyet sartları dahılınde tabı kı
|
||
![]() |
||
zavur
2. Vites
Forumdan Banlandı... Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 00:11 |
|
|
Tabi herkesin kendi zevkleri var ben saten şahsi görüşüm die belirttim .Ben çıtır modifiyecilerdenim
![]() Düzenleyen zavur - 18 Ekim 2011 Saat 00:12 |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 00:16 |
|
Bu modıfıye para merak ve ımkanlar ıle olcusen bır konu... Bırazda zevk meselesı
|
||
![]() |
||
zavur
2. Vites
Forumdan Banlandı... Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 00:46 |
|
|
Ne kadar para o kadar zevk . Ben mesala body Kit olayına bitiyom ama o bana bitmiyo
şişirilen camurluklar altında ofsetli jantlar arabada v6 bir motor olacak vışşşş |
||
![]() |
||
gokayy
1. Vites
23 - Haziran - 1994 Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 759 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 01:34 |
|
|
Dincer abi benim yerime yazmis benim 106 xrda sadece arkalarda flans var bizde cok arastirdik guzelini bulamayinca cnc de yaptirdik 2 sene olucak neredeyse bir sorun yasamadik.Bizdeki bijinlarda sifreli bijondu yanlis hatirlamiyorsam
Ozet : iyisini alicaksan bence sorun yok. |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 02:01 |
|
|
Bu arabalar üretilirken güvenilirlik olarak belirli sınırların içinde kalmak şartıyla en ekonomik şekilde üretiliyor.Daha iyisini yapabilmek içinde mükkemmellikten kaçınılmakta.Modifiye olayını trafikte suç olarak görenleri anlamıyorum hoşlanmıyor olabilirsiniz zevk meselesi.En basitinden insanlar cam filmi sevmiyor saygı duyarım ama takanada suçlu muamelesi yapıyor.Bence bilinçli yapılacak her müdahale araç için güvenlik için bir artıdır.
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 09:17 |
|
|
Olaya su acıdan bakmak gerek. Bızlerın modıfıye olarak yaptıklarımızı fabrıkada orjınal olarak yapabılıyor sonucta. Fabrıka yapınca modıfıye olmuyor. Bızler sonradan yapınca modıfıye oluyor.
Sonucta bızım ıstedıgımız sekıldekı orjınalden modıfıyelı mısal bır evo 10 kac para ??? alıpta sahıp olabılecegımız bır arac degıl. bızde bu aracın bazı ozellıklerını belırlı lımıtler dahılınde kendı aracımıza kazandırmaya calısıyoruz. Bunda kımseye bır zarar goremıyorum.
Mısal bır arkadas aracı dızeldır hem az yakar hemde gorunumu guzel olur. Bu kotu bırsey mı ???
"Onemlı olan yapılacak uygulamaları belırlı emnıyet sartları dahılınde bılınclı bır sekılde "bırsey olmaz" mantıgından uzak bır cercevede yapmaktır" dıye dusunuyorum
|
||
![]() |
||
Emre Ekrem
1. Vites
17 - Eylül - 1980 Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Emre Ekrem
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2011 Saat 09:47 |
|
|
Kaliteli bir spacer/flans (aynı şey) ve kaliteli bijon, aracınıza hiç bir zarar vermez fakat bu parçalar ne kadar kaliteli olursa olsun orijinal olmayacağı için aracınıza çok fazla yüklenmemeniz gerekir, el freni, sert virajlar vb gibi...
17" leride 16" larıda kullanırken spacer artı uzun bijon kullandım, maliyeti bir hayli yüksek oldu fakat kafam rahat. |
||
|
ph2 stock 306 gti
|
||
![]() |
||
Yanıt Yaz
|
Sayfa <123> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||