|
Açık Hava Filtresi Borusu Yapma. |
Yanıt Yaz | Sayfa <1234> |
Yazar | |||||
mimitt
2. Vites 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
yanlış anlaşımadan değil bende ilk taktığım 3 4 hafta boyunca 3000 4000 devir arası gezdim hep ama sonradan insan alışıyor ve normale dönüyor,normale dönemezsen evet çok yakmaya devam ediyorsun,ışıklarda biraz kafa çıkartayım gibi durumlar alışkanlık haline gelirse oda kötü mesela :)
|
|||||
2001 peugeot 406 sv bva
2010 peugeot 308 Millesim hdi(dv6C) Auto6r |
|||||
brutal
2. Vites 01 - Mart - 1986 Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 435 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
|
|||||
106 Xr 1.4 5K
106 Qs 1.4 3K 307 Xs 1.6 5K Alfa Romeo 147 1.6 Dist Alfa Romeo 156 1.6 T.S Vw Golf TSI 1.4 Pulse |
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Haaaydaaaa ben ne dıyorum sen ne dıyorsun. Ses duymak ıcın basarsa tabıkı artacak yaaa. Ben ne dıyorum Metınım ses cıkarmadan da gıder aynı benım gıbı yanı... Amac arac rahat hava alsın ve ıstedıgın an ayagının altında ses cıkaracak aksam takılı dursun. Ben aylarca kullandım ama yakıtım artmadı cunku gereksız yere basmadım gaza. Muayene ıcın soktum tekrar takacagım. Canım sıkılıp gazladıgımda ses duymak keyıf verıcı oluyor. Zaten gazladıgında fıltre olmasada yakıt gıdıyor... Bırsey farketmıyor merak etme sen
|
|||||
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
kanki otomatik olduğu için öttürme şansım manuel kadar yok, amaç kaliteli hava gelmesi. isterse ötmesin umrumda değil önemli olan performans ve yakıt.
|
|||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||||
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
sizi gidiler sizi, bundan sonra bankaya gittiğimde ekrana bakacam. ben işlem yaparken ne bekletiyorsun kardeşim
|
|||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
Sevgili Metin arkadaşlarında söylediği gibi plastik borudan bu iş olmaz çelik olması lazım ki hem erimesin hemde içinden geçen havanın soğukluğunu korusun, açık hava filtresinin mantığı bu zaten nek adar çok soğuk hava girerse o kadar çok performans artar.
Şuan benim aracımda kit yok sadece filtre var bende en kısa zamanda bi boru alacağım yada yaptıracağım, borunun faydası soğuk havayı tamponun alt taraflarından falan alarak en soğuk havayı direk emmek çok yayarlı kullanışlı bir parça ama işte o dar yerlerden güzelce geçirmek lazım :)))
|
|||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
Abicim bence içi elyaflı malzemeden de olmaz ya, o elyaflar zamanla parçalanıp motorun içine kaçabilir ?? nasıl bi malzeme olduğunu bilmiyorum ama şahsen ben kullanmam onu. en güzeli normal düz boru.
|
|||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Bırsey dıyecegım ama celık boru ısınmıyormu sanıyorsun. benım hava fıltresının arkasında metal bogaz var. Radyatorden gelen sıcak ona vurdugunda el degdıremıcek kadar ısınıyor. O acıdan ben sana katılmıyorum. Ayrıca pımas boruda motorun ısısından etkılenmez.
Yerıne gore lavaboya kaynar su dokuyorsun pımas borular erıyormu dusunsene ??? pımas o sekılde erıyecek olsa atıs su tesısatında kullanılırmı ???
Ayrıca motor bolumunde o kadar buyuk bır sıcaklık olusmuyor... o sıcaklıktan pımas boru etkılenmez
Dusunecek olursan aracın orjınal butun hava fıltre tertıbatları plastık zaten. Onlar erıyor mu ??? Emın ol pımas onlardan daha saglam bır malzeme Düzenleyen CeCoLi - 28 Eylül 2011 Saat 17:33 |
|||||
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
benim yer konusunda sıkıntım yok.
yeri geniş ve rahat.
|
|||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
Çelik boruda tabiki ısınıyor :) ama pimaştan sağlam olduğuda bir gerçek :) Üstelik tamponun o taraflara biyere kadar uzayacak, herhangi bi cisim çarpsa yada sıçrasa pimaşı direk kırar, delik açar. Valla cecoli dediğin kadar kullanışlı bir malzeme olsa filtre kitlerinin büyük çoğunluğu pimaştan yapılır fiyatlarıda çok cüzzi miktarlarda olurdu diye düşünüyorum. Senin araba pimaş mı ?
|
|||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|||||
sedataksu
2. Vites 21 - Eylül - 1978 Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2011 Konum: İST, Kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 654 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sedataksu
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
Arkadaşlar yukarda verdiğim siteden bakarsanız kauçuk hortumlar hem daha ucuza hemde daha kolaya çözersiniz diye düşünüyorum.Kauçuk borular araç motorunda kullanılan hortumların aynısı hem ısıya dayanıklı hemde elastiki özelliğinden dolayı çok rakat bükülebilmektedir.
|
|||||
2011 C4 VTRPK MCP
İstanbul Kartal Hızlı gidip geçmiş olsun diyeceklerine yavaş git hoşgeldin desinler... * 28 ÇOTANAKLAR * |
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Acık fıltrem muayeneye gırmeden once cok dandık bır kagıt hortumla baglıydı ama emaneten takmıstım oyle kullandım uzun zaman... herhangı bır sıkıntı yaratmadı. Bırcok arkadasta fıltremın nasıl baglı oldugunu gordu. O kagıt hortuma bıle hıcbırsey olmadı yanı
Fakat bak ozellıkle soyluyorum. Pımas boru aracın orjınal hava fıltre tertıbatındakı plastıkten daha saglamdır oyle bırseyın carpmasını bırak sen ıstesen kıramazsın. Anlasılan sen pımasın mukavemetını bılmıyorsun. Bazı pımaslar o kadar esnek ve saglamdır kı uzerınden aracla gecsen kırılmaz... Ben ıklımlendırme konusunda 3 yıl santıye seflıgı yaptım. pımastır pprcdır demır borudur galvenız borudur vs cok calıstık ugrastık. bılıyor olmam ondan herhalde
Ayrıca mevzu saglamlık degıl kı. Aracın orjınal plastık boruları cok mu saglam sence ??? Zaten cok saglam olmasına gerekte yok. Cunku uzerıne bır baskı gelmıyorkı Düzenleyen CeCoLi - 28 Eylül 2011 Saat 17:50 |
|||||
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
buraya ya ölçü ile gitmek lazım yada aracı hortumcunun kapıya çekip orada yapmak lazım (: bakalım duruma göre araştırmaya devam.
|
|||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Metınım o kadar detaylı ugrasmana gerek yok bence. Benım sana dedıgım sekılde bagla ve ucunuda radyatorun yanına dogru uzat. Radyatorun farların yanlarından vs herseyden onden vuran hava gırıyor zaten. Bır sıkıntı olmaz... Ama ıstersen mımıtın sana vermıs oldugu boruyla dırekt bır yerden emdırebılırsın...
|
|||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
Hakkaten o kadar sağlam mı yav Ben bilmiyordum, görünüşte çok zayıf duruyor Dediğiniz kadar sağlamsa bende pimaştan yapıyım ozaman o kadar para bi boruya verilmez
|
|||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|||||
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
abicim dediğin şekilde yaptım ama sorun o işte. motordan gelen orjinal borunun ucuna taktım filtreyi ama motordan gelen boru kısa olduğu için filtreyi taktığımda tam radyatörün dibinde duruyor. orjinal borusu kısa olduğu için esnetip sağa doğru ucunu kıvırdım ve küçük parça ekledim, şuanda radyatörün yanında duruyor ağzı ama emanet. ayrıca akünün köşesi boru gerildiği için baskı yapıyor. İdare ediyor ama güzel bir boru sistemi yaparsam çok daha iyi olacak hiç değilse emanet durmayacak.
akşam fotoğrafını çekip koyarm daha iyi anlarsınız. Düzenleyen metin - 28 Eylül 2011 Saat 18:00 |
|||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
Cecoli çok güzel bir örnekle demin telefonda anlattı bana pimaşın sağlamlığını ikna oldum bende pimaştan yapacam teşekkürler Cecoli
|
|||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|||||
mimitt
2. Vites 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
metaller çok iyi ısı iletkenidir arkadaşlar bunu unutmayalım,araçların orjinal parçalarına bakarsak bunlarında plastikten yapıldığını çok rahat görüyoruz zaten,güzel bir pimaş boru ve yalıtım ile çok güzel bir sistem olacağına eminim.
|
|||||
2001 peugeot 406 sv bva
2010 peugeot 308 Millesim hdi(dv6C) Auto6r |
|||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
Pimaştan yapacam kendim üstünüde folyoyla kaplarım güzel olur, bu pimaş hırdavatçılarda vardır değilmi alırken pimaşmı diyeceğiz yoksa farklı bir ismi daha varmı ? Pvc boru desek yanlış bi malzeme almış olmayız değilmi ?
|
|||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|||||
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
herhalde pimaş konusunda hemfikir olacağız. bu arada sesi güzel :)
|
|||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||||
Yanıt Yaz | Sayfa <1234> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |